021-91091000 031-31117

ورود / ثبت نام

معرفی شرکت یوبی سافت Ubisoft

4 بهمن 1399 خرید از سایت های خارجی

شرکت یوبی سافت Ubisoft خالق، ناشر و توزیع کننده سرگرمی ها و خدمات تعاملی پیشرو، با مجموعه گسترده ای از برندهای مشهور جهان می باشد. تیم های یوبی سافت در سراسر شبکه جهانی استودیو و دفاتر تجاری آن متعهد به ارائه تجربه های جذاب بازی در تمام سیستم عامل های معروف، از جمله کنسول ها، تلفن های همراه، تبلت ها و رایانه های شخصی هستند. اگر گیمر هستید حتما این سایت محبوب رو میشناسید اما اگر نمی شناسید، برای آشنایی بیشتر با شرکت یوبی سافت Ubisoft در این مقاله همراه ایرانیکارت باشید.

شرکت یوبی سافت Ubisoft

کمپانی Ubisoft Entertainment یک توسعه دهنده و ناشر رایانه ای و بازی های ویدیویی است که دفتر مرکزی آن در فرانسه واقع شده است. شرکت یوبی سافت در سال 1986 توسط پنج برادر تاسیس شد، که ایو گیلموت به عنوان رئیس و مدیر عامل شرکت فعالیت می کند. این شرکت شامل 26 استودیو است که در 18 کشور جهان پخش شده اند. از سال 2011، این سومین ناشر با ارزش بازی ویدئویی مستقل در جهان است. البته از نظر تعداد کارکنان توسعه داخلی با بیش از 6900 پرسنل در سراسر جهان دومین ناشر می باشد.

سایت یوبی سافت همچنین در لیست بزرگترین شرکت های نرم افزاری جهان در جایگاه 26 ام قرار دارد. مشهورترین بازی ها و فرانچایزهای آنها عبارتند از: The Prince of Persia: The Sands of Time series, Rayman franchise, Assassin’s Creed franchise, Brothers in Arms و  Tom Clancy franchise که شامل مجموعه های Rainbow Six ، Ghost Recon و Splinter Cell است.

مأموریت Ubisoft ارائه تجربه های به یاد ماندنی از بازی ها در تمام سیستم عامل های محبوب است.

تاریخچه شرکت یوبی سافت

در سال 1984 پنج برادر گیلموت – ایو ، کریستین ، میشل ، کلود و جرارد – شرکت سفارش نامه پستی والدین خود را در فرانسه تحویل گرفتند. آنها فقط در 20 سالگی آن را به Guillemot Informatique، ارائه دهنده سخت افزار و لوازم جانبی رایانه تبدیل کردند. با این حال آنها خیلی زود فهمیدند که نرم افزار ها فرصت های بیشتری برای بازار دارند زیرا سیستم عامل ها به صورت سخت افزاری استاندارد می شوند.

در سال 1986، این برادران شرکت دومی را تأسیس کردند که روی نرم افزار رایانه متمرکز بود (Ubisoft). نرم افزارهای خارجی را وارد کرده و بین خرده فروشان فرانسوی توزیع می کرد. تا سال 1988، این شرکت موفق شده بود تجارت توسعه دهندگان عمده از جمله Electronic Arts ، Microprose ، Sierra و Novalogic را به دست آورد. فروشندگان به یوبی سافت مجوز توزیع برای فرانسه و سپس برای کشورهای دیگر را دادند.

در سال 1989 این شرکت اولین شرکت تابعه خارجی خود را در انگلستان و اندک زمانی بعد واحدهایی در آلمان و ایالات متحده راه اندازی کرد. در آن زمان معرفی کنسول های بازی جدید مانند Nintendo و Sega شروع به دامن زدن به بازار بازی های خانگی کرد. Ubisoft با افزودن سریع عناوین جدید به مجموعه خود مانند “Street Racer” و “Star Wars” از این روند استفاده کرد.

سایت یوبی سافت

در دهه 1990 شرکت شروع به آماده سازی برای ورود به کار تولید نرم افزار کرد. اولین قدم در سال 1993 بود که مجوزهایی را از سگا و سونی برای توسعه نرم افزار برای سیستم عامل های بازی خود دریافت کرد. در سال 1994 ، خانه تولیدی خود را تاسیس کرد که متشکل از استودیوهای مختلف متمرکز بر مناطق تخصصی بود. این امر به Ubisoft این امکان را می دهد تا پیشرفت های فنی را حفظ کند.

در سال 1995 ، سایت یوبی سافت از اولین بازی خود با عنوان “Rayman” رونمایی کرد که شامل یک قهرمان بدون دست و پا بود و ماموریت آن نجات جهان بود. این عنوان یک موفقیت بزرگ جهانی بود و طی چند سال آینده این شرکت چندین بازی جدید موفق را در گروه خانواده و کودکان منتشر کرد. تا سال 2001 ، Rayman و دنباله های آن، 6.5 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شد و این شخصیت پایه و اساس یک مجموعه تلویزیونی شد.

شرکت Ubisoft دهه 2000 رشد چشمگیری داشت. Ubisoft دفاتر تولید جدید خود را در استرالیا ، کانادا و چین افتتاح کرد. همچنین توافق نامه های توزیع و صدور مجوزهای متعددی را امضا کرد و برندهای قدرتمندی مانند Blue Byte ، Red Storm و Sinister Games را به دست آورد. این اضافات به تقویت نمونه کارهای آن کمک کرد. در آن زمان، Ubisoft جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین توسعه دهندگان بازی های ویدیویی در جهان حفظ کرده بود.

ubisoft

بیزینس مدل شرکت Ubisoft

مشتریان:  سایت Ubisoft دارای یک مدل تجاری در بازار انبوه است، و هیچ تفاوت قابل توجهی بین مشتریان ندارد. این شرکت نرم افزارهایی را برای افراد در هر سنی و زمینه ای تولید و توزیع می کند.

ارزش پیشنهادی: Ubisoft سه ارزش اصلی را به مستریان خود ارائه می دهد: دسترسی ، کاهش هزینه و نام تجاری.این شرکت با ارائه گزینه های بسیار متنوعی امکان دسترسی را فراهم می کند. در دو دهه گذشته استودیوهای بازی های ویدیویی بی شماری را به دست آورد و به آن امکان ساخت یک کتابخانه بزرگ از عناوین قدرتمند و محبوب را داد.

کانال ها: کانال های اصلی Ubisoft فروشگاه های خرده فروشی فیزیکی و وب سایت های خرده فروشی آنلاین (فروشگاه های خود و توزیع کنندگان دیگر) است. این شرکت پیشنهادات خود را از طریق صفحات رسانه های اجتماعی ، تبلیغات آنلاین و تلویزیونی و حضور در کنفرانس ها تبلیغ می کند.

ارتباط با مشتری: ارتباط مشتری با Ubisoft اصولاً از نوع سلف سرویس است. مشتریان در حالی که تعامل محدودی با کارمندان دارند از محصولات آن استفاده می کنند. سایت یوبی سافت بخشی با عنوان پرسش و پاسخ متداول را ارائه می دهد. همانطور که گفته شد، یک بخش کمک شخصی در قالب پشتیبانی مشتری برای کسانی که حساب Uplay دارند و یک عنصر جامعه در قالب انجمن های همتا وجود دارد.

کمپانی ubisoft

فعالیت های کلیدی مدل تجاری Ubisoft مستلزم طراحی، توسعه و توزیع عناوین نرم افزاری برای مشتریان خود است. همچنین عناوین را توسط اشخاص ثالث توزیع می کند.

شرکای اصلی: Ubisoft برای توزیع فیزیکی و یا آنلاین عناوین خود به شرکت های زیر اعتماد می کند:

  • Amazon
  • Best Buy
  • Direct2Drive
  • Good Old Games
  • Gamersgate
  • Steam
  • Gamestop
  • Gametap
  • GreenManGaming
  • Gametreemac
  • Macgamestore
  • Nuuvem
  • Ponto Frio
  • Full Games
  • Wal-Mart
  • Busca
  • DLGamer
  • Gamebillet
  • GameFan Shop
  • Gamesrocket
  • Costco
  • Humble Bundle
  • NewEgg
  • JeuxVideo
  • Gamesplanet
  • Origin
  • Playspot
  • Saraiva
  • Starmedia

منابع اصلی: منابع اصلی سایت Ubisoft کارکنان توسعه نرم افزار هستند که عناوین آن را تولید می کند. این شرکت ادعا می کند که دومین تعداد کارمند توسعه داخلی در جهان را دارد. همچنین برای ارتقا و پشتیبانی به ترتیب به کارمندان فروش و خدمات مشتری متکی است.

ساختار هزینه: سایت Ubisoft ساختاری مبتنی بر هزینه دارد و هدف آن به حداقل رساندن هزینه ها از طریق اتوماسیون قابل توجه و ارزش های پیشنهادی ارزان قیمت است. بزرگترین عامل محرک آن هزینه های تحقیق و توسعه است. سایر محرک های اصلی عبارتند از: هزینه های فروش ، هزینه متغیر ، بازاریابی و مدیریت ، هر دو هزینه ثابت.

جریان های درآمد: Ubisoft سه جریان درآمد دارد:

  • فروش نرم افزار – درآمد حاصل از فروش نرم افزار بازی
  • مجوزها – درآمد حاصل از صدور مجوز برای نرم افزار
  • خدمات – درآمد حاصل از خدمات توسعه و انتشار از طرف اشخاص ثالث ارائه می شود.

کلام آخر

اکنون کمپانی یوبی سافت را به طور کامل می شناسید. اینکه چه کار میکنند و چه ارزشی را به مشتریان خود ارائه می دهد. به نظر شما رقبای اصلی یوبی سافت چه شرکت هایی هستند؟

234 بازدید
معرفی شرکت یوبی سافت Ubisoft
شرکت یوبی سافت Ubisoft خالق، ناشر و توزیع کننده سرگرمی ها و خدمات تعاملی پیشرو، با مجموعه گسترده...
5 از 1 رای ثبت شده

نظرات

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید