آموزش ارز دیجیتال

آموزش انتقال اتریوم به کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری

آموزش انتقال اتریوم به کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری

حتما شما هم می‌دانید که این روزها بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال به خصوص ارزهای دیجیتال اصلی مثل بیت کوین، اتریوم، ریپل و غیره داغ است. همچنین می‌دانید که یکی از بهترین روش‌های ذخیره ارزهای دیجیتال استفاده از کیف پول، به ویژه کیف پول سخت افزاری است. ولی نحوه انتقال ارز دیجیتال به این کیف پول‌ها چگونه است؟ در این مقاله با نحوه انتقال اتریوم به کیف پول و مدت زمان انتقال آن، همچنین با بهترین کیف پول اتریوم به عنوان یکی از رمزارزهای اصلی و هزینه انتقال آن آشنا می‌شوید.

خرید و فروش اتریوم از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

نحوه انتقال اتریوم به کیف پول نرم افزاری

در این قسمت، انتقال اتریوم به کیف پول نرم افزاری مای‌ اتر ولت (Myetherwallet) توضیح داده می‌شود که یکی از بهترین والت‌های اتریوم است. این سرویس از نوع متن‌باز است که بهترین کیف پول برای ذخیره اتریوم و توکن‌های مبتنی بر اتریوم است. از جمله مزایایی که این کیف پول دارد؛ رایگان بودن آن، داشتن رابط کاربری ساده و پشتیبانی از توکن‌های ERC20 است.

مراحل انتقال اتریوم به کیف پول Myetherwallet به شرح زیر است: (اسلایدها را ورق بزنید).

نکته مهم ← آدرس‌های اتریوم در این راهنمای گام به گام تصادفی هستند. لطفاً به هیچ آدرسی که در این پست می‌بینید وجه ارسال نکنید، زیرا ممکن است باعث از دست رفتن توکن‌های شما شود.

مرحله 1: به MyEtherWallet وارد شوید و «Send Ether & Tokens» را از نوار بالا انتخاب کنید.

مرحله 2: کیف پول خود را از گزینه‌های داده شده باز کنید.

مرحله 3: به قسمت «To Address» بروید و آدرس را وارد کنید.

مرحله 4: دوباره بررسی کنید که «To Address» صحیح است.

مرحله 5: مقدار اتری را که می‌خواهید به آن ارسال کنید را وارد کنید.

مرحله 6: قبل از اینکه روی «Generate Transaction» کلیک کنید، مفدار کارمزد خود (Gwei) را در بالای صفحه بررسی کنید.

مرحله 7: هنگامی که همه چیز را دوبار بررسی کردید، روی «Generate Transaction» کلیک کنید.

مرحله 8: روی «Send Transaction» کلیک کنید.

مرحله 9: اکنون باید برای ارسال این تراکنش مجدداً تأیید کنید.

مرحله 10: تراکنش خود را با «From Address» یا شناسه تراکنش (TxHash) (که در پایین صفحه خواهید دید) در etherscan.io بررسی کنید تا مطمئن شوید انجام شده است.

نحوه انتقال اتریوم به کیف پول سخت افزاری

در این قسمت از مقاله، روش انتقال اتریوم از کیف پول نرم افزاری یا حساب صرافی به کیف پول سخت افزای Ledger Nano S آموزش داده می‌شود. والت لجر نانو اس، یکی از محبوب‌ترین کیف‌های سخت افزاری ارز دیجیتال موجود در بازار است. از جمله مزایای استفاده از این کیف پول، امنیت بالای آن، مقاوم بودن در برابر آسیب و پشتیبانی بیش از 1000 رمز ارز دیگر می‌باشد. معایب این کیف پول هم قیمت بالای آن است که البته با توجه به مزایایی که دارد قابل چشم پوشی می‌باشد. مراحل را در ادامه مشاهده می کنید. (اسلایدها را ورق بزنید).

  • قبل از شروع مراحل بهتر است اول وارد کیف پول موبایل یا حساب صرافی خود شوید.
  • برنامه Ledger Live را نصب کنید.
  • هنگامی که برنامه Ledger Live را بر روی رایانه خود نصب کردید، برنامه را باز کنید، دستگاه Ledger Nano خود را به آن متصل کنید، تنظیمات اولیه را کامل کنید و سپس از نوار کناری، روی Manager کلیک کنید.
  • اکنون دکمه Install را در کنار آیکون برنامه اتریوم بزنید و برنامه را نصب کنید. توجه: باید مجوز نصب را از کیف پول سخت افزاری لجر خود تایید کنید.
  • بعد از ارسال اتریوم به Ledger Nano، از نوار کناری برنامه Ledger Live خود، روی Receive کلیک کنید و سپس یک پنجره روی صفحه نمایش شما باز می‌شود. اتریوم را انتخاب کنید و سپس روی Continue کلیک کنید.
  • سپس، کیف پول سخت افزاری Ledger خود را بردارید و به برنامه Ledger Wallet Ethereum بروید و هر دو دکمه را با هم فشار دهید تا برنامه باز شود.
  • هنگامی که برنامه Ledger شما ارتباط موفقیت‌آمیزی بین رایانه و کیف پول سخت افزاری شما برقرار کرد، روی Continue کلیک کنید.
  • دوباره دکمه Continue را فشار دهید و سپس آدرس ETH نشان داده شده در صفحه رایانه خود را با آدرس نشان داده شده در صفحه نمایش کیف پول Ledger مطابقت دهید. اگر هر دو آدرس مطابقت دارند، آن را از دستگاه Ledger خود با فشار دادن دکمه OK تأیید کنید.
  • روی Copy کلیک کنید تا آدرس اتریوم خود را کپی کنید یا می‌توانید بارکد را اسکن کنید.
  • بعد از صرافی که در آن اتریوم خود را ذخیره می‌کنید، بازدید کنید. وارد صرافی یا کیف پول نرم افزاری خود شوید. جایی که اتر خود را ذخیره کرده اید.
  • به بخش ارزهای خود بروید و به بخش برداشت یا ارسال دسترسی پیدا کنید.
  • برای ارسال اتریوم به کیف پول Ledger Nano، ابتدا مقدار ETH مورد نظر برای انتقال را وارد کنید.
  • توجه: ابتدا مقدار کمی برای تایید ارسال کنید. هنگامی که ETH ارسالی خود را دریافت کردید، تمام اتریوم خود را به Ledger Nano S یا Blue منتقل کنید.
  • پس از وارد کردن مقدار، آدرس اتریوم کیف پول Ledger را که از دستگاه Ledger خود کپی کرده‌ایم، جای‌گذاری کنید.
  • پس از وارد کردن تمام جزئیات، دکمه Next یا Submit را بزنید تا اتریوم به Ledger Nano S ارسال شود.
  • در مرحله بعد، از شما خواسته می‌شود که در صورت فعال بودن، رمز احراز هویت دو مرحله‌ای را وارد کنید.
  • بررسی کنید که آیا ETH دریافت کرده‌اید یا خیر. می‌توانید روی دکمه refresh که در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش داده می‌شود کلیک کنید تا برنامه به روز شود.
  • معمولا چند دقیقه تا 24 ساعت طول می‌کشد. اگر ارزها در حساب شما نمایش داده نمی‌شوند، دستگاه لجر خود را جدا کرده و پس از مدتی موجودی اتر خود را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: خرید کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S)

مدت زمان انتقال اتریوم به کیف پول

مدت زمان انتقال اتریوم به کیف پول

مدت زمان انتقال اتریوم، بسته به عواملی چون شلوغی شبکه و مقدار کارمزد مشخص شده، متفاوت است. البته یکی دیگر از فاکتورهای موثر در مدت زمان انتقال اتریوم، تعداد تراکنش‌هایی است که باید تایید شوند. همچنین انتقال اتریوم به صرافی‌ها نیز به دلیل نیاز به تاییدات بیشتر، مدت زمان بیشتری هم می‌طلبند.

» پیشنهاد مطالعه: امن ترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول اتریوم و ویژگی‌های آن

بهترین کیف پول برای ذخیره قابل اعتماد رمز ارزها، کیف پول سخت افزاری است. ولی والت های نرم افزاری زیادی هم هستند که در صورت داشتن بعضی از ویژگی‌های مناسب می‌توانند به عنوان یک روش ذخیره ارز دیجیتال انتخاب شوند. از جمله این ویژگی‌ها:

  • داشتن کلید خصوصی و دسترسی به آن
  • رابط کاربری و استفاده آسان
  • توسعه پذیری والت یا کیف پول نرم افزاری
  • قابلیت پشتیبان گیری و امنیت بالا
  • سازگاری با موبایل، لپ تاپ و …

در صورت نداشتن ویژگی‌های بالا، سرمایه شما و موجودی رمزارزهایتان به خطر می‌افتد. افراد زیادی هستند که به دلیل کوتاهی در زخیره رمزارزها، آن‌ها را از دست داده و دیگر قادر به برگرداندن آن نیستند. یکی از بهترین کیف پول‌ها برای ذخیره اتریوم، که در قسمت قبلی هم توضیح داده شد، myetherwallet است که با آن می‌توان توکن‌های برپایه اتریوم را نگهداری و نسبت به ارسال و دریافت آن‌ها اقدام کرد. این کیف پول همچنین از ارزهای دیگر مثل Monaco ، Omise GO ، Status و … پشتیبانی می‌کند.

این مطلب صرفا برای افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه شده است و جنبه آموزشی دارد. ایرانیکارت مسئولیتی در قبال استفاده از این محتوای آموزشی نخواهد داشت.

سخن نهایی

در این مقاله سعی شد نحوه انتقال اتریوم به کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری آموزش داده شود. همچنین توانستید با بهترین کیف پول اتریوم آشنا شوید. شما هم اگر تجربه استفاده از کیف پول‌های اتریوم را دارید، خوشحال می‌شویم که آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

آموزش انتقال اتریوم به کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری
حتما شما هم می‌دانید که این روزها بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال به خصوص ارزهای دیجیتال اصلی مثل بیت کوین، اتریوم، ریپل و غیره داغ است. همچنین می‌دانید که...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
آموزش ترید ارز دیجیتال
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
از زمان پیدایش بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال، شاهد رشد سریع و پذیرش گسترده صنعت کریپتو در جهان بوده‌ایم. بدین ترتیب، امروزه دارایی‌های دیجیتال در پرتفوی مدیران و...
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل فاندامنتال
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر بازار ارزهای دیجیتال را مانند یک ماشین در حال حرکت تصور کنیم، تحلیل و استراتژی‌ در نقش راهنمای راه یا همان گوگل مپ مشهور ظاهر می‌شود. همانند نقشه‌های راهنما،...
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
آموزش ارز دیجیتال
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
دامیننس Dominance یک معیار مهم برای درک موقعیت یک ارز دیجیتال در بازار است. دامیننس نسبت بین ارزش بازار یک رمز ارز خاص و کل ارزش بازار ارز دیجیتال است....
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
امنیت ارز دیجیتال
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
با پیشرفت روزافزون بازار ارز دیجیتال، این سوال که “چگونه ارز دیجیتال خود را ایمن نگه داریم؟” یک چالش بزرگ است. تغییرات مداوم در این صنعت نیز نیاز به داشتن...
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
آموزش ارز دیجیتال
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بعد از پرداخت و یا واریز ارز دیجیتال، دریافت کننده از شما لینک تراکنش یا TXID را به عنوان مدرک درخواست کرده باشد....
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
امنیت ارز دیجیتال
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
تتر، ارزی که در روزهای پرنوسان خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنان می درخشد و طرفداران وفادار خود را دارد. در این نوشته به این موضوع می پردازیم که آیا...