نرم افزارها

نحوه خرید لایسنس آنتی ویروس کسپراسکای | بیت دیفندر | اویرا | نود 32

نحوه خرید لایسنس آنتی ویروس کسپراسکای | بیت دیفندر | اویرا | نود 32

انتظار شما از یک آنتی ویروس چیست؟ قطعا آنتی ویروس ها کاربرد تزیینی ندارند و نیاز دارید که از اطلاعات شما محافظت کند و جلوی ورود بدافزارها و ویروس ها را بگیرد. برای این منظور بهتر است که لایسنس اورجینال آنتی ویروس را خریداری کنید. اما خرید اورجینال این آنتی ویروس ها در ایران دردسرهای پرداخت خود را دارد. از طریق ایرانیکارت و صفحه خرید لایسنس آنتی ویروس ها می توانید سفارش خود را ثبت کنید. در این نوشته معرفی چهار آنتی ویروس محبوب کاربران را خواهید خواند. اگر شما از قبل با این برنامه های آشنایی دارید و به دنبال آنتی ویروس برای سیستم خود هستید می توانید خرید لایسنس آنتی ویروس کسپراسکای و دیگر آنتی ویروس های محبوب در ایران مثل: نود 32 ، بیت دیفندر و اویرا را به ایرانیکارت بسپارید.

لایسنس آنتی ویروس کسپراسکای

اکثر آنتی ویروس ها یک نسخه رایگان سی روزه دارند که به شما اجازه می دهند کارایی و قابلیت های آن را بررسی کنید. اما پس از اتمام این دوره نیاز دارید که اکانت اصلی را خریداری کنید. خرید لایسنس آنتی ویروس کسپراسکای از طریق ایرانیکارت انجام می شود. از مزایای این آنتی ویروس قدرتمند به اسکن ایمیل های ورودی و مانتیورینگ لحظه ای شبکه می توان اشاره کرد. یکی از نگرانی های شایع مردم ترس از دسترسی افراد غریبه به وبکم سیستم است که این نرم افزار امکان سد کردن دسترسی های غیرمجاز را فراهم می کند. با مدیریت نرم افزارهای نصب شده دیگر خیال شما از هجوم ویروس ها و بدافزارها به سیستم راحت می شود.

لایسنس آنتی ویروس کسپراسکای

لایسنس آنتی ویروس نود 32

آنتی ویروس نود 32 که به دلیل نسخه های کرک شده فراوانی که داشت محبوب ایرانیان بوده است با بالاترین سطح امنیت و حفاظت اطلاعات در نسخه های جدیدش یکی از پرفروش ترین ها در میان دیگر آنتی ویروس هاست. گرافیک ساده و رابط کاربری آسانی که دارد باعث می شود کاربران بدون هیچ مشکلی از اخطارها و اعلامیه های آن باخبر شوند. دسترسی آسان به تنظیمات باعث صرفه جویی در وقت و پیدا کردن راحت تمامی اطلاعات مورد نیاز شما می شود. اسکنر خودکار نود 32 هر وسیله ای که به سیستم متصل شود را به سرعت بررسی می کند. این قابلیت برای سیستم هایی که چند کاربر از آن استفاده  می کنند بسیار کاربردی است. خرید آنتی ویروس نود 32 در ایران از طریق خدمات ایرانیکارت تنها با چند کلیک میسر می شود.

لایسنس آنتی ویروس بیت دیفندر

500 میلیون کاربر در جهان از بیت دیفندر استفاده می کنند. بله این عدد واقعیت دارد و نشان دهنده کارایی این برنامه است. این آنتی ویروس حتی در نسخه رایگان خود هم خدمات کامل و جامعی به شما ارائه  می دهد. قابلیت جالب بیت دیفندر توانایی پیدا کردن وسیله ی شما در هنگام دزدی است. بیت دیفندر با ارائه بسته های مختلفی که مخصوص سیستم خانگی یا تجاری است دست شما را برای انتخاب برنامه ای که مناسب شماست و نیازهای شما را برطرف می کند باز می گذارد.

لایسنس آنتی ویروس بیت دیفندر

لایسنس آنتی ویروس اویرا

آنتی ویروس اویرا که در یک پکیج امنیت اینترنت Internet security  عرضه می شود در زمینه امنیت اندروئید قابلیت های ویژه ای از خود به نمایش گذاشت. در این پکیج شما با نصب برنامه مدیریت رمز نیز می توانید کنترل قابل قبولی روی حساب های کاربری خود و رمزهای آن داشته باشید. علاوه بر این خود آنتی ویروس اویرا با فایروال قوی که دارد می تواند حفاظت از سیستم و اطلاعات شما را فراهم سازد. ویژگی کاربردی دیگر اویرا امکان نظارت و اسکن فایل های اشتراکی Shared یک سیستم است.

آنتی ویروسی که شما از آن استفاده می کنید در این لیست بود؟ آیا برای خرید آن به خدمات پرداخت ارزی نیاز دارید؟ کارشناسان ایرانیکارت برای راهنمایی شما آماده اند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ (به انگلیسی skype) یک نرم افزار کاربردی رایگان است که امکان برقراری تماس تلفنی و تصویری، ایجاد ویدئو کنفرانس، ارسال پیام، انتقال فایل و پست صوتی را با استفاده...