حساب های بین المللی

نحوه شارژ حساب اسکریل

نحوه شارژ حساب اسکریل

اسکریل یک سیستم مالی آنلاین است که به صورت بین المللی فعالیت می کند. درواقع اسکریل مانند پی پال یک کیف پول الکترونیکی است با این تفاوت که نسبت به پی پال پذیرندگی کمتری دارد. از این سیستم های بانکی برای ارسال حواله ارزی و پرداخت در سایت های خارجی استفاده می شود. در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه شارژ اسکریل و خرید اسکریل آشنا شویم.

به منظور استفاده از خدمات اسکریل باید در این شبکه حساب باز کنید. افتتاح حساب اسکریل به سادگی و با استفاده از ایمیل قابل انجام است. معمولاً از اسکریل برای انجام کار های فریلنسری و کسب درامد دلاری از سایت های خارجی استفاده می شود. به این صورت که فریلنسر ها با ارائه ایمیل خود به مشتریان، درآمد خود را در حساب اسکریل خود دریافت می کند.

َشارژ اسکریل

ساخت اکانت اسکریل

برای دریافت درآمد ارزی و واریز پول به اسکریل باید حساب اسکریل داشته باشید. این شبکه مالی، منشا انگلیسی دارد. با توجه به تحریم هایی که علیه ایران وجود دارند، استفاده از خدمات این شبکه داخل ایران تحریم است. این مشکل هنگام استفاده از پی پال نیز در ایران وجود دارد. به همین دلیل برای ساخت و خرید اسکریل یا شارژ اسکریل بایستی از فیلتر شکن های معتبر با آی پی های ثابت استفاده کرد.

درصورتی که تمایل به استفاده از پی پال برای انجام تراکنش های ارزی خود دارید، در خطرات کار با پی پال در ایران با ریسک هایی که هنگام استفاده از این شبکه دارید آشنا باشید.

قابل توجه است که خدمات ساخت حساب اسکریل توسط ایرانیکارت انجام نمی شود. اما در صورت تمایل برای خرید و فروش دلار اسکریل و یا شارژ اسکریل می توانید در سایت ایرانیکارت حساب کاربری ایجاد کرده و یا به حساب خود وارد شوید. سپس در پول الکترونیک-> اسکریل -> خرید اسکریل از ایرانیکارت درخواست خود را ثبت نمایید.

نحوه شارژ حساب اسکریل

یکی از بیشترین کاربردهای اسکریل در ایران، برای نقد کردن درآمد ارزی از سایت های فریلنسری، سایت فارکس یا سایت الیمپ ترید می باشد. مشکل اصلی این شبکه، سخت گیری هایی است که نسبت به انجام تراکنش های خود دارد. در صورتی که اسکریل متوجه ایرانی بودن یک کاربر شود حساب وی را مسدود می کند. اسکریل نسبت به پی پال پذیرندگی کمتری در سطح بین المللی دارد.

َشارژ اسکریل

مطالعه بیشتر:

وب مانی یک کیف پول الکترونیکی مشابه پی پال و اسکریل میباشد که منشا روسیه ای دارند وب مانی بر خلاف دو شبکه دیگر، خدمات خود را برای ایرانیان تحریم نکرده است. به همین دلیل بیشترین محبوبیت را بین ایرانیان داشته. برای افتتاح حساب وب مانی و فروش وب مانی می توانید از خدمات ایرانیکارت بهره ببرید.

کارمزد اسکریل از فرستنده کسر می گردد. به عبارت دیگر هنگام فروش اسکریل کارمزدی کمتر از یک درصد از حساب شما کسر می گردد که مازاد بر مبلغ حواله خواهد بود. اما برای شارژ اسکریل پول را عیناً دریافت خواهید کرد.

کیف پول های الکترونیکی با پیشرفت تکنولوژی و وابسته تر شدن فعالیت های مالی به تکنولوژی، روز به روز پرکاربرد تر شدند. اسکریل نیز از این قضیه مستثنا واقع نشد. نظر شما در رابطه با اسکریل چیست؟ تجربه شما از شارژ اسکریل چیست؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

نحوه شارژ حساب اسکریل
اسکریل یک سیستم مالی آنلاین است که به صورت بین المللی فعالیت می کند. درواقع اسکریل مانند پی پال یک کیف پول الکترونیکی است با این تفاوت که نسبت به پی...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام وخسته نباشید.آیا با حساب وبمانی هم می توان در سایت آمازون خرید وفروش انجام داد.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند برای این امر استفاده از کارت های فیزیکی متصل به حساب بانکی پیشنهاد می شود .
      شایان ذکر است سایت موردنظر شما کیف پول وب مانی را پذیرندگی ندارد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...