دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

معرفی سایت Tutor hunt و کسب درآمد از آن

معرفی سایت Tutor hunt و کسب درآمد از آن

در دنیای دیجیتال تدریس و آموزش آنلاین هم به محبوبیت بسیاری رسیده و سایت های بسیاری برای این موضوع طراحی شده است. سایت Tutor hunt یکی از سایت های حوزه آموزش است که در انگلستان تاسیس شد و به مرور به شهرت جهانی رسید. دریافت و ارائه آموزش در سایت Tutorhunt به سادگی با چندین چند کلیک ممکن شده است. معرفی سایت Tutor hunt و نحوه کسب درآمد ارزی از آن را با ایرانیکارت  بخوانید.

معرفی سایت Tutor hunt

سایت Tutor hunt پلتفرمی برای برقراری ارتباط بین دانش آموزان و معلمان است. در این فضا با مشاهده صفحات پروفایل مدرسان می توانید تصمیم بگیرید که کدام را انتخاب کنید. دانش آموزان در هر درسی که نیاز به معلم خصوصی داشته باشند را جستجو می کنند و با مشاهده مدرسان آن موضوع بهترین گزینه را انتخاب کنند. معرفی سایت Tutor hunt را در ادامه بخوانید و با مزایای این سایت آشنا شوید.

معرفی سایت Tutor hunt

مزایای سایت Tutor hunt

بر خلاف برخی از سایت های آموزش آنلاین که خودشان معلم ها را انتخاب می کنند و دانش آموز قدرت انتخاب ندارد در این سایت هر کسی با بررسی صفحات معلمان و امتیازاتی که کسب کرده اند می توانند انتخاب بهتری داشته باشند. خواندن نظرات دیگران و صحبت خصوصی با خود مدرسان هم به تصمیم گیری بهتر کمک می کند. اگر شما هم به آموزش های این سایت نیاز داشتید و به دنبال پرداخت ارزی بودید می توانید روی کمک ایرانیکارت حساب کنید.

زمان انعطاف پذیر کلاس های آنلاین

در سایت Tutorhunt با صحبت با معلمی که انتخاب کردید می توانید زمان کلاس خود را باهم تنظیم کنید. یعنی انتخاب زمان و نحوه برگزاری کلاس به صورت یک توافق دو طرف بین دانش آموز و معلم انجام می پذیرد.

پرداخت حق الزحمه مدرسان

بر خلاف دیگر سایت های تدریس آنلاین ثبت نام و ساخت اکانت هزینه ای ندارد. همچنین برای جستجوی مورد مناسب در ابتدا می توانید بدون پرداخت هزینه با معلمان مورد نظر خود صحبت کنید و روش تدریس آنلاین آنها را جویا شوید. زمانی که معلم خود را انتخاب کردید از طریق Paypal هزینه را پرداخت کنید.

نظارت والدین در سایت Tutorhunt

والدین می توانند در این سایت به جستجوی معلم مناسب دروس فرزندان خود بپردازند و با بررسی سوابق و نحوه تدریس هر معلم از کیفیت تدریس او مطمئن شوند. علاوه بر این نظارتی که بر کار معلم ها وجود دارد و بازخوردی که دیگر دانش آموزان می دهند تضمین بسیار خوبی برای اطمینان از کیفیت کار یک مدرس می باشد.

تدریس آنلاین در سایت Tutor hunt

کسب درآمد ارزی از سایت Tutor hunt

افرادی که به فریلنسری علاقمندند و از طریق تدریس آنلاین به کسب درآمد ارزی می پردازند می توانند از این سایت نیز برای ساخت پروفایل و کسب درآمد استفاده کنند. همانند تمامی سایت هایی که به فریلنسرها خدمات می دهند ابتدا با ساخت اکانت و معرفی خودتان و مهارتی که دارید و اتصال حساب پی پال خود به اکانت می توانید کار خودتان را شروع کنید. اگر تا کنون حساب پی پال نداشته اید از طریف افتتاح حساب پی پال در ایرانیکارت می توانید حساب خود را بسازید. مرحله آخر نقد کردن درآمد ارزی است که از طریق ایرانیکارت می توانید به سادگی درآمد دلاری خود را به ریال در حساب بانکی خود دریافت کنید.

مزایای تدریس آنلاین در سایت Tutor hunt

آموزش سایت Tutor hunt علاوه بر دانش آموزان برای معلم ها نیز مزایای ویژه ای دارد. معلم ها هم می توانند در لیست دانش آموزان به جستجو بپردازند و بر اساس توانایی ها و نیازهایی که دانش آموزان دارند آن ها را انتخاب کنند. انتخاب متد و روش تدریس کاملا بر عهده معلم است و با توافقی که با دانش آموز صورت می گیرد می توانند هزینه کلاس ها را مدیریت کنند و به درآمد مطلوبی از تدریس آنلاین در سایت Tutor hunt برسند.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

معرفی سایت Tutor hunt و کسب درآمد از آن
در دنیای دیجیتال تدریس و آموزش آنلاین هم به محبوبیت بسیاری رسیده و سایت های بسیاری برای این موضوع طراحی شده است. سایت Tutor hunt یکی از سایت های حوزه...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...