اکانت های خارجی

با خرید اکانت اسپاتیفای از مزایای بهترین سرویس دهنده موسیقی جهان لذت ببرید

با خرید اکانت اسپاتیفای از مزایای بهترین سرویس دهنده موسیقی جهان لذت ببرید

زمانی که سوئدی‌ها برای اولین بار در سال 2008 سرویس موسیقی اسپاتیفای را معرفی کردند شاید فکر نمی‌کردند که روزی 180 میلیون نفر موزیک‌های دلخواه خود را در این سرویس گوش کنند. اسپاتیفای با داشتن مجموعه‌ای بیش از 40 میلیون موزیک، بزرگترین گنجینه موسیقی دنیاست و به تنهایی بیش از نیمی از بازار سرویس‌های موسیقی دنیا را در اختیار دارد. اسپاتیفای در دو نسخه رایگان و پرمیوم به بازار عرضه شده است که تفاوت زیادی در امکانات دارند. برای استفاده نامحدود و لذت بردن از اسپاتیفای شما نیاز به خرید اکانت اسپاتیفای با استفاده از کارت‌های بانکی خارجی همچون خرید مستر کارت و ویزا کارت خواهید داشت که خوشبختانه این خدمات در ایرانیکارت به سادگی در دسترس خواهند بود. در ادامه به مزایای خرید اکانت این سرویس دهنده اشاره خواهیم کرد تا مطمئن شوید که خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای قطعاً کاربرد و ارزش زیادی خواهد داشت.

راهنمای خرید اکانت اسپاتیفای

هزینه خرید اکانت اسپاتیفای به صورت یک ماهه 9.99 دلار و یک ساله 99 دلار است. برای پرداخت این مبلغ شما به خرید ویزا کارت، خرید مستر کارت یا خرید گیفت کارت اسپاتیفای احتیاج خواهید داشت. همانطور که می دانید برای افرادی که در داخل کشور زندگی می‌کنند انجام این کارها کمی سخت به نظر می‌رسد؛ اما نگران نباشید زیرا ایرانیکارت مشکل شما را با ارائه خدمات خرید اکانت اسپاتیفای حل کرده است. برای این کار کافی است که در سایت ایرانیکارت یک حساب کاربری ایجاد کنید و با خرید کردیت کارت تنها در عرض 2 ساعت اکانت پرمیوم خود را در اسپاتیفای فعال کنید.

برای خرید اکانت اسپاتیفای، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید اکانت اسپاتیفای

مزایای خرید اکانت اسپاتیفای

مزایای خرید اکانت اسپاتیفای

دسترسی نامحدود به جدیدترین آهنگ‌ها

در نسخه رایگان اسپاتیفای شما به آهنگ‌هایی که در دو هفته اخیر عرضه شده‌اند دسترسی نخواهید داشت و مجبور خواهید بود برای شنیدن جدیدترین موزیک و آلبوم‌ها حدود دو هفته صبر کنید. پس اگر می‌خواهید همواره به روز باشید و به جدیدترین موزیک‌های منتشر شده از خواننده‌های محبوب خود دسترسی داشته باشید با خرید اکانت اسپاتیفای از ایرانیکارت می‌توانید خیال خود را راحت کنید.

برای مشاهده و خرید انواع گیفت کارت، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید گیفت کارت

انتخاب نامحدود آهنگ‌ها و آلبوم‌ها

فرقی نمی‌کند که اکانت رایگان یا پرمیوم داشته باشید؛ در هر دو صورت شما می‌توانید از اسپاتیفای در دستگاه‌های مختلف همچون موبایل، کامپیوتر، تلویزیون‌های هوشمند و … استفاده کنید. با این حال زمانی که بخواهید یک آهنگ خاص را انتخاب کنید اکانت پرمیوم تفاوت زیادی با اکانت رایگان خواهد داشت. در نسخه رایگان تمامی آلبوم‌ها به صورت شافل برای شما پخش خواهد شد و شما قادر نخواهید بود که یک آهنگ خاص را برای شنیدن انتخاب کنید. این موضوع می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد چون هیچ راهی برای خلاصی از آن در نسخه رایگان  وجود ندارد. در حالی که با خرید اکانت اسپاتیفای و دسترسی به نسخه پرمیوم شما می‌توانید به راحتی آهنگی که دوست دارید را انتخاب کرده و گوش کنید.

عدم وجود تبلیغات آزار دهنده

در نسخه رایگان اسپاتیفای تبلیغات صوتی وجود دارد که لا به لای پخش موزیک‌ها مجبور به گوش دادن آن‌ها هستید. این تبلیغات بین 15 تا 30 ثانیه‌ای حتماً باید شنیده شوند و شما هیچ راهی برای قطع کردن آن‌ها جز خرید اکانت Spotify نخواهید داشت. اسپاتیفای برای نسخه‌های پرمیوم خود هیچ تبلیغاتی را در نظر نگرفته است و زمانی که با خرید ویزا کارت یا خرید مستر کارت اکانت خود را به پرمیوم تبدیل کنید دیگر محدودیتی از این لحاظ نخواهید داشت. به این ترتیب با خیال راحت می‌توانید از اسپاتیفای خود در جشن‌ها و مهمانی‌ها نیز بهره ببرید و نگران این نباشید که در هنگام پخش موزیک‌ها ناگهان تبلیغات آزار دهنده پخش شوند.

بهترین کیفیت پخش موسیقی با خرید اکانت اسپاتیفای

لذت بردن از بهترین کیفیت پخش موسیقی

کاربرانی که از اکانت رایگان اسپاتیفای استفاده می‌کنند دارای محدودیت انتخاب کیفیت پخش موسیقی هستند. به همین دلیل اگر دوست دارید موزیک‌های خود را با صدای بلند گوش کنید و به کیفیت موسیقی که با هدفون خود می‌شنوید اهمیت می‌دهید، باید به فکر خرید اکات پرمیوم اسپاتیفای باشید. افرادی که اکانت پرمیوم دارند می‌توانند از کیفیت پخش 320kbps که بالاترین کیفیت پخش موزیک در اسپاتیفای است لذت ببرند.

همچنین بدانید: گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

پخش موسیقی به صورت آفلاین

این مورد یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های اکانت پرمیوم نسبت به اکانت رایگان است. اگر دوست دارید در هر سفر و حتی جایی که اینترنت در دسترس نیست از موزیک‌های دلخواه خود لذت ببرید یا به مصرف اینترنت خود اهمیت می‌دهید و دوست ندارید هزینه بالایی برای استفاده از سرویس آنلاین اسپاتیفای بپردازید در این صورت خرید اکانت اسپتاتیفای از طریق وبسایت ایرانیکارت همان چیزی است که به دنبال آن هستید. زیرا در اکانت های رایگان شما قادر به ذخیره هیچ موزیکی برای استفاده آفلاین نخواهید بود و عملاً اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید نمی‌توانید از اسپاتیفای خود نیز استفاده کنید.

با خرید اکانت اسپاتیفای از مزایای بهترین سرویس دهنده موسیقی جهان لذت ببرید
زمانی که سوئدی‌ها برای اولین بار در سال 2008 سرویس موسیقی اسپاتیفای را معرفی کردند شاید فکر نمی‌کردند که روزی 180 میلیون نفر موزیک‌های دلخواه خود را در این سرویس...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...