021-91091000 031-31117

ورود / ثبت نام

مدیریت کارآمد شبکه های مجازی با حداکثر توان !

2 تیر 1399 تبلیغات آنلاین

به عقیده بخش اعظمی از افراد به واسطه علاقه و شرایطشان، چه کاری بهتر از خانه نشینی و یدک کشیدن لقب مدیریت یک کسب و کار سود آور ؟! قطعا حرف زدن راجب به این سبک از زندگی بسیار راحت تر از انجام دادن آن است ولی باید این موضوع را نیز بدانیم که اگر سختی متحمل میشوید برای مدیریت شبکه های مجازی و رسانه های مجازی خود، نتیجه شیرینی نیز در انتظار شماست. شما با انجام چند مرحله و رعایت چند نکته، میتوانید یک حساب درست و درمان در یکی از شبکه های مجازی داشته باشید؛ این نکته نیز حائز اهمیت است که هر کدام از این شبکه های اجتماعی نیازمند رعایت نکاتی مختص به خود هستند ولی میتوانید چند مورد مشترک را برای بهبود مدیریت شبکه های مختلف مجازی متصور شد. با ایرانیکارت همراه باشید.

انواع شبکه های اجتماعی مجازی و نکات مدیریت آن ها

نکاتی که مدیریت شبکه های مجازی را بهبود میبخشد

  • سایز مناسب محتوای تصویری

با رعایت این نکته به ظاهر شما چند مورد بسیار مهم دیگر را نیز پوشش میدهید. به فرض مثال شما با انتخاب عکس با سایز مناسب و تعریف شده توسط رسانه اجتماعی مورد استفاده، در هر جایی که در نتیجه جستجو مخاطب نمایش داده میشوید، به بهترین و بالاترین کیفیت خواهید بود. به فرض مثال شما در زمان آپلود محتوای خود باید به آن فکر کنید که در نتیجه چه جستجو هایی محتوای شما به نمایش گذاشته میشود و نسبت به این نکته محتوای تصویری صحیح را برای شبکه اجتماعی مورد نظر استفاده فرمایید.در ادامه به اندازه صحیح بعضی از این رسانه های اجتماعی میپردازیم.

  • پروفایل فیس بوک: 170 * 170
  • کاور فیس بوک: 828 * 465
  • پروفایل توییتر: 400 * 400
  • هدر توییتر: 1500 * 500
  • پروفایل لینکدین: 400 * 400
  • بکگراند لینکدین: 1584 * 396
  • کاور لینکدین: 974 * 330
  • بنر لینکدین: 646 * 220
  • پروفایل اینستاگرام: 110 * 110
  • پروفایل پینترست: 150 * 150
  • پروفایل یوتیوب: 800 * 800

شبکه های مجازی

موارد فوق فقط در مورد سایز این محتواست، درست است که یکی از مهمترین و اساسی ترین نکات عکس همین سایز آن است ولی باید موارد بسیار زیاد دیگری را نیز در نشر داشته باشیم. شما میتوانید در مقاله لینکدین و فرصت های شغلی در سراسر جهان میتوانید به علاوه سایز عکس، فاکتور های موثر دیگر بر عکس ها و اهمیت آن ها را متوجه شد.

  • استفاده از یک تصویر برای تمام شبکه های مجازی

لوگو و یا تصویری که گویای برند کسب و کار شماست، بهترین انتخاب برای عکس پروفایل شما خواهد بود. میزان محبوبیت و شناخته شدگی شما با حضور فعال داشتن در شبکه های مجازی مختلف از جمله فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و توییتر رابطه مستقیم دارد. پس منطق نیز حکم میکند که شما تصویر نمایه ثابتی برای تمام حساب های خود داشته باشید.

  • در پست های نامطلوب نباشید

ممکن است هر شخصی شما را در شبکه های مجازی در عکس، نوشته و حتی فیلمی نامربوط تگ کند و یا به اصطلاح شما را منشن کند. اگر به هر دلیلی از این عمل رضایت نداشتید میتوانید خود را از آن تگ مبرا کنید و حتی از صاحب پست مذکور بخواهید تا آن را پاک کند.

شما در اغلب شبکه های اجتماعی مجازی امکان تنظیمات خاص را برای تگ ها دارید و میتوانید مشخص کنید که توسط چه افرادی تگ بشوید و یا در پروفایل شما نمایان شوند و یا خیر. بهتر است که به صورت منظم و روتین تگ های خود را چک کنید تا در صورت عدم رضایت شما هیچ تگی منتشر نشود.

شبکه های مجازی

  • در جستجو ها آشکار باشید

سعی کنید اگر خدمتی را ارایه میدهید و یا کالایی را برای فروش دارید، در نتایج جستجو مربوط به آن جزو اولین ها باشید؛ این مورد برای هر از پلتفرم های مجازی تکنیک های منحصر به فرد خود را دارد. معروف ترین و کاربردی ترین میتواند استفاده از کلمات کلیدی و هشتک های مربوط است. هر چند این مورد یک امر تخصصی است ولی میتوان به برخی از نکات کلیدی اولیه آن با مطالعه دقیق دست یافت.

  • از تبلیغات درون برنامه ای استفاده کنید

شما برای دیده شدن در شبکه های مختلف مجازی نیازمند به یک برنامه تبلیغاتی هدفمند و مطمئن دارید، چرا که باید برای آن بودجه ای نیز در نظر بگیرید و طبق این نقشه از نقطه A به نقطه B برسید. حال میتواند هدف شما افزایش بازدید باشد و یا افزایش مخاطب. قطعا تبلیغات تخصصی نیازمند به علم و شناخت کامل از محیط برنامه مورد نظر شماست. حال چه کسی بهتر و آگاه تر نسبت به آن شبکه مجازی بجز توسعه دهندگان و کارمندان آن. پس اگر بخشی از تبلیغات خود را در اختیار خود این افراد قرار دهید، میتوانید لم بدهید و از نتیجه آن لذت ببرید. شما این امکان را دارید که در شبکه مجازی مورد نظر خود نسبت به بودجه و جزییات مخاطبین خود، اقدام به ثبت سفارش برای این نوع تبلیغات بکنید و گزارش دقیقی مبنی بر سیر فعالیت تبلیغاتی خود را در این بستر ها مشاهده فرمایید.

پیشنهاد ایرانیکارت به شما

برای افزایش فروش و بازدهی بیشتر کسب کار خود، از تبلیغات تخصصی درون برنامه ای شبکه های مجازی بهره ببرید !

تبلیغات هزینه نیست و اگر به صورت آگاهانه پیاده سازی شود، میتواند یکی از بهترین سرمایه گذاری های شما در دوران کسب و کارتان باشد و شما از آن بسیار بهره ببرید. مدیریت موفق شبکه های مجازی نیز، در کنار موارد فوق، در گرو تبلیغات هدفمند مانند تبلیغات پروموت اینستاگرام است میباشد.

سایت های فروشگاهی

  • اعتماد سازی کنید

چگونه؟ با درخواست های دوستانه برای نظر دادن مخاطبین به خدمات و کالا های شما، تایید شدن توسط آن ها و همچنین از مخاطبین خود نظر سنجی های مداومی را بخواهید. میتواند در بستر صفحه مجازی شما باشد، وبسایت شما و یا میتوانید از ابزار های در راستای ایمیل مارکتینگ استفاده کنید. با مشتریان ثابت خود، یک باشگاه مشتریان تشکیل دهید و به آن ها خدمات ویژه و فراتر از حد معمول ارائه کنید و همچنین با تبلیغات حول این باشگاه، دیگر مخاطبین خود را به پیوستن به این باشگاه ترغیب کنید.

در لینکدین بخش endorsement خود را قوی کنید، در اینستاگرام به تقویت ارتباط خود با افراد بپردازید، در توییتر pin tweet خود را هوشنمدانه انتخاب کنید و آن را به روز کنید و در فیس بوک خود اقدام به تقویت visitor post section خود کنید.

  • نقاط قوت خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید

این بدان معنا نیست که با یک نکته و سرویس مطلوب و محبوب خود اقدام به پوشاندن ده ها ضعف خود کنید، خیر؛ همیشه دلیلی برای کاربران شما بوده است که حال دنبال کننده شما هستند. این نکته نیز به این معناست که در گذر زمان اقدام به تقویت نکات مثبت خود کنید و با استفاده از تمامی نظرات و فیدبک های کاربران صفحه مجازی خود، اقدام به بهتر شدن بکنید و سعی کنید همیشه از دیروز خود یک قدم جلوتر باشید؛

آری، شاید این موارد در حرف ساده به نظر بیایند و نتوان به راحتی به قله موفقیت رسید ولی همیشه در نظر داشته باشید که شما برای چه چیزی دارید میجنگید آن هم در این کارزاری که تنور رقابت آن هیچوقت به این داغی نبوده است و ممکن است با کوچکترین لغزش شما، شما را نیز به زیر بکشد. ولی همیشه در پس ذهن خود نیز داشته باشید که هر چقدر شما زودتر شکست بخورید، زودتر نیز با چم و خم کار خود آشنا میشوید و زودتر نیز به نتیجه مطلوب خود دست پیدا خواهید کرد.

آیا شما صاحب کسب و کاری هستید؟ آیا مدیریت یک صفحه مجازی را بر عهده دارید ؟ امیدواریم که از این یادداشت استفاده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

401 بازدید
مدیریت کارآمد شبکه های مجازی با حداکثر توان !
به عقیده بخش اعظمی از افراد به واسطه علاقه و شرایطشان، چه کاری بهتر از خانه نشینی و...
5 از 1 رای ثبت شده

نظرات

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید