نرم افزارها

نحوه نصب نرم افزار روی آیفون با itunes

نحوه نصب نرم افزار روی آیفون با itunes

در این مقاله قرار است آموزش نصب نرم افزار روی آیفون با itunes را در اختیار شما بگذاریم، چرا که بیشتر ایرانی‌‌ها تا حدودی با نصب برنامه روی اپل مشکل دارند. البته در این آموزش بهترین اپلیکیشن های فارسی آیفون نیز به شما معرفی می‌شوند.

مراحل نصب نرم افزار روی آیفون با itunes

آیتونز (Itunes)، نرم افزاری است که شرکت اپل آن را در اختیار سیستم عامل‌های IOS گذاشته و باعث مدیریت بهتر دستگاه‌های آیفون می‌شود. قبل از این که اقدام به نصب نرم افزاری خاصی روی گوشی آیفون خود نمایید، جدیدترین ورژن آیتونز را روی گوشی همراه خود نصب کنید. همچنین توجه کنید که حجم لازم برای نصب و ذخیره سازی نرم افزار مورد نظر را داشته باشید. برای استفاده از آیتونز روی کامپیوتر، باید سیستم خود را با اپل آیدی Authorize کنید. برای انجام این کار ابتدا به اینترنت وصل شده و از منوی بالای صفحه، روی iTunes Store قرار گرفته و سپس روی Authorize This Computer کلیک کنید. اپل آیدی و پسورد را وارد کنید تا کامپیوتر در اپل آیدی شما ثبت شود. استفاده از هر اپل آیدی برای 5 سیستم امکان پذیر است.

بهترین اپلیکیشن های فارسی آیفون

  • مرحله‌ی اول: بعد از باز کردن آیتونز به صفحه اصلی که مانند تصویر زیر می‌باشد، وارد می‌شوید.

بهترین اپلیکیشن های فارسی آیفون

  • مرحله‌ی دوم:بازی یا نرم افزاری را که قبلا دانلود کرده‌اید، وارد آیتونز کنید. برای این کار روی دکمه تنظیمات کلیک کرده و سپس apps را انتخاب کنید. در صفحه باز شده با عمل درگ کردن آن را وارد آیتونز کنید. مراحل انجام آن در تصاویر زیر به صورت مرحله‌ای نشان داده شده است.
  • وارد کردن نرم افزارها از طریق منوی بالایی نیز امکان پذیر است. به این صورت که بعد از باز کردن منو، روی Add File To Library کلیک کرده و در پنجره باز شده به آدرس فایل‌های ذخیره شده مراجعه کنید. سپس بعد از انتخاب نرم افزار مورد نظر روی open کلیک نمایید.

آموزش نصب نرم افزار روی آیفون با itunes

مرحله‌ی سوم: آیفون یا آیپدتان را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر وصل کنید. بعد از این که آیتونز دستگاه شما را شناخت و سینک و بک‌آپ گیری انجام شد، به قسمت Apps بروید. در این قسمت روی نرم افزارهایی که می‌خواهید نصب کنید کلیک کرده تا حالت Will Install فعال شود، سپس بر روی apply کلیک کنید تا برنامه انتخابی انجام شود. به همین صورت می‌توانید نرم افزارهای نصب شده را حذف کنید. با این تفاوت که به جای Install باید روی Remove کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار روی آیفون با itunes

در نهایت موبایل را از سیستم جدا کرده و از نرم افزار یا بازی نصب شده لذت ببرید.

در قسمت قبلی به نحوه نصب نرم افزار روی آیفون با استفاده از آیتونز پرداختیم. در این قسمت به معرفی 5 مورد از بهترین اپلیکیشن‌‌های فارسی برای آیفون پرداخته می‌شود.

Snapseed

همان طور که می‌دانید اکثر اپلیکیشن‌های آیفون در صورتی که رایگان باشند، نرم افزار کاملی نیستند و ابزارها و قابلیت‌های محدودی دارند. در صورتی هم که کامل باشند به صورت پولی هستند و رایگان در اختیار شما قرار نمی‌گیرند. اما snapseed از این قاعده مستثنی است و با استفاده از آن می‌توانید به صورت رایگان یک ابزار کامل و حرفه‌ای برای ویرایش عکس‌ها در اختیار داشته باشید. این نرم افزار دارای 29 ابزار مختلف مثل روتوش، قلم مو، کراپ، تغییر نور و افزودن متن به عکس و .. است و با آن می‌توانید عکس را به دو صورت JPG و RAW پردازش نمایید.

آموزش نصب نرم افزار روی آیفون با itunes

Pocket برای ذخیره محتوا

Pocket یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد برای ساماندهی کردن و ذخیره مقالاتی است که روزانه مطالعه می‌کنید. با این نرم افزار می‌توانید مقالات و محتواهای مورد علاقه خود را دسته‌بندی کرده و هر زمان که نیاز داشتید، به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

Impresso برای ساخت استوری

Impresso یک نرم افزار جذاب برای خاص شدن در اینستاگرام است که با آن می‌توانید در عرض چند دقیقه ویدئوهای جذابی برای اینستاگرام طراحی کنید. این اپلیکیشن بیشتر از 500 قالب آماده دارد و هر هفته هم به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. همچنین دارای 5000 آهنگ و موسیقی متناسب با موقعیت‌های مختلف است و قالب‌های متفاوتی هم دارد که به تعداد آن‌ها نیز افزوده می‌شود.

بهترین اپلیکیشن های فارسی آیفون

Fantastical برای تقویم و تقسیم وظایف

Fantastical نرم افزاری قدرتمند برای ثبت جزئیات مثل تاریخ یا مکان در زمان وقوع رویدادهای جدید است. ویجت‌های این نرم افزار از ویجت تقویم اپل جذاب‌تر و کاربردی‌تر است. این نرم افزار رایگان دارای قابلیت‌های دیگری نیز می‌باشد که برای استفاده  باید هزینه آن را پرداخت کنید.

Microsoft Office

مایکروسافت یکی از بهترین و پرکاربردترین نرم افزارها برای آیفون می‌باشد که سه اپلیکیشن کاربردی ورد، اکسل و پاورپوینت را در خورد جا داده است. علاوه بر این، نرم افزار Microsoft Office قابلیت‌های دیگری مثل ساخت pdf، اکسل، پاورپوینت، امضای پاورپوینت، کد QR و تبدیل عکس به فایل ورد را نیز دارد. همچنین با خرید اشتراک این اپلیکیشن می‌توان قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه کرد.

برای خرید گیفت کارت اپل، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید گیفت کارت اپل

سخن نهایی

با خواندن این مقاله توانستید آموزش نصب نرم افزار روی آیفون با itunes را فراگیرید و با 5 مورد از بهترین اپلیکیشن های فارسی آیفون آشنا شوید. کدام یک از اپلیکیشن‌های آیفون برای شما کاربردی‌تر است؟ خوشحال می‌شویم که نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سوالی درباره نصب نرم افزار روی اپل برایتان پیش آمده، لطفاً آن را در قسمت دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

نحوه نصب نرم افزار روی آیفون با itunes
در این مقاله قرار است آموزش نصب نرم افزار روی آیفون با itunes را در اختیار شما بگذاریم، چرا که بیشتر ایرانی‌‌ها تا حدودی با نصب برنامه روی اپل مشکل...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. درووود بر شما
    خیلی جامع و قابل فهم بود 👌👌

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ Skype یک سرویس VoIP است که به افراد امکان می دهد با استفاده از کامپیوتر، مرورگر وب یا تلفن همراه تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت برقرار...