مسافرت و مهاجرت

مزیتهای رزرو هتل در سایت بوکینگ

مزیتهای رزرو هتل در سایت بوکینگ

برنامه ی سفر به خارج کشور دارید؟ به مرحله ی بوکینگ هتل رسیده اید و به دنبال یک راه برای رزرو هتل خارجی ارزان هستید؟ یکی از بهترین راه ها رزرو هتل در سایت بوکینگ است. booking.com یکی از برترین سایت ها در زمینه رزرو و پرداخت هتل در سراسر دنیا است. با استفاده از خدمات ایرانیکارت می توانید به سادگی در این سایت محل اقامت مورد نیاز خود را با قیمت مناسب پیدا و رزرو کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا در رابطه با مزیتهای رزرو هتل در این سایت توضیح دهیم.

چگونگی رزرو هتل در سایت بوکینگ دات کام Booking.com

برای رزرو هتل در سایت بوکینگ booking مثل خرید از سایت های خارجی دیگر، نیاز به پرداخت ارزی خواهید داشت. این فرایند با استفاده از حساب های بانکی ایرانی امکان پذیر نیست. به همین دلیل شهروندان ایرانی نیاز به دسترسی به یکی از روش های پرداخت بین المللی خواهند داشت . این روش ها متنوع هستند و اگرچه به دلیل تحریم ها دسترسی ما به آن ها بسته شده است، اما با استفاده از خدمات ایرانیکارت می توانید از این مانع عبور کنید.

یکی از راه های خرید ارزی و انتقال ارز استفاده از یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت ها یا مستر کارت ها است. لازم به ذکر است برای دریافت این کارت ها نیاز به افتتاح حساب ارزی دارید. یکی دیگر از روش های پرداخت ارزی استفاده از انواع کیف پول الکترونیکی مثل پی پال یا وب مانی است. روش بعدی که دسترسی شما را برای رزرو هتل خارجی، به شبکه های پرداخت بین المللی فراهم می کند، استفاده از خدمات ایرانیکارت است.

مزیتهای رزرو هتل در سایت بوکینگ

بررسی مزیتهای رزرو هتل در سایت بوکینگ

سایت های زیادی به منظور رزرو هتل، خرید بلیط و به طور کلی ارائه خدمات سفر بین المللی وجود دارند. اما در این بین تعداد محدودی هستند که نسبت به بقیه از اعتبار بیشتری برخوردار هستند. از جمله این سایت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سایت های نام برده همگی جز گزینه های مناسبی برای رزرو هتل خارجی هستند. اما در این مقاله به مزیتهای رزرو هتل در سایت بوکینگ پرداخته خواهد شد.

انتخاب بین 1.5 میلیون هتل

شاید یکی از مهم ترین مزیت های رزرو هتل از سایت بوکینگ انتخاب های فراوانی است که این سایت در اختیار شما قرار می دهد. با بیش از یک و نیم میلیون هتل که در این سایت لیست شده اند، احتمال اینکه نتوانید هتل مورد نظر خود را پیدا نکنید، کم است. این هتل ها در قیمت های مختلف و در سراسر جهان پیدا می شوند.

تنوع قیمت ها

همان طور که از مورد قبل قابل برداشت است، هرچه تنوع هتل ها بیشتر باشد تنوع قیمت اتاق ها نیز بیشتر می شود. پس می توان با اطمینان ادعا کرد که در این سایت، اتاق با هر قیمتی قابل رزرو است.

قیمت های ثابت

برخی سایت ها پس از این که هتل با قیمت مناسب پیدا کرده و اتاق خود را رزرو کردید، هنگام پرداخت از کاربر هزینه مازادی تحت عنوان کارمزد سایت دریافت می کنند. اما در رابطه با سایت بوکینگ هزینه ای که شما باید برای اتاق پرداخت کنید دقیقاً معادل هزینه ای است که در سایت می بینید.

پیشنهاد های ویژه ی سایت booking به کاربران وفادار

اگر به صورت مکرر از نسبت به رزرو هتل در سایت بوکینگ اقدام کنید، سایت مزیتهای مختلفی مثل تخفیف، اقامت رایگان، انتقال رایگان از فرودگاه یا موارد مشابهی برای شما در نظر خواهد گرفت.

رزرو هتل در سایت بوکینگ

پشتیبانی سایت

اگر رزرویشن شما به مشکلی بر خورد کند، پشتیبانی سایت به صورت کامل با شما برای حل این مشکل همکاری خواهد کرد. این پیگیری در اکثر مواقع به سرعت و با دقت انجام می گیرد.

بیش از 93 میلیون بازخورد ثبت شده

یکی دیگر از مزیت های مهم این سایت، بازخورد های ثبت شده از مهمانان قبلی هتل هاست. افرادی که از این سایت هتل رزرو می کنند، می توانند تجربیات خود را با سایر کاربران به اشتراک گذارند. پس زمانی که می خواهید در سایت بوکینگ هتلی را برای اقامت انتخاب کنید، می توانید با بررسی بازخورد ها و نظرات ثبت شده، از حسن انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

امکان کنسل کردن بدون پرداخت جریمه

یکی دیگر از مهم ترین مزیت هایی که سایت بوکینگ نسبت به سایر سایت های رزرو هتل دارد، امکا کنسل کردن رزرویشن بدون نیاز به پرداخت جریمه است. این گزینه را اغلب اتاق ها و هتل ها دارند.

نظر شما راجع به مزیتهای رزرو هتل در سایت بوکینگ چیست؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام من ایران کارت دارم، چطور میتونم تو سایت بوکینک رزرو کنم و ریالی پرداخت کنم؟؟؟
    شما در ادامه توضیحات درباره ایران کارت توضیح ندادید !

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای رزرو هتل در سایت بوکینگ از طریق ایرانیکارت در سایت ایرانیکارت ثبت نام کرده و درخواست خود را ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام من توسایت بوکینگ پول هتل رو پرداخت کردم ولی صاحب هتل میگه من تو بوکینگ حسابی ندارم شما چجوری پرداخت کردین چجوری باید ثابت کنیم که پرداخت کردیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در صورتی که با استفاده از پی پال پرداخت خود را انجام داده باشید، می‌توانید با ریفاند آن، پرداخت خود را پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...