نرم افزارها

معرفی و مقایسه ی بهترین سرویس های ارسال ایمیل انبوه

معرفی و مقایسه ی بهترین سرویس های ارسال ایمیل انبوه

ارسال ایمیل انبوه به مشتریان، یکی از پرکاربرد ترین روش های فعلی شرکت های بزرگ در دنیا برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان پیشین خود است. در ایران نیز شرکت ها از خدمات ایمیل انبوه استفاده میکنند اما انتخاب میان سرویس ها و وبسایت های ارسال ایمیل جمعی دشوار است. در سال های اخیر وبسایت های ایرانی مختلفی نیز در این زمینه فعالیت دارند اما به دلایل مختلف همچنان شرکت های زیادی هستند که ترجیح میدهند از سرویس های ایمیل خارجی استفاده کنند. یکی از مشکلات استفاده از سرویس های ایمیل انبوه خارجی ، انجام پرداخت ارزی در آن ها است که ایرانیکارت شما را در پرداخت یاری خواهد داد. در این مطلب بهترین سرویس های ارسال ایمیل خارجی را بررسی و مقایسه میکنیم و شما را در انتخاب میان آن ها آزاد میگذاریم. سرویس میلر لایت بهتر است یا سرویس میل چیمپ ؟ سرویس سندین بلو ارزان تر است یا سرویس امنی سند ؟ چگونه میتوانیم بهترین سایت ارسال انبوه ایمیل که مناسب فعالیت ما باشد را انتخاب کنیم؟

1. سرویس میلر لایت (Mailerlite)

mailerlite
میلر لایت در میان سرویس های ارسال ایمیل انبوه خارجی، احتمالا بیشترین محبوبیت را در میان ایرانیان دارد. بیشترین علت محبوبیت استفاده از میلرلایت، قیمت آن است. در میان سرویس های ارسال ایمیل انبوه، به نظر میرسد که میلرلایت مناسب ترین قیمت را دارد.
میلرلایت البته ابزار ساخت ایمیل را هم در اختیار شما میگذارد. همچنین اگر بخواهید، میتوانید کد های آماده را نیز برای ایمیل وارد نمایید. امکانات جانبی میلرلایت نسب به سرویس هایی مانند میل چیمپ (Mailchimp) چندان زیاد نیست اما برای امور عادی کافی است. به تازگی میلر لایت امکانات نظرسنجی آنلاین را نیز فراهم کرده که از طریق آن میتوانید میزان رضایت مشتریان خود را نیز بسنجید یا از آن ها در مورد خدماتی که گرفته اند پرسش کنید.
ایرانیکارت در میان سرویس های مختلف ارسال ایمیل انبوه، استفاده از میلرلایت را به صورت ویژه توصیه میکند. چرا که خدمات این سرویس برای اغلب کسب و کار ها کافی است و در عین حال قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. برای پرداخت هزینه ی میلرلایت نیز نگران نباشید، ایرانیکارت همراه شماست. کافی است در ایرانیکارت ثبت نام کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

2. سرویس میل چیمپ (MailChimp)

سرویس میل چیمپ
میل چیمپ نیز از دیگر وبسایت های خارجی ارسال ایمیل انبوه است. به نظر میرسد در میان سایت های ارسال ایمیل به مشتریان، میل چیمپ بیشترین شهرت را در تمام دنیا دارد و مطرح ترین نام در میان وبسایت های مشابه است. آنچه باید در نظر داشت این است که هزینه ی استفاده از سرویس میل چیمپ بالا است. به نظر میرسد با توجه به قیمت ارز در کشور، استفاده از خدمات این وبسایت برای شرکت های ایرانی صرفه ی اقتصادی ندارد. البته باید در نظر داشت که امکانات جانبی MailChimp بالا تر از رقبا است و به شما امکان تحلیل کامل رفتار مشتریان خود و برگزاری راحت انواع کمپین و مسابقات مختلف را میدهد اما عمده ی این خدمات یا بسیار کم کاربرد هستند یا میتوان آن ها را هزینه ی کمتر، از طریق کد نویسی انجام داد.
در مجموع باید گفت استفاده از سرویس میل چیمپ مناسب شرکت ها و فروشگاه هایی است که از نظر مالی قوی محسوب شده و همچنین تمرکز بالایی در ایمیل مارکتینگ دارند که باعث میشود نیاز به استفاده از تمامی خدمات سرویس های ایمیل انبوه را داشته باشند. در صورتی که تصمیم به استفاده از خدمات میل چیمپ گرفته اید، میتوانید از بخش پرداخت ارزی ایرانیکارت سفارش خود را ثبت نمایید.

3. سرویس امنی سند (omnisend)

سرویس امنی سند
یکی از سرویس های قوی ارسال ایمیل انبوه خارجی، omnisend است. امنی سند عمده ی تمرکز و تبلیغات خود را بر این محور قرار داده است که میتواند بهترین ابزار هدف مند کردن تبلیغات ایمیلی را در اختیار شرکت ها قرار دهد. با استفاده از این سرویس شما میتوانید دقیقا مشخصا کنید که ایمیل شما برای چه دسته از مشتریانی، در چه ساعتی، در چه مکانی و با چه فرمتی ارسال گردد. استفاده از تمامی ابزار های امنی سند نیاز به مهارت بالا در تارگتینگ مشتریان دارد و از طرفی بسیاری از خدمات آن ممکن است در ایران قابل استفاده با دقت بالا نباشد. هزینه های استفاده از خدمات امنی سند متوسط است. به نظر میرسد این سرویس از زبان فارسی و در نتیجه از راست چین شدن جملات پشتیبانی نمیکند و این میتواند محدودیت بزرگی در استفاده از خدمات امنی سند محسوب گردد.

4. سرویس سندین بلو (SendinBlue)

سرویس سندین بلو

سندین بلو یک سرویس ایمیل انبوه خارجی است که مناسب استفاده ی شرکت ها و افرادی است که در زمینه ی ایمیل مارکتینگ مهارت بالایی نداشته ومیخواهند از ساده ترین ابزار استفاده کنند. راحتی استفاده، بارز ترین خصوصیت سریس سندین بلو نسبت به رقبا است. وجود قالب های آماده ی ایمیل و امکان ساخت ایمیل با استفاده از Drag and Drop بیشترین چیزی است که این سرویس روی آن مانور داده است. قیمت استفاده از این سرویس نیز مناسب است. قیمت ها در سندین بلو بر اساس تعداد ایمیل است و نه تعداد مخاطب. به این معنا که اگر به طور مثال شما ۱۰۰ ایمیل را برای ۱۰۰۰ نفر بفرستید یا ۱۰۰۰ ایمیل را برای ۱۰۰ نفر بفرستید، تفاوت قیمتی نخواهد داشت. بنابراین میتوان این سرویس را مناسب شرکت ها و افرادی دانست که استفاده ی آن ها از سرویس ایمیل انبوه، در مواقعی مقطعی و نه منظم و بیشتر به قصد اطلاع رسانی گروهی به مخاطبان است و نه تبلیغات خدمات و کالاهای خود.

در نهایت از چه سرویس ایمیل انبوهی استفاده کنم؟

ما در این مطلب ۴ وبسایت ایمیل مارکتینگ خارجی را که در ایران بیشترین کاربرد را دارند معرفی نمودیم و تلاش کردیم مزایا و معایب هر یک را نام ببریم. در نهایت پیشنهاد ما برای آماتور تر ها، استفاده از خدمات سندین بلو است. برای حرفه ای ها و شرکت های بزرگ، میل چیمپ میتواند گزینه ی بهتری نسبت به دیگر گزینه ها باشد. برای شرکت های تبلیغاتی که به دنبال تارگت کردن دقیق مشتریان خود هستند و البته مهارت های فنی این کار را نیز دارند، خدمات امنی سند را پیشنهاد میکنیم. و در نهایت اگر شرکتی هستید که به تمام امکانات یاد شده در حد متوسط نیاز دارید و در عین حال نمیتوانید هزینه ی بالایی را برای ایمیل مارکتینگ بپردازید. اگر تصمیم گرفتید از سرویس میلرلایت استفاده نمایید، میتوانید همین حالا وارد صفحه ی خرید سرویس میلر لایت شده و سفارش خود را ثبت کنید.

معرفی و مقایسه ی بهترین سرویس های ارسال ایمیل انبوه
ارسال ایمیل انبوه به مشتریان، یکی از پرکاربرد ترین روش های فعلی شرکت های بزرگ در دنیا برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان پیشین خود است. در ایران نیز...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ (به انگلیسی skype) یک نرم افزار کاربردی رایگان است که امکان برقراری تماس تلفنی و تصویری، ایجاد ویدئو کنفرانس، ارسال پیام، انتقال فایل و پست صوتی را با استفاده...