بازی ها

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2020

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2020

بازی های کامپیوتری یکی از بهترین راه ها برای پر کردن اوقات فراغت است. این روز ها که باید در خانه بمانیم بازی های کامپیوتری شاید یکی از بهترین راه ها برای سرگرم کردن ما باشند. برای خرید لایسنس بازی های مختلف نیاز به پرداخت ارزی است. به این منظور می توانید از خدمات خرید از سایت های خارجی ایرانیکارت بهره ببرید. اما پیش از انتخاب در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین بازی های کامپیوتری 2020 آشنا شویم.

4 بازی کامپیوتری برتر سال 2020

بازی های زیادی هستند که می توانستند در این لیست قرار بگیرند. بازی های زیادی هم هستند که علی رغم جذابیت بالایی که دارند، به دلایل مختلف نمی توانند در این لیست قرار داشته باشند. لیستی که در ادامه معرفی می شود به انتخاب وبسایت techradar.com رتبه بندی شده اند.

1. The Witcher 3: Wild Hunt

با گذشت چند سال از حضور the witcher 3 در بازار بازی های کامپیوتری، این بازی همچنان داغ است. جریان بازی مخاطب را به کلی در زمان غرق می کند. که چیزی است که این روز ها بیشتر از هر چیزی نیاز داریم. نه؟ فضا سازی بازی حرفه ای و همراه با جزییات است. به هر حال the witcher 3 یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2020 نیست. بلکه یکی از بهترین بازی های کامپیوتری در تمام تاریخ است!

بهترین بازی های کامپیوتری 2020

2. Dark Souls 3

سری سوم بازی dark souls به سختی ورژن های قبلی نیست. البته لازم به ذکر است که هر چقدر هم که حرفه ای باشید، در این بازی قرار است بیشتر از یک بار بمیرید. برای کسب مهارت در سیستم نبرد این بازی باید صبور باشید. با این حال روند بازی برای بازیکنانی که زیاد هم حرفه ای نیستند، منصفانه پیش می رود. به علاوه باید اشاره کنم که این بازی را می توانید از سایت آمازون برای زمان محدود رایگان تهیه کنید.

بهترین بازی های کامپیوتری 2020

3. Control

دلیل اینکه بازی control دنیای بازی های کامپیوتری را تصاحب کرده، خیلی روشن است. کمپانی سازنده بازی توجه فراوانی به جزییات در این بازی داشته، که بازی را به یک تجربه ی سینمایی تبدیل می کند.

بازی های کامپیوتری برتر

4. Monster Hunter World

monster hunter یکی از بزرگ ترین سری بازی هایی است که به احتمال زیاد چند سالی می شود که اسمی از آن نشنیده اید. با سری  Monster Hunter: World این بازی به عرصه بازی های کامپیوتری وارد شد، و در حال حاضر یکی از بهترین بازی های کامپیوتری در 2020 در دنیاست.

سایت های خرید بازی خارجی

برای خرید بازی آنلاین باید سعی کنید بازی را از سایتی خریداری کنید که مطمئن باشد. چون کسی با خرید بازی ای که نصب نمی شود یا خراب باشد، خوشحال نمی شود. در ادامه بهترین سایت های خرید بازی معرفی می شوند

استیم

اگر شما به بازی‌های رایانه‌ای علاقه دارید، احتمالاً تا کنون اسم Steam را شنیده‌اید. استیم یک فروشگاه آنلاین بازی است، که با مراجعه به آن می‌توانید هر نوع بازی که می‌خواهید از گذشته تا کنون در آن پیدا کنید.

Gamivo

gamivo یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی بازی و نرم افزار است. این سایت با سرعت چشم گیری در بازار رشد کرد. محصولات ارائه شده در سایت بر اساس درخواست مشتریان هستند. برای ارسال درخواست خود به پشتیبانی سایت gamivo باید به حساب کاربری خود در سایت Gamivo وارد شده و از طریق ارسال تیکت با پشتیبانی در ارتباط باشید. کار کردن با سایت Gamivo ساده است. اما همان طور که گفته شد، این سایت یک فروشگاه اینترنتی است. پس فروشندگان زیادی روی این سایت محصولات دیجیتال خود را عرضه می کنند.

نظر شما در رابطه با لیست بالا چیست؟ نظرات و تجربیات خود را در رابطه با بهترین بازی های کامپیوتری 2020 با ما به اشتراک گذارید.

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2020
بازی های کامپیوتری یکی از بهترین راه ها برای پر کردن اوقات فراغت است. این روز ها که باید در خانه بمانیم بازی های کامپیوتری شاید یکی از بهترین راه...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
بازی ها
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
اگر شما هم به بازی‌های اورجینال علاقه‌مند هستید بهتر است بدانید یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های یارانه‌ای متعلق به مجموعه بتل رویال است. بتل رویال ژانری از بازی‌های ویدئویی...
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
بازی ها
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
با پایان سال 2020 لیست هایی از بهترین بازی های ایکس باکس وان این سال منتشر شده است. لیست هایی که به انتخاب منتقدان و یا انتخاب مردم است. در...
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
بازی ها
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
حتما شما هم این روزها، زیاد شنیده‌اید که بسیاری از افراد فقط با بازی کردن درآمدهای زیادی کسب می‌کنند. این به خصوص برای افرادی که به بازی و گیم‌های آنلاین...