021-91091000 031-31117
ورود / ثبت نام

معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین

تاریخ انتشار : 11 اسفند 1398تاریخ بروزرسانی : 15 اسفند 1398 خرید از سایت های خارجی

تبلیغات آنلاین از دهه‌های اخیر به سرعت دچار تغییر و تحول شده و دیگر لازم نیست به تبلیغات بنری اعتماد کنید. شما می توانید تبلیغات جذابی در قالب های مختلف ایجاد کنید. افرادی را هدف بگیرید که خواهان محصول یا خدمات شما هستند. ابزارهای مفیدی برای اطمینان از تاثیر تبلیغات و بهینه سازی بودجه تبلیغات شما وجود دارند. یکی از آنها تبلیغ در گوگل است. آیا میدانید تبلیغات گوگل چیست و چگونه کار می کند؟ آیا روش های دیگری برای تبلیغات آنلاین می شناسید؟  اگر میخواهید با جدیدترین ترندهای تبلیغات دیجیتال آشنا شوید در این مقاله همراه ما باشید.

تبلیغات کلیکی گوگل

معرفی روش های مختلف تبلیغات دیجیتال

۱. تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل (جایی که شما برای تبلیغ محتوای خود در SERP برای کلمات کلیدی مربوطه به گوگل یا سایر موتورهای جستجو هزینه پرداخت می کنید) با بیش از 3.5 میلیارد جستجوی روزانه در گوگل یکی از محبوب ترین و مؤثرترین انواع تبلیغات آنلاین است. طبیعتا تقاضای زیادی برای دریافت رتبه های برتر تبلیغات گوگل وجود دارد، بنابراین گوگل زمانی که حداقل دو تبلیغ کننده برای یک کلمه کلیدی هزینه پیشنهاد می‌دهند، مزایده انجام می‌دهد. تبلیغ کنندگان معمولا کلمات کلیدی، تبلیغ و لندینگ پیج مربوط به کلمات کلیدی را در یک گروه دسته بندی می‌‌کنند، گروه تبلیغاتی خود را پیشنهاد می‌دهند و حداکثر پیشنهاد خود را انتخاب می‌کنند. گوگل یک کلمه کلیدی را از کلمات کلیدی گروه تبلیغاتی آنها که بیشتر جستجو شده را انتخاب می‌کند و آن را به مزایده می‌گذارد.

رتبه تبلیغ (AdRank) با ضرب حداکثر پیشنهاد هزینه هر کلیک در امتیاز کیفی تبلیغ شما محاسبه می شود، که با اندازه گیری ارتباط صفحه شما با کلمه کلیدی، تجربه کاربر و نرخ کلیک از طریق آن محاسبه می‌شود. این بدان معناست که سازمان ها نمی توانند رتبه برتر را برای هر کلمه کلیدی مورد نظر خود به دلیل داشتن بیشترین بودجه بدست آورند. محتوای آنها باید جذاب باشد. گوگل ادز می خواهد بهترین تبلیغ کنندگان را برای تبلیغ بهترین مطالب در SERP های خود تشویق کند، بنابراین آنها به تبلیغاتی پاداش می دهند که دارای امتیاز کیفی بالاتر و دارای رتبه های تبلیغاتی بالاتر و هر کلیک کمتری هستند.

۲. تبلیغات شبکه های اجتماعی

بیش از ۸۰ درصد جمعیت از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی در تلاش هستند تا حد ممکن از مخاطبان خود سود ببرند. سریعترین و موثرترین راه برای دیدار با مخاطبان خود در جایی که بیشتر وقت خود را می گذرانند از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. در تبلیغات شبکه های اجتماعی، تبلیغ کنندگان گزینه های زیادی برای بهینه سازی فعالیت های خود دارند. آنها می‌توانند هدف کمپین‌های تبلیغاتی خود و نوع تبلیغی که می خواهند خود را انتخاب کنند. شما می توانید از قابلیت‌های تبلیغاتی فیس بوک، لینکدین، اینستاگرام و توییتر برای کسب و کار خود استفاده کنید.

تبلیغات شبکه های اجتماعی

۳. تبلیغات بومی

تبلیغات بومی یکی دیگر از روش های تبلیغات دیجیتال است. در طی فرآیند تبلیغات بومی، با ناشران مرتبط همکاری خواهید کرد تا مطالبی را که یکی از مباحث اصلی آنها را پوشش می دهد تهیه کنید و مانند یک مطلب معمولی روزانه در وب سایت به نظر می رسد. به این ترتیب، حتی اگر پست شما از نظر فنی تبلیغاتی باشد، تجربه مخاطبان آنها را مختل نمی کند. مخاطبان از خواندن مطلب شما لذت می برند و اصلا به چشم یک تبلیغ به آن نگاه نمی‌کنند. این کار باعث می شود شما درمعرض دید کاربران قرار گیرید و آنها به سمت شما جذب شوند. در واقع تبلیغات بومی یک رابطه همزیستی بین ناشران و برندها ایجاد می کند. این تعامل برای ناشران حمایت مالی از سمت برندها و برای برندها شناخته شدن بیشتر از سمت کاربران نشریه را به همراه دارد.

تبلیغات بومی

۴. تبلیغات نمایشی

تبلیغات نمایشی موضوعی بحث برانگیز در جامعه بازاریابی دیجیتال است. تقریباً 25 سال است که تبلیغ کنندگان با فریب کاربران اینترنت در کلیک کردن بر روی تبلیغات گمراه کننده ، از آنها سوءاستفاده می کنند. برخی از تبلیغات نمایشی مخرب حتی کامپیوترهای افراد را به ویروس آلوده کرده اند. به راحتی می توان فهمید که چرا مردم به تبلیغات بنری توجه نمی کنند چون معمولا این تبلیغات مزاحم و بی ربط هستند. در طرف دیگر این طیف، فناوری تبلیغات نمایشی تا جایی پیش رفته است که شبکه های تبلیغاتی می توانند با استفاده از داده و یادگیری ماشین، به تبلیغ کنندگان راهکارهای هدفمند مؤثرتر و کاربران مرتبط تری ارائه دهند. شبکه های تبلیغاتی مانند شبکه نمایش گوگل و شبکه مخاطبان فیس بوک رهبران تولید مجدد آگهی بنر هستند. آنها می توانند تبلیغات شما را در مکان و زمان مناسب به مخاطبان هدف مناسب نشان دهند. و اگر می خواهید کنترل بیشتری بر تبلیغات خود داشته باشید، به شما این امکان را می دهند که تصمیم بگیرید مکان تبلیغ خود را قرار دهید.

display ads

در نهایت می‌توانید از مشاوره تیم حرفه ای  افراک که پارتنر رسمی گوگل برای تبلیغات گوگل ادز است، استفاده کنید. کارشناسان افراک با ارائه مشاوره تخصصی و رایگان درباره تبلیغات آنلاین ، شما عزیزان را در برای افزایش بازدهی و بهینه سازی تبلیغات راهنمایی می کنند.

742 بازدید
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین از دهه‌های اخیر به سرعت دچار تغییر و تحول شده و دیگر لازم نیست به تبلیغات...
5 از 1 رای ثبت شده
نظرات
ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید