مسافرت و مهاجرت

نکاتی مهم در مورد لاتاری 2022

نکاتی مهم در مورد لاتاری 2022

لاتاری یک فرصت استثنایی و فوق العاده برای مهاجرت به کشور آمریکا است. لاتاری آمریکا یک بار در سال انجام می گیرد و افراد با تمامی ملت ها می توانند در آن شرکت کنند. پس از برنده شدن در لاتاری فرد می تواند به صورت مستقیم ویزای آمریکایی داشته باشد. این بدین معناست که شما به صورت رسمی شهروند آمریکایی محسوب می شوید و فرصت های مناسبی برای کار و تحصیل در این کشور خواهید داشت. در این مقاله در مورد زمان ثبت نام لاتاری 2022 و نحوه ی ثبت نام صحبت خواهیم کرد.  در نظر داشته باشید که پرداخت هزینه ی تعیین وقت سفارت آمریکا توسط ایرانیکارت انجام می شود.

لاتاری آمریکا چگونه است ؟

برای بسیاری از مهاجران در سراسر دنیا سالانه به امید تهیه ی گرین کارت آمریکا در این بخت آزمایی شرکت می کنند. این روش به عنوان روشی ساده و ارزان برای مهاجرت محسوب می شود. درخواست برای ثبت نام گرین کارت رایگان است و به دلیل اینکه شرکت کنندگان بسیار زیاد هستند شانس افراد کمی کم است. به هر حال امتحان کردن آن هیچ ضرری ندارد.

گرین کارت چیست و چه ارزشی دارد؟  کارت شناسایی که توسط آن فرد به عنوان شهروند دائمی آمریکا شناخته می شود. با در دست داشتن آمریکا آزادانه می توان در تمامی ایالت های آمریکا زندگی و کار کرد.  از همه مهمتر ، دارندگان کارت سبز می توانند درخواست تابعیت ایالات متحده را بدهند. سالانه یک میلیون نفر، گرین کارت یا اقامت دائمی و قانونی آمریکا را دریافت می کنند و قرعه کشی تنها 5% از این تعداد را شامل می شود.

لاتاری 2022

زمان برگزاری این آزمون

اینکه چرا به لاتاری امسال لاتاری 2022 گفته می شود دلیلش این است که پروسه ی لاتاری طولانی است در اصل در هر سال برای دو سال بعدی ثبت نام خواهید کرد. ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا در تاریخ 7 اکتبر 2020 روز 16 مهر 1399 آغاز خواهد شد و تا 10 نوامبر2020 یعنی 20 آبان 1399 ادامه خواهد داشت.

شرایط لازم برای ثبت نام لاتاری

حتما  قبل از ثبت نام باید توجه داشته باشید که شرایط و مدارک لازم را برای ثبت نام دارید، زیرا در پروسه که ثبت نام سایت موارد زیر را از شما درخواست می کند:

  • پاسپورت فرد و اعضای تحت پوشش او (برای پدران)
  • اطلاعات شناسنامه ای
  • اطلاعات مدارک تحصیلی
  • اطلاعات سابقه ی شغلی
  • عکس با زمینه ی سفید و رسمی
  • حداقل سن مجاز برای ثبت نام
  • ایمیل و شماره تلفن

لاتاری آمریکا

ویژگی عکس های لاتاری 2022

نکته ی مهم در مورد ثبت نام این است که عکس ها باید ویژگی منحصر به فرد این سایت را داشته باشند و هر عکسی پذیرفته نیست. در ادامه به ویژگی های عکس های لاتاری آمریکا اشاره خواهیم کرد:

  • عکس نباید بسیار قدیمی باشد، زیرا باید چهره ی اکنون شما را نمایش دهد.
  • در صورت داشتن همسر و فرزند حتما عکس آن ها نیز وجود داشته باشد.
  • عکس شما باید پس زمینه ای یک دست داشته باشد و هیچ گونه ای سایه ای نداشته باشد.
  • جایگاه سر باید وسط کادر باشد. روسری و یا کلاه نباید صورت شما را بگیرد.
  • توجه داشته باشید که برای عکس ها به هیچ وجه نباید از عینک استفاده کنید.
  • بهتر است عکس ها ادیت حرفه ای نداشته باشد زیرا ممکن از چهره ی اصلی شما را نشان ندهد.
  • سایز عکس باید 1200 در 1200 و به صورت مربعی باشد.
  • عکس سیاه سفید نباشد.
  • داشتن حجاب و یا نداشتن آن هیچ مساله ای ندارد، تنها قرص صورت به خوبی نمایان باشد.

کلام آخر

در این مقاله در مورد مزایای لاتاری 2022 و مدارک لازمه برای ثبت نام صحبت کردیم. در نظر داشته باشید که ایرانیکارت ثبت نام لاتاری را انجام نمی دهد و این متن صرفا خبری است. پس از قبولی در این بخت آزمایی برای رزرو هتل و با خرید بلیط هواپیما می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...