نرم افزارها

مدیران کسب و کار بخوانند ! سایت Hubstaff چیست ؟

مدیران کسب و کار بخوانند ! سایت Hubstaff چیست ؟

پیگیری زمان کارمندانتان ، کارهایی که در محل کار انجام می دهند و آنچه که برای انجام کار به آنها نیاز دارید ، می تواند یک کار پیچیده باشد. اما آیا نیاز به مانیتور کردن کار های کارمندان است؟ تعداد زیادی نرم افزار نظارت بر کار کارمندان در بازار موجود است که به شما امکان می دهد فعالیت ها و الگوهای کاری کارمندان خود را مشاهده کنید. اما این نظارت به گونه ای نیست که شما مدام از آن ها انتظار کار بیشتر داشته باشید یا کسی را متهم به کم کاری کنید. تنها این نظارت ها باعث می شود که شما بتوانید تیم را در جهت های بهتری سوق دهید. با استفاده از یک ابزار ردیابی زمان ، شما یک تصویر واقع بینانه از مدت زمان انجام برخی پروژه ها دارید ، که به شما امکان می دهد از زمان بندی بهتر برای مشتریان خود استفاده کنید. همچنین به شما درک عمیق تری می دهد که تیم شما چه میزان زمان برای کارها نیاز دارد ؟ در این مقاله شما را با یک ابزار نظارت بر زمان آشنا می کنیم و خواهیم گفت دقیقا سایت Hubstaff چیست ؟ همچنین برای پرداخت های ارزی در این سایت و سایت های مشابه ایرانیکارت به شما راه کار هایی ارائه می دهد.

سایت Hubstaff چیست ؟

Hubstaff یک نرم افزار ردیابی زمان است که به شما امکان می دهد فعالیت های کارمندان را در ساعات کار کنترل کنید.

سایت Hubstaff به کارمندان شما اجازه می دهد تا از طریق برنامه دسک تاپ خود زمان را ردیابی کنند. کارمندان می توانند انتخاب کنند چه زمانی می خواهند زمان خود را ثبت کنند. هنگامی که برنامه در حال اجرا است ، بر روی وب سایت ها و برنامه هایی که تیم شما در حال مشاهده است ، فعالیت صفحه آنها و مدت زمانی که آنها در دسکتاپ خود می گذرانند نظارت می کند. سپس همه این داده ها را جمع آوری می کند و گزارش های جداگانه ای را برای همه کارمندان شما ایجاد می کند. اعضای تیم شما همچنین می توانند میزان زمان صرف شده برای یک کار یا پروژه خاص را پیگیری کنند.

Hubstaff زمان ثبت شده توسط کارمندان مختلف را اضافه می کند و به شما می گوید که چه مدت زمان برای انجام کل پروژه صرف شده است. همچنین با استفاده از این اطلاعات به طور خودکار فاکتور ایجاد می کند و به شما امکان می دهد براساس ساعتهای سپری شده به مشتریان خود صورتحساب دهید.

سایت Hubstaff

ویژگی های سایت Hubstaff چیست ؟

حال که می دانید سایت Hubstaff چیست بهتر است با ویژگی های سایت آشنا شوید. کارمندان شما در طول ساعت کار دقیقاً چه کار می کنند؟ این ویژگی ها به شما کمک می کند تا عادت های کاری تیم خود و فعالیت های آنها را در ساعات اداری درک کنید. در ادامه ویژگی های اصلی این سایت را بررسی می کنیم:

نظارت بر وب سایت ها و اپلیکیشن ها

آیا می دانید تیم شما در محل کار از چه وب سایت هایی استفاده می کند؟

حدود 67٪ از کارمندان به طور منظم در ساعات کار از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. در نتیجه ، تیم شما هر روز 13٪ از ساعتهای تولید را از دست می دهد.

وقتی کارمندان شما شروع به ردیابی زمان خود می کنند ، Hubstaff وب سایت و فعالیت برنامه آنها را نیز ردیابی می کند. این نرم افزار همچنین نشان می دهد که چند درصد از وقت خود را صرف هر برنامه یا وب سایت می کنند. حتی می توانید URL های خاصی را که کارکنانتان در طول روز به آنها دسترسی داشته اند مشاهده کنید.

  • اسکرین شات از روی صفحه

در زمان دورکاری و کرونا مدیران نمی توانند متوجه شوند که کارمندان چه صفحاتی را باز می کنند و به چه میزانی کار می کنند. در اصل در زمان دور کاری نم یتوان متوجه شد که آیا کارمندان کارهای شخصی خود را انجام می دهند یا خیر.

ابزار نظارت بر کارمندان به شما امکان می دهد هر 10 دقیقه از صفحه کارمندان خود عکس بگیرید. ویژگی عکس صفحه به شما امکان می دهد صفحه کل تیم خود را در یک صفحه مشاهده کنید.

  • مشاهده ی سطح فعالیت

شما همیشه نمی توانید در اطراف میزهای کارمندان خود کمین کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها کار خود را انجام می دهند. اگر هنگام کار وقت زیادی را صرف تماشای صفحه نمایش آنها کنید ، ممکن است اعتماد آنها را از دست دهید.

Hubstaff به طور خودکار فعالیت کارمندان را بر اساس فشار و حرکت ماوس کنترل می کند.

در مدت زمان 10 دقیقه ، این نرم افزار هر ثانیه را کنترل کرده و محاسبه می کند که کاربر چند ثانیه غیرفعال بوده است (بدون حرکت صفحه کلید یا ماوس) و با چند ثانیه کاربر از ماوس یا صفحه کلید استفاده می کند. این مقایسه سطح فعالیت را تعیین می کند.

اگر کارکنان شما سطح فعالیت 60٪ – 94٪ را نشان دهند ، در مسیر درست قرار دارند. سطح فعالیت زیر 60٪ نشان می دهد که کارمند شما ممکن است تمرکز نداشته باشد و یا در کارها کند باشد.

  • محدودیت کاری و جلوگیری از کار زیاد

آیا برخی از اعضای تیم شما اضافه کار می کنند؟

بیشتر ما معتقدیم که هرچه ساعت کار بیشتری داشته باشیم ، بهره وری بیشتری خواهیم داشت. با این حال ، مطالعات متعدد نشان داده اند که بیش از 50 ساعت کار در هفته باعث خستگی می شود و در واقع می تواند نتیجه ای نداشته باشد. توصیه می شود هفته کاری خود را 40 تا 45 ساعت محدود کنید ، زیرا می تواند سطح بهره وری تیم شما را 25٪ افزایش دهد.

شما می توانید حداکثر ساعاتی را که کارمندانتان می توانند برای یک هفته کامل ثبت کنند تنظیم کنید. وقتی کارمند از حداکثر ساعت خود گذشته است ، ابزار ردیابی زمان ضبط زمان کار را متوقف می کند.

پرداخت در سایت hubstaff

هزینه ی خدمات سایت Hubstaff و نحوه ی پرداخت

در طول دوره آزمایشی رایگان 14 روزه می توانید بین برنامه ها جابجا شوید و ببینید چه ویژگی هایی برای سازمان شما مناسب ترند.

بعد از دوره آزمایشی ، می توانید برنامه Basic یا Premium را انتخاب کنید. اگر Basic را انتخاب کنید ، می توانید در هر زمان به برنامه Premium ارتقا دهید. به طور کلی این سایت دو نوع اکانت را پیشنهاد می کند که هر کدام از اکانت ها ویژگی های خاص خود را دارند.

  • برنامه Basic:

برنامه Basic برای مشاغل کوچک است که تنها برای بررسی زمان انجام کار ها و زمان بندی برای پروژه ها نیاز دارند. این هزینه ماهانه 5 دلار برای هر کاربر است و می تواند تیم هایی از 3 عضو تا 250 عضو را پشتیبانی کند.

  • برنامه Premium :

اگر بخواهید چندین ویژگی در تجارت خود مانند حقوق و دستمزد ، فاکتور و بودجه را خودکار کنید ، طرح Premium مناسب است.

طرح Premium شامل ویژگی های انحصاری مانند موارد زیر است:

  • ردیابی برنامه و URL
  • حقوق و دستمزد خودکار
  • حداکثر محدودیت های هفتگی
  • کنترل زمان بیکاری
  • برنامه حضور و غیاب
  • ردیابی موقعیت مکانی
  • بودجه های پروژه
  • هزینه برنامه Premium به ازای هر کاربر ماهانه 9 دلار است و می تواند تیم هایی را از 3 تا 250 عضو پشتیبانی کند

کلام آخر

در این مقاله سایت Hubstaff چیست البته باید گفت شاید این ابزار برای کارمندان زیاد جذاب نباشد، حس ارزیابی و نظارت کمی نا مناسب به نظر می رسد اما در حال حاضر دنیا، تیم های بزرگ برای پیشبرد اهداف خود از این نرم افزار ها استفاده می کنند زیرا مدیریت این تیم ها چندان کار آسانی نیست. اگر شما فکر می کنید که برای مدیریت زمان کارمندان خود به چنین نرم افزاری نیاز دارید می توانید برای تست کردن میزان کارآمدی از برنامه ی 14 روزه استفاده کنید و پس از آن پرداخت را از طریق ویزا کارت یا مستر کارت و یا کیف پول الکترونیکی پی پال انجام دهید. در صورتی که به هیچ کدام از این حساب های برای پرداخت دسترسی ندارید ایرانیکارت پرداخت شما را در کمترین زمان انجام خواهد داد؛ همچنین خدمات افتتاح حساب و خدمات شارژ حساب پی پال، اسکریل، وب مانی، پرفکت مانی و سایر حساب های بیسن المللی در ایرانیکارت ارائه می شود.

مدیران کسب و کار بخوانند ! سایت Hubstaff چیست ؟
پیگیری زمان کارمندانتان ، کارهایی که در محل کار انجام می دهند و آنچه که برای انجام کار به آنها نیاز دارید ، می تواند یک کار پیچیده باشد. اما...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام موقع ثبت نام یک شماره موبایل میخواد، اگه شماره ی ایرانی وارد کنیم، اون ایمیلمون توی سایتشون ban میشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، شما نمی‌توانید از شماره ایرانی برای ثبت نام در سایت‌های فریلنسری خارجی استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ Skype یک سرویس VoIP است که به افراد امکان می دهد با استفاده از کامپیوتر، مرورگر وب یا تلفن همراه تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت برقرار...