اکانت های خارجی

همه چیز درباره سایت Stackoverflow

همه چیز درباره سایت Stackoverflow

اگر جز دسته برنامه نویسان هستید حتما تاکنون نام سایت استک اورفلو Stackoverflow شنیده اید. این سایت یکی از بهترین سایت ها برای یافتن پاسخ پرسش های برنامه نویسی می باشد. هر پرسشی که در حوزه مختلف برنامه نویسی دارید را می توانید در کمتر از یک دقیقه برطرف کنید. اما آیا استک اورفلو فقط یک فروم برای پرسش و پاسخ در حوزه برنامه نویسی است؟ خیر. این سایت قابلیت های دیگری نیز دارد. در این مقاله همراه ایرانیکارت باشید و با سایت Stackoverflow بیشتر آشنا شوید.

معرفی سایت Stackoverflow

سایت استک اورفلو Stackoverflow در سال 2008 توسط Joel Spolsky و Jeff Atwood تاسیس شد. این سایت توسط همه کسانی که برای یادگیری، به اشتراک گذاشتن دانش خود، همکاری و ایجاد مشاغل خود کد می زنند، استفاده می شود. محصولات و ابزارهای این سایت به توسعه دهندگان و فن آوران در زندگی و محل کار کمک می کند. این محصولات عبارتند از: پرسش و پاسخ، کار تیمی Stack Overflow for Teams، مسابقه Stack Overflow for Talent، تبلیغات StackOverflow Advertising و کاریابی Jobs می باشد. در واقع Stack Overflow for Teams هسته اصلی sass محصول استک اورفلو است که به هزاران شرکت در سراسر جهان امکان یافتن نیروهای متخصص، انتقال کار از راه دور، رسیدگی به چالش های موجود و ایجاد تحولات دیجیتال جدید را می دهد.

سرویس های استک اورفلو

مزیت ها و ارزش های سایت استک اورفلو

  • ابتدا ذهنیت مشتری را در پیش بگیرید
    با توانمند سازی، گوش دادن و همکاری با همکاران Stackers، به طور واقعی به مشتریان خود خدمت کنیم.
  • یاد بگیرید، به اشتراک بگذارید، رشد کنید
    یک ذهنیت رشد را اتخاذ کنید. کنجکاو و مشتاق یادگیری باشید. رشد اخلاقی، پایدار و بلند مدت ، هم شخصاً و هم در شرکت.
  • شفاف باشید
    چه در داخل و چه در خارج از شرکت با صراحت و صداقت ارتباط برقرار کنید. با همدلی، اطمینان و رفتار با صداقت شفافیت دیگران را تشویق کنید.
  • مردم را قادر به ارائه نتایج برجسته کنید
    به افراد فضا بدهید تا کارشان را انجام دهند، در صورت نیاز از آنها حمایت کنید و پاسخگویی بی عیب و نقص را تمرین کنید.
  • فروم در مرکز توجه ماست.
    اساس هر کاری که می کنیم فروم ماست. یک فروم سالم جایی است که همه برای یادگیری و آموزش به یکدیگر تشویق می شوند.
  • انعطاف پذیر و فراگیر باشید
    ما بهترین کار خود را زمانی انجام می دهیم که گروه متنوعی از مردم در یک محیط با احترام و اعتماد با یکدیگر همکاری کنند. فضایی برای شنیدن صداهای مختلف ایجاد کنید و امکان انعطاف پذیری را در نحوه کار با افراد ایجاد کنید.

اما چرا استک اورفلو؟

یافتن بهترین جواب: اگر سوالی در ذهن دارید یا با مشکلی در پروژه برخورد کرده اید می توانید به راحتی آن را در این سایت جستجو کنید. پس از جستجو، بهترین نتیجه به شما نمایش داده می شود. بهترین نتیجه از نظر تمامی کاربران دیگری که با این مشکل مواجه شدند و از آن راه حل استفاده کرده اند.

رفع مشکل در سریعترین زمان: اگر مشکل خود را جستجو کردید و پاسخ خود را پیدا نکردید (تقریبا می توان گفت بعید است) پرسش خود را در سایت بپرسید تا افراد متخصص به شما پاسخ دهند. طبق گزارش سایت استک اورفلو میانگین زمان بین سوالات جدید حدود 13.9 ثانیه است. پس نگران این نباشید که سوالی که پرسیده اید چه زمانی پاسخ داده می شود.

اگر میخواهید وارد دنیای برنامه نویسی شوید دوره های آنلاین را از دست ندهید:

خرید دوره های آموزشی آنلاین

رای دادن به سوالات و پرسش ها: یکی از ویژگی های خیلی خوب و کاربردی استک اورفلو این است که کاربران می توانند به پرسش ها و پاسخ های یکدیگر رای دهند. این امکان باعث می شود پرسش ها و پاسخ های بی اهمیت حذف شوند و فقط محتوای کاربردی و مناسب باقی بماند.

نمایش پرسش های مشابه: قبل از اینکه پرسشی را در سایت بپرسید، جستجو کنید. زمانی که شما برای یک پرسش جستجو می کنید، این سایت سوالات مشابه و مرتبط را به نمایش می دهد. این قابلیت باعث می شود که شما سریعتر به پاسخ خود برسید.

محدود کردن کاربران: این سایت برای اساس سیستم امتیازدهی کار می کند. اگر شما کاربری فعال و قانونمند باشید امتیاز بیشتری دریافت می کنید درغیر این صورت استک اورفلو شما را محدود می کند. در استک اورفلو شما برای انجام اکثر کارها، نیاز به یک حداقل امتیاز دارید. اگر امتیاز شما از یک میزان خاصی پایین تر باشد، امکان انجام بعضی از کارها از شما گرفته میشود.

سایت stackoverflow

سیستم کاریابی Stackoverflow

اما آیا استک اورفلو فقط یک سایت برای پرسش و پاسخ است؟ خیر. شما در این سایت علاوه بر اینکه سوالات خود را میپرسید می توانید پیشنهادات کاری نیز داشته باشید. علاوه بر امتیازاتی که کاربران به یکدیگر می دهند، سایت نیز به کسانی که بهترین پاسخ را برای پرسش ها ارائه می کنند نیز امتیاز می دهد. به این ترتیب افرادی که امتیازات بالایی دارند پیشنهاد کاری وجود دارد. استک اورفلو با توجه به لوکیشن وموقعیت مکانی به شما پیشنهادهای کاری را نمایش می دهد و می توانید از آن ها استفاده کنید.

کلام آخر

اگر تصمیم دارید وارد دنیای برنامه نویسی شوید می توانید از آموزش های آنلاین استفاده کنید و در صورتی که هر سوالی داشتید از استک اورفلو کمک بگیرید. در صورتی که هم قصد دارید به صورت تیمی کار کنید باید هزینه ای را پرداخت کنید. برای پرداخت هزینه و همچنین برای خرید دوره های آموزشی آنلاین از سایت های خارجی می توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت استفاده کنید. اگر برنامه نویس هستید آیا تاکنون از Stackoverflow استفاده کرده اید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...