حواله ها

نحوه ارسال پول به تایلند

نحوه ارسال پول به تایلند

تایلند یکی از کشورهای پر گردشگر جهان می‌باشد. سالانه افراد زیادی به این کشور سفر می‌کنند و به دلیل جذابیت‌های گردشگری این کشور بعضا نیاز به دریافت پول از طرف افراد خانواده پیدا می‌کنند. به دلیل تحریم‌های مالی ایران، امکان ارسال پول به از حساب‌های بانکی ایرانی به حساب‌های خارجی وجود ندارد. اما راه‌های زیادی برای انتقال پول به تایلند وجود دارد. در این مقاله با نحوه ارسال پول به تایلند و روش‌های آن آشنا شوید.

نحوه انتقال پول به تایلند

برای ارسال پول به تایلند روش های زیادی از جمله حواله سوئیفت، حواله دستی یا پی پال وجود دارد. اما دسترسی به این روش های به دلیل تحریم ها دشوار است. مجموعه ایرانیکارت با ارائه انواع خدمات پرداخت ارزی همچون کردیت کارت ها و افتتاح و شارژ حساب پی پال برخی از مشکلات را برطرف کرده است. در بخش های بعدی با نحوه ارسال حواله به تایلند آشنا شوید.

نحوه انتقال پول به تایلند

حواله پی پال

پی پال paypal یکی از معتبرترین سیستم های مالی آنلاین در جهان است که به صورت بین المللی فعالیت می کند. ارسال پول به تایلند با پی پال با کارمزد کمتری نسبت به راه های دیگر انجام می شود. افتتاح حساب پی پال به صورت رایگان انجام می شود. پس از افتتاح حساب کاربران باید نسبت به احراز هویت اکانت خود اقدام نمایند. به دلیل تحریم های بین المللی علیه ایران، استفاده از این شبکه مالی برای هموطنان غیرممکن است. در صورتی که برای ارسال پول به تایلند از پی پال استفاده می کنید، قوانین خاصی را باید با دقت دنبال کنید. انتقال حواله پی پال با ایرانیکارت یک تا سه ساعت کاری زمان می برد.

حواله دستی

حواله دستی به نوعی از ارسال حواله ارزی گفته می شود که گیرنده حواله را به صورت نقدی دریافت می‌کند. شبکه های مالی مختلفی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. این شبکه ها از گیرنده حواله را دریافت کرده و در کشور گیرنده به صورت نقدی به گیرنده تحویل می دهند. در صورت لزوم در این فرایند امکان تبدیل ارز نیز وجود دارد.معروف ترین شبکه های مالی بین المللی که خدمات حواله دستی و آنلاین ارائه می دهند وسترن یونیون و مانی گرام هستند.

حواله وسترن یونیون

اگر نیاز فوری به ارسال پول به تایلند دارید حواله وسترن یونیون یکی از بهترین راه ها می باشد. برای ارسال این حواله نیازی به افتتاح حساب یا داشتن حساب بانکی نیست. یکی از مزیت های حواله وسترن یونیون ارسال سریع حواله در چند ساعت کاری می‌باشد اما از طرفی کارمزد این حواله نسبت به سایر شبکه های مالی خیلی بالاتر است. اما اگر نیاز به انتقال فوری پول به تایلند دارید روش کارآمد وسریعی است. ارسال حواله نقدی وسترن یونیون از طریق باجه های این شبکه انجام می‌شود. این روش طی مراحل زیر انجام می‌شود.

  1. فرستنده وجه حواله، نام و نام خانوادگی گیرنده و شهر و کشور دریافت حواله را به باجه ی وسترن یونیون تحویل می‌دهد.
  2. وسترن یونیون یک کد رمز به فرستنده تحویل می دهد.
  3. گیرنده در شهر اعلام شده با ارائه کارت شناسایی و کد رمزی که وسترن به فرستنده داده بود، می تواند وجه حواله را در کمتر از یک ساعت دریافت نماید.

ارسال حواله به تایلند

حواله مانی گرام

حواله مانی گرام دقیقاً مشابه با حواله وسترن یونیون می‌باشد. این شبکه نیز در سراسر جهان فعالیت می‌کند. برای ارسال هر حواله دستی می‌توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت استفاده کنید.

حواله سوئیفت یا TT

حواله سوئیفت یا TT به حواله بین بانکی گفته می‌شود. این حواله بین حساب های بانکی طرفین انتقال می‌یابد. به همین منظور برای ارسال حواله سوئیفت بر خلاف حواله دستی، نیاز به حساب بانکی در شبکه سوئیفت دارید. چنانچه به این حساب ها دسترسی ندارید می‌توانید از خدمات ایرانیکارت به این منظور استفاده کنید.

حواله آنلاین ایرانیکارت

روش های نام برده شده برای ارسال حواله ارزی بسیار کاربردی هستند، اما برای ارسال حواله هایی که ارز های کم کاربرد تری هستند، پیدا کردن رابطی که بتواند این خدمات را ارائه دهد ممکن است دشوار باشد. این شرایط برای مبالغ بالاتر سخت تر هم خواهد بود. ایرانیکارت با ارائه راهکاری این مشکل را برای کاربران حل کرده است. با استفاده از حواله آنلاین ایرانیکارت می‌توانید به ساده ترین روش و با کمترین کارمزد برای ارسال حواله ین به ژاپن اقدام نمایید. حواله آنلاین بدون پرداخت نرخ تبدیل ارز و طی چند ساعت کاری قابل ارسال است.

چنانچه در رابطه با نحوه ارسال پول به تایلند سوال یا تجربه ای دارید، می‌توانید در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

نحوه ارسال پول به تایلند
فهرست محتوا نحوه انتقال پول به تایلندحواله پی پالحواله دستیحواله وسترن یونیونحواله مانی گرامحواله سوئیفت یا TTحواله آنلاین ایرانیکارت تایلند یکی از کشورهای پر گردشگر جهان می‌باشد. سالانه افراد زیادی...
4.67 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام بات برای تایلند میخواستم بفرستم .راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی توجه داشته باشید که خدمات ارسال حواله از طریق ایرانیکارت امکان پذیر نمی‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام،من میخوام ۱۵۰۰ دلار به نام فرد دربان بانکوک تایلند واریز کنم ،ایشان متقابلا پس ازمدتی مبلغ نسبتا بالایی به حسابم درایران واریزکنند،لطفا راهنماییم کنید چکارمیتونم بکنم،وشما این کار را برای من انجام میدید؟
    باتشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در صورتیکه این واریز صرفا از طریق Swift قابل انجام باشد، مجموعه ایرانیکارت در حال حاضر در این خصوص خدماتی ارائه نمی‌کند. اما این امکان، از طریق روش‌های جایگزین دیگر (استفاده از سیستم هایی مانند PayPal, Perfect money, Payeer) مقدور می‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام من میخواهم از یکی از سایتها انلان در تایلند خرید انجام دهم و به ادرس در بانکوک تایلند برایم ارسال کنند آیا امکان پرداخت با کارت های بانکی امکان پذیر می‌باشد اگر خیر شما چه راه حلی پیشنهاد میکنید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، در صورتیکه تنها قصد پرداخت هزینه کالا را دارید، اگر سایت دارای درگاه بین‌المللی بوده و محصول غیرقانونی نباشد، تنها پرداخت آن را می‌توانید از طریق ایرانیکارت انجام دهید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، ارسال حواله از طریق ایرانیکارت امکان پذیر نمی‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • در حال حاضر ایرانیکارت ارسال حواله انجام نمیدهد. از پی پال و دیگر روش ها اما کماکان میتوان استفاده نمود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...