خرید کالا از سایت های خارجی

نحوه خرید از سایت های خارجی

نحوه خرید از سایت های خارجی

گاهی محصولی را نیاز دارید که در بازار داخلی به سختی پیدا می شود اما آن را به راحتی در سایت هایی مثل آمازون و ebay پیدا می کنید. اگر این محصولات نظر شما را جلب کرده است اما نمی دانید چگونه از داخل ایران می توانید از آنها خرید کنید باید در ادامه با ایرانیکارت همراه باشید. ما سعی میکنیم نحوه خرید از سایت های خارجی را برایتان توضیح دهیم تا از این به بعد راحت تر این کار را انجام دهید.

مشکلات خرید اینترنتی از سایت های خارجی

فعالیت سایت هایی نظیر آمازون، ای بی، علی اکسپرس و…  در ایران مشمول تحریم ها میشود. لزا این سایت ها فعالیت مشخصی در داخل کشور ما ندارند و نمی توانند محصولات خود را به دست ایرانیان برسانند. در واقع وقتی شما یک اکانت در سایت آمازون می سازید لازم است که یک آدرس مورد تایید این سایت را نیز برای اکانت خود ست کنید. آدرس های داخل ایران نه برای این سایت و نه سایر سایت های خرید اینترنتی معتبر نیست و نمی توانیم از آنها استفاده کنیم.

مشکلات خرید از سایت های خارجی محدود به نداشتن آدرس معتبر نمی باشد و شما در صورت خرید محصول برای پرداخت هم به مشکل خواهید خورد زیرا این سایت ها اطلاعات کارت های بانکی ایرانی را قبول ندارند و نمی توانید برای پرداخت خود از گارت های عضو شبکه شتاب در کشور استفاده کنید.

نحوه خرید از سایت خارجی

نحوه خرید از سایت های خارجی

حال  ممکن است شما مصمم باشید یک محصول را از سایت های خارجی بخرید، آیا هیچ راهی وجود ندارد؟ بله راه هایی وجود دارد که شما می توانید از داخل ایران نیز کالای مورد نظر خود را در سایت های خارجی پیدا کرده و آن را سفارش دهید. برای اینکه با این راه ها آشنا شویم باید به فکر حل دو مشکل گفته شده باشیم. 

مهمترین مانع برای افراد داخل ایران نداشتن آدرس معتبر در خارج از کشور است. همانطور که گفتیم اگر با نحوه نحوه خرید از سایت های خارجی آشنایی داشته باشید می دانید نیاز به آدرسی معتبر از خود یا یکی از آشنایانتان در خارج از کشور دارید. گاهی افرادی در کشور های خارجی به سبب آشنایی با شما و سایر افراد این کمک را به شما میکنند که میتوانید از آدرس حقیقی آنها استفاده کنید و محصول را اول به دست آشنای خود برسانید و سپس به طریقی آن را وارد ایران کنید. که البته همانطور که مشخص است انتقال محصول هم کار سخت و زمانبری خواهد بود.

خرید از آمازون

نحوه پرداخت در سایت های خارجی

در صورتی که بتوانید از این مشکل عبور کنید باید به فکر راهی برای پرداخت باشید. معمولا سایت هایی مثل آمازون و ای بی برای پرداخت چند راه مختلف را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند. یکی از راه هایی که افراد تمایل زیادی به استفاده از آن دارند استفاده از حساب پی پال است. برای داشتن حساب وریفای شده پی پال می توانید از () شرکت ایرانیکارت استفاده کنید.

یکی دیگر از راه های پرداخت استفاده از مستر کارت یا ویزا کارت است. این کارت ها شبیه به کارت های شبکه شتاب در داخل ایران است. اگر شما نیز دبیت کارت یا کردیت کارت اعتباری دارید می توانید با ورود به صفحه پرداخت اطلاعات کارتتان را وارد کنید و خرید خود را با موفقیت انجام دهید.

سومی راه نیز فقط توسط بعضی از سایت ها امکان پذیر است. سایت هایی مثل آمازون با در اختیار گذاشتن گیفت کارت این اجازه را به مشتریان خود می دهند تا بدون داشتن حساب بانکی یا پی پال به خرید در این سایت بپردازند. تهیه این گیفت کارت ها بسیار آسان بوده به صورتی که حتی در ایران هم شما می توانید با خرید گیفت کارت آمازون در سایت ایرانیکارت به صورت آنی به گیفت کارت خود دسترسی داشته باشید. 

نحوه خرید اینترنتی از سایت های خارجی

نحوه خرید از سایت خارجی در ایران

با توجه به مشکلاتی که در قسمت های قبلی برای شما ذکر کردیم شاید تا به اینجای کار فکر کنید خرید از سایت های خارجی در ایران محال باشد اما این حقیقت ندارد. شرکت هایی در داخل کشور به فعالیت میپردازند که شما میتوانید آنها را واسطه قانونی خود در ایران قرار دهید تا محصولات مورد نیاز و دلخواهتان را برای شما خریداری کنند. این شرکت ها با داشتن آدرس های معتبر در سراسر جهان میتوانند محصول شما را از سمت خود سفارش دهند و سپس طی مدت زمان معینی آن را به منزل شما در ایران پست کنند. 

شما می توانید بدون نگرانی و با خیالی آسوده لینک محصول مورد نظر خود را به این سایت ها بدهید و هزینه آن را هم به صورت ریالی پرداخت کنید. سپس منتظر باشید تا محصول سالم به دست شما برسد. خدمات سایت های واسطه مثل ایرانیکات بسیار ارزان بوده و شما فقط 5 درصد کارمزد بابت خرید محصول پرداخت خواهید کرد.

شما ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به خرید اینترنتی از سایت های خارجی داشته باشید. بنابراین لازم است تا با نحوه خرید از سایت های خارجی آشنایی داشته باشید. در این مقاله سعی کردیم به شما توضیح دهیم چگونه میتوانید در داخل ایران هم از این سایت ها خرید کنید بدون اینکه نگران چیزی باشید. در نهایت باید از شما بخواهیم اگر قبلا از سایت های خارجی خرید کردید می توانید با ایرانیکارت تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...