امنیت ارز دیجیتال

آموزش قدم به قدم کیف پول اتمیک atomic wallet + لینک دانلود

آموزش قدم به قدم کیف پول اتمیک atomic wallet + لینک دانلود

اتمیک ولت یک کیف پول دیجیتال چند ارزی است که به کاربران امکان مدیریت، تبادل، و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می‌دهد. این کیف پول با پشتیبانی تعداد بالایی از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و دیگر ارزهای معروف، گزینه‌ای محبوب در میان کاربران ارزهای دیجیتال است. اتمیک ولت امکانات مختلفی از جمله صرافی درون برنامه‌ای، خرید ارزهای دیجیتال با کارت‌های اعتباری و برنامه ایردراپ برای کسب پاداش‌های اضافی را فراهم می‌کند. در ادامه به آموزش مرحله به مرحله راه اندازی و کار با اتمیک ولت می‌پردازیم.

کیف پول اتمیک Atomic Wallet چیست؟

کیف پول اتمیک (Atomic) یک کیف پول ارز دیجیتال (کیف پول نرم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌افزاری ارز دیجیتال ) است که به صورت غیرمتمرکز طراحی شده است. این کیف پول بیش از 1000 نوع ارز و توکن را پشتیبانی می‌کند. کیف پول اتمیک در نسخه‌های ویندوز، مک‌اواس و سیستم‌عامل‌های موبایلی iOS و اندروید در دسترس است​​.

ارز اختصاصی کیف پول اتمیک تحت عنوان AWC (Atomic Wallet Coin) شناخته می‌شود. AWC به عنوان یک ابزار بازاریابی عمل می‌کند. برای مثال، کاربرانی که از کیف پول اتمیک برای مبادله استفاده می‌کنند می‌توانند جوایزی به صورت توکن AWC دریافت کنند​​.

هدف کیف پول اتمیک ادغام سادگی در کنار قدرت است. این کیف پول در نظر گرفته است که هر کسی حتی بدون داشتن تجربه فنی به سادگی بتواند از این برنامه استفاده کند. در کنار این سادگی، طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها مانند اضافه کردن توکن‌های سفارشی ERC20 و مبادله ارزهای دیجیتال به طور مستقیم، از طریق این کیف پول نیز امکان‌پذیر است.

کارمزد تراکنش‌های اتمیک ولت

اتمیک ولت یکی از بهترین کیف پول‌های موجود در بازار است که کارمزد مناسبی برای تراکنش‌ها دریافت می‌کند. این کیف پول به ازای هر تراکنش، 2 درصد کارمزد دریافت می‌کند. هر چقدر مبلغ انتقال شما بیشتر باشد به همان اندازه کارمزد تراکنش نیز افزایش خواهد یافت. البته مبلغ دقیق کارمزد تراکنش در کیف پول اتمیک نمایش داده می‌شود. 

برای سفارشات زیر 500 دلار مبلغ ثابت 10 دلار از کاربران دریافت می‌شود. دقت داشته باشید که اتمیک ولت هیچ کارمزد دیگری از کاربران دریافت نمی‌کند. مبلغ اضافی که هنگام انجام تراکنش از شما دریافت می‌شود هم مربوط به سیستم پرداخت یا ارائه‌دهنده خدمات پرداخت است؛ بنابراین شما به‌راحتی و با کارمزد پایین می‌توانید تراکنش‌های خود را با استفاده از اتمیک ولت انجام دهید.

امنیت کیف پول اتمیک ولت

توسعه‌دهندگان کیف پول اتمیک تدابیر امنیتی مختلفی را برای آن تدارک دیده‌اند. برخی از ویژگی‌های امنیتی اتمیک ولت شامل موارد زیر است.

  • غیر حضانتی (non-custodial): اتمیک ولت به‌صورت غیر حضانتی طراحی شده است و این ویژگی امنیت آن را افزایش می‌دهد. به لطف این ویژگی، کیف پول اتمیک ولت به هیچ یک از کلیدهای خصوصی کاربران دسترسی ندارد. کاربران هنگام ساخت کیف پول یک کلید خصوصی 12 رقمی دریافت می‌کنند تا بتوانند به‌راحتی وارد کیف پول شوند.
  • پسورد (Password/PIN): کاربران هنگام ایجاد کیف پول اتمیک باید یک رمز عبور برای آن تعیین کنند. این موضوع باعث می‌شود که تنها خود کاربران به کیف پول خود دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز آن را بازیابی کنند. رمز عبور تعیین شده تنها روی دستگاهی که کیف پول روی آن نصب شده است کار می‌کند. بنابراین حتی در صورت هک رمز عبور، هکرها نمی‌توانند به کیف پول دسترسی داشته باشند.
  • رمزگذاری AES and TLS: کیف پول اتمیک برای افزایش امنیت تراکنش‌ها از رمزگذاری AES and TLS استفاده می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که داده‌ها و کلیدهای خصوصی شما در سرورهای اتمیک ذخیره نشوند. 

بازیابی atomic wallet

هنگام ایجاد کیف پول اتمیک، یک عبارت پشتیبان 12 کلمه‌ای به کاربران ارائه می‌شود. این عبارات بازیابی به‌صورت منحصربه‌فرد تولید می‌شوند و فقط در دستگاه مورد نظر قابل استفاده هستند. شما به کمک این کلیدهای خصوصی می‌توانید کیف پول خودتان را بازیابی کنید. 

برای این کار کافی است که هنگام وارد شدن به کیف پول، 12 کلمه بازیابی را وارد کنید و فرآیند بازیابی کیف پول را انجام دهید. در صورتی که کیف پول شما حذف شود یا مجبور به تغییر دستگاه خود شوید، این 12 کلمه خصوصی کمک حال شما خواهند بود. 

با توجه به اهمیت قضیه شما باید کلمات بازیابی کیف پول خود را در یک محیط امن نگهداری کنید تا در صورت نیاز بتوانید آن را بازیابی کنید. دقت داشته باشید که اگر این 12 کلمه عبور را گم کنید امکان بازیابی اتمیک ولت وجود نخواهد داشت.

هک اتمیک ولت

هک اتمیک ولت

کیف پول اتمیک تدابیر امنیتی قوی دارد ولی با این همه در ژوئن 2023 مورد حمله هکرها قرار گرفت. این هک توسط یک گروه هکری بدنام کره شمالی به نام لازاروس (Lazarus) انجام شد و طی آن 35 میلیون دلار ارز دیجیتال مختلف از اتمیک ولت به سرقت رفت. سپس پول‌های دزدیده شده توسط پلتفرم Sinbad نقد شد. این قضیه تاثیر منفی روی اتمیک ولت گذاشت و سبب شد که توسعه‌دهندگان این کیف پول به فکر ارائه تدابیر امنیتی پیشرفته‌تری باشند.

اتمیک ولت از لحاظ امنیت در وضعیت ایده‌آلی قرار دارد، اما عدم اجرای احراز هویت دو مرحله‌ای به‌عنوان یک وصله امنیتی بالقوه در آن شناخته می‌شود. البته این کیف پول با ارائه خدماتی مانند ذخیره‌سازی سرد، عدم نیاز به اینترنت برای دسترسی به ارزهای ذخیره شده و تولید رمز عبور، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنید.

ویژگی‌های اتمیک ولت

اتمیک ولت یک کیف پول هوشمند است که با استفاده از آخرین فناوری‌های بلاک چین و قراردادهای هوشمند ساخته شده است. کیف پول اتمیک یک محیط یکپارچه ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند دارایی‌های خود را در یک محیط امن ذخیره کنند. این کیف پول ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیادی دارد و همین موضوع باعث شده است که اتمیک ولت شفاف و قابل اعتماد باشد. به‌طور کلی مهم‌ترین ویژگی‌های اتمیک ولت عبارت‌اند از:

  • چند ارزی بودن (Multi-currency):

کیف پول اتمیک یک کیف پول چند ارزی است که به کمک آن می‌توانید قیمت ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید،چند ارز را به‌صورت همزمان ذخیره کنید، به تبادل ارز دیجیتال بپردازید و… . 

  • تبدیل دارایی‌ها (Swaps):

سوآپ یکی از ویژگی‌های جذاب اتمیک است که برای تبدیل دارایی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کمک این ویژگی می‌توانید دارایی‌های خود را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید.

  • صرافی داخلی (In-built Exchanges):

اتمیک دارای صرافی داخلی است و امکان خرید ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند. شما می‌توانید ارزهای مورد نیاز خود را با استفاده از ویزا کارت یا مستر کارت خریداری کنید. 

  • استیکینگ (Staking):

استیک ارز دیجیتال یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد اتمیک ولت است که امکان کسب درآمد را برای کاربران فراهم کرده است. شما می‌توانید دارایی‌های مختلف را برای مدت زمان تعیین شده نگهداری کنید و به ازای آن سود دریافت نمایید.

  • غیر حضانتی بودن (Non-Custodial):

اتمیک یک کیف پول غیر حضانتی است که هیچ دسترسی به کلیدهای خصوصی کاربران ندارد. این کیف پول یک کلید خصوصی 12 کلمه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید برای ورود به کیف پول و بازیابی آن استفاده کنید.

  • دارای توکن اختصاصی (AWC):

همانند بسیاری از صرافی‌ها و خدمات دهنده‌های موجود در کریپتو، اتمیک نیز دارای توکن اختصاصی با نماد AWC است. ارز دیجیتال اتمیک یک توکن ERC-20 است که با حداکثر عرضه 100 میلیون توکن به بازار عرضه شده است. در حال حاضر 10 میلیون از توکن‌های AWC روانه بازار شده است. این ارز جذاب برای به‌عنوان یک ابزار روی پلتفرم اتمیک عمل می‌کند و کاربران با استفاده از آن می‌توانید هزینه تراکنش‌ها را پرداخت کنند. AWC در حال حاضر با قیمت 0.075 دلار معامله می‌شود و در رتبه 1347 بازار قرار دارد. ارز دیجیتال اتمیک ولت (AWC) با توجه به توکنومیک خود به‌صورت زیر تقسیم‌بندی می‌شود.

  • 50 درصد برای پیش فروش خصوصی
  • 30 درصد برای بنیان‌گذاران و مشاوران
  • 15 درصد انتشار به‌صورت عمومی از طریق ICO
  • 5 درصد برای ایردراپ و جوایز

آموزش نصب و کار با اتمیک ولت

آموزش نصب و کار با اتمیک ولت

اتمیک ولت یکی از بهترین کیف پول‌های رمزنگاری است که برای ذخیره ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این کیف پول ساده است فقط کافی است که مراحل نصب و استفاده از آن را به‌خوبی یاد بگیرید. در ادامه نحوه نصب و کار با اتمیک ولت را به‌صورت مرحله به مرحله برای شما شرح می‌دهیم.

دانلود کیف پول اتمیک

  • دانلود کیف پول اتمیک

شما باید ابتدا به آدرس رسمی اتمیک ولت یعنی atomicwallet.io مراجعه کرده و با کلیک روی گزینه Download کیف پول را دانلود کنید. این کیف پول از سیستم‌عامل‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما باید سیستم‌عامل خود را تعیین کرده و روی آن کلیک کنید. با کلیک روی گزینه allow دانلود کیف پول اتمیک آغاز می‌شود.

تنظیم رمز عبور در اتمیک ولت

  • ایجاد کیف پول و تنظیم رمز عبور

پس از دانلود و نصب با ورود به کیف پول همانند تصویر دو گزینه مشاهده خواهید کرد. گزینه ساخت کیف پول جدید new wallet را انتخاب کنید. سپس باید یک رمز عبور برای کیف پول خود تعیین کنید. دقت داشته باشید که این رمز با 12 کلمه بازیابی کیف پول متفاوت است. پس سعی کنید یک رمز عبور قدرتمند برای این کار انتخاب کنید و آن را به خاطر بسپارید.

وارد کردن 12 کلمه پشتیبان در اتمیک ولت

  • وارد کردن 12 کلمه پشتیبان

پس از تعیین رمزعبور، 12 کلمه پشتیبان کیف پول برای شما نمایش داده می‌شود. شما باید این کلیدهای خصوصی را در یک محیط امن ذخیره کنید تا در صورت نیاز به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشید. سپس از شما خواسته می‌شود که 12 کلمه تعیین شده را در کادر مربوطه وارد کنید تا بتوانید مراحل نصب اتمیک ولت را به‌طور کامل به پایان برسانید.

وارد شدن به صفحه اصلی و دسترسی به تمام امکانات

  • وارد شدن به صفحه اصلی و دسترسی به تمام امکانات

پس از انجام تمام مراحل قبلی شما وارد صفحه اصلی کیف پول اتمیک می‌شود. در این صفحه می‌توانید به تمام ویژگی‌های اتمیک یعنی تبادل، خرید ارز دیجیتال، استیکینگ و… دسترسی داشته باشید. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید بخش مربوطه را انتخاب کرده و عملیات مورد نیازتان را انجام دهید.

حل مشکل عدم نمایش موجودی در اتمیک والت

عدم نمایش موجودی یکی از مشکلات رایج بین کاربران اتمیک ولت است. این موضوع دلایل مختلفی وجود دارد و باعث نگرانی کاربران می‌شود، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چون با انجام یک سری کارهای ساده می‌توانید مشکل عدم نمایش دارایی‌ها را برطرف کنید. این راه‌حل‌ها عبارت‌اند از:

  • از به‌روز بودن نرم‌افزار خود اطمینان حاصل فرمایید! با مراجعه به وب سایت رسمی اتمیک ولت می‌توانید آخرین نسخه کیف پول اتمیک را دانلود و نصب کنید.
  • وضعیت اینترنت خود را مورد بررسی قرار دهید تا مشکلی نداشته باشد. شما می‌توانید شبکه اینترنت خود را تغییر دهید به احتمال زیاد مشکل برطرف خواهد شد.
  • آی پی خود را تغییر دهید و دوباره وارد کیف پول اتمیک شوید. با تغییر ip و ثابت نگه داشتن آن می‌توانید استفاده راحت‌تری از کیف پول داشته باشید و مشکل عدم نمایش موجودی را برطرف نمایید.
  • برنامه آنتی ویروس موجود در گوشی یا کامپیوتر خود را غیرفعال کنید و سپس کیف پول را مورد بررسی قرار دهید. در برخی موارد فعال بودن آنتی ویروس باعث ایجاد اختلال در عملکرد نرم‌افزار می‌شود.

در صورتی که با انجام روش‌های بالا مشکل شما برطرف نشد باید با پشتیبانی اتمیک ولت تماس حاصل فرمایید. بخش پشتیبانی کیف پول اتمیک در 24 ساعت شبانه‌روز در حال ارائه خدمات است و پاسخگوی سوالات کاربران خواهد بود.

کیف پول atomic چه ارزهایی را پشتیبانی می‌کند؟

این کیف پول از بیش از 1000 رمز ارز مختلف پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنید. در حالت کلی اتمیک ولت از تمام توکن‌های شبکه‌های بلاک چین بیت کوین، ریپل، بایننس چین، پالیگان، فانتوم، آوالانچ، اتریوم و سولانا پشتیبانی می‌کند. همچنین این کیف پول قدرتمند قابلیت ذخیره و نگهداری NFT را نیز برای کاربران فراهم کرده است. در ادامه تعدادی از ارزهایی که توسط اتمیک ولت پشتیبانی می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم.

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • تتر
  • کاردانو
  • الگوراند
  • مونرو
  • سوالانا
  • بیت کوین کش
  • پولکادات
  • دش
  • ایاس
  • دوج کوین
  • وان اینچ
  • و…

استیکینگ در اتمیک والت

استیکینگ در اتمیک والت

استیکینگ یکی از قابلیت‌های جذاب کیف پول اتمیک است. شما به کمک این ویژگی می‌توانید ارزهای مورد نظر خود را برای مدت زمان خاص نگهداری و در ازای آن پاداش دریافت کنید. نرخ سود تعیین شده برای استیک ارز دیجیتال در اتمیک ولت برابر با 5 الی 23 درصد در سال است. این کیف پول به هیچ گونه فرآیند احراز هویت نیاز ندارد و شما بدون محدودیت می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را استیک کنید. کاربران با استیک ارز دیجیتال بومی اتمیک ولت (AWC) می‌توانند نرخ سود سالانه بالای 20 درصد را تجربه کنند.

اکسچنج در اتمیک والت چگونه کار می‌کند؟

اکسچنج در اتمیک والت چگونه کار می‌کند؟

اکسچنج کردن در اتمیک ولت ساده‌تر از خرید ارز دیجیتال با ارزهای فیات است. برای این کار کافی است:

  • وارد نرم‌افزار اتمیک ولت شوید و سپس روی گزینه Exchange کلیک کنید.
  • حال باید مقدار ارز موجود در انتخاب کنید و ارزی که قصد تبدیل کردن به آن دارید را تعیین نمایید.
  • در بخش پایین صفحه اطلاعات اکسچنج و هزینه شبکه را برای شما نمایش می‌دهد. با کلیک روی گزینه Exchange فرآیند تبدیل دارایی انجام می‌شود.

مقایسه اتمیک ولت و تراست ولت

تراست ولت و اتمیک ولت دو نمونه از کیف پول‌های مطرح کریپتو هستند که از محبوبیت زیادی برخوردارند. این دو کیف پول در بسیاری از موارد مشابه هم هستند ولی تفاوت‌های زیادی  نیز با یکدیگر دارند. در صورتی که قصد انتخاب بین یکی از این دو کیف پول را دارید باید تفاوت‌های آن‌ها را بدانید. در جدول زیر به صورت خلاصه کیف پول اتمیک و کیف پول تراست را از نظر ویژگی‌های مختلف مقایسه کرده‌ایم.

معیار اتمیک ولت (Atomic Wallet) تراست ولت (Trust Wallet)
نوع کیف پول دسکتاپ و موبایل (غیرمتمرکز) موبایل (غیرمتمرکز) و وب
پشتیبانی ارزهای دیجیتال بیش از 1000 ارز و توکن بیش از 10000 ارز و توکن
امکانات مبادله از طریق مبادله اتمیک سواپ و شرکت‌های مبادله مانند Changelly مبادله داخلی با پشتیبانی از DEX‌ ها
امنیت کلیدهای خصوصی محلی و رمزگذاری قوی کلیدهای خصوصی محلی و رمزگذاری قوی
قابلیت استیکینگ پشتیبانی از استیکینگ برای ارزهای مختلف پشتیبانی از استیکینگ برای ارزهای مختلف
پشتیبانی از NFT پشتیبانی محدود (تنها Solana) پشتیبانی گسترده‌تر از NFT‌ ها
پلتفرم‌های پشتیبانی شده ویندوز، مک‌او‌اس، اوبونتو، دبیان، فدورا، iOS، اندروید iOS، اندروید، وب
قابلیت اضافه کردن توکن‌های سفارشی بله، امکان اضافه کردن توکن‌های ERC20 بله، پشتیبانی از توکن‌های ERC20 و دیگر استانداردها
هزینه‌های مبادله و خرید ممکن است برای برخی معاملات هزینه‌های بالایی داشته باشد معمولا هزینه‌های پایین‌تری برای معاملات دارد
رابط کاربری ساده برای کاربران رابط کاربری بسیار دوستانه و مناسب برای تلفن‌های همراه

این مقایسه به شما کمک می‌کند تا تفاوت‌های کلیدی و نقاط قوت و ضعف هر کیف پول را بررسی کنید و بتوانید تصمیم بهتری برای انتخاب کیف پول مناسب خود بگیرید. هر دو کیف پول ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و انتخاب بین آن‌ها بستگی به نیازها و ترجیحات شخصی شما دارد.

» پیشنهاد مطالعه: امن ترین کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول اتمیک؛ رایگان و کاربری

اکنون که با کیف پول Atomic Wallet آشنا شدید می توانید فعالیت خود را در حوزه ارزهای دیجیتال شروع کنید. در صورتیکه قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال را داشتید به راحتی میتوانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن ارز خود را بخرید یا بفروشید. اگر قبلا در این حوزه فعالیتی داشتید یا نظری درباره این کیف پول دارید در قسمت نظرات با ما و همراهان ما در میان بگذراید.

سوالات متداول
Request for Quote

خیر. اتمیک ولت فاقد فرآیند احراز هویت دو مرحله‌ای است و هیچ تاییدیه اضافی همچون ایمیل، شماره تلفن و… را از کاربران دریافت نمی‌کند.

بله. اتمیک ولت دارای صرافی داخلی است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ارزهای مورد نیاز خود را به‌راحتی خریداری کنید.

خیر اتمیک ولت یک کیف پول غیر حضانتی است و به هیچ یک از کلیدهای خصوصی کاربران دسترسی ندارد.

آموزش قدم به قدم کیف پول اتمیک atomic wallet + لینک دانلود
اتمیک ولت یک کیف پول دیجیتال چند ارزی است که به کاربران امکان مدیریت، تبادل، و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می‌دهد. این کیف پول با پشتیبانی تعداد بالایی...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام وقت بخیر ساده وراحت کار با اتمیک ولی اصلا امنیت ندار کیف پول من رو هک کردند مثل آب خوردن پیام دادم پشتیبانی میگه تواین چند وقته خیلی ها رو هک کردن خنده داره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      همراه گرامی از دستگاهی که کیف پول خود را روی آن نصب کرده اید باید به شدت مراقب کنید. به این معنا که هر لینکی را باز نکنید و هر برنامه ای را نیز نصب نکنید. قطعا درصورت رعایت این موارد کیف پول شما مورد هک قرار نمی گرفت. چرا که هک کیف پول های ارز دیجیتال از طریق بدافزارها و لینک های مخرب صورت می گیرد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام عرض ادب و ارادت میخواستم بدونم که کیف پول اتمیک به مستر کارت هم وصل میشه یا نه یا کیف پول هایی رو میشناسید که به مستر کارت وصل بشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در کیف پول اتمیک می توان با استفاده از ویزا کارت ارز دیجیتال خریداری کرد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. در مورد تحریم ها ایا بخوان ایرانی هارو ردیابی کنن داخل کیف پول ما الت کوین ها رو میتونن فریز کنن یا اصلا دسترسی میتونن توی کیف پول ما داشته باشن؟ممنون میشم جواب بدین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بله در صورت اقدام جهت ردیابی کوین‌ها امکان فریز کردن موجودی وجود دارد. بهتر است موجودی خود را به ارزهایی با قابلیت رهگیری کمتر تبدیل کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. دوست عزیزی اینو سوال کرده از شما که سوال منم هست سلام کیف پول اتمیک از کدام شبکه پشتیبانی میکنه ؟ ERC20 یا TRC20 ؟
    یعنی مثلا اگه از ERC20 پشتیبانی میکنه من نمیتونم ارزی با شبکه TRC20 بخرم ؟ شما این پاسخ رو دادید به اطلاع می رساند برای اطلاع از این موضوع Usdt را سرچ فرمایید به شما نشان خواهد داد از چه شبکه ای پشتیبانی می کند
    این ینی چی کجا سرچ کنه این کلمه رو توی گوگل بزنه یا کجا میشه واضح بفرمایید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کیف پول اتمیک هم از erc20 و هم از trc20 پشتیبانی می کند و قابلیت تبادل بین این دو را نیز داراست. شما می توانید برای مثال usdt را به صورت trc20 یا erc20 در کیف پول خود ذخیره کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام کیف پول اتمیک از کدام شبکه پشتیبانی میکنه ؟ ERC20 یا TRC20 ؟
    یعنی مثلا اگه از ERC20 پشتیبانی میکنه من نمیتونم ارزی با شبکه TRC20 بخرم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به اطلاع می رساند برای اطلاع از این موضوع Usdt را سرچ فرمایید به شما نشان خواهد داد از چه شبکه ای پشتیبانی می کند

      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
امنیت ارز دیجیتال
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
با پیشرفت روزافزون بازار ارز دیجیتال، این سوال که “چگونه ارز دیجیتال خود را ایمن نگه داریم؟” یک چالش بزرگ است. تغییرات مداوم در این صنعت نیز نیاز به داشتن...
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
آموزش ارز دیجیتال
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بعد از پرداخت و یا واریز ارز دیجیتال، دریافت کننده از شما لینک تراکنش یا TXID را به عنوان مدرک درخواست کرده باشد....
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
امنیت ارز دیجیتال
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
تتر، ارزی که در روزهای پرنوسان خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنان می درخشد و طرفداران وفادار خود را دارد. در این نوشته به این موضوع می پردازیم که آیا...