دانستنی های گیفت کارت

سرویس hulu چیست؟

سرویس hulu چیست؟

اگر شما هم طرفدار دنیای فیلم و سریال و یکی از کاربران نتفلیکس هستید و تا امروز از طریق این شبکه خانگی فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را تماشا می‌کردید، مطمئنا با یکی از سرسخت‌ترین رقبای آن یعنی هولو (Hulu) آشنایی دارید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با این سرویس پخش فیلم و سریال و رقیب اصلی نتفلیکس آشنا کرده و مزایای آن با هم بررسی کنیم که در نتیجه آن از سرویس بهتری استفاده کنید.

Hulu (هولو) چیست؟

وقتی وارد سایت hulu (هولو) شوید، بالای صفحه اصلی نوشته شده “Watch thousands of TV shows and movies”؛ یعنی این سرویس امکان تماشای هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی را برای کاربر فراهم می‌کند. وقتی از افراد بپرسید که قدیمی‌ترین شبکه خانگی فیلم و سریال کدام است؟ قطعا همه پاسخ می‌دهند نتفلیکس. در صورتی که این چنین نیست و سرویس hulu از نتفلیکس قدیمی‌تر است. 

hulu (هولو) هم مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، یک سرویس فیلم و سریال آنلاین است که برای مشاهده فیلم‌های با کیفیت و نمایش‌های تلویزیونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و محبوبیت زیادی در میان کاربران دارد. البته یکی از برتری‌‌های سرویس hulu (هولو) نسبت به سایر شبکه‌های خانگی مثل نتفلیکس، اجرای زنده برخی برنامه‌ها و قابلیت به روزرسانی لحظه‌ای فیلم و سریال می‌باشد.

مزایای استفاده از سرویس hulu

  • مشاهده فیلم و انیمیشن‌های کودکانه
  • امکان دسترسی به فیلم و سریال‌ها بدون محدودیت زمانی
  • مشاهده قسمت های جدید بارگذاری شده
  • قابلیت تماشای فیلم روی انواع موبایل، تبلت، لپتاپ و…
  • امکان امتیاز دهی به فیلم های مختلف
  • مشاهده ادامه فیلم روی موبایل، تبلت، تلویزیون و …
  • امکان پخش فیلم و سریال در دو صفحه نمایش، به صورت همزمان
  • ایجاد 6 پروفایل برای هر یک از اعضای خانواده

نحوه خرید اکانت hulu

بعد از دانستن این که سروریس hulu (هولو) چیست، حتما مایل هستید بدانید نحوه خرید اکانت آن چگونه است و هزینه شارژ اکانت آن چقدر است؟ همانطور که گفته شد hulu نیز مانند نتفلیکس یک سرویس استریم فیلم و سریال آنلاین می‌باشد و جزو قدیمی‌ترین سرویس‌ها در زمینه مشاهده فیلم و سریال به شمار می‌رود. اکانت HULU (هولو) داراری سرویس یک ماهه رایگان است ولی برای استفاده از خدمات بیشتر آن باید نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید. قیمت اشتراک بدون تبلیغ آن ماهانه ۱۲ دلار می‌باشد. البته کاربران می‌توانند از اکانت پریمیوم با قیمتی پایینتر از قیمت اصلی (یعنی مبلغی حدود 5 دلار) استفاده کنند. در ضمن HULU (هولو) پخش زنده اخبار، برنامه های ورزشی پرطرفدار و برخی شبکه های ماهواره ای را هم در برمی‌گیرد.

برای خرید اکانت hulu، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید اکانت هولو

نحوه ساخت اکانت hulu

برای ساخت اکانت hulu (هولو) می‌توانید مراحل زیر را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید.

  • وارد صفحه اصلی hulu شوید و روی log in که در قسمت بالای صفحه قرار گرفته،کلیک کنید.

مراحل ساخت اکانت hulu

  • این پنجره باز می‌شود. روی start your free trial کلیک کنید تا به صفحه انتخاب اکانت hulu (هولو) هدایت شوید.

  • در این صفحه 3 انتخاب دارید. برای دیدن فیلم و سریال بدون تبلیغات، مبلغ 11.99 دلار، اشتراک دارای تبلیغ در بین فیلم و نمایش 5.99 دلار و تماشای فیلم و سریال بدون تبلیغ و البته مشاهده برنامه‌های زنده 64.99 دلار می‌باشد. بسته به بودجه و اشتراک مورد نظر خود، یکی از 3 مورد زیر را انتخاب نمایید.

نحوه خرید اکانت hulu

  • در این صفحه، اطلاعات خود را وارد کرده و روی continue کلیک کنید.

نحوه خرید اکانت hulu

  • به صفحه پرداخت وارد می‌شوید که می‌توانید با یکی از روش‌های ویزاکارت و پی پال نسبت به پرداخت هزینه اشتراک اقدام نمایید.

اکنون شما دارای اشتراک یک ماهه در شبکه خانگی hulu هستید و می‌توانید به مدت یک ماه از فیلم و سریال‌های این سرویس بهره‌مند شوید.

معرفی 3 مورد از بهترین فیلم‌های hulu

شاید دوست داشته باشید بدانید که بهترین‌ و محبوب‌ترین فیلم‌های hulu کدام اند؟ در این قسمت از مقاله به بررسی 3 مورد از بهترین فیلم‌های این شبکه خانگی پرداخته می‌شود.

1. Normal Peaple

سریال Normal people یا مردم عادی، یکی از بهترین سریال‌های درام عاشقانه است که از شبکه خانگی hulu (هولو) پخش شده و محبوبیت زیادی در بین کاربران داشته است. موضوع اصلی داستان در مورد دختر لجوج و مغروری به اسم ماریان است که در خانواده ثروتمند و یک عمارت بزرگ شبیه به قصر زندگی می‌کند. عمارتی که توسط کانل روزی چندین بار نظافت می‌شود و همین امر باعث شکل گیری ارتباط کانل و ماریان می‌گردد.

2. The Great

سریال The Great، یک سریال درامی کمدی است که از شبکه hulu (هولو) پخش شده و با استقبال مخاطبان زیادی روبرو گردید. سریال The Great مربوط به قدرت رسیدن کاترین کبیر است که باسابقه‌ترین حاکم زن در روسیه بوده است. اتفاقات این سریال به صورت خیالی و داستانی می‌باشد و کارتین را در دوره جوانی نشان می‌دهد که با پتر سوم روسیه (ترکیب شده با پتر دوم) ازدواج می‌کند.

3. THE HANDMAID’S TALE

سریال THE HANDMAID’S TALE یا سرگذشت ندیمه، بهترین سریال شبکه Hulu است. البته این سریال در فهرست بهترین سریال‌های دهه اخیر نیز معرفی شده است. در این داستان بر اثر حمله گروهی، رئیس جمهور و بیشتر اعضای کنگره آمریکا کشته می‌شوند و اعضای این گروه کشور جدیدی به نام گیلیاد را بر پا می‌کنند. داستان در مورد زنی به نام جون است که در خدمت یک حکومت دیکتاتوری به عنوان ندیمه قرار دارد و شرایط بسیار سخت و دشواری را سپری می‌کند.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید hulu (هولو) چیست و نحوه ساخت اکانت آن چگونه است؟ آیا شما قبلا از این شبکه خانوداگی استفاده کرده‌اید؟ کدام یک از فیلم‌های آن از نظر شما بهتر است و دیدن آن را به کاربران معرفی می‌کنید؟

سوالات رایج کاربران در مورد Hulu:

  • زمانی که hulu (هولو) به درستی کار نمی‌کند، چگونه مشکل آن را برطرف کنیم؟

ابتدا بررسی کنید که آیا Hulu فقط برای شما اجرا نمی‌شود یا برای سایر افراد هم همینطور است. اگر Hulu فقط برای شما کار نمی‌کند، با باز و بسته کردن نرم افزار و یا قطع و و صل کردن اینترنت می‌توانید مشکل آن را برطرف کرد.

  • برنامه‌های مخصوص و اصلی مربوط به hulu کدامند؟

فیلم‌های اصلی hulu شامل کمدی‌هایی مثل Vacation Friends و The Binge، مستندهایی مثل Kid 90 و ، فیلم‌های ترسناکی چون Run and Books of Blood و… می‌باشد.

  • چگونه برنامه‌های hulu را روری تلویزیون مشاهده کنیم؟

می‌توانید سرویس hulu را با استفاده از مرورگر، اپ، تلویزیون هوشمند یا اتصال کامپیوتر به تلویریون، Roku، Apple TV و کنسول‌های بازی مثل PS5 و Nintendo Switch روی تلویزیون خود اجرا نمایید.

سرویس hulu چیست؟
اگر شما هم طرفدار دنیای فیلم و سریال و یکی از کاربران نتفلیکس هستید و تا امروز از طریق این شبکه خانگی فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را تماشا...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام ببخشید من وقتی جیمل خود را می زنم برای من میاره
    We can’t verify your email

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      زمانی که username که همان gmail هست که با آن در HULU ثبت نام کردید را اشتباه بزنید این پیغام ارسال می‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام خسته نباشید بعد اینکه برنامه هولو رو نصب کردیم یا اکانتو خریداری کردیم آیا زیرنویس فارسی دارن فیلما ؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی نتفلیکس و هولو فیلم با زیرنویس زبان اصلی ارائه می‌دهند. زیر نویس فیلم‌ها فارسی نمی‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...