دامنه و هاست

آشنایی با وب سایت تم فارست themeforest

آشنایی با وب سایت تم فارست themeforest

در وب سایت تم فارست ( themeforest ) تنها با پرداخت 2 دلار می‌توانید به 40713 تم وردپرس و الگوهای طراحی وبسایت دست پیدا کنید. تمامی الگوها و تم‌های مورد نظرتان در این وب سایت پیدا می‌شود. الگوهایی برای بهترین CMS مثل وردپرس و جوملا. الگوهای تجارت الکترونیک برای ووکامرس و شاپیفای. یک کتابخانه‌ بزرگ از تم و الگو در اختیار شما خواهد بود. الگوهای خود را بشناسید و حساب‌شده تصمیم بگیرید. نظرات بسیاری از کاربران در اختیار شما قرار گرفته است تا بهترین تصمیم را بگیرید.

درباره وب سایت تم فارست ( themeforest )

در ابتدای وب سایت تم فارست ( themeforest ) یک قسمت برای جست‌وجوی موارد مورد نظر شما وجود دارد. بلافاصله در قسمت پایین‌تر از آن پیشنهادات هفتگی به شما ارائه می‌شود. هر هفته، الگو و تم‌های زیادی توسط تیم متخصص این وب سایت انتخاب و به مخاطبین وبسایت پیشنهاد می‌شود تا از بهترین امکانات ارائه شده استفاده کنند.

در قسمت پایین‌تر قسمت‌های اصلی به شما معرفی شده اند. این وبسایت شامل دسته بندی های زیر می‌شود:

  1. الگوهای سایت
  2. وردپرس
  3. تم CMS
  4. تجارت الکترونیک
  5. وبلاگ نویسی
  6. بازاریابی و فروش
  7. محل گفت و گو
  8. الگوهای PSD
  9. الگوهای Muse
  10. الگوهای اسکچ
  11. الگوهای TypeEngine
  12. مولد وبسایت‌های ایستا
  13. درس گفتارها

با کلیک کردن روی هر دسته تعداد زیادی از گزینه‌های مربوطه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

themeforet

ارتباط و آموزش

در قسمت پایینی بخشی وجود دارد که در آن می‌توانید با بهترین طراح هفته آشنا شوید. هر هفته یک طراح به عنوان بهترین طراح هفته در وبسایت معرفی می‌شود که از تمامی استانداردهای طراحی برای بهترین بودن، بهره‌مند بوده است.

همانگونه که در بالا ذکر شد، درس‌گفتار یکی از دسته‌بندی‌های ویژه‌ی وب سایت تم فارست ( themeforest ) است که کارگاه‌هایی را به مخاطبین ارائه کرده است. مهارت آموزی طراحی وب، مهارت آموزی وردپرس و مهارت آموزی HTML و CSS از جمله‌ی آنها هستند.

در اینجا همه چیز در یک مکان برای شما فراهم است. این وبسایت هم مانند وب سایت codecanyon زیرمجموعه‌ای از وبسایت مرجع envatomarket می‌باشد که در زمینه‌ی سرویس دهی فضای مجازی فعالیت می‌کند. در اینجا نیز می‌توانید با تیم بزرگ envatomarket در ارتباط باشید و در گفت و گوها شرکت کنید و از نظرت این متخصصان بهره‌مند شوید.

کلام آخر

اگر شما یک طراح سایت هستید، حتما تا کنون وب سایت تم فارست ( themeforest ) را دیده اید. شما می توانید با بهره‌گیری از تم های وردپرس و الگوهای طراحی سایت این مجموعه، کار و بیزینس خود را توسعه دهید. برای استفاده از این الگوها باید آنها را انتخاب و خرید کنید. برای خرید تم ها و الگوهای طراحی سایت می‌توان روی هریک از آنها کلیک کرده و با پرداخت هزینه‌ی آن از طریق ویزا کارت یا مستر کارت، اقدام به خرید آن کد کنید. ایرانیکارت مشکلات پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت را برطرف نموده و شما میتوانید با استفاده از لینک های زیر پرداخت را انجام دهید.

پرداخت از طریق ویزا کارت

پرداخت از طریق مستر کارت

 

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
دامنه و هاست
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
اگر قصد راه اندازی سایت دارید و به فکر خرید دامنه از سایت های خارجی می باشد، Dynadot می تواند یکی از گزینه های شما باشد. Dynadot یک سایت ثبت...
معرفی سایت جوکر (joker.com)  و نحوه خرید دامنه از آن
دامنه و هاست
معرفی سایت جوکر (joker.com) و نحوه خرید دامنه از آن
اولین اقدامی که پیش از راه اندازی یک سایت لازم است انجام دهید ثبت و خرید یک دامنه مناسب است. انتخاب دامنه مناسب می تواند به خوبی آینده ی کسب...
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
مسافرت و مهاجرت
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
امروزه هاستل ها نه تنها برای کسانی که به دنبال اقامت کم هزینه هستند بلکه برای کسانی که به دنبال ملاقات  با افراد جدید یا تجربه مکان های جدید هستند...