حساب های بین المللی

بهترین سایت پرداخت های بین المللی در ایران

بهترین سایت پرداخت های بین المللی در ایران

سال هاست که به دلیل تحریم ها با مشکلات پرداخت های بین المللی ، انتقال پول از ایران به خارج از کشور، انتقال مالی از خارج به ایران و خرید از سایت های خارجی، مواجه هستیم. در این میان افرادی هستند که به صورت دور کار با خارج از ایران کار می کنند و به نقد کردن درآمد ارزی نیاز دارند. اما راهکار چیست؟ شرکت های واسط مانند ایرانیکارت وجود دارند که در کمترین زمان می توانند تمام مشکلات شما در پرداخت ارزی را برطرف کنند. ایرانیکارت به عنوان بهترین سایت پرداخت های بین المللی ارزی خدماتی که در ادامه شرح می دهیم را برای شما فراهم آورده است.

شرکت خدمات ارزی ایرانی

ایرانیکارت یک شرکت خدمات ارزی ایرانی است که خدمات گسترده ای دارد. اگر وارد منوی سایت شوید خواهید دید که از افتتاح حساب گرفته تا پرداخت های ارزی و نقد کردن درآمد یوتیوب و نقد کردن درآمد ارزی وجود دارند. در ادامه توضیح خواهیم داد که این خدمات دقیقا برای چه کسانی مناسب هستند.

انتقال پول از ایران به خارج

نقل و انتقالات مالی از ایران به خارج و بر عکس

بسیاری از افراد  نیاز به ارسال پول به خارج از کشور و دریافت پول از دیگر کشور ها دارند. برای اینکار ایرانیکارت راه های متفاوتی را به شما ارائه می دهد که می توانید با استفاده از آن انتقالات خود را انجام دهید:

  • انتقال پول  از ایران به خارج از کشور با کیف پول های الکترونیکی

کیف پول های الکترونیکی یا همان حساب های مجازی یکی از ساده ترین روش ها برای انتقال پول از ایران به خارج و نقد کردن درآمد ارزی هستند. حساب هایی مانند پی پال و اسکریل حساب هایی هستند که شما می توانید ارسال پول به خارج و خرید های اینترنتی خود را انجام دهید. برای افتتاح این حساب ها شما به اطلاعات خارجی نیاز دارید همچنین این حساب ها برای وریفای شدن از شما اطلاعات کارت های اعتباری نظیر ویزا کارت یا مستر کارت را نیاز دارند. در ایران دسترسی به این حساب ها امکان پذیر نیست بنابراین برای تاییده گرفتن به کمک ایرانیکارت احتیاج پیدا خواهید کرد.

  • حساب های پرفکت مانی و وب مانی

این حساب ها مانند حساب های بالا کیف پول هایی هستند که می توان با آن ها کار انتقال پول به خارج از کشور را انجام داد. با این تفاوت که این دو حساب ایران را تحریم نکرده اند و می توان به آسانی با اطلاعات شخصی و یک ایمیل به صورت رایگان ثبت نام کرد. شما با شارژ کردن حساب وب مانی و شارژ حساب پرفکت مانی می توانید مبلغ مورد نیاز را به دیگر کشورها انتقال دهید. البته برای نقد کردن دلاری پرفکت مانی و وب مانی خود نیز می توانید به ایرانیکارت رجوع کنید.

  • انتقالات مالی با ارز های دیجیتال

یکی از آسان ترین روش های انتقالات مالی در ایران انتقال به ارز های دیجیتال است. شما می توانید با خرید و فروش ارزهای دیجیتال سود آوری کنید و یا با انتقال ریال در پنل ایرانیکارت مقدار بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزها را خریداری کنید و سپس به دیگر حساب ها در خارج از ایران انتقال دهید. با استفاده از ارزهای دیجیتال و روش هایی که در بالا توضیح دادیم شما می توانید درآمد خود را نیز از دیگر کشور ها دریافت کنید و آن را به ریال تبدیل کنید. ایرانیکارت هیچکدام حساب ها را بر دیگری ترجیح نمی دهد شما باید بسته به نوع استفاده ی خود بهترین حسابی که مناسب کار خودتان است را انتخاب کنید.

پرداخت در سایت های خارجی

شاید شما نیاز به داشتن یک حساب به نام خودتان نداشته باشید صرفا ماهی یکبار بخواهید نسخه ی پرمیوم یک اکانت را خریداری کنید و کارهایی از این قبیل. تمامی پرداخت های ارزی شما از خرید اکانت پریمیوم سایت های خارجی گرفته تا پرداخت آزمون های زبان مانند آیلتس و تافل و خرید از سایت های چینی در ایران به کمک ایرانیکارت انجام می گیرد.

کلام آخر

آیا تا به حال از خدمات ایرانیکارت برای پرداخت های بین المللی خود استفاده کرده اید؟ لطفا تجربیات خود را در قسمت نظرات با دیگر کاربران در میان بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...