حساب های بین المللی

نحوه پرداخت paypal در ایران

نحوه پرداخت paypal در ایران

پی پال یکی از خلاق ترین کمپانی هایی است که در دنیای امروز ما شکل گرفته است. هدف اصلی این کمپانی ارائه خدمات در راستای تسهیل انواع پرداخت ارزی در سراسر جهان می باشد. با افتتاح حساب پی پال ارسال انواع حواله ارزی و پرداخت در سایت های خارجی بسیار ساده تر از قبل صورت می گیرد. اما برای کاربرانی که در ایران قصد استفاده از این سرویس پرداخت ارزی را دارند، شرایط کمی پیچیده است. در این مقاله همراه ما باشی تا جزییات نحوه پرداخت Paypal در ایران را بررسی کنیم.

پرداخت با پی پال paypal در ایران

پی پال در سراسر جهان به صورت روزانه و برای کاربرد های مختلفی استفاده می شود. مزیتی که باعث شد این کیف پول الکترونیکی در سراسر جهان به صورت فراگیر استفاده شود، سهولتی بود که استفاده از آن داشت. اگرچه این کمپانی قصد دارد میانبری برای پرداخت بین المللی باشد و از این طریق روابط مالی بین افراد در کشور های مختلف را ساده تر کند، اما هچنان ملزم به تابعیت از سیاست های بین المللی کشور آمریکا است.

استفاده از سرویس های این کمپانی آمریکایی در ایران با محدودیت همراه است. به همین دلیل کاربران ایرانی برای انجام پرداخت paypal در ایران مشکلات عدیده دارند. چنانچه نیاز به روشی برای پرداخت با پی پال دارید می توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت بهره ببرید. این خدمات شامل خرید و فروش دلار پی پال و ساخت حساب وریفای شده است.

پی پال

چگونه حساب پی پل بسازیم

برای انجام هر گونه پرداخت paypal نیاز به ساخت اکانت دارید. ساخت اکانت در این وب سایت رایگان انجام می شود اما برای اینکه با محدودیت کمتری امکان انتقال ارزی با پیپال داشته باشید نیاز به وریفای حساب خود دارید. برای وریفای اکانت paypal باید مدارکی مبنی بر اقامت خود در خارج از ایران ارائه دهید. به منظور افتتاح حساب پی پل می توانید از خدمات ایرانیکارت بهره ببرید.

شارژ حساب Paypal

برای خرید دلار یا هر گونه ارز دیگری و واریز آن به حساب Paypal نیاز به یکی از انواع کارت بانکی بین المللی مثل مستر کارت یا ویزا کارت دارید. با استفاده از این کارت ها می توانید حساب خود را شارژ نمایید و از آن برای پرداخت های مختلف مثل پرداخت اپلیکیشن فی ، هزینه وقت سفارت و یا خرید اینترنتی استفاده نمایید.

پرداخت paypal در ایران

به منظور پرداخت و یا هرگونه استفاده از اکانت پی پل باید آی پی خود را تغییر داده و با IP کشوری غیر از ایران وارد حساب شوید. این IP باید دارای ویژگی هایی باشد تا پیپال به حساب شک نکرده و آن را لیمیت نکند. برخی از این ویژگی ها به صورت زیر هستند:

  • IP ثابت باشد: به این معنا که مواقعی که از اکانت خود استفاده می کنید با IP یک کشور ثابت وارد شده باشید. وقتی کاربری هر بار با IP مختلف وارد یک حساب می شود پیپل به حساب شک می کند.
  • IP اختصاصی باشد: زمانی که از وی پی ان یا وی پی اسی استفاده کنید که به کاربران مختلف IP یکسان می دهد، پی پال تصور میکند که یک کاربر چند اکانت داشته و همه ی آن حساب ها را لیمیت می کند.

تجربه شما از استفاده از حساب پی پال در ایران چیست؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

نحوه پرداخت paypal در ایران
پی پال یکی از خلاق ترین کمپانی هایی است که در دنیای امروز ما شکل گرفته است. هدف اصلی این کمپانی ارائه خدمات در راستای تسهیل انواع پرداخت ارزی در...
3.14 از 7 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام من میخواستم یه حساب پی پال داشته باشم یه برنامه پی پال ریختم اما برای ایران رو نداشت کد شماره تماس ایران با بقیه کشور ها فرق داره یه راهنمایی میکنید ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام از ایران امکان ثبت نام ندارید اینکار را به کارشناسان ایرانیکارت بسپارید، برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی شما می‌توانید جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ایرانیکارت به شماره ۰۳۱۳۱۱۱۷ تماس حاصل فرمایید.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...