خرید کالا از سایت های خارجی

معرفی سایت های خرید اینترنتی ارزان با تحویل بین المللی

معرفی سایت های خرید اینترنتی ارزان با تحویل بین المللی

همه ما عاشق خرید آنلاین هستیم چون می تواند ارزان تر، سریعتر و بسیار راحت تر باشد. لازم نیست کل روز را روی پاهای خود بگذرانید و با کیف های سنگین از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر  قدم بزنید. با این اوصاف خرید اینترنتی را ترجیح می دهید. وقتی محصولات خود را از فروشگاه اینترنتی خریدید تا رسیدن آن هیجان دارید. باز کردن بسته مانند باز کردن هدیه است. با این حال، برخی از سایت های خرید اینترنتی قیمت های بسیار خوبی ارائه می دهند اما خدمات بسیار ضعیفی به مشتریان بین المللی می دهند. بعضی اوقات هزینه های حمل و نقل برای خرید از خارج از کشور  باعث می شود از خرید آن محصول منصرف شوید. این راهنما به شما کمک می کند تا هنگام خرید آنلاین پول زیادی صرفه جویی کنید. این سایت ها با ارائه قیمت پایین و معاملات عالی، در سراسر دنیا از مشتریان خود پذیرایی می کنند. لذت ببرید. پس با 10 سایت خرید اینترنتی ارزان آشنا شوید.

سایت های خرید اینترنتی ارزان را بشناسید

  • AliExpress
  • TheHut
  • Sheinside
  • BookDepository
  • DealeXtreme
  • 599fashion
  • SportsDirect
  • Everything 5 Pounds
  • StrawberryNET
  • MiniInTheBox

خرید آنلاین یا خرید حضوری

AliExpress

یک بازار آنلاین ارزان که توسط Alibaba.com اداره می شود و 9.5 میلیون محصول مختلف را که توسط 10،000 تولیدکننده به فروش می رسد، ارائه می دهد. بعضی اوقات، به دلیل وجود بسیاری از محصولات موجود، پیدا کردن یک مورد خاص دشوار می شود.

TheHut

TheHut یک فروشگاه اینترنتی است که انواع CD و DVD های ارزان قیمت را ارائه می دهد. این محصولات طیف کاملی از جدیدترین و بهترین موسیقی، فیلم و بازی می باشند. علاوه بر این این فروشگاه لوازم دیگری از جمله انواع عطر و لباس های مختلف را به فروش می رسد.

Sheinside

خرده فروش آنلاین لباس که در آن لباس ارزان و مرسوم و مد روز پیدا خواهید کرد. این مجموعه عالی است، جدیدترین مدل های لباس . طیف گسترده ای از تاپ های شیک، پایین، لباس، جواهرات و لوازم جانبی شیک وجود دارد.

BookDepository

تحویل رایگان کتاب را در سراسر جهان را ارائه می دهد. در حال حاضر ، آنها می توانند از لیست فزاینده ای از میلیون ها عنوان بی نظیر ارسال کنند.

DealeXtreme

این فروشگاه نسل آینده یک مرکز خرید آنلاین است که اسباب بازی های چینی و تحویل رایگان بین المللی را ارائه می دهد. در اینجا می توانید وسایل زیادی را با قیمت های بسیار جذاب انتخاب کنید. DealExtreme تحویل رایگان را از طریق پست هوایی معمولی ارائه می دهد.

فروشگاه آنلاین

599fashion

همه چیز در سایت 599 fashion به قیمت5.99 دلار است (بله ، 5.99 $!). پیدا کردن همه چیز از لباس های کودک تا پوشاک در اندازه های متنوع با قیمت هایی که همه قادر به تهیه آن هستند، آسان است.

SportsDirect

یک خرده فروش شگفت انگیز محصولات ورزشی  که در انگلستان مستقر است. تقریباً هر روز می توانید معاملات پیدا کنید. آنها آدیداس، نایک، پوما و سایر مارک های ورزشی و تجهیزات ورزشی عالی را ارائه می دهند.

Everything 5 Pounds

در اینجا شما می توانید لباس، لوازم جانبی، کیف، لباس زنانه و همچنین لباس کودک ارزان اما شیک پیدا کنید. قیمت آن 5 پوند است.

StrawberryNET

StrawberryNET ارائه دهنده پیشرو محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم آرایشی ، عطرها و ادکلن های تخفیف خورده برندهای مختلف می باشد. این فروشگاه تحویل رایگان بین المللی و قیمت های عالی را ارائه می دهد.

MiniInTheBox

یکی از بزرگترین مراکز مجازی با فروش وسایل الکترونیکی، اسباب بازی و لوازم جانبی رایانه و تلفن های هوشمند می باشد. حداقل سفارش لازم نیست و همه چیز بصورت رایگان ارسال می شود.

پرداخت آنلاین

آمازون Amazon

هر خریداری که قصد خرید اینترنتی از سایت های خارجی را دارد بدون شک به وب سایت آمازون نیز سر می زند. این سایت یک فروشگاه اینترنتی گسترده کتاب، فیلم ، موسیقی و بازی به همراه لوازم الکترونیکی، اسباب بازی ، پوشاک و لباس، کالاهای ورزشی، ابزار آلات، وسایل خانه و باغ و حتی مواد غذایی است. در بسیاری از موارد ، آمازون قیمت های رقابتی را ارائه می دهد. آمازون نسخه های منحصر به فردی از وب سایت خود را برای کشورهای مختلف توسعه داده است. قیمت ها ممکن است در این سایت های بین المللی متفاوت باشد. بنابراین اگر بیش از یک زبان صحبت می کنید، سایر نسخه های Amazon.com را فراموش نکنید. ممکن است معامله بهتری پیدا کنید!

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...