خرید کالا از سایت های خارجی

نحوه ی خرید از سایت های چینی در ایران

نحوه ی خرید از سایت های چینی در ایران

چین یک بازار گسترده است که هر چه بخواهید در آن پیدا خواهد شد بنابراین خرید عمده از سایت های چینی فرصت فوق العاده ای برای تجارت و خرید و فروش به وجود آورده است. اما خرید از سایت های خارجی در ایران کمی با مشکل مواجه است. برای مثال از ایران به راحتی نمی توان برای خرید از آمازون یا ایبی اقدام کرد. اما باز روش هایی وجود دارد که از طریق آن بتوان این خرید ها را انجام دارد. در این مقاله به معرفی چند سایت محبوب و نحوه ی خرید از سایت های چینی می پردازیم. برای خرید کالا از سایت های چینی می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید کالا از سایت های چینی

چین یک تولید کننده ی جهانی است. نیروی کار در آن ارزان، جمعیت بالا و هزینه های تولید بسار پایین است. بسیاری از تولید کنندگان بزرگ دنیا کمپانی های معروف گوشی و یا دوربین تولیدات خود را در این کشور انجام می دهند. اگر کسی قصد تجارت با چین را داشته باشد حتی با این  اختلاف قیمت ها باز معامله های پرسودی خواهد بود. خرید کالا از سایت های خارجی چندان سخت نیست فقط کافیست که این سایت ها را بشناسید و بتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

خرید کالا از سایت های چینی

سایت علی بابا Alibaba

Alibaba بزرگترین شرکت تجارت آنلاین چین است – و طبق برخی معیارها ، در جهان -. سه سایت اصلی آن – Taobao ، Tmall و Alibaba.com – صدها میلیون کاربر دارند و میزبان میلیون ها بازرگان و تجارت هستند. Alibaba بیش از هر شرکت تجارت الکترونیکی دیگر تجارت را انجام می دهد.

علی بابا پس از جمع آوری 25 میلیارد دلار از IPO ایالات متحده ، به یکی از با ارزش ترین کمپانی های خرید عمده از سایت های چینی در جهان تبدیل شد. این شرکت همچنین یکی از با ارزش ترین شرکت های دولتی چینی است که در بین برخی از شرکت های دولتی این کشور رتبه بندی می شود.

بهترین نحوه ی خرید از سایت های چینی نظیر علی بابا این است که برای ثبت سفارشات از سایت های واسط نظیر ایرانیکارت استفاده کنید. پرداخت های علی بابا از طریق کارت های اعتباری و دبیت کارت انجام می گیرد که در ایران به دلیل تحریم ها در دسترس نیست. ایرانیکارت خرید های علی بابا را از طریق ویزا کارت و مستر کارت انجام می دهد. اما قابل ذکر است که ایرانیکارت این حساب ها را می تواند برای شما به نام خودتان فراهم کند.  این سایت از کیف پول های الکترونیکی نظیر پی پال پشتیبانی نمی کند.

سایت Made in china

این وب سایت یک پلتفرم شخص ثالث برای اتصال خریداران با تامین کنندگان چینی است . این سایت طراحی ساده ای دارد و می توان به آسانی در این سایت خرید ها را انجام داد. مشابه Alibaba.com ، تأمین کنندگان چینی می توانند صفحه اصلی خود را در Made-in-China ایجاد کنند که شامل مشخصات شرکت ، معرفی و لیست محصولات آنها است.

نحوه خرید کالا از سایت های چینی نظیر این سایت با روش های پرداختی مانند دبیت کارت و حواله های بانکی امکان پذیر است و سرویس های خرید و فروش پی پال و اسکریل را پشتیبانی نمی کند. برای خرید از این سایت می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید عمده از سایت های چینی

سایت علی اکسپرس

AliExpress یک سرویس خرده فروشی آنلاین مستقر در چین متعلق به گروه Alibaba است که در سال 2010 راه اندازی شد ، از مشاغل کوچک در چین و سایر مکان ها مانند سنگاپور تشکیل شده است که محصولات را به خریداران آنلاین بین المللی ارائه می دهند. این وب سایت پربازدیدترین وب سایت تجارت الکترونیکی در روسیه است و دهمین وب سایت محبوب در برزیل بود. این امر مشاغل کوچک را برای فروش به مشتریان در سراسر جهان تسهیل می کند. AliExpress کاری مشابه با eBay را انجام داده است ، زیرا فروشندگان مستقل هستند و از این سیستم عامل برای ارائه محصولات به خریداران استفاده می کنند.

نحوه ی خرید از سایت های چینی و پرداخت های آن ها کمی در مورد های بالا محدود بود اما پرداخت در سایت علی اکسپرس آسان تر است زیرا گزینه های پرداخت بیشتر وجود دارد. شما می توانید در این سایت از گزینه های پرداختی ویزا کارت و مسترکارت و همچنین سیستم پرداخت آنلاین پی پال استغاده کنید اما دیگر حساب ها مانند اسکریل، وب مانی روسیه و پرفکت مانی وجود ندارند. برای افتتاح حساب پی پال و یا پرداخت با پی پال می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله در مورد نحوه ی خرید از سایت های چینی صحبت کردیم. در حال حاضر خدمات پرداخت ارزی گسترده ی ایرانیکارت به شما این امکان را می دهد که از سایت های خارجی خرید خود را انجام دهید. البته ارسال و روند ترخیص کالا از خدمات ایرانیکارت نیست و شما حتما باید پیش از خرید به فکر آن باشید و روش های آن را بررسی کنید. همچنین ایرانیکارت تعهدی برای ارسال و تحویل در ایران ندارد و مسئولیت آن کاملا بر عهده ی شماست.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام، من میخواستم چنتا جنس از علی بابا خریداری کنم و با سازنده هم سر قیمت و نحوه ارسال به آدرسی در دبی به نتیجه رسیدم فقط مشکلی که دارم پرداخت از طریق اکانت خودم هست، ‌آیا امکان پرداخت توسط شما هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب،
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما، به اطلاع می‌رساند امکان پرداخت در سایت علی بابا ازسمت مجموعه ایرانیکارت وجود دارد. تنها نکته این است که باید درگاه‌های پرداخت روی کارت و یا پیپال باز باشد و کارت های ما را پذیرا باشد. برای این کار می‌توانید درخواست خود را ثبت کرده تا توسط کارشناسان ایرانیکارت بررسی گردد. در صورت انجام نشدن پرداخت، هزینه به صورت کامل عودت داده می‌شود.
      پایدار باشید.
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...