اکانت های خارجی

معرفی سرویس استریم دیزنی پلاس Disney Plus

معرفی سرویس استریم دیزنی پلاس Disney Plus

اگر از طرفدارن فیلم هستید و دوست دارید جز اولین افرادی باشید که فیلمی را پس از انتشار می بیند پس قطعا کمپانی دیزنی را می شناسید. کمپانی والت دیزنی Walt Disney یکی از بزرگترین شرکت های رسانه ای و سرگرمی در جهان می باشد. دیزنی که در سال 1923 آغاز به کار کرده اکنون یک سرویس استریم به نام دیزنی پلاس Disney Plus در اختیار کاربران خود قرار داده است. برای استفاده از این سرویس باید حساب کاربری ایجاد کنید و حق عضویت پرداخت کنید. برای پرداخت حق عضویت در این سایت شما باید از یکی از روش های پرداخت ارزی استفاده کنید. در این مقاله همراه ایرانیکارت باشید و با سرویس دیزنی پلاس بیشتر آشنا شوید.

دیزنی پلاس چیست؟

دیزنی پلاس Disney Plus سرویس پخش استریم جدید دیزنی است که در سال 2017 ایجاد شد. این غول هالیوودی کاری که نتفلیکس انجام داده را انجام می دهد. به همین منظور دیزنی امتیازهای Star Wars و Marvel را از رقیب سرحال خود می کشد. این سرویس در ماه نوامبر با شور و هیجان زیادی در ایالات متحده، کانادا و هلند روبرو شد و پس از یک انتظار دلهره آور ، سرانجام در انگلستان و همچنین چندین کشور اروپایی در دسترس است. علی رغم اینکه در ابتدای راه است اما بیش از 50 میلیون کاربر دارد. دیزنی پلاس که یک رقیب طبیعی نت فلیکس و آمازون Prime Video است.در واقع این سرویس فیلم های 4K و HD و نمایش های تلویزیونی دیزنی و شرکت های تابعه آن، لوکاس فیلم، مارول، پیکسار و نشنال جئوگرافیک را ارائه می دهد.

بسیاری از محتواهای این سرویس در بهترین فن آوری های صوتی و تصویری موجود در حال حاضر 4K ، HDR10 ، Dolby Vision و Dolby Atmos ارائه شده اند و دیزنی واقعاً مسیری را که مربوط به پشتیبانی دستگاه باشد، طی کرده است. تا پایان سال ، دیزنی امیدوار است 90 میلیون کاربر (بیش از نیمی از تعداد Netflix و Amazon) جذب کند. پس آیا دیزنی پلاس باید بخشی از دنیای شما باشد یا باید آن را رها کنید؟ با توجه به قیمت رقابتی این سرویس، ممکن است این سوال را داشته باشید که آیا Disney Plus ارزش دارد که به جای Amazon Video ، Netflix و +Apple TV در آن مشترک شوید.

disney plus

ویژگی های سرویس دیزنی پلاس

کاتالوگ دیزنی پلاس شامل بیش از 500 فیلم و 350 مجموعه تلویزیونی، از کلاسیک های کل تاریخ تا موارد دلخواه خانواده، از جمله سه فیلم از چهار فیلم پردرآمد ساخته شده در تاریخ: آواتار ، انتقام جویان: پایان بازی و جنگ ستارگان: نیرو بیدار می شود. یکی از بزرگترین امتیازات فروش این سرویس، نمایش اصلی محتوای آن است مانند The Mandalorian ، The World By Jeff Goldblum ، Clone Wars ، The Imagineering Story و High School Musical: The Musical: The Series.

دیزنی پلاس تنها مکان برای دیدن Star Wars: The Rise of Skywalker و Captain Marvel و همه نسخه های آینده هر دو لوکاس فیلم و مارول است. از طرفی نیز قطب جریان انحصاری هر نمایش تئاتر دیزنی از سال 2019 و بعد از آن خواهد بود. این سرویس همچنین دارای بیش از 600 قسمت (30 فصل) از سیمپسون ها خواهد بود.

این کاتالوگ دارای محتوای 4K HDR فراوانی است، که جای تعجب ندارد با توجه به اینکه دیزنی سه سال در بازی Ultra HD Blu-ray بوده است. هرچند پشتیبانی از 4K فقط به عناوین جدید محدود نمی شود. داستان اسباب بازی 4K HDR است، همانند Beauty and The Beast و The Lion King. آثار کلاسیک مانند آلیس در سرزمین عجایب، پینوکیو ، سیندرلا، کتاب جنگل و زیبای خفته با کیفیت کامل HD با صدای 5.1 ارائه می شوند.

این واقعیت که می توانید فیلم های مختلف را به صورت کامل 4K بر روی یک تبلت یا گوشی هوشمند سازگار دانلود کنید، بدون توجه به هزینه فیلم های 4K برای اجاره یا خرید، بدون شک یکی از بهترین ویژگی های دیزنی پلاس است.

دانلود نامحدود است، منقضی نمی شود و حداکثر در 10 دستگاه قابل دانلود است. همین روش در مورد نمایش های تلویزیونی آنچنان فراوان نیست که مواد 4K HDR محدود به تعداد انگشت شماری از سری جدید Disney Originals است. این سرویس نه تنها دارای محتوای فراوان 5.1 صوتی است، بلکه از Dolby Atmos نیز پشتیبانی می کند، که احتمالاً انتظار می رفت با توجه به تعهد دیزنی به قالب اولین اکران تئاتری Atmos ، شجاع دیزنی بود

محتوای Atmos در Disney Plus دارای 99 عنوان است که بخشی از آن شامل The Pirates Of The Caribbean franchise و The Mandalorian و WALL-E و Thor: Ragnarok و Star Wars: The Last Jedi و Guardians Of The Galaxy Vol 2 و Big Hero 6 و the Captain Americas می باشد. این 99 عنوان در Dolby Vision HDR نیز موجود است. دیگر ویژگی های این سرویس:

  • راحتی در استفاده : رابط دیزنی پلاس مشابه رابط کاربری Netflix است و استفاده از آن به همان راحتی است.
  • کارایی : جای تعجب نیست که دیزنی پلاس با پشتیبانی سخت افزاری جامع راه اندازی کرده است.

دیزنی پلاس

بست های عضویت دیزنی پلاس

درباره قیمت خبر مهم این است که این سرویس ارزان تر از Netflix و Amazon Prime Video است. هزینه دیزنی پلاس ماهیانه 6.99 دلار یا 69.99 دلاربرای اشتراک سالانه است که هزینه سالانه تقریباً کمتر از 6 دلار در ماه است. اشتراک دیزنی پلاس چهار استریم همزمان به صورت 4K و HDR برای شما فراهم می کند و این چیزی است که نتفلیکس فقط می تواند در سطح Premium خود ارائه دهد که هزینه آن 17.99 پوند در ماه است. همچنین مشتریان دیزنی پلاس می توانند حداکثر هفت پروفایل در یک حساب ایجاد و مدیریت کنند. در انگلیس هیچ بسته دیزنی پلاس وجود ندارد ، اما اگر مشتری Sky هستید ، می توانید Disney Plus را مستقیماً از طریق Sky Q خریداری کنید که به طور خودکار 5.99 پوند هزینه سرویس را اضافه می کند که هزینه اشتراک ماهانه اشتراک Sky ماهانه شما است.

آیا دیزنی پلاس نسخه ترایال دارد؟

متاسفانه الان نمی توانید. دیزنی پلاس با یک دوره هفت روزه آزمایشی رایگان آغاز به کار کرد، اما این مورد اخیراً از روی سایت برداشته شد. احتمالاً به دلیل آمدن فیلم سرویس همیلتون که از برنامه برادوی ساخته شده بود ، بسیار مورد انتظار است. دوره آزمایشی رایگان فرصتی عالی را برای کاربران فراهم کرده است تا قبل از پرداخت هر گونه هزینه ای، خدمات را امتحان کنند. بنابراین امیدواریم (و انتظار داریم) دوره آزمایشی رایگان حداقل برای برخی موارد برگردد. به هر حال دیزنی می خواسته تا پایان سال 2020 به 90 میلیون کاربر داشته باشد.

کلام آخر

اگر از کاربران نتفلیکس یا هولو هستید بد نیست دیزنی پلاس هم تجربه کنید. برای استفاده از این سرویس میتوانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و نسبت به خرید اکانت دیزنی پلاس اقدام کنید. آیا تاکنون از سرویس دیزنی پلاس استفاده کرده اید؟ تجربه استفاده خود را با ما در میان بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...