سرور مجازی

سرور مجازی ترید (trade) چیست؟

سرور مجازی ترید (trade) چیست؟

اگر شما هم قصد دارید به خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی‌های خارجی چون کوکوین، بایننس مشغول شوید یا برای انجام معاملات بانکی خارج از کشور از خدمات پی پال استفاده نمایید و … استفاده از یک سرور مجازی ترید به شما پیشنهاد می‌شود. با خواندن این مقاله می‌آموزید سرور مجازی ترید (Trade)چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

سرور مجازی ترید چیست؟

سرور مجازی (trade) همانطور که از اسمش مشخص است، بهترین روش برای انجام معاملات در سایت‌هایی که آی پی ایران را نمی‌پذیرند مثل بایننس، فارکس، پی پال و … می‌باشد. استفاده از سرور مجازی ترید به این دلیل پیشنهاد می‌شود که کشور ایران در اکثر صرافی‌های معتبر و مطرح دنیا تحریم است و در صورت تشخیص آی پی توسط این صرافی‌ها بلافاصله اکانت شما مسدود می‌شود. افراد زیادی هم ترجیح می‌دهند به جای استفاده از سرور مجازی یا وی پی اس، از وی پی ان رایگان استفاده کنند. توجه کنید این مورد برای نقل و انتقالات مالی، به خصوص در سایت‌هایی که به آی پی ایران بسیار حساس هستند، اصلا پیشنهاد نمی‌شود، چرا که آی پی به طور مداوم قطع شده و ایرانی بودن شما مشخص می‌شود. در جدول زیر به خصوصیات و ویژگی‌های سرور مجازی ترید اشاره می‌شود:

خصوصیات سرور مجازی ترید
قابل استفاده برای معاملات بایننس، فارکس و پی پال
سروری با سخت افزاری قدرتمند
سرعت بالای اینترنت
دارای هاردی با سرعت بالا و مناسب کار با مرورگر
همراه با پنل مدیریت

کاربرد سرور مجازی ترید

تا این قسمت از مقاله آموختید که سرور مجازی ترید (trade) چیست. در این قسمت به 2 مورد از پرکاربردترین موارد استفاده از سرور مجازی ترید اشاره می‌شود.

  • انجام شدن معاملات با سرعت بالا

از آنجایی که سرعت اینترنت در کشور ایران، به اندازه سرعت اینترنت در سایر کشورها مثل آلمان، فرانسه، کره جنوبی و … نمی‌رسد، برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و انجام معاملات خود به صورت آنی و در کمترین زمان، نیاز است از اینترنت پر سرعت استفاده شود. سرعت اینترنت در کشورهایی چون آمریکا، آلمان، کره جنوبی، فرانسه و … بسیار بیشتر از ایران است. بنابراین زمانی که قصد دارید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید یا معاملات بانکی را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام برسانید، لازم است از vps یا سرو مجازی استفاده کنید.مثلا شما اگر بخواید به کار ترید کردن رمزارزها مشغول شوید، با هدف نوسانات ارزهای دیجیتال باید بتوانید رمز ارز مورد نظر را در قیمت کف خریداری کرده و آن را در اوج رشد خود بفروشید. در جدول زیر به بعضی از خصوصیات سرور مجازی ترید اشاره شده است.

  • دور زدن تحریم‌ها و انجام معاملات خارجی

استفاده از سرور مجازی ترید برای دور زدن تحریم‌ها و استفاده از سایت‌های خارجی بسیار مناسب می‌باشد. از آنجایی که شناسایی و تشخیص کار کاربران ایرانی توسط آی پی کاربران، لوکیشن و سیم‌کارت وجود دارد، خرید سرور مجازی ترید برای تغییر آی پی ایران پیشنهاد می‌شود.

سرور مجازی ترید را چگونه خریداری کنیم؟

حال که متوجه شدید مزایا و کاربرد سرور مجازی چیست، می‌توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت سرورهای مجازی مختلف را خریداری کرده و از آنها برای دسترسی به ای پی سایر کشورها استفاده نمایید. با خرید یکی از سرورهای مجازی می‌توانید برای همیشه با آی پی ثابت به سایت مورد نظر خود با سرعت بالا دسترسی داشته باشید.از ویژگی های سرور مجازی ایرانیکارت می‌توان به منابع سخت افزاری، CPU بالا، حافظه بالا و استفاده از هاردهای SSD و قابلیت استفاده در دسکتاپ و موبایل می‌باشد.

برای خرید سرور مجازی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید.

خرید سرور مجازی خارجی

چرا سرور مجازی ترید، برای ترید کردن بهتر است؟

استفاده از سرور مجازی ترید، جدا از ویژگی‌ها و خصوصیاتی که در قسمت قبل ذکر شد، به دلایل زیر پیشنهاد می‌شود:

امنیت و سرعت بالا

اولین مرحله برای استفاده از سرورهای مجازی ترید و استفاده از خدمات مالی صرافی‌های خارجی، استفاده از یک سرور مجازی مطمئن و مناسب است. استفاده از وی پی اس یا سرور مجازی ترید، برای انجام معاملات بسیار قابل مناسب است و برای ترید کردن بسیار ایمن و قابل اعتماد می‌باشد. با داشتن یک سرور مجازی ترید، می‌توانید معاملات را با سرعت بسیاری بالایی هم انجام دهید.

قطع نشدن سرور مجازی ترید در هنگام معاملات

همانطور که گفته شد، یکی از مهم‌ترین مسائل برای ترید کردن و استفاده از خدمات صرافی‌های خارجی که ایران را تحریم کرده‌اند، استفاده از یک آی پی ثابت، قطع نشدن و عدم تغییر آن است. با استفاده از سرور مجازی یا وی پی اس می‌توانید از خدمات این سایت‌ها استفاده نمایید.

ایجاد یک کامپیوتر مجازی اختصاصی برای کاربر

با استفاده از سرور مجازی ترید، می‌توانید از طریق یک کامپیوتر مجازی به امور معاملات و ترید کردن مشغول شوید.

سرور مجازی Trade چیست

ترید کردن چه مشکلاتی به همراه دارد؟

از بزرگترین مشکلاتی که در زمان ترید کردن با آن مواجه می‌شوید افزایش پینگ و کاهش کیفیت در زمان انجام معاملات است. این باعث می‌شود که در زمان دسترسی به صرافی آنلاین و خرید به موقع رمزارزها با مشکل مواجه شوید. همچنین برای استفاده از خدمات برخی از صرافی‌ها مثل بایننس حتما لازم است که از آی پی غیر ایرانی استفاده شود. این سایت‌ها به سرعت آی پی ایران را تشخیص داده و به موقعیت و لوکیشن آن‌ها پی ببرند. پس به دلایل تحریم‌های اعمال شده اگر آی پی شما تشخیص داده شود، حساب شما مسدود خواهد شد. مسدود شدن حساب و دستیابی به سرمایه‌ها هم که مشکلات و دردسرهای خود را دارد. تنها راه برطرف کردن این مشکل و استفاده راحت از خدمات این سایت‌‌ها استفاده از وی پی اس یا سرور مجازی می‌باشد.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید سرور مجازی ترید (Trade) چیست و چرا استفاده از آن برای معاملات بانکی چون استفاده از پی پال، فارکس و ترید کردن ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌شود. آیا شما تا به حال تجربه استفاده از سرور مجازی را داشته‌اید؟ چه سرور مجازی‌ای را پیشنهاد می‌دهید؟

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی چیست؟
سرور مجازی
مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی چیست؟
سرور اختصاصی منابع را به صورت کاملا اختصاصی در اختیار وبسایت قرار داده و می‌توانید تمامی دیتاها و اطلاعات خود را روی آن قرار دهید، بدون این که امکانات این...
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware
سرور مجازی
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware یک مقدمه برای ایجاد و مدیریت محیط‌های مجازی در VMware است. VMware یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های مجازی ساز است که برای شما امکان ساخت...
بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
سرور مجازی
بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
استفاده از پی پال برای کاربران ایرانی، به دلیل اعمال تحریم‌ها با سختی‌هایی رو به رو است. از آنجایی که برخی از افراد برای انجام تراکنش‌های بین المللی به حساب...