دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات

معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات

اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام بازی منصرف می‌شوید، بهتر است بدانید که دیدن برخی از این تبلیغات در بعضی از این برنامه‌ها می‌تواند برای شما باعث کسب درآمد شود. اگر می‌خواهید که با پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات ایرانی و خارجی و نقد کردن درامد ارزی آن‌ها آشنا شوید، این مقاله را بخوانید. شما می‌توانید با دیدن برخی از تبلیغات در کنار شغل خود یک منبع درآمد دیگری نیز داشته باشید.

چگونگی کسب درآمد با دیدن تبلیغات

احتمالا شما هم تا پیش از این نمی‌دانستید که می‌توانید با دیدن تبلیغات انواع اپلیکیشن به کسب درآمد برسید. ولی بهتر است بدانید که برنامه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید روی سیستم خود نصب کرده و به ازای دیدن تبلیغات آن پول درآورید. این روش کسب درآمد به هیچ تخصص خاصی نیاز ندارند و شما تنها با گذاشتن چند دقیقه از وقت خود می‌توانید به یک منبع درآمد جانبی دسترسی پیدا کنید. حال می‌خواهیم ببینیم که با دیدن تبلیغات کدام اپلیکیشن می‌توانیم از این مزیت بهره‌مند شویم. در ادامه اپلیکیشن‌های مهم در این زمینه به شما معرفی خواهند شد.

کسب درآمد با دیدن تبلیغات

معرفی بهترین اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات خارجی

اپلیکیشن‌های زیادی هستند که با دیدن تبلیغات آن‌ها می‌توانید به کسب درآمد دلاری برسید. در این قسمت به معرفی 5 مورد از بهترین آن‌ها پرداخته می‌شود.

  • Swagbucks

Swagbucks یکی از سایت‌های کسب درآمد رایگان است که با دیدن تبلیغات آن می‌توانید به پاداش برسید. امتیازهایی که از طریق این اپلیکیشن کسب می‌کنید بسته به کوتاه و طولانی بودن فیلم متفاوت می‌باشد. دسته بندی‌های ویدئویی این سایت شامل سرگرمی، مد، غذا، سلامتی، خانه، سیاست، اخبار، ورزش و … می‌باشد. علاوه بر این که با دیدن فیلم و کلیپ‌های وسط این بازی، می‌توانید درآمد کسب کنید، با نظرسنجی در سایت، استفاده از کوپن‌ها و خرید آنلاین نیز می‌توانید به پاداش برسید. در نهایت این امتیازات شما به صورت کارت هدیه یا پرداخت پول نقد از طریق پی پال امکان پذیر است. زمانی که امتیازات شما به 160 تا برسد می‌توانید کارت هدیه 1 دلاری آمازون را دریافت کنید. برای دریافت پول نقد از طریق پی پال نیز، باید امتیاز شما به 500 برسد.
بهترین اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات

  • Ibotta

Ibotta یک نرم افزار برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات است که به 2 صورت شما را به پاداش می‌رساند. یکی از روش‌ها این است که شما می‌توانید از طریق خرید مواد غذایی و دیدن تبلیغات منتشر شده در آن امتیاز کسب کنید. در این صورت در زمان اسکن گرفتن از رسید خود می‌توانید تا 1 دلار تخفیف دریافت کنید. علاوه بر این با ایجاد حساب و استفاده از پیشنهادات این اپلیکیشن پس از 30 روز از ثبت نام تا 20 دلار پاداش دریافت می‌کنید.

Ibotta برای کسب درآمد
  • iRazoo

طبق بررسی‌های انجام شده و گزارش‌های ارائه شده، از طریق این اپلیکیشن می‌توانید به 55 دلار پاداش نقدی دسترسی داشته باشید. عضویت در این اپلیکیشن و ساخت اکانت آن به صورت رایگان بوده و با دیدن تبلیغات و فیلم‌های آن می‌توانید به درآمد برسید. علاوه بر این می‌توانید برای فیلم‌ها، کلیپ‌های کوتاه، تریلر و تیزرهای برنامه، آموزش‌ها و … نظر خود را به اشتراک گذاشته و پاداش دریافت کنید. این اپلیکیشن بیشتر از 50 محتوای گوناگون دارد و فهرست برنامه‌های آن به صورت روزانه آپدیت می‌شوند. با استفاده از  اپلیکیشن iRazoo به ازای هر فعالیتی که انجام دهید، می‌توانید امتیاز کسب کنید، به این صورت که با وارد کردن کدهای تبلیغاتی، خواندن ایمیل‌ها، تکمیل پرسش‌ها و … امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. زمانی که امتیازهای شما در iRazoo به 3000 برسد می‌توانید از طریق گیفت کارت آمازون و یا از طریق حساب پی پال درآمد خود را به صورت نقدی دریافت کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

  • Nielsen TV Ratings

Nielsenh اپلیکیشنی برای رتبه بندی برنامه‌های تلویزیون است که به بررسی تعداد مخاطبان برنامه‌های تلویزیون می‌پردازد و سپس این نقد و بررسی‌ها را به تلویزیون، رسانه‌ها و تبلیغ کنندگان می‌فروشند. شرکت کردن در این برنامه فقط با دعوت‌نامه و وارد کردن کد دعوت امکان پذیر است. پس می‌توانید ابتدا در این برنامه ثبت نام کرده و مرتب صندوق پیام‌های خود را چک کنید. به محض دریافت کد دعوت وارد این اپلیکیشن شده و با عضو شدن در آن پاداش دریافت کنید. پاداش‌های دریافتی از این برنامه حدود 200 دلار در سال می‌باشد.

علاوه بر نرم‌افزارهای معرفی شده، اپلیکیشن‌های موبایلی زیادی هم برای کسب درآمد با دیدن تبلیغ به وسیله موبایل وجود دارند که در این قسمت به معرفی 2 مورد از بهترین آن‌ها می‌پردازیم:

  • Sweatcoin

اپلیکیشن جالبی است که با استفاده از آن می‌توانید به ورزش و پیاده روی پرداخته و پاداش دریافت کنید. علاوه بر این به ازای نصب این برنامه و دعوت کردن دوستان به ساخت اکانت در آن نیز برای شما پاداشی تعلق می‌گیرد. عملکرد این برنامه به این صورت است که با قدم شمار آن شروع به حرکت و پیاده‌روی کرده و علاوه بر حفظ سلامتی و تناسب اندام شما، به کسب درآمد نیز منجر می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید در خانه یا خارج از آن ورزش کرده و پاداش خود را به صورت ارز دیجیتال دریافت کنید.

اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های کسب درآمد با دیدن تبلیغ ایرانی

افراد زیادی هستند که تمایل دارند جدا از شغل ثابتی که دارند، برای خود نیز شغل دومی داشته باشند. اغلب این افراد سعی می‌کنند اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهایی را داشته باشند، تا بتوانند بر روی گوشی همراه خود، بدون این که حمل آن مشکل باشد درامدی کسب کنند. اگر شما هم به دنبال اپلیکیشن و نرم افزاری هستید که از طریق آن بتوانید درآمد خود را افزایش دهید، در این قسمت آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

  • آپاناژ (apanaj)

با استفاده از نرم افزار آپاناژ که یک اپلیکیشن ایرانی است، می‌توانید در خانه به کسب درآمد اقدام کنید. کسب درآمد از این نرم افزار به این صورت است که کلیپ مشاهده کرده و به درآمد خود می‌افزایید. کلیپ‌هایی که در این اپلیکیشن ارائه می‌شوند آموزنده بوده و باعث سرگرم شدن کاربران می‌شود. این باعث می‌شود که شما بتوانید سرگرم شوید، مطالب جدید بیاموزید و کسب درآمد کنید. همچنین در این برنامه مسابقاتی برگزار می‌شود که جذابیت آن را دو چندان می‌کند. در صورتی که بتوانید در این مسابقات برنده شوید امتیاز کسب کرده و به این صورت امکانات ویژه و خاصی را در این نرم افزار نصیب خود می‌کنید. استفاده از این برنامه رایگان است و شما هیچ هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌کنید.

  • کارنت

کارنت یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید کسب درآمد کنید. شما با این برنامه می‌توانید در مدت زمان کم و به صورت آنلاین صاحب شغل شوید و به درآمد برسید. برای مشغول به کار شدن در این اپلیکیشن تنها به یک سیستم رایانه یا تلفن هوشمند نیاز دارید.

بیشتر بدانید: کسب درآمد از ایرانیکارت

  

  •   کیودی (QDay)

افرادی که دوست دارند بازی کنند و از طریق آن به درآمد برسند، با کیودی به این خواسته خود خواهند رسید. به این صورت که شما با نصب بازی کیودی در طول روز به درآمد زیادی به صورت ریالی خواهید رسید. کاربران زیادی هستند که تنها با شرکت در مسابقات و برنده شدن در آن‌ها درآمد میلیونی کسب می‌کنند.

  • اسنپ کیو (SnappQ)

این یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که به شما کمک می‌کند از طریق بازی کردن کسب درآمد کنید. برای مشغول شدن به این بازی تنها کافی است از یک تلفن هوشمند و اینترنت استفاده کنید و به درآمد بالایی برسید. در این اپلیکیشن می‌توانید با انجام بازی‌های مختلف و رقابت با دیگران به سوالات مختلف پاسخ دهید و روزانه از جوایز زیادی بهره‌مند گردید.

سایت های کسب درآمد با دیدن تبلیغات

علاوه بر اپلیکیشن‌هایی که از طریق دیدن تبلیغات می‌توانید در آن‌ها کسب درآمد کنید، سایت‌های مهم و محبوب دیگری نیز در این زمینه وجود دارند که شما را به درآمد می‌رسانند. در جدول زیر به مهم‌ترین این سایت‌ها و معرفی آن‌ها پرداخته می‌شود.

سایت های کسب درآمد با دیدن تبلیغات ویژگی‌ها
FusionCash کسب درآمد با دیدن ویدئوهای مختلف
InboxDollars کسب درآمد به همراه خرید کردن، بازی کردن و تماشای ویدئوها
MyPoints دیدن ویدئوهای مختلف و کسب درآمد

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی در تلگرام

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی در تلگرام، یکی از روش‌های رایج تبلیغاتی می‌باشد که از طریق آن بسیاری از کسب و کارهای صاحب وبسایت، خدمات و کالای خود را تبلیغ می‌کنند. تبلیغات کلیکی به آن‌ها کمک می‌کند که در مدت زمان اندک تمامی محصلات خود را به فروش برسانند. علاوه بر این افرادی که مایل هستند به صورت دورکار مشغول به کار شوند و یا شغل دومی داشته باشند، می‌توانند با مشاهده این تبلیغات و کلیک بر روی آن‌ها به درآمد خوب و مناسبی برسند. بنابراین اگر به میزان کافی وقت خود را برای این کار کسب کنید، می‌توانید به درآمد مناسبی برسید. البته سایت‌های کلیکی هم وجود دارند مانند سایت Inbox Dollars، Bux Inc، Ayuwage، NeoBux، Swagbucks، Get-Paid، Scarlet Clicks و Fusion Cash که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به صورت کلیکی به درآمد برسید.

نرم افزار کسب درامد با دیدن تبلیغات

سخن نهایی

در نهایت باید به شما بگوییم که کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغ نمی‌تواند شما را به ثروت زیادی برساند. روی این کارها بیشتر به عنوان سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خود حساب کنید که در کنار آن می‌توانید به یک درآمد جزئی نیز برسید. امیدواریم با خواندن این مقاله با نرم افزار کسب درامد با دیدن تبلیغات آشنا شده و اپلیکیشن مناسب در این زمینه را به درستی انتخاب کنید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

سوالات متداول
Request for Quote

برای کسب درآمد از طریق دیدن فیلم می‌توانید از سایت‌هایی مانند FusionCash،InboxDollars و MyPoints استفاده کنید. همچنین اپلیکیشن‌هایی نظیر Swagbucks ،Ibotta ، iRazoo ، آپاناژ (apanaj) و کارنت نیز برای شما درآمد دلاری ایجاد می‌کنند.

برنامه‌ها، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید روی سیستم خود نصب کرده و به ازای دیدن تبلیغات آن پول درآورید.

بله، تبلیغات کلیکی تلگرام یکی از پربازده‌ ترین روش های تبلیغاتی است که از سال ها قبل در این اپلیکیشن رواج پیدا کرده است و شما میتوانید با کلیک بر روی تبلیغات و مشاهده آن‌ها کسب درآمد کنید.

از طریق مجموعه ایرانیکارت می‌توانید درآمد دلاری خود را نقد کرده و آن را به ریال تبدیل کنید.

معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
4.3 از 10 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. به نظر سایت های خوبی هستن برای ثبت نام در این برنامه باید چیکار کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، منظور شما کدام برنامه است؟ لطفا نام برنامه را به صورت دقیق ذکر کنید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. راهنمایی جالبی هست من نمیدونستم که از اپلیکیشن ها و سایت‌های ایرانی هم می‌توان کسب‌ درآمد کرد.متشکرم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام ممنون که با گذاشتن مطالب به دیگران کمک میکنید به درآمد برسن

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. ببخشید از کجا باید پول هارو برداشت کنم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، روش دریافت پول معمولاً بسته به نحوه عملکرد هر پلتفرم متغیر است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام وقت بخیر جسارتا چطور می شه از سایت my point فیلم دید ممنون می شم توضیح بدید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر، کسب درآمد از سایت my point از طریق بازی و سرگرمی است و تماشای فیلم جز آن نیست.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام
    یک سایت هست میخواستم ببینم
    آیا این سایت معتبر هست
    برای دیدن تبلیغات دلار پرداخت میکنهttps://video-p11.buzz/4263093409904630/

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در خصوص معتبر بودن سایت‌ها ایرانیکارت امکان نظر ندارد و اطلاع از این موضوع بر عهده کاربر خواهد بود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • در سایت پای باکس چرا هرچی روی اگهی ها میزنم باز نمیکنع

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، در صورت بروز هرگونه ایراد در سایر سایت‌ها، می‌بایست با پشتیبانی همان سایت تماس بگیرید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام عزیزم وقت بخیر تونستید بفهمید معتبرهست یانه؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام میشه لطف کنید بگید از سویت کوین چجوری میشه پول استخراج میشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      1) برنامه را روی گوشی خود نصب کنید.
      2)با یک ایمیل در برنامه ثبت‌نام کنید.
      3) پس از انجام دادن مراحل ثبت‌نام، با تحرک و راه‌‌رفتن توکن SWEAT به دست‌ می آورید.
      4) به جز تحرک، تسک های روزانه هم وجود دارد (مانند تماشای ویدیوی تبلیغاتی). با کامل کردن این وظایف و دعوت از دوستان، سویت کوین به شما تعلق می‌گیرد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام
    وقت بخیر
    ببخشید من میخام یه سایت کلیکی بسازم و تبلیغات رو در اون بزارم و ازش کسب درآمد هم برای خودم و هم برای دیگران باشه اما نمیدونم از کجا باید تبلیغات بیارم و در ازای کلیک و دیدن اونها پولی بدست بیارم.
    خواهش دارم راهنمایی کنید با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای ساخت یک سایت کلیکی و کسب درآمد از تبلیغات، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:
      1- انتخاب موضوع سایت: انتخاب موضوع مورد علاقه و بازارپسند برای سایت خود از اهمیت بالایی برخوردار است. در نظر داشته باشید که باید در زمینه‌ای فعالیت کنید که تبلیغ دهندگان و بازدیدکنندگان مناسبی را به سمت سایت شما جذب کند.
      2-جذب تبلیغ دهندگان: برای کسب درآمد از تبلیغات، باید تبلیغ دهندگان را جذب کنید. این روزها، برنامه‌های همکاری با تبلیغاتی مانند Google AdSense، Media.net، Adversal، PropellerAds و … وجود دارند که به شما امکان می‌دهند تبلیغات متنی یا تصویری را در سایت خود قرار داده و درآمد کسب کنید. برخی از این برنامه‌ها می‌توانند با کد کاستوم همکاری کنند و شما را در تعیین نوع تبلیغات کمک کنند.
      3-افزایش ترافیک و کلیک‌ها: برای کسب درآمد قابل توجه، باید تعداد بازدیدکنندگان و کلیک‌های مرتبط با تبلیغات را افزایش دهید. برای این منظور، بهینه‌سازی سایت خود از لحاظ سئو، استفاده از روش‌های بازاریابی دیجیتال، تولید محتوای مرتبط و ارائه خدمات و محصولات جذاب به بازدیدکنندگان مهم است.

      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام وقت بخیر
    سایت شما گیفت کارت آمازون و پی پال هم به تومان نقد میکنه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر نقد کردن گیفت کارت از طرف ایرانیکارت انجام نمی‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • درود شب بخیر ببخشید درباره‌ی برنامه‌ی iRazoo سوال داشتم نمیشه با حساب وب مانی پول رو نقد کرد ؟ یا فقط با پی پال میشه ؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          با توجه به اطلاعات موجود، iRazoo پرداخت خود را از طریق پی‌پال انجام می‌دهد.
          با این حال ممکن است قوانین و شرایط مربوط به پرداخت و روش‌های دریافت در iRazoo تغییر کند. برای اطلاع دقیق‌ و به‌روزتر، قوانین برنامه را در وب‌سایت یا برنامه iRazoo بررسی کنید یا با پشتیبانی آن‌ها تماس بگیرید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام .شما از این سایت هم میتونید درآمد رو برامون نقد کنیدalemony

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام و احترام
            لطفا جهت دریافت اطلاعات از طریق پنل کاربری تیکت ارسال کنید.
            پایدار باشید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام
    ببخشید برنامه آپاناژ را ازکجا دانلودکنم.
    آخه پیداش نمیکنم😕

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کابر گرامی متاسفانه این اپلیکیشن ایرانی از گوگل پلی حذف شده است.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...