نرم افزارها

معرفی اپلیکیشن آموزش زبان ممرایز Memrise

معرفی اپلیکیشن آموزش زبان ممرایز Memrise

اگر به دنبال یادگیری یک زبان جدید هستید احتمالا علاوه بر کتاب و کلاس ، وسایل کمک آموزشی برای خودآموزی را هم مد نظر دارید. یکی از در دسترس ترین ابزار Self-study ، اپلیکیشن های یادگیری زبان است. در میان برنامه های بیشمار یادگیری زبان، ممرایز تفاوت چشمگیری با دیگر اپلیکیشن ها دارد. ویژگی های فوق العاده این برنامه باعث شده برای یادگیری زبان دوم و سوم و حتی تقویت زبان انگلیسی، اولویت اول اکثر کاربران ایرانی آموزش زبان با ممرایز باشد. برای یادگیری زبان انگلیسی تنها نسخه وب به کار شما می آید ولی اگر به انگلیسی مسلط هستید و قصد دارید زبان بعدی را حرفه ای و کاربردی بیاموزید می توانید از اپلیکیشن ممرایز ، نسخه اندروئید و IOS ستفاده کنید. در ابتدای یادگیری تمام قسمت های این برنامه رایگان بوده ولی با بالا رفتن سطح زبان خود در این آموزش نیاز به خرید اشتراک دارید. برای خرید اکانت ممرایز و استفاده از تمام جنبه های این برنامه می توانید پرداخت خود را از طریق پی پال ، ویزاکارت و یا مسترکارت انجام دهید.

آموزش زبان با ممرایز

مزایای وبسایت Memrise

انتخاب فارسی به عنوان زبان مادری

در بسیاری از اپلیکیشن های آموزش زبان شما باید زبان مادری خود را انگلیسی انتخاب کنید. برنامه با فرض اینکه شما به زبان انگلیسی مسلط هستید زبان جدید را به شما می آموزد. برای بسیاری از کاربران فارسی زبان این موضوع به یک معضل جدی بدل شده است. خوشبختانه نسخه وب ممرایز هنوز گزینه فارسی دارد و شما می توانید با انتخاب گزینه فارسی زبان دوم خود و حتی انگلیسی را فرا بگیرید.

یادآوری هوشمند

یکی از روش های یادگیری زبان تمرین مداوم و یادآوری در حین کارهای روزمره است. اگر تا کنون چندین بار یادگیری زبان را آغاز کرده اید ولی در میانه رها شده و یا از ادامه دادن آن دلسرد شده اید آموزش زبان با ممرایز را امتحان کنید. این برنامه در فواصل زمانی استاندارد کلماتی که نزدیک به فراموش شدن هستند را به خاطر شما می آورند. در واقع ممرایز با طراحی یک الگوریتم توانسته است آموزش کلمات جدید را به حافظه کوتاه مدت و بلند مدت شما بسپارد. این موتور هوشمند تشخیص می دهد که چه زمانی شما در شرف فراموشی کلمه هستید و آن را در تمرین روزانه شما می گنجاند. با خرید اکانت ممرایز رصد پروسه یادگیری تان را نیز در دسترس خواهید داشت. اینکه در روز چند دقیقه و روی چه کلماتی تمرین کرده اید. یا اینکه در یک ماه چند کلمه جدید آموخنه اید. تمامی این آمار و ارقام و دیدن نتیجه زحمات خود انگیزه شما برای ادامه دادن را افزایش می دهد.

رقابت با میلیون ها نفر دیگر

ممرایز با بیش از 50 میلیون کاربر یکی از بزرگترین فضاهای آنلاین برای کاربران زبان است. واضح است در پلتفرمی که با میلیون ها نفر دیگر می توانید رقابت کنید انگیزه شما بیشتر می شود. علاوه بر انگیزه در کامیونیتی و یا گردهمایی های آنلاینی که در این فضا انجام می گیرد می توانید با هزاران ایده و تجربه افرادی آشنا شوید که با شما هدف یکسانی دارند. به عبارت دیگر آموزش زبان با ممرایز یک آموزش تک بعدی نیست. خواندن تجربه های دیگران، کامنت ها و نظراتی که راجع به درس ها دارند و یا فیلم ها و منابع دیگری که معرفی می کنند همه برای بزرگ تر شدن دنیای شما در زبان جدید به کار می آیند. با خرید اکانت ممرایز در تخفیف های سالانه می توانید از تمام امکانات این برنامه استفاده کنید.

خرید اکانت ممرایز

آموزش قدم به قدم قواعد و گرامر

ترس بسیاری از علاقمندان زبان، گرامر یک زبان جدید است. ممرایز با آموزش قدم به قدم قواعد، کم کم شما را برای یادگیری اصول یک زبان آماده می کند. تست های جداگانه قواعد لا به لای آموزش دیگر مهارت های زبان در تمرین های روزانه گنجانده شده است. از طرفی شما با انتخاب گزینه گرامر می توانید جداگانه هم روی گرامر کار کنید. قواعد و گرامر ابتدایی هر زبان در ممرایز به صورت رایگان ارائه شده است اما برای یادگیری گرامرهای پیشرفته تر نیاز دارید که با خرید اکانت ممرایز از مشترکین پرمیوم این اپلیکیشن شوید.

آشنا شدن با لهجه های افراد محلی

ممرایز ویدئو های کوتاه چند ثانیه ای دارد که عبارات و کلمات را با لهجه افراد نیتیو به شما نشان می دهد. آشنا شدن با نحوه بیان و گویش افرادی که زبان مادری شان زبان مورد نظر شماست شما را در به خاطر سپاری صحیح کلمات و تلفظ آن آشنا می کند. از طرفی بسیارند کسانی که سواد آکادمیک و دانش یک زبان خارجه را دارند ولی نمی توانند روان و سلیس صحبت کنند. آموزش زبان با ممرایز به شما این امکان را می دهد که با مشاهده این ویدئوها و عبارات غیررسمی از ابتدا شما را در فضای مکالمه آن زبان قرار بگیرید.

آموزش زبان با ممرایز

کورس های آموزشی با موضوعات مختلف

با انتخاب زبان مورد نظر خود برای یادگیری می توانید در زمینه ای که دوست دارید کلمات تخصصی آن را فرا بگیرید. به طور مثال شما دانشجوی فیلم و سینما باشید و یا حتی فیلم جز یکی از علایق شماست. در ممرایز کورس های آموزشی مختلفی برای حفظ و به خاطر سپاری نام فیلم و کارگردانان، سال ساخت، عوامل و جوایز مربوط به فیلم ها وجود دارد. دسته بندی های فراوانی برای کورس قابل انتخاب وجود دارد. هنر و معماری، فیلم و سینما، تاریخ، ریاضیات، شیمی، اقتصاد و چندین موضوع دیگر را می توانید انتخاب کرده و کلمات تخصصی آن را به انگیسی بیاموزید.

آیا خرید اکانت ممرایز در ایران امکان پذیر است؟

برنده جایزه بهترین اپلیکیشن به انتخاب گوگل پلی در سال 2017 برخی از مراحل آموزشی خود را از طریق خرید اکانت ممرایز برای کاربران خود باز می کند. برای کاربران ایرانی هم این پرداخت ها به سادگی انجام می پذیرد. اگر از کاربران مشتاق این برنامه هستید و برای خرید اشتراک به دنبال راه حل می گردید می توانید از طریق پی پال، مسترکارت و ویزا کارت خرید خود را انجام دهید. اگر تا کنون اکانت پی پال نداشته اید می توانید افتتاح حساب پی پال خود را به ایرانیکارت بسپارید و بعد از آن خرید از هر سایت خارجی را خودتان به سادگی انجام دهید.

معرفی اپلیکیشن آموزش زبان ممرایز Memrise
اگر به دنبال یادگیری یک زبان جدید هستید احتمالا علاوه بر کتاب و کلاس ، وسایل کمک آموزشی برای خودآموزی را هم مد نظر دارید. یکی از در دسترس ترین...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. عاالی بود من اینو میخوام فقط در مورد هزینه ای که برای اشتراک این اپلیکیشنا باید پرداخت بشه هم کاش اطلاعاتی بذارین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند هزینه فعالسازی این اپلیکیشن بصورت زیر می باشد :
      ماهانه ۸.۹۹ دلار
      سالانه ۷.۹۹ دلار
      نامحدود ۱۴۰ دلار
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ (به انگلیسی skype) یک نرم افزار کاربردی رایگان است که امکان برقراری تماس تلفنی و تصویری، ایجاد ویدئو کنفرانس، ارسال پیام، انتقال فایل و پست صوتی را با استفاده...