آینده ارزهای دیجیتال

آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰

آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰

یقینا آینده کاردانو بستگی به پتانسیل‌های این پروژه نسبت به رقبای آن دارد؛ ارز دیجیتال کاردانو به عنوان یک پروژه با قابلیت‌های قابل توجه و فراتر از نقش آن در قالب یک دارایی قابل معامله راه‌اندازی شده است. این پروژه که ریشه در تحقیقات علمی دارد، در طول زمان جامعه‌ای قوی را به خود جذب کرده و رشد قیمت رمزارز آن یعنی ADA در طول سال‌ 2021 قابل توجه بود. در زمان نوشتن این متن، کاردانو هشتمین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است. به همین دلیل به یک گزینه پرطرف‌دار برای سرمایه‌گذاری به نظر می‌رسد. در ادامه این مقاله از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت، ماهیت کاردانو را از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کنیم. همچنین به پیش بینی قیمت ADA و آینده ارز کاردانو تا سال 2030 خواهیم پرداخت.

معرفی کاردانو

کاردانو و ADA توسط یکی از بنیان‌گذاران سابق اتریوم، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) ایجاد شده و به عنوان یک نوع بلاکچین نسل سوم تلقی می‌شود که متفاوت از بیت‌کوین یا اتریوم است. کاردانو که در سپتامبر 2017 راه اندازی شد، به سرعت خود را وارد لیست برترین ارزهای دیجیتال کرد. این ارز از یک زبان برنامه‌نویسی استفاده می‌کند که بومی زیرساخت‌های نظامی و سایر صنایع خیلی حساس است؛ این امر بلاکچین کاردانو را برای بسیاری از بخش‌ها ارزشمند و جالب می‌کند. همچنین ممکن است برای جلوگیری از جعل و تقلب در آینده استفاده شود.

بنابراین می‌توان گفت که چشم‌انداز آینده ارز کاردانو از این جهت روشن است. به‌ویژه، با توجه به این موضوع که کاردانو یکی از پروژه‌های سریع در حال رشد در فضای ارزهای دیجیتال بوده و هدف تیم توسعه‌دهنده آن ایجاد یک شبکه غیرمتمرکز مقیاس‌پذیر، ایمن و کارآمد با اتخاذ رویکردی سیستماتیک برای تحقیق و توسعه بلاک‌چین‌های متمرکز است.

توکن بومی کاردانو یعنی ADA نام خود را از ریاضیدان قرن نوزدهم، ادا لاویس گرفته که به عنوان اولین برنامه‌نویس رایانه‌ای در جهان شناخته می‌شود. توکن کاردانو برای اطمینان از اینکه مالکان بتوانند در عملیات شبکه مشارکت کنند، طراحی شده است. به همین دلیل کسانی که این ارز دیجیتال را در اختیار دارند، حق رای در مورد هرگونه تغییر پیشنهادی در نرم‌افزار پایه کاردانو را دارند.

آینده ارز کاردانو

عوامل موثر در آینده ارز کاردانو

عواملی مانند عرضه، تقاضا، هزینه‌های تولید، رقابت، تحولات نظارتی و پوشش رسانه‌ای موارد کلی هستند که بر قیمت یک ارز دیجیتال تاثیر می‌گذارند. با این حال عوامل اختصاصی که می‌توانند علاوه بر موارد گفته شده در قیمت کاردانو تاثیر گذار باشند را ادامه توضیح داده‌ایم.

  • کیفیت و ویژگی‌های شبکه کاردانو

ویژگی‌ها و کیفیت شبکه نقش عمده‌ای در پذیرش و استفاده از کاردانو خواهد داشت. چرا که بر میزان هزینه و کارمزد شبکه تأثیر می‌گذارد.

  • امنیت شبکه کاردانو

امنیت یکی از ویژگی‌های کلیدی است که برای اعتماد عمومی و پذیرش بالا توسط افراد لازم است. کاردانو از این نظر منحصر به فرد است چرا که دارای امنیت و پذیرش شبکه بالا و همچنین مقیاس‌پذیری مناسب است. بدیهی است که افراد به شبکه سریع‌تر و دارای کارمزد کمتر بیشتر علاقه دارند.

  • اهداف شبکه کاردانو

هر روزه پروژه‌های بیشتری در بازار ارز دیجیتال ایجاد می‌شوند. ویژگی‌های کاربردی مانند قراردادهای هوشمند می‌تواند توانایی قدرتمندی از نظر پذیرش پلتفرم نسبت به سایر پروژه‌های موجود، به کاردانو بدهد و از لحاظ قیمتی ارزش آن را بیشتر کند.

آینده ارز کاردانو چگونه خواهد بود؟

در این بخش به بررسی آینده ارز کاردانو بر اساس تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال خواهیم پرداخت. همچنین پیش بینی قیمت کاردانو را از نظر بهترین‌ها پلتفرم‌های ارائه‌دهنده پیش‌بینی قیمت‌ رمزارزها و به تفکیک سال‌ها تا پایان 2030 معرفی خواهیم کرد.

آینده ارز دیجیتال کاردانو بر اساس تحلیل‌های تکنیکال

کاردانو با قیمت 0.63 دلار در حال حاضر در بازار رمزارزها خرید و فروش می‌شود. برخی تحلیل‌گران تکنیکالیست کاردانو تخمین می‌زنند که قیمت ADA احتمالا در یک روند صعودی قرار دارد؛ با این وجود، ممکن است تا پایان سال 2025 در بین سطح حمایت 0.5 دلار و سطح 1 دلار که محدوده مقاومت بسیار مهمی برای ADA است، نوسان داشته باشد. اگر همه ارتقاهای ADA با موفقیت اجرا شوند، احتمالا قیمت ADA سطح مقاومت 1 دلاری را در اوایل سال 2026 بازیابی کند و روند صعودی را ادامه دهد.

تجزیه و تحلیل هفتگی قیمت کاردانو

طبق داده‌های تریدینگ ویو، نمودار قیمت هفتگی کاردانو نشان می‌دهد که جفت ADA/USDT در اوایل دسامبر 2023، با شتابی پرقدرت از سطح 0.453 دلار را به سمت بالا عبور کرد؛ محدوده‌ای که تا آن زمان، یک مقاومت بسیار مهم برای قیمت کاردانو بود. عبور از این سطح، می‌توان به این صورت تعبیر شود که احتمالا کاردانو روند نزولی سال 2022-2023 را عوض کرده و چرخه صعودی جدیدی شروع کرده است.
تغییر روند جدید کاردانو با فشار خرید قوی حمایت شد؛ طوری که باعث شد در حرکت اول تا سطح 0.65 دلار رشد و بعد از تا حدی اصلاح قیمت، مجدد تا محدوده 0.8 دلار نیز افزایش قیمت کاردانو را به دنبال داشت.

تحلیل تکنیکال کاردانو

به نظر می‌رسد شاخص‌های میانگین متحرک MA100 (نمودار سبز رنگ) و MA50 (نمودار زرد رنگ) نیز در وضعیت مطلوبی برای تقویت سناریوی صعودی کاردانو قرار دارند؛ همان‌طور که از تصویر فوق مشخص است، احتمالا در چند هفته آینده نمودار MA50 میانگین متحرک 100 دوره را به سمت بالا قطع کند که بیانگر تشکیل روند صعودی کاردانو و تداوم آن در آینده خواهد بود.
با وجود تمام این سیگنال‌های مثبت، در نظر داشته باشید که در کوتاه مدت این احتمال وجود دارد که نمودار جفت ارز ADAUSDT تا محدوده 0.5 دلار در گام اول ریزش داشته باشد که یک محدوده حمایتی روانی محسوب می‌‎شود. سپس در صورت شکست این محدوده به سمت پایین‌تر احتمالا قیمت کاردانو تا سطح 0.43 دلار که محدوده تلاقی نمودار آن با MA100 است، کاهش داشته باشد. وضعیت اندیکاتور مکدی نیز تا حدی این سناریوی را تقویت می‌کند.

آینده ارز کاردانو بر اساس مولفه‌های فاندامنتال

کاردانو بیش از اینکه یک ارز دیجیتال باشد، یک پلتفرم فناوری است که به اجرای برنامه‌های مالی افراد و موسسات در سراسر جهان کمک می‌کند. پلتفرم در لایه‌هایی ساخته می‌شود که امکان ارتقاء سافت فورک را فراهم می‌کنند. بلاک چین کاردانو همچنین برنامه‌ها و خدمات غیرمتمرکزی را اجرا می‌کند که هیچ شخص ثالثی آن را کنترل نمی‌کند. کاردانو اولین پروژه مبتنی بر بلاکچین است که توسط یک تیم جهانی از مهندسان طراحی شده و می‌تواند روی سیستم‌های حیاتی مانند هوافضا و برنامه‌های بانکی پیاده‌سازی شود.

بنیاد کاردانو همچنین راه‌اندازی نسخه نهایی Alonzo Testnet را اعلام کرده که قراردادهای هوشمند را روی این پلتفرم ارائه می‌کند. به‌روزرسانی جدید Alonzo White نام دارد و با انتشار این نسخه، احتمالا سرمایه‌گذاران زیادی جذب کاردانو شوند. در کنار این، کاردانو در بین مجموعه ارزهای دیجیتال مورد اعتماد گری اسکیل (Grayscale) وجود دارد.  همچنین کاردانو حمیان بزرگ دیگری از جمله: پلتفرم eToro را دارد.

پروژه‌های مربوط به کاردانو و تاثیر‌گذار در آینده ارز ADA

کاردانو از زمان راه‌اندازی به طور مستقیم یا غیرمستقیم در چندین پروژه مشارکت داشته؛ در آوریل 2019، شرکت پشتیبان این پروژه، IOHK، آتالا (Atala) را راه‌اندازی کرد که یک چارچوب سازمانی مبتنی بر بلاکچین بوده که برای دولت اتیوپی و سایر کشورهای آفریقایی طراحی شده است. بعداً، در سپتامبر همان سال، کاردانو با شرکت پوشاک ورزشی، New Balance، وارد شراکت شد و این شرکت را قادر ساخت تا از بلاک چین برای شناسایی کفش‌های تقلبی استفاده کند.

در سال 2020، بنیاد IOHK دو پروژه به نام‌های Atlas و Catalyst را راه اندازی کرد. هدف از ایجاد Atlas بهبود تجربه کاربران در پلتفرم کاردانو از طریق یکپارچه‌سازی خدمات و دسترسی بیشتر به ابزارها و محصولات آن بود. از سوی دیگر، Catalyst به دنبال تسریع نوآوری در جامعه و توسعه حاکمیت بر روی زنجیره بود. اخیراً نیز کاردانو با پروژه نروس توکن (Nervos token) همکاری کرده که این همکاری می‌تواند برای تجارت ETF‌ها مفید واقع شود.

کاردانو در فضای NFT‌ها

NFT‌های مبتنی بر بلاکچین کاردانو امروزه به دلیل هزینه‌های فی بالا در اتریوم بسیار محبوب هستند. افزایش ازدحام و هزینه‌های گاز، اکوسیستم کاردانو را برای ساخت توکن‌های NFT مناسب‌تر می‌کند. اخیراً شاهد مشارکت‌های زیادی بین هنرمندان و کاردانو به منظور ساخت NFTها بوده‌ایم.دی جی پل اوکنفولد (DJ Paul Oakenfold)، هنرمند آلمانی و برنده EDM، با کاردانو همکاری کرده که آلبوم بعدی خود را به عنوان NFT منتشر کند. این آلبوم در قالب دارایی دیجیتال مبتنی بر بلاکچین کاردانو خواهد بود و «خرچنگ زامبی» (Zombie Lobster)‌ نام دارد. همچنین پروژه Starship Universe که توسط Alon Shulman مدیریت می‌شود با کاردانو همکاری کرده تا هزاران توکن NFT جدید را منتشر کند.

با توجه به همکاری‌ها و بنیادی علمی متشکل از یک تیم حرفه‌ای که پشت پروژه کاردانو وجود دارد، می‌توان گفت این رمزارز از نظر بنیادی بسیار قوی است و اغلب تحلیل‌گران چشم‌انداز روشنی برای آینده ارز کاردانو متصور هستند.

پیش بینی برترین‌های بازار از آینده ارز کاردانو تا سال 2030

بسیاری از کارشناسان ارزهای دیجیتال وجود دارند که پیش‌بینی قیمت کاردانو را بسیار خوش‌بینانه، دارای پتانسیل فوق‌العاده می‌دانند و پیش بینی‌هایی را ارائه داده‌اند که در ادامه به تفکیک سال بیان شده‌اند.

پیش بینی آینده کاردانو

پیش بینی قیمت کاردانو در ادامه سال 2024

پیش‌بینی قیمت کاردانو برای سال 2024 نشان می‌دهد که ADA پتانسیل رسیدن به حداکثر قیمت 1.14 دلار را دارد، مشروط بر اینکه افزایش قابل توجهی در تقاضا برای دارایی وجود داشته باشد. از سوی دیگر، سرمایه‌گذاران باید حداقل قیمت 0.454 دلار را با میانگین قیمت بازار معاملاتی حدود 0.90 دلار انتظار داشته باشند.

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2025

برای سال 2025 حداکثر قیمت 1.7 دلار و حداقل قیمت معاملاتی 1.42 دلار را با میانگین قیمت بازار 1.46 دلار برای قیمت کاردانو پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2026

تصور می‌شود که قیمت کاردانو در سال 2026 به بیش از 3 دلار صعود کند. حداکثر قیمت 3.30 دلار، حداقل قیمت 2.76 دلار و میانگین قیمت معاملاتی 3.03 دلار برای قیمت ADA پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2027

به گفته کارشناسان، پیش‌بینی قیمت کاردانو برای سال 2027 حداکثر قیمت بازار 5.03 دلار ، حداقل قیمت 4.56 دلار و میانگین قیمت مورد انتظار 4.79 دلار است.

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2028

طبق پیش بینی قیمت‌های تحلیل‌گران، برای سال 2028 انتظار دارد که ADA به حداکثر قیمت 5.73 دلار با میانگین قیمت 5.51 دلار برسد. علاوه بر این، کمترین قیمت مورد انتظار برای سکه در سال 2028، 5.29 دلار است.

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2029

طبق پیش‌بینی‌های قیمت Cardano در سال 2029، انتظار می‌رود که این رمزارز از بالاترین رکورد فعلی خود عبور کند و به حداکثر قیمت 7.79 دلار برسد. حداقل و متوسط ​​قیمت معاملات به ترتیب 6.68 دلار و 7.235 دلار برآورد شده است.

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2030

با توجه به پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال توسط تحلیل‌گران، برای سال 2030، پیش بینی می‌شود که کاردانو در بالای سطح 10 دلار خرید و فروش شود. در سال 2030، این امکان وجود دارد که ADA با میانگین قیمت معاملاتی 9.72 دلار به اوج قیمتی 10.32 دلار برسد. همچنین انتظار می‌رود که حداقل قیمت ADA در سال 2030، 9.12 دلار باشد برای بررسی تحلیل های تکنیکال کاردانو می‌توانید مقاله تحلیل تکنیکال کاردانو را مطالعه کنید.

آینده ارز کاردانو

رقبای کاردانو: مهم‌ترین چالش‌های پیش روی ADA

منتقدان کاردانو می‌گویند که این شبکه در مسیر ارتقاهای خود کند حرکت می‌کند و برنامه‌های کاربردی کافی در شبکه وجود ندارد. این خطر وجود دارد که اگر کاردانو به تاخیر در ارتقاهای خود ادامه دهد، توسعه دهندگان به جای آن از سایر رقبای کاردانو استفاده کنند. در ادامه مهم‌ترین رقبای کاردانو و تاثیر آپدیت واسیل بر روند قیمت آن را بررسی می‌کنیم. از جمله مهم‌ترین رقبای کاردانو می‌توان به اتریوم، آوالانچ و سولانا اشاره کرد.

  • اتریوم

اتریوم یکی از برترین و اصلی‌ترین رقبای کاردانو محسوب می‌شود. کاردانو و اتریوم دو پروژه برتر در ارزهای دیجیتال هستند که به دنبال ارائه زیرساخت‌های اساسی برای خدمات و برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین هستند. پروژه‌های ساخته شده بر روی اتریوم یا کاردانو می‌توانند بدون دخالت یک مقام مرکزی مانند بانک یا کارگزار اجرا شوند. تفاوت اصلی کاردانو و اتریوم در این است که اتریوم خود را به عنوان یکی از اجزای اصلی اقتصاد ارزهای دیجیتال تثبیت کرده است. در مقابل کاردانو، یک فناوری جوان‌تر که رویکرد سنجیده‌تری را برای عرضه خود در پیش گرفته است، در مراحل اولیه ایجاد قابلیت‌ها و پایگاه کاربری خود است. اگرچه اتریوم و کاردانو از لحاظ فناوری رقیب هستند اما بنیان گذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، یکی از توسعه دهندگان اصلی اتریوم بود. هر دو کاردانو و اتریوم می‌توانند برای تراکنش‌های همتا به همتا استفاده شوند، اما می‌توانند به عنوان پرداخت برای خدمات و قدرت پردازش در شبکه‌های بلاک چین زیربنایی خود نیز استفاده شوند.

  • آوالانچ

پروتکل Avalanche یک رویکرد جدید برای قراردادهای هوشمند و بلاک چین است که امنیت بالا، پردازش سریع تراکنش‌ها و همچنین قدرت عملیاتی بالا را بدون به خطر انداختن تمرکززدایی ارائه می‌دهد. این پلتفرم توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند برنامه‌های غیرمتمرکز در یک شبکه ایجاد کنند را قادر می‌سازد تا به طور یکپارچه در چندین بلاک چین فعالیت کنند. با توجه به محبوبیتی که تاکنون برای خود ایجاد کرده است، آوالانچ ممکن است بتواند توسعه‌دهندگان Dapps بیشتری را جذب کند و این همان موضوعی است که آوالانچ را به یکی از رقیب‌های مهم کاردانو تبدیل می‌کند.

  • سولانا

سولانا یک شبکه بلاک چین منبع باز است که امکان ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز و اجرای قراردادهای هوشمند را با SOL توکن بومی خود، فراهم می‌کند. شبکه سولانا در مارس 2020 توسط گروهی از برنامه نویسان کامپیوتر به رهبری آناتولی یاکوونکو تاسیس شد. کاردانو و سولانا از بسیاری جهات شبیه هم هستند. آن‌ها هر دو پروژه‌های دارای قرارداد هوشمند هستند و به اکوسیستم خود دسترسی به بسیاری از ویژگی‌ها در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) مربوطه را می‌دهند. سولانا به دلیل سرعت تراکنش سریع خود که هنوز کاردانو نتوانسته از آن سبقت بگیرد، محبوب است. از طرف دیگر، کاردانو به دلیل مکانیسم قابل توجه تأیید اثبات سهام، منحصر به فرد است. به صورت کلی همانطور که بیت کوین و اتریوم مسیر رقبای دوستانه را دنبال می‌کنند، سولانا و کاردانو نیز همینطور هستند.

آینده سرمایه‌گذاری در رمزارز کاردانو

توجه به این نکته مهم است که این پیش بینی قیمت‌ها بر اساس تحلیل کارشناسان برتر بازار ارز دیجیتال است. هیچ مدرک قابل توجهی وجود ندارد که نشان دهد که این آینده برای ارز کاردانو اتفاق خواهد افتاد یا خیر. با این وجود، کاردانو شبکه‌ای قابل اتکا و گسترده است؛ از این رو، کارشناسان زیادی معتقدند که این رمزارز در آینده به طور قابل توجهی رشد خواهد کرد و آن را یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال می‌دانند. با این شرایط، توصیه می‌شود که قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری در هر رمزارزی، بیشتر تحقیق کنید و در صورت امکان با یک متخصص در این حوزه مشورت کنید.

سوالات متداول
Request for Quote

بر اساس داده های CoinMarketCap، از مجموع عرضه 33.89 میلیارد، تعداد 33.46 میلیارد توکن ADA در گردش وجود دارد. عرضه در گردش 74% از حداکثر عرضه 45 میلیاردی را به خود اختصاص داده است.

اینکه آیا ADA گزینه خوبی برای سبد شما است یا خیر، بستگی به شرایط مالی شخصی، تنوع دارایی ها و ریسک پذیری شما دارد. ارزهای رمزنگاری شده دارایی‌های بسیار پر نوسانی هستند که آن‌ها را نسبت به سایر اشکال سرمایه‌گذاری پرخطرتر می‌کند. هرگز نباید مقدار دارایی را سرمایه گذاری کنید که توانایی از دست دادن آن را ندارید.

قیمت ADA تحت تأثیر نتیجه ارتقاء اخیر بلاکچین کاردانو قرار خواهد گرفت. سایت‌های پیش‌بینی، از جمله Wallet Investor ،DigitalCoin و Price Prediction، پیش‌بینی می‌کنند که قیمت می‌تواند در آینده به بالاترین حد خود برسد. اینکه به این پیش‌بینی‌ها اعتقاد دارید یا خیر، تصمیمی است که فقط خودتان می‌توانید بگیرید.

پیش‌بینی‌هایی مانند پیش‌بینی‌های DigitalCoin و Wallet Investor نشان می‌دهد که ADA احتمالاً می‌تواند در دراز مدت به حداقل 10 دلار برسد. پیش بینی قیمت نشان می دهد که قیمت می تواند از 1.85 دلار در سال 2022 جهش کند و تا سال 2030 به 35.3 دلار برسد.

از نظر فناوری و عملکرد، ADA و ETH هر دو دارای ویژگی های کیفیت منحصر به فردی هستند. بنابراین، هنوز زود است که بگوییم کدام یک از دیگری بهتر است.

کاردانو به عنوان یک دارایی دیجیتال نسل سوم متمایز است. به دلیل ویژگی های برجسته آن، با ADA با هیچ مشکل حریم خصوصی مواجه نمی شوید.

آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
یقینا آینده کاردانو بستگی به پتانسیل‌های این پروژه نسبت به رقبای آن دارد؛ ارز دیجیتال کاردانو به عنوان یک پروژه با قابلیت‌های قابل توجه و فراتر از نقش آن در...
4.5 از 28 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام. یعنی این به این معنی هست که رمزارزِ کاردانو اینجوری قویه که روزی میرسه که مثه بیت کوین ارزشش بره بالا و ارزشِ هر یک ارز کاردانو مثه بیت کوین به ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار اینا برسه طیِ این چندسال؟؟! یعنی بهترین رمزارزیه که احتمالِ اینکه اتفاقِ سیاسیِ خوب در جهان بیوفته که به نفعِ رمز ارزها مخصوصاً رمزارزِ کاردانو باشه که ارزشِ رمزارز کاردانو رو مثه بیت کوین برسونه به چند دَه هزار دلار! درسته؟ یعنی بهترین رمزارزیه که بروز و پیشرفته هست که احتمال داشته باشه فلان رئیس جمهورِ مثلا امریکا روش مانور بده که ارزششو برسونه ۲۰ یا ۳۰ یا ۴۰ هزار دلار! آیا این رمز ارزِ کاردانو برای این هدف ساخته شده که در آینده اینجور اتفاقِ خوبی براش بیوفته؟! چون من میخوام قویترین و بهترین رمزارز رو بخرم که مثلا دو سه هزارتا رمزارزِ کاردانو بخرم که توی بلندمدت اتفاقاتِ خیلی عالی‌ایی بیوفته که توی بلندمدت ارزش داراییِ من اینجوری به دلار بره بالا آیا این رمزارزِ کاردانو برای همچین پتانسیلی ساخته شده که روزی برسه که طیِ این چندین سال به همچین ارزشِ مالی‌ایی برسه؟؟! اگه میشه حتماً بهم جواب بدین! تشکر..

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. با سلام امروز 15 مرداد 1401 هست و کاردانو 51 سنت

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، همه چیز بستگی به نقشه راه توسعه دهندگان این پروژه دارد. در با ارزش بودن کاردانو شکی نیست اما اگر کاردانو بخواهد تا 10 سال دیگر به قیمت فعلی اتریوم برسد باید روزی 85% افزایش قیمت داشته باشد!!!!!! رسیدن به چنین قیمتی برای کادانو می تواند ممکن باشد اما زمان آن قطعا طولانی‌تر خواهد بود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. باعرض سلام، با این تحلیل‌ها رشد قیمتی بلند مدت کاردانو بسیار ناچیز است تا 5سال آینده از 5 الی 10 دلار بر واردشده درحالی که ارزهایی مانند سولانا اتم وغیره در عرض چند مابین 40الی100 دلار قرار گرفته اند

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      برای ارتباط با پشتیبانان مجموعه ایرانیکارت به شماره ۰۳۱۳۱۱۱۷ تماس حاصل فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • پس ارزش سرمایه گذاری نداره با این تحلیل. چون نهایتش در 10 سال آینده پنج تا ده برابر شاید بشه اما ارزهایی ما داریم که ماهانه و یک سال ده ها برابر شدن. نمونش سولانا، شیبا، و الان لونا کلاسیک توو همین چند ماه ده برابر شده قیمتش.
      پی حیف ده میلیون پولی که پارسال کاردانو خریدم و الان شده سه میلیون و پس باید پنج سال منتظر باشم تا برسه به مبلغ اولیه.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        در بازار ارز دیجیتال هیچ چیز قطعی نیست، این قیمت ها تنها پیش بینی کارشناسان است. بارها دیده شده که ارزها برخلاف پیش بینی ها عمل کرده اند. با این حال تصمیم گیری، تحلیل و استراتژی اشخاص متفاوت است.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام خسته نباشید.به نظربنده حقیر دراین بازار ارزهاباید دوراندیش باشیم.باید پنج تاده ارز برتر رابرای آینده فرزندانمان مبلغی خریداری کرده تازمان مستقل شدن آنها.فاصله زمانی 10 تا15 سال آینده ارزها به آن رشدی که مدنظرماست خواهدرسید.که میتوان گفت سرمایه گذاری مطمئن.باتشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      از این که دیدگاه خود را با ما در میان گذاشتید متشکریم.
      پایدار باشید و پر سود.
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربرگرامی، از توجه شما به مقالاتی که در اختیارتان گذاشته می‌شود، سپاسگذاریم.
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خسته نباشید من تقریبا چیزی از این ارزها نمی دانم می خواهم وارد این بازار بشم لطفا راهنماییم کنید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          در صورتی که دانشی جهت خرید و فروش ندارید ممکن است در این بازار گسترده متحمل ضرر شوید.
          برای آشنایی بیشتر با بازار ارزهای دیجیتال مقاله‌ها و فیلم‌های متعددی را مطالعه کرده و برای مشاوره خرید و فروش با پشتیبانی ایرانیکارت در ارتباط باشید.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
گذشته نشان داده است که کسب سود چشم‌گیر در بازارهای مالی به ویژه بازار ارزهای دیجیتال نیازمند صبر و زمان است، چرا که سرمایه‌گذاری همیشه یک ماراتن بوده تا دوی...
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
یقینا آینده کاردانو بستگی به پتانسیل‌های این پروژه نسبت به رقبای آن دارد؛ ارز دیجیتال کاردانو به عنوان یک پروژه با قابلیت‌های قابل توجه و فراتر از نقش آن در...
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
آینده ارزهای دیجیتال
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
شیبا اینو دومین ارز دیجیتال بازار میم‌کوین‌ها از نظر ارزش بازار است که جامعه طرف‌دار مختص به خود را دارد. این رمزارز نیز به تقلید از برترین میم‌کوین بازار رمزارزها...