حساب های بین المللی

معرفی سیستم پیونیر Payoneer

معرفی سیستم پیونیر Payoneer

امروزه با روش های زیادی مثل افتتاح حساب اسکریل، پی پال و … برای نقل و انتقالات ارزی وجود دارد. این روش ها به دلیل معروفیتی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. اما روش دیگری وجود دارد که ممکن است تاکنون اسم آن را نشنیده باشید ولی مزیت هایی دارد که بد نیست بدانید. پیونیر Payoneer یک سرویس خدمات مالی است که امکان پرداخت الکترونیکی را برای کاربران خود فراهم کرده است. در این مقاله با سیستم پایونیر و هزینه های آن آشنا شوید.

پیونیر (Payoneer) چیست؟

Payoneer به عنوان یک ارائه دهنده خدمات انتقال پول آنلاین برای مشاغل و فریلنسرها تاسیس شده است. درواقع پیونیر برای افرادی که به صورت آنلاین پرداخت می کنند یا دنبال تبدیل ارز می باشند یک گزینه عالی می باشد. همچنین فریلنسرهایی که در بازارهای آنلاین یا شبکه هایی مانند آپ ورک، فایور، Airbnb و غیره فعالیت می کنند می توانند از این سیستم پرداخت آنلاین برای دریافت دستمزد خود استفاده کنند.

Payoneer

سیستم پایونیر هزینه انتقال کم، پرداخت آنی و دسترسی به پول نقد در دستگاه های خودپرداز یا حساب بانکی محلی را تضمین می کند. این سیستم انتقال پول آنلاین در سطح جهانی در دسترس می باشد و به بیش از 200 کشور با بیش از 150 ارز مختلف خدمات ارائه می دهد.

می توان گفت این رقم بیشتر از سایر شرکت های انتقال پول است. حداقل مقداری که می توانید برداشت کنید 20 دلار می باشد که کارمزد هر برداشت 3 دلار است. این به این معنی است که هنگام برداشت مبلغی به اندازه 1000 دلار نیز فقط 3 دلار پرداخت می کنید.

در صورتیکه قصد استفاده از این سیستم پرداخت الکترونیک را دارید باید ابتدا افتتاح حساب انجام دهید. شما عزیزان می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید.

افتتاح حساب پایونیر

نرخ ها و هزینه های پیونیر

در هنگام استفاده از سیستم پرداخت الکترونیک Payoneer هزینه هایی وجود دارد که کاربران باید آن را پرداخت کنند. در زیر خلاصه ای از هزینه ها، نرخ تبدیل ارز و سایر هزینه هایی که هنگام استفاده از پیونیر متحمل می شوید توضیح داده شده است.

هزینه های انتقال

ساختار هزینه Payoneer بسته به نوع معامله ای که انجام می دهید شامل چندین مؤلفه است. هزینه ها به شرح زیر طبقه بندی می شوند:

دریافت وجه

  • هنگامی که از سایر کاربران Payoneer به دلار، یورو ، GBP و JPY مبلغی دریافت می کنید رایگان است.
  • روش دیگر پرداخت هزینه از طریق دریافت حساب Payoneer است. Payoneer این امتیاز را به شما می دهد که حساب های بانکی محلی خود را به یورو، GBP ،JPY ، AUD ، CAD و MXN داشته باشید. اگر کسی از طریق یک حساب دریافتی با این ارزها برای شما پرداختی انجام داد، هیچ هزینه ای دریافت نمی کند. با این حال، اگر آنها از طریق حساب دریافتی شما برای شما به صورت دلار مبلغی واریز کنند، حدود 0 تا 1 درصد مبلغ واریزی از شما دریافت می شود.
  • Payoneer یک سرویس صورتحساب دارد که می توانید برای درخواست پرداخت مستقیم از مشتریان خود استفاده کنید. در صورت پرداخت توسط کارت اعتباری و 1٪ در صورت تسویه حساب توسط eCheck ، این خدمات با هزینه 3٪ انجام می شود.
  • هزینه دریافت پول از بازارها و شبکه هایی مانند Upwork ، Airbnb و CJ Affiliate از یک بستر دیگر متفاوت است.

خرید آنلاین

استفاده از حساب بانکی

بیشتر برداشت ها و واریزها به حساب بانکی محلی هیچ گونه هزینه ای را ایجاد نمی کند. به عنوان مثال برداشت از پایونیر به KCB Bank یا Equity Bank در کنیا رایگان است. اگر به حساب بانکی با ارزهای USD ،EUR یا GBP پرداخت کنید، به ترتیب 1.50 دلار ، 1.50 یورو یا 1.50 پوند کارمزد پرداخت خواهید کرد. با این وجود، برای این امر باید حساب بانکی شما در همان کشوری واقع شود كه این ارزها به عنوان ارز محلی در نظر گرفته می شوند.

استفاده از خودپرداز

اگر از دستگاه خودپرداز استفاده کنید با استفاده از مسترکارت پایونیر، برای هر تراکنش 3 دلار هزینه از شما دریافت می شود. اگر معامله را لغو کنید، 1 دلار به شما برمی گردد.

نرخ تبدیل

نرخ تبدیل ارز مبلغ پرداختی Payoneer برای برداشت پول بانکی 2٪ بالاتر از نرخ متوسط ​​بازار است. به طور معمول، ارائه دهنده نرخ متوسط ​​بازار و 2٪ شکست در نقل و انتقالات را نشان نمی دهد اما نرخی که به شما می دهند حاشیه 2٪ است.

پرداخت الکترونیکی

هزینه های دیگر

بسته به بانک و کشوری که از طریق آن به پول خود دسترسی پیدا می کنید، ممکن است هزینه هایی از جمله هزینه پردازش یا هزینه های واسطه به شما تعلق گیرد. همچنین Payoneer توضیح نمی دهد که وقتی از حساب دستگاه خودپرداز درخواست تعادل را می گیرید، چقدر از شما شارژ می شود.

در مقایسه با بانک ها، پایونیر به مراتب نرخ بهتری ارائه می دهد و مدت زمان لازم برای برداشت نسبت به بانک نیز کوتاهتر است. حداکثر یک روز کاری طول می کشد تا وجوه به حساب شما واریز شود.

آیا شما تاکنون از سیستم پرداخت الکترونیک پیونیر استفاده کرده اید؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

معرفی سیستم پیونیر Payoneer
امروزه با روش های زیادی مثل افتتاح حساب اسکریل، پی پال و … برای نقل و انتقالات ارزی وجود دارد. این روش ها به دلیل معروفیتی که دارند مورد استفاده قرار...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...