ویزا کارت

ویزا کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

ویزا کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

سال هاست که در ایران به دلیل تحریم ها نمی توان به حساب های بین المللی دسترسی داشت. قطعا  با سایت های خارجی سر و کار داشته اید و می دانید که برای پرداخت راه های مانند پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت را به شما پیشنهاد می کند. البته برخی از سایت ها از درگاه های کیف پول های الکترونیکی مانند پی پال نیز استفاده می کنند؛ از این رو خدماتی همچون افتتاح حساب و خرید و فروش پی پال نیز در دسترس می باشند. شما می توانید در ایران از ویزا کارت مجازی نیز برای خرید های خود استفاده کنید. در این مقاله خواهیم گفت که ویزا کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

کارت اعتباری ویزا چیست؟

شرکت ویزا یک کمپانی بزرگ بین المللی است که راه کار های پرداخت جهانی را برای کاربران ، کسب و کار ها، بانک ها و دولت ها پیشنهاد می کند. ویزا کارت در اصل مانند یک کارت بانکی معتبر در سطح بین المللی است که توانسته مرزهای جغرافیایی را کنار بگذارد. امروزه از کارت ویزا در اکثر کشور های دنیا می توان استفاده کرد و تبادلات مالی با آن بسیار ساده شده است.

شرکت ویزا محصولات متنوعی دارد که هر کدام کاربرد خود را دارند، کردیت کارت، دبیت کارت و کارت های پیش پرداخت. خدماتی که در 140 کشور در دنیا از آن استفاده می شود و امر تبادلات مالی را تسهیل کرده است.

بیشتر بخوانید: کارت هدیه ویزا چیست؟ (معرفی و راهنمای سفارش)

کارت اعتباری ویزا

کابرد های ویزا کارت چیست ؟

به طور کلی ویزاکارت مانند کارت های بانکی ایرانی است و جایگزین پول نقد است. ارائه ی این خدمات در سطح جهانی با همکاری ارگان های متعددی در سراسر دنیا فراهم شده است. برخی از کاربرد های ویزا کارت :

  • خرید حضوری با استفاده از دستگاه های کارتخوان POS
  • دریافت پول از دستگاه های ATM
  • پرداخت های انلاین در سایت های فروشگاهی و خدماتی

تفاوت ویزا کارت فیزیکی و مجازی چیست ؟

ویزا کارت در دو نوع ارائه می شود، ویزا کارت فیزیکی و مجازی . کارت های فیزیکی یک کارت پلاستیکی است که روی آن شماره کارت، تاریخ انتضا و سایر اطلاعات نوشته شده است، مانند کارت های بانکی ایرانی. کاربرد ویزا کارت فیزیکی این است که می توان با آن کارت کشید و یا از ATM پول دریافت کرد.

ویزا کارت مجازی یک کارت فیزیکی نیست و فقط مجوعه ای از اطلاعات و کد ها است که به کاربران اجازه می دهد که پرداخت های آنلاین در وب سایت های اینترنتی و اپلیکیشن هاست.

ویزا کارت مجازی

خرید ویزا کارت مجازی در ایران

ویزا کارت مجازی یا همان گیفت کارت در اصل ماهیت متفاوتی با کارت های بانکی دارند ولی استفاده ی یکسانی دارند. مهم ترین مزیت ویزا کارت مجازی این است که هزینه ی صدور پایین تری نسبت به ویزا کارت فیزیکی دارند و تهیه ی آن در ایران بسیار آسان تر از ویزا کارت مجازی است. شما می توانید تمامی کارت های مورد نظر خود را از ایرانیکارت تهیه کنید. در صورتی که تمایلی به دریافت ویزا کارت فیزیکی یا مجازی ندارید، می توانید تمامی پرداخت های ارزی خود را به ایرانیکارت بسپارید.

ویزا کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
سال هاست که در ایران به دلیل تحریم ها نمی توان به حساب های بین المللی دسترسی داشت. قطعا  با سایت های خارجی سر و کار داشته اید و می...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام
    در انتهای متن ذکر کردین که اگه نخوایم کارت چه مجازی چه فیزیکی تهیه کنیم،میتویم پرداخت ارزی خودمون رو به شما بسپاریم میشه شرایطش رو بگید که چطوری هست؟یعنی من بدون این که کارت مجازی بگیرم ایرانیکارت میتونه پرداخت من رو تو سایت موردنظر برام انجام بده؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، بله شما می‌توانید پرداخت در سایت مورد نظر را از طریق ایرانیکارت انجام دهید. برای پرداخت ارزی با ایرانیکارت در سایت ثبت نام کرده و درخواست خود را ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...