مسافرت و مهاجرت

نحوه پرداخت هزینه آزمون تافل

نحوه پرداخت هزینه آزمون تافل

افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور را دارند و یا مهاجرت را جز برنامه زندگیشان قرار دادند می دانند که ثبت نام تافل و یا ثبت نام آیلتس جز اولین گام هایی است که باید در این مسیر بردارند. ولی برای پرداخت هزینه آزمون تافل از چه راهی اقدام کنیم که هم به صرفه باشد و هم مطمئن؟ با ایرانیکارت همراه باشید تا نحوه پرداخت هزینه آزمون تافل را باهم بررسی کنیم.

آزمون تافل

آزمون تافل چیست؟ به زبان خلاصه، تافل یک آزمون تعیین سطح زبان بین‌المللی است. این آزمون یکی از معتبرترین آزمون های زبان که برای سنجش میزان توانایی و مهارت افراد در زبان انگلیسی و قابلیت ارتباط برقرار کردن با دیگران انجام می شودو آزمون تافل Toefl است. قبل از پرداخت هزینه آزمون بهتر است بدانید در طول جلسه چه چیزی در انتظار شماست. آزمون تافل اینترنتی مانند بیشتر آزمون های زبان از چهار بخش شنیدن، خواندن، مکالمه و نوشتن تشکیل شده است و زمان کل آزمون 4 ساعت است. در آزمون اینترنتی تافل IBT برای هر بخش شما 60 دقیقه زمان دارید. آزمون اینترنتی آیلتس را در مرکزهای به خصوصی که برای آزمون تافل در نظر گرفته شده است بروید.

نحوه پرداخت هزینه آزمون تافل

برای کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه این مطلب را از دست ندهید: آزمون تافل چیست؟

آزمون آنلاین تافل در شرایط کرونا

به دلیل شرایط کرونا و پیشگیری از بیماری سازمان تافل آزمون آنلاین خود را به صورت آنلاین در خانه هم برگزار می کند. در این روش شما از تجهیزات خود در منزل استفاده کرده و به صورت آنلاین توسط ممتحن ها رصد می شوید. تجهیزاتی که برای برگزاری تافل آنلاین در خانه نیاز دارید به شرح زیر است:

  • یک لپ تاپ و یا کامپیوتر
  • دوربین و کمرای سیستم
  • میکروفن
  • اسپیکر

استفاده از هد ست ها و یا هدفون ها در طول آزمون غیر قانونی است. برای شروع آزمون باید مرورگر ETS را از طریق این آدرس دانلود کرده و آن را نصب کنید. پس از نصب از شما باید تجهیزات خود را تک به تک چک کرده و تایید کنید.

نحوه پرداخت هزینه آزمون تافل

 

بیشتر بخوانیم: مقایسه آزمون های تعیین سطح زبان

نحوه پرداخت هزینه آزمون تافل

برای پرداخت هزینه آزمون تافل نیاز دارید که از خدمات پرداخت ارزی استفاده کنید. به دلیل تحریم ها امکان پرداخت از داخل ایران ممکن نیست و نیاز دارید که از کارت های اعتباری استفاده کنید. بنابراین برای پرداخت هزینه آزمون تافل می توانید از یکی از کردیت کارت های ویزا کارت یا مسترکارت استفاده کنید. اما اگر به هر دلیلی تمایلی ندارید که از کارت های اعتباری استفاده کنید می توانید این کار را به عهده ایرانیکارت بسپارید. با ثبت سفارش در سایت ایرانیکارت می توانید به سادگی در آزمون تافل ثبت نام کرده و مبلغ آن را پرداخت کنید.

اکنون که با نحوه پرداخت هزینه آزمون تافل آشنا شدید می توانید برای ثبت نام و پرداخت از طریق لینک زیر اقدام کنید.

پرداخت هزینه آزمون تافل

نکات مهم آزمون تافل

  • هزینه ثبت نام آزمون تافل 225 دلار است.
  • نمره آزمون از 120 نمره است که هر بخش دارای 30 نمره می باشد.
  • در مدت زمان 4 ساعت می توانید به سوالات پاسخ دهید.
  • تا 7 روز قبل از آزمون تافل می توانید در آن ثبت نام کنید.
  • این آزمون به صورت سالانه 30 تا 40 بار برگزار می شود.
  • اگر زمانی خواستید تغییراتی در مشخصات ثبت نامی خود در آزمون بدهید نیاز دارید 60 دلار به هزینه آن اضافه می شود.

 

در این نوشته با هزینه آزمون تافل و نحوه پرداخت آن آشنا شدید. تجربه شما در آزمون آنلاین چه بوده است؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

نحوه پرداخت هزینه آزمون تافل
افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور را دارند و یا مهاجرت را جز برنامه زندگیشان قرار دادند می دانند که ثبت نام تافل و یا...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام بزرگوار.شما برای آزمون TEFL که با مستر و ویزا کارت هست پرداخت رو هم انجام میدید.ممنون از سایتتون❤️

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید در آزمون سه مرحله‌ای...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...