مسافرت و مهاجرت

نحوه پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا

نحوه پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا

نحوه پرداخت اپلیکیشن فی برای همه دانشگاه های ایتالیا یکی و برای همه دانشگاه ها الزامی نیست. از آن جایی که تحصیل در ایتالیا و بیشتر دانشگاه های این کشور مجانی است، با این حال برای اپلای کردن و گاهی برای پیش ثبت نام در دانشگاه های ایتالیا، دانشجو ملزم به پرداخت اپلیکیشن فی میشود. ایتالیا، یک کشور مهاجر پذیر است که در حال حاضر تعداد دانشجویان مهاجر این کشور به عددی بالغ بر 32 هزار نفر میباشد که به نسبت جمعیت این کشور، رقم بالایی است. حمایت دانشگاه های ایتالیایی از بورس استانی و همچنین رتبه برتر دانشگاه های این کشور در دنیا، ایتالیا را به یک گزینه جذاب برای دانشجو های ایرانی و دنیا، تبدیل کرده است. در این یادداشت به جزییات اپلیکیشن فی و همچنین نحوه پرداخت آن میپردازیم. با ایرانیکارت همراه باشید.

تحصیل در ایتالیا

راه های پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه های ایتالیا

برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند و قصد پرداخت این هزینه را دارند، استفاده از یکی از دو روش زیر پیشنهاد می‌شود :

پرداخت اپلیکیشن فی از طریق ویزا کارت و مستر کارت

معمولاً دانشگاه‌های مختلف، برای پرداخت این هزینه، یکی از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزاکارت  (ویزا کارت هدیه) و مسترکارت را پیشنهاد می‌دهند. بنابراین اگر شما صاحب یکی از انواع این نوع کارت‌ها باشید، نه تنها قادر به پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا خواهید بود، بلکه در بسیاری از سایت‌های دیگر نیز می‌توانید پرداخت ارزی انجام دهید. بنابراین اگر می‌خواهید از مزایای این نوع کارت بهره‌مند شوید و یا آن‌ها را شارژ نمایید، درخواست خود را از طریق لینک‌های زیر برای کارشناسان ما ارسال نمایید.

پرداخت اپلیکیشن فی از طریق ایرانیکارت

روش دوم، استفاده از خدمات ارزی ما است. شما می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا را برای ما ارسال نمایید. سفارش پرداخت شما ظرف زمان 3 ساعت توسط کارشناسان ما انجام می‌شود.

پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا

مهم‌ترین نکاتی که هنگام پرداخت هزینه اپلیکیشن فی باید بدانید

  • فراموش نکنید که پرداخت این هزینه جدا از پرداخت هزینه‌های اخذ ویزا است. شما باید این هزینه را به دانشگاه مورد نظرتان پرداخت نمایید.
  • در صورتی که مدارک شما توسط دانشگاه تائید نشده و یا رد شوند، هزینه اپلیکیشن فی ایتالیا غیر قابل برگشت است.
  • هر دانشگاهی ددلاین مشخصی برای پر کردن این فرم در نظر گرفته است. بنابراین برای اطلاع از زمان پرداخت این هزینه به سایت اصلی دانشگاه مراجعه نمایید.
  • اطلاعاتی که در این فرم وارد می‌کنید باید دقیق و درست باشند، چرا که بررسی پرونده شما بر اساس همین اطلاعات انجام می‌گیرد.
  • به محض آنکه این فرم مورد تائید شما قرار گیرد، اطلاعات وارد شده قابل تغییر و یا ویرایش نیستند.

اپلیکیشن فی و دانشگاه های ایتالیا

نکات آخر

دانشگاه­های ایتالیا در مقایسه با دانشگاه­ها و کالج­های ایالات متحده و کانادا اپلیکیشن فی پایین­ تری دریافت را می­کنند.

به طور متوسط برای دانشگاه­ها و کالج­های ایتالیایی بایستی اپلیکیشن فی برابر با 20 تا 60 یورو بپردازید. این مبلغ به رده، رشته و همچنین به مقطع مورد نظر شما بستگی دارد. در آخر به جهت مرور اطلاعات پیرو اپلیکیشن فی دانشگاه های ایتالیا باید گفت که، با انتخاب صحیح دانشگاه و رشته و همچنین با انتخاب یک روش مناسب جهت رفع نیاز های انتقال پول و پرداخت های ارزی، میتوانید در یک کشور اروپایی، مشغول به تحصیل شوید و از مزایا  این موقعیت به نحو احسنت استفاده فرمایید. در این رشته مقالات در آینده، پیرو بحث مهاجرت تحصیلی به ایتالیا، به موضوع بورس استانی و DSU میپردازیم.

آیا شما قصد ادامه تحصیل در اروپا را دارید؟ تا بحال در پرداخت های دانشجویی برون مرزی به مشکلی خورده اید؟

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...