تبلیغات آنلاین

قوانین کپی رایت در یوتیوب چیست؟

قوانین کپی رایت در یوتیوب چیست؟

اگر شما یک یوتیوبر هستید یا قصد دارید یک یوتیوبر شوید، بهتر است قبل از شروع هر کاری این نکته را به خاطر بسپارید که یوتیوب سخت‌ترین قوانین مربوط به کپی رایت را در زمینه تولید محتوا دارد. علاوه بر این هر کسی که وارد تولید محتوا شده باشد، می‌داند که تولید محتوای ویدئویی به یک موسیقی خوب و جذاب نیاز دارد و یک آهنگ در پس زمینه ویدئو می‌تواند جذابیت آن را چند برابر کند. در صورتی که در زمان انتخاب موسیقی حق کپی رایت را رعایت نکنید، با پیام «با عرض پوزش، محتوای منتشر شده به دلیل نقض قوانین کپی رایت، حذف شد» مواجه می‌شوید. این که قوانین کپی رایت یا ادعای حق نشر یوتیوب چیست و چگونه می‌توانیم در یوتیوب حق کپی رایت بگیریم موضوعی است که در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قوانین کپی رایت یوتیوب چیست؟

منظور از قانون کپی رایت حق منحصر به فرد هرشخص در تولید، انتشار و فروش اصل آثارش می‌باشد. هدف یوتیوب هم برای ایجاد قانون کپی رایت، حفاظت از زمان و تلاش صاحب اثر می‌باشد. به هر حال تصور کنید که خود شما زحمت زیادی برای تولید یک ویدئو، موسیقی، دوره آنلاین آموزشی و … کشیده‌اید و این حق شماست که آن را متعلق به خود بدانید. در این صورت کسی نمی‌تواند بدون اجازه و رضایت شما از اثر استفاده و آن را کپی کند. این قانونی است که در پلتفرم یوتیوب استفاده می‌شود.

بسیاری از فیلم و موسیقی‌های موجود در اینترنت توسط Content ID محافظت می‌شوند و به خصوص آهنگ بیشترین موردی است که فرد با آن به مشکل برمی‌خورد. چرا که قوانین سختگیرانه‌تری دارد.

قانون fair use یوتیوب

قانون فریوز (fair use) یعنی استفاده درست از آثاری که دارای حق کپی رایت هستند و 4 عامل استفاده منصفانه از این آثار وجود دارد که به شرح زیر می‌باشد:

  1. ویدئو نباید کپی اثر شخص دیگری باشد، بلکه باید محتوای جدیدی را به آن اضافه کرد. اگر سعی دارید از محتوای تولیدی خود پول درآورید، اخطار کپی رایت را دریافت می‌کنید.
  2. تایم کوتاهی از محتوای دیگران را انتخاب کنید و از یک بخش عمده‌ محتوای ویدئویی دیگران استفاده نکنید. مثلا فقط 10 تا 15 ثانیه از یک محتوا را در ویدئوی خود استفاده کنید. سپس تغییرات خود نسبت به این ویدئو را انجام داده و به همین صورت ویدئو را ادامه دهید.
  3. استفاده از محتوای فرد دیگر باید به گونه‌ای باشد که به درآمد وی لطمه‌ای وارد نکند.

چگونه در یوتیوب حق کپی رایت بگیریم

استفاده از موزیک دارای حق کپی رایت در YouTube

استفاده از موزیک‌های دارای حق کپی رایت در یوتیوب امکان پذیر است، به این شرط که قوانین را درک کرده و از آن‌ها پیروی کنید. این بستگی به صاحب اثر دارد که اقدام شما را چگونه بررسی کند و چه تصمیمی برای آن بگیرد. با وجود این که بسیاری از صاحبان موسیقی امکان استفاده از اثر خود را می‌دهند، ولی ممکن است شما در هنگام استفاده از موزیک با مواردی مثل مسدود شدن ویدئو در سراسر جهان یا برخی کشورها، بی صدا شدن ویدئو، درآمدزا نشدن آن و یا نمایش تبلیغات در ویدئو مواجه شوید.

استفاده از مرکز داده آهنگ‌های یوتیوب یا YouTube Audio Library

بهترین مرجع برای استفاده از موزیک‌های رایگان و بدون رعایت حق تقدم، یوتیوب و گوگل می‌باشد. برای این کار کافی است که از آهنگ‌های یوتیوب استودیو در پروژه و فیلم‌های خود استفاده کنید. یوتیوب استودیو، آهنگ‌های رایگان زیادی برای پروژه‌‌ها و فیلم‌های خود دارد. در این کتابخانه بزرگ صوتی، هیچ اخطار کپی رایتی برای موسیقی‌ها وجود ندارد و شما می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها در ویدئوهای خود استفاده کنید. این روش با وجود این که به هر یوتیوبر معرفی می‌شود ولی دارای محدودیت‌های زیر است:

  1. اگر موزیک در قالب 24 بیت یا 48 کیلوهرتز ترجیح می‌دهید، در یوتیوب استودیو فقط آهنگ‌های قالب mp3 را پیدا خواهید کرد.
  2. برای بعضی از آهنگ‌ها باید نام هنرمند اصلی را نیز ارائه دهید.
  3. چون این آثار به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته می‌شود، نباید توقع زیادی از هنرمندان آن آثار داشته باشید و ممکن است آن موسیقی از کیفیت دلخواه شما برخوردار نباشد.
  4. یوتیوب پشتیبانی حقوقی خاصی برای استفاده از موسیقی مورد نظر شما نخواهد داشت و فقط برای حق کپی رایت می‌توانید روی آن‌ها حساب باز کنید.

نحوه استفاده از آهنگ‌های  Youtube audio library

در صورتی که می‌خواهید از آهنگ‌های بدون کپی رایت برای استفاده در یوتیوب استفاده کنید، بهتر است به سراغ موزیک‌های YouTube Audio Library یا Sound Collection  بروید. با استفاده از این دو گزینه می‌توانید آهنگ مورد نظر خود را جستجو کنید و فقط کافی است مراحل زیر را پیش ببرید.

  1. وارد اکانت یوتیوب خود شوید.
  2. در منوی بالا روی پروفایل خود کلیک کنید.
  3. از قسمت youtube studio گزینه Audio Library را انتخاب نمایید.

در قسمت فیلترها گزینه attribution required را انتخاب کنید. در این صورت موزیک‌هایی را مشاهده خواهید کرد که در زمان انتشار باید نام سازنده آن‌ها ذکر شود. اگر این گزینه فیلتر را فعال کنید، بدون هیچ مشکلی می‌توانید از آهنگ‌هایی که آنجا هست استفاده نمایید. جدا از این آهنگ‌های بدون کپی رایت در کانال‌ها و سایت‌های زیادی مشخص شده که می‌توانید بدون کپی رایت آن‌ها را دانلود کرده و در ویدئوهای خود استفاده کنید. ربات‌های تلگرامی زیادی هم برای دانلود آهنگ وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید موزیک مورد نظر خود را بدون کپی رایت دانلود و از آن‌ها استفاده نمایید.

برای نقد کردن درآمد یوتیوب، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد یوتیوب

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید که قانون کپی رایت یوتیوب یا ادعای حق نشر در یوتیوب چیست و چگونه در یوتیوب حق کپی رایت بگیریم. با رعایت موارد گفته شده و استفاده از موزیک‌هایی که دارای حق کپی رایت هستند، می‌توانید به تولید محتوای جذاب و موثر، بدون ترس از محدودیت‌های یوتیوب اقدام نمایید. شما برای استفاده از آهنگ‌های مختلف در کلیپ‌های یوتیوب، از چه روش‌های دیگری استفاده می‌کنید؟ نظرات و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

قوانین کپی رایت در یوتیوب چیست؟
اگر شما یک یوتیوبر هستید یا قصد دارید یک یوتیوبر شوید، بهتر است قبل از شروع هر کاری این نکته را به خاطر بسپارید که یوتیوب سخت‌ترین قوانین مربوط به...
5 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام
    خسته نباشید
    راستش من تصمیم دارم در زمینه پادکست کتابخوانی داخل یوتیوب کانال راه اندازی کنم و تقریبا اکثریت کارهاش انجام شده اما چیزی که خیلی ذهنم درگیرش هست اینکه کتاب خوانی هم قطعا دچار کپی رایت میشه دیگه درسته ؟
    من چطور میتونم این کار و انجام بدم و هشدار کپی رایت سراغم نیاد ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از کتاب‌هایی استفاده کنید که حق تکثیر آنها به صورت عمومی وجود دارد، مانند کتاب‌هایی که حق تکثیرشان منقضی شده یا کتاب‌هایی که به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارند. همچنین در صورت استفاده از محتوای محافظت شده تحت حق تکثیر، مطمئن شوید که اجازه نویسنده یا ناشر را دریافت کرده‌اید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام شخصی تمام مطالب دوره های آموزشی بنده رو که به صورت خصوصی در کانال تلگرام آموزش دادم رو داخل یوتوب گذاشته چطور باید پیگیری کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام.
    من یک ویدیو با هوش مصنوعی ساختم بعدبا برنامهauto capزیرنویس براش گذاشتم و ارمش پایین کلیپ افتاده ایا من این کلیپ پست کنم در یوتوب کپی رایت می خورم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، خیر اگه ویدئو تماما توسط خودتان تولید شده کپی رایت نمی‌گیرید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام خسته نباشید
    من یک سوال داشتم در رابطه با این که اگر ما یک ویدیو یا فیلم رو ترجمه بکنیم و روی چنلمون بزاریم با ذکر منبع باز هم امکان کپی رایت مجود داره ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، بله، اگر شما ویدیو یا فیلمی را ترجمه کرده و منتشر کنید، با ذکر منبع اصلی، امکان کپی‌رایت وجود دارد. مگر اینکه محتوایی که ترجمه می‌کنید خودش مورد حمایت حق تکثیر قرار داشته یا اجازه رسمی برای بازنشر ترجمه آن را نداشته باشید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام خسته نباشید ببخشید من اسم اهنگ های فارسی رو در سایت های مربوطه میزنم ولی مینویسه اهنگ یا خواننده شما یافت نشد این یعنی این ها کپی رایت نداره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، ممکن است منابعی که استفاده می‌کنید، شامل آهنگ های فارسی و ایرانی نباشد، به طور قطع نمی‌توان گفت که چون در این وبسایت نیستند حق کپی رایت ندارند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام.
    دوبله کردن ویدیو کامل و یا زيرنويس گذاری برای ویدیو با ذکر منبع شامل کپی رایت میشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، ممکن است زمانی که به شرایط درآمد رسیدید، صاحب اصلی محتوا درخواست کپی رایت کند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام خسته نباشید من میخوام فعالتمو در یوتیوب شروع کنم و در حوزه تکنولوژی میخوام فعالیت کنم مثلا الان راجب امنیت میخوام بحثی بکنم و نیازه که سایتی رو نشون بدم و از روی اون کار رو ببرم جلو عملا از رفرس داخل اینترنت استفاده کنم خواستم ببینم ممکنه کپی رایت حساب بشه یا نه (نه از ویدیو شخص دیگر در یوتیوب) صرفا سایت انگلیسی؟
    سوال دیگه اینکه اگر یک شخص دیگر از همین رفرنس استفاده کرده باشه ولی ویدیوش با مال من فرق داشته باشه کپی رایت محسوب نمیشه دیگه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، استفاده از ویدئو دیگران در یوتیوب، اینستاگرام و اینترنت ممکن است مشمول قوانین کپی رایت شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. با سلام متشکر از راهنمایی خوب و مفیدتان

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام وقت بخیر.میخاسم بپرسم من یه سری فیلم‌های جوک و اینا دارم یا کلا هرفیلم دیگه.اینا رو میتونم اهنگ و متن بذارم روشون آپلودکنم یوتیوب؟درکل واقعا ازکجا باید یه فیلم ک داریم بفهمیم کپی رایت میخوره یا نمیخوره؟جایی هست ک فیلمهامو بفهمم کپی رایت داره یا نداره؟میشه یه کم واضح توضیح بدید باتشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، قراردادن موسیقی، متن، یا هر محتوایی که حقوق نشر (copyright) دارد، بر روی یوتیوب به مشکلات حقوقی منجر می‌شود. اگر شما محتوایی را در ویدئوهای خود استفاده می‌کنید که حقوق نشر دارد (مثل موسیقی، فیلم، یا متن اصلی) و اجازه‌ی لازم برای استفاده از آن را ندارید، ممکن است مشکلات حقوقی ایجاد شود. حتی اگر محتوایی رایگان باشد، اگر حقوق نشر دارد، باید مجوز استفاده از آن را داشته باشید. اگر می‌خواهید از محتوایی استفاده کنید که حقوق نشر آن به عنوان محتوای عمومی (public domain) اعلام شده است، این محتواها معمولاً بدون هیچگونه محدودیت حقوق نشر قابل استفاده هستند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام
    من هایلایت یک مبازره ufc رو که 5 سال پیش برگزار شد رو آپلود کردم (خودم ادیت کردم) و خطای partially blockrd خورد
    موزیک خالیش رو آپلود کردم مشکلی نداشت
    هایلایت این مبارزه خیلی تو یوتیوب وجود داره
    اصلا سر در نمیارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      مشکلی که با عنوان “partially blocked” مطرح شده، به حقوق ناشر (copyright) مرتبط، مربوط می‌شود. حتی اگر خودتان ادیت انجام داده باشید، اگر از مواردی که حقوق ناشر دارند، استفاده کرده باشید، ممکن است با مشکلات حقوقی مواجه شوید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. سلام وقت بخیر .. من چند هفته گذشته یک ویدیو در کانالم آپلود کردم که الان دیدم در کنارش عبارت copy right درج شده

    خواستم بدونم آیا این به این معناست گه این ویدیو نقض کرده کپی رایت رو؟
    چون من از سایتی موزیک ابتدای ویدیو رو دانلود کردم که گفته بود تمامی اهنگاش از لحاظ کپی رایت موردی ندارن

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر عزیز اگر در بخش Restrictions یوتیوب استودیو کانالتان عبارت copy right درج شده، بله محتوای شما مشمول قوانین کپی رایت شده است. برای اطلاع از علت کپی رایت بر روی آن کلیک و گزینه SEE DETAILS را انتخاب کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. با سلام و تشكر از مطالب و راهنمايي هاي تان.
    اگر از يك ترانه را بخواهيم استفاده كنيم و روي آن تصوير بگذاريم يا مثلا من خواندن را اضافه كنيم البته با ذكر نام خواننده و نام آهنگ، آيا قانون كپي رايت نقض ميشود؟

    اگر نياز باشد از صاحب اثر اجازه بگيريم اما چگونه بايد با ايشان در تماس شويم؟

    ممنونم موفق باشيد.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، پیشنهاد می‌کنیم از موزیک‌های بدون کپی رایت استفاده کنید. در صورت استفاده از موزیک کپی، صاحب اثر می‌تواند درخواست کپی رایت را روی ویدیوی شما اعمال کند که در این صورت درآمد حاصل از این ویدیو به حساب صاحب اثر واریز می‌شود. در واقع همه چیز به صاحب اثر بستگی دارد و ذکر نام آن تاثیری در رعایت قانون کپی رایت ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. سلام وقت بخیر
    سوالی داشتم ممنون میشم پاسخ بدید.

    فرض کنید من یه کانال یوتیوب آشپزی دارم بعد یک رسپی غذا رو از کانال یوتیوب انگلیسی بر میدارم و مو به مو اجرا میکنم فقط رسپی رو (ولی ویدئو رو خودم وبه روش خودم ضبط و اجرا میکنم) آیا این هم شامل کپی‌رایت می‌شود؟
    ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. سلام ببخشید اگه اهنگ مورد نظر در کتابخانه یوتیوب نباشد بازهم اگر ان را با ویدیو در ویدیو های کوتاه یوتیوب اپلود کنیم کپی رایت داره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      اگر شما یک ویدئو کوتاه را که شامل یک آهنگ با حق کپی‌رایت است، آپلود کنید، ممکن است ویدئو شما از یوتیوب حذف شود. یوتیوب از یک سیستم تشخیص حق کپی‌رایت به نام Content ID استفاده می‌کند که به طور خودکار ویدئوها را بررسی می‌کند و ویدئوهایی که شامل محتوای محافظت شده با حق کپی‌رایت هستند را تشخیص می‌دهد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. سلام وقت بخیر
    فیلم های کوتاه یوتیوب که اخیرا به یوتیوب اضافه شده حق کپی رایت دارد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      اگر ویدئو دارای حق کپی‌رایت باشد، معمولاً نمادی مربوط به حق کپی‌رایت در پایین ویدئو نمایش داده می‌شود و اطلاعات مربوط به صاحبان حق کپی‌رایت در قسمت توضیحات یا صفحه ویدئو قابل مشاهده خواهد بود. در این صورت نمی‌توانید از فیلم‌های با این نماد استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. سلام خسته نباشید
    ببخشید در مورد کپی رایت یه سوال تقریبا بلند داشتم اگه لطف کنید پاسخ بدید ممنون میشم ،
    من امروز میخوام اولین ویدئو یوتوبم رو بزارم کانتنتم انگلیسی هست در مورد حیوانات
    بطور مثال اولین ویدئوی من در مورد ده تا از بهترین نژاد های سگ برای دوستی با انسان هست
    از چت جی پی تی تایتل هشتگ و دیسکریپشن رو گرفتم و توسط برنامه کنوا لوگو تامنیل و اینترو و اوترو ویدیوم رو درست کردم توسط عکس ها و لوگوهایی که داخل برنامش هست یسری تغیرات مثل حذف و اضافه کردن نوشته ها و یسری افکت های حرکتی اضافه کردم بهش بعد توسط برنامه اینشات ویدیو هارو به هم متصل کردمو ادیت کردم
    سوالم اینجاست در اصل اول اینکه من ویدیو هام رو از یک کانال یوتوب خارجی از یوتوب برداشت کردم بطور مثال اون کانال در مورد سگ ها ده تا ویدیو مختلف حدوده ده دقیقه ای داشت و من بر اساس موضوع خودم هر ده تا ویدیو رو دانلود کردم همرو به یک دقیقه کاهش دادم بعد توسط برنامه اینشات اینترو اوترو رو اضافه کردم تصویرو یکم کوچیک کردم و فلیپ کردم و وسطاش چنتایی نوشته اضافه کردم یه موزیک از خود برنامه اینشات داخلش اضافه کردم و یه وویس به زبون انگلیسی هم به ویدئو اضافه کردم یعنی من از ده تا از ویدئو های یک کانال خارجی که هرکدوم ده دقیقه بود یک ویدئو ده دقیقه ای مرتبط با موضوع خودم ساختم و هر کدوم از ویدئو هاشو به یک دقیقه تبدیل کردم و به هم متصل کردم و یک ویدیو ده دقیقه ای ساختم ایا این کپی رایت میخوره؟
    موزیک های برنامه اینشات چطور اونا کپی رایت داره؟ اگه جواب بدید خیلی ممنون میشم و اگه جواب اینه که کپی رایت میخوره چیکار کنم که تمام ادیتام هدر نره و همین ویدئو کپی رایت نخوره چقدر تغییر بدم داخلش

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      با توجه به شرایطی که شرح داده‌اید، ظاهراً شما از محتوای دیگران بدون مجوز استفاده و تغییراتی روی آنها اعمال کرده‌اید. این ممکن است باعث نقض قوانین کپی رایت شود. برای جلوگیری از وقوع مشکلات قانونی توصیه می‌شود از منابع قانونی و مجاز برای استفاده از محتوا استفاده کنید. این شامل استفاده از موزیک‌ها و ویدئوهایی است که دارای مجوزهای لازم برای استفاده عمومی هستند، یا به صورت قانونی از محتوایی که در دسترس عموم است، استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. سلام وقت بخیر
    آیا غیر از آهنگ ، موارد دیگری هم باعث کپی رایت میشود ؟!
    مثلا عکس ؟ مثلا عکس یک شخص یا خانه یا پرچم ؟
    خواهشاً جواب بدید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای اطلاع از قوانین کپی رایت در یوتیوب پیشنهاد می‌شود مقاله کپی رایت در یوتیوب را مطالعه فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام وقت بخیر
        یه سوال داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید
        در کانال یوتوب میتونیم رمان و داستان و کتاب هایی که نویسنده اشون کس دیگری هست و به چاپ رسوندن رو خودمون بخونیم وضبط کنیم و داخل یوتوب بزاریم؟
        کپی رایت نمیخوره؟
        ممنون میشم راهنمایی کنید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          اگر قصد دارید از آثار دیگران استفاده کنید، ابتدا مجوز نویسنده یا دارنده حق تکثیر را بگیرید یا از منابعی استفاده کنید که به طور قانونی و با اجازه قابل استفاده هستند.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام من ویدیو توی یوتیوب اپلود کردم و چون توی ویدیو هام ریکت میرم به محتواهای توی سوشال مدیا یه جوریه ک همه ویدیو هام کپیرایت جفتشون خورده ولی وقتی میزنم روش نوشته که صاحب اثر اجازه استفاده اون اهنگو توی یوتیوب داده. خاسم ببینم برای درامدزاییش مشکل بوجود نمیاره؟

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام و احترام
            کاربر گرامی،
            اگر کپی رایت خوردید باید آن را رفع کنید چون پس از شروع درآمدزایی، درآمد ویدئو شما به صاحب اثر داده می‌شود.
            در صورتی که از موزیک استفاده می‌کنید، باید به موزیک های دیگران کردیت و اعتبار دهید تا کپی رایت به شما تعلق نگیرد.
            پایدار باشید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
تبلیغات آنلاین
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
اگر فکر می کنید برای رسیدن به مشتریان مورد نظر خود باید مبلغی را برای تبلیغات صرف کنید، بهتر است آن را در جای مناسب خرج کنید. یعنی در جایی...
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین از دهه‌های اخیر به سرعت دچار تغییر و تحول شده و دیگر لازم نیست به تبلیغات بنری اعتماد کنید. شما می توانید تبلیغات جذابی در قالب های مختلف...
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
تبلیغات آنلاین
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
این روزها یکی از روش‌هایی که برای بقا و ماندگاری سایت در میان رقبا به وفور استفاده می‌شود، تبلیغ در گوگل ادوردز است. با توجه به اینکه گوگل به عنوان...