حساب های بین المللی

پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال

پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی می‌خواهید پرداختی در سایت خارجی انجام دهید، معمولا روش‌های مختلفی به شما پیشنهاد می‌شود، مثل استفاده از کیف پول پی پال، کارت‌های اعتباری و … . البته استفاده از پی پال فقط مختص پرداخت نمی‌باشد، بلکه کاربردهای زیاد دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود. در این مقاله به طور کامل به بررسی صفر تا صد پی پال می‌پردازیم و شما با خواندن آن می‌آموزید که پی پال (Paypal) چیست، چه کاربردهایی دارد و چرا به عنوان بهترین روش پرداخت انتخاب شده است.

پی پال (Paypal) چیست؟

شرکت پی پال (paypal) ابتدا در سال 1999، با نام Confinity تاسیس شد. سپس در سال 2001 با یک موسسه مالی ادغام شده و نام آن رسما به Paypal تغییر کرد و به این اسم منتشر و شناخته شد.

البته پی پال، به علت جدید بودن و عدم شناخته شدن در بین مردم، مورد استفاده هکرها و مجرمان اقتصادی زیادی قرار گرفت و به این دلیل در روزهای اولیه فعالیت خود، حتی در کشور آمریکا ممنوع اعلام شد. با وجود این مشکلاتی که در ابتدای کار کردن برای پی پال وجود داشت، ولی به مرور این روش پرداختی توسط خریداران و فروشندگان برای انجام تراکنش‌ها و معاملات، مورد استفاده قرار گرفت.

پی پال (Paypal)، یک روش بسیار سریع و راحت برای ارسال و دریافت پول به صورت آنلاین می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از پی پال برای خانواده، دوستان، فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های حراجی مثل eBay پول انتقال دهید. شرکت پی پال آمریکایی است که در سال 1998 تاسیس شد و در زمینه تجارت الکترونیک و سامانه مربوط به انتقال وجه و تراکنش‌های مالی فعالیت می‌کند. این کیف پول الکترونیک جایگزین بسیار مناسبی برای روش سنتی جا به جایی مالی و نقد وجه است و به صورت آنلاین و با اتصال به اینترنت پرداخت وجه و تراکنش‌های مالی را انجام می‌دهد. پی پال بزرگترین شرکت در زمینه پرداخت الکترونیک در سراسر دنیا می‌باشد.

در واقع، با استفاده از پی پال می‌توانید با سریع‌‌ترین حالت ممکن و بیشترین امنیت، تنها با وارد کردن حساب ایمیل و پسورد به حساب مورد نظرتان پول انتقال دهید. این امر باعث محبوبیت بیش از حد پی پال در میان رقبا و کاربرانش شده است. امروزه درگاه پرداختی پی پال به قدری امن شده که امکان سرقت و دزدی دارایی‌های شما را تقریبا به صفر می‌رساند.

نحوه ی کار با پی پال به این صورت است که شما با ایمیل خود ثبت نام کرده و یک حساب مجازی باز می‌کنید که توسط آن می‌توانید مقداری پول را دریافت کنید و یا به دیگر حساب ها در پی پال وجه مورد نظر را انتقال دهید. ساخت حساب پی پال رایگان است اما اگر ساخت اکانت پی پال را به شرکت‌های ایرانی می‌سپارید مبلغی را به عنوان برای ساخت پرداخت می‌کنید.

استفاده از پی پال چه مزایایی دارد؟

کاربری ساده

پی پال دارای کاربری آسان می‌باشد و استفاده از آن هم برای خرید و هم پرداخت در کسب و کارها به راحتی انجام می‌شود. در واقع فقط با لینک کردن یک کردیت کارت به حساب پی پال خود می‌توانید عملیات برداشت، افزایش اعتبار و سایر تراکنش‌ها را انجام دهید.

ثبت تراکنش‌ها

تراکنش‎های مختلف در پی پال ثبت شده و شما می‌توانید با رفتن به صفحه مربوط به آن، به همه معاملات خود دسترسی داشته باشید. در واقع این باعث می‌شود تا بتوانید بدون هیچ نگرانی بر حساب خود نظارت و فاکتورهای مربوطه را دریافت کنید.

قابلیت استفاده در موبایل

پی پال علاوه بر استفاده بر روی دسکتاپ، دارای اپلیکیشن نیز می‌باشد و استفاده از آن راحت‌تر است. در واقع با استفاده از اپلیکیشن پی پال، هر جا و هر زمان می‌توانید تراکنش انجام دهید.

داشتن تخفیف‌های ویژه برای کاربران ماندگار

از قابلیت‌های دیگر استفاده از کیف پول پی پال، این است که برای مشتریان وفادار و ماندگار خود تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرد.

علاوه بر موارد ذکر شده می‌توان به امکان خرید از سایت‌های خارجی، انتقال پول به دیگر حساب‌های پی پال، دریافت پول از سایر حساب‌ها، پرداخت Invoice، دریافت وجه از حساب بانکی و … نیز اشاره کرد.

 

کاربردهای پی پال چیست؟

خدمات کیف پول پی پال فقط محدود به خرید و فروش و پرداخت نمی‌باشد، بلکه با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از کارهای دیگر مثل دریافت درآمدهای فریلنسری و… را انجام دهید. در این فصل به برخی دیگر از کاربردهای پی پال پرداخته می‌شود.

انتقال وجه بین‌المللی

فرض کنید خواهر، برادر، فرزند یا دوست شما در سوئد در حال تحصیل می‌باشد و برای انجام کاری نیاز به پول دارد. در این صورت شما به راحتی می‌توانید با استفاده از پی پال و در کمتر از 1 دقیقه به حساب وی پول انتقال دهید. حتی بر عکس شما با داشتن یک حساب پی پال می‌توانید از دوستان و آشنایانی که در کشور دیگر هستند پول دریافت کنید.

کسب درآمد

قطعا اکثر شما دوست دارید به کشور دیگری سفر کنید و با کار کردن در آنجا، درآمد دلاری کسب کنید. ولی شاید ندانید که در ایران هم می‌شود به صورت فریلنسری کار کرد و درآمد دلاری داشت. یکی از بهترین روش‌های دریافت کسب در آمد استفاده از حساب پی پال می‌باشد و با آن می‌توانید هزینه‌ها و دستمزدهای خود را دریافت کنید. تولید محتوا، کارهای گرافیکی مثل طراحی لوگو و بنر، طراحی وبسایت و … از جمله کارهایی هستند که می‌توانید به صورت فریلنسری انجام دهید. به شرط این که در انجام این امور به مهارت کافی رسیده باشید.

خریدهای اینترنتی

همانطور که پی پال به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد می‌باشد، در مورد خریدهای اینترنتی هم همین امر صدق می‌کند. در واقع وقتی شما یک اکانت پی پال فعال داشته باشید که به یک حساب بانکی یا کارت اعتباری متصل می‌باشد، با آن می‌توانید در تمامی وبسایت‌هایی که دارای درگاه پرداخت پی پال هستند، خرید انجام دهید.

به این صورت که پس از افزودن کالا به سبد خرید، روی Buy کلیک کنید و بعد از مشاهده لوگوی پی پال و کلیک روی آن، به صفحه پرداخت با پی پال وارد می‌شوید. پش خرید از پی پال، علاوه بر رسیدی که از فروشگاه دریافت می‌کنید می‌توانید رسید خود را در داخل حساب کاربری پی پال خود نیز مشاهده کنید.
پی‌ پال به عنوان یک روش پرداخت، در فروشگاه‌ها و کسب‌ و کارهای زیادی پشتیبانی می‌شود. با داشتن یک حساب پی‌پال پرداخت در سایت‌های خارجی را خیلی سریع‌تر می‌توان انجام داد به این شرط که:

  1. سایت مقابل درگاه پرداخت با پی پال را داشته باشد.
  2. وب‌سایت مورد نظر، بتواند به صورت مستقیم جنس را به ایران ارسال کند.

Paypal چیست

  • پرداخت در سایت های خارجی

به دلیل امنیت، آسان بودن و محبوبیت بالای پی پال، بسیاری از فروشگاه‌ها و سایت‌های خدماتی این کیف پول را به روش‌های مهم پرداخت خود اضافه کرده‌اند. شرکت‌های بزرگ و شناخته شده‌ای چون نتفلیکس، آیلتس و … از جمله وبسایت‌هایی بزرگی هستند که پی پال یکی از بهترین روش‌های پرداخت در آن‌ها محسوب می‌شود.

  • رزرو و پرداخت هتل خارجی

سایت‌های زیادی مانند Booking وجود دارد که اگر قصد مسافرت به کشور دیگری را داشته باشید، می‌توانید از طریق آن‌ هتل مدنظر خود را انتخاب کنید. به هر حال ممکن است شما دوست نداشته باشید با تورهای مسافرتی سفر کنید و ترجیح دهید خودتان هتل را رزرو و مقدمات سفر را بچینید. در این صورت یکی از بهترین روش‌های پرداخت هزینه هتل، پی پال می‌باشد.

ارسال پول به سایر حساب های پی پال

از طریق پی پال، می‌توانید برای افرادی که حساب پی پال دارند نیز پول ارسال کنید و این دقیقا مانند وقتی است که شما برای دوستان و آشنایان داخل ایران خود پول می‌فرستید. برای ارسال در پی پال، تنها چیزی که لازم دارید آدرس ایمیلی است که طرف مقابل با آن اکانت پی پال ساخته است. سقف تراکنش در پی پال، در ماه های اول ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار و در ماه های بعدی، تا ۲۵۰۰ دلار در ماه قابل نیز می‌باشد. برای انجام این کار، کارمزدی که پی پال دریافت می‌کند حدود 2.5 تا 4 درصد می‌باشد که از مبلغ انتقال داده شده کسر می‌شود.

دریافت پول از طریق پی پال

علاوه بر این که ارسال پول از طریق پی پال، برای کاربران ساده می‌باشد، دریافت آن هم کار ساده و راحتی است. به خصوص برای افرادی که به کسب و کارهای فریلنسری و خانگی مشغول هستند. مثلا اگر شما در حال انجام کارهای فریلنسری مثل برنامه نویسی، گرافیک، تولید محتوا، سئو و سوشال مدیا و … برای سایت‌های خارجی هستید، می‌توانید با استفاده از پی پال، درآمد خود را دریافت کنید ( البته به شرط این که درگاه پی پال را داشته باشند).
در روش دریافت هم، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اکانت پی پال خود را در اختیار آن‌ها گذاشته تا برای شما پول ارسال شود.

نحوه کار پی پال چگونه است؟

استفاده از پی پال یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای پرداخت در سایت‌های خارجی می‌باشد. در اولین مرحله کاربران می‌توانند به ساده‌ترین شکل ممکن و در زمان کوتاه با اطلاعات شخصی خود و تنها با وارد کردن ایمیل در وبسایت paypal حساب ایجاد کنند.

کاربردهای پی پال

تا اینجا کنترل خاصی برای صحت اطلاعات وجود ندارد ولی پی پال نمی‌گذارد به همین سادگی عبور کنید. بلکه در مرحله بعدی از شما می‌خواهد تا یکی از حساب‌های بانکی یا کارت‌های اعتباری خود (یعنی ویزا کارت یا مسترکارت) را به آن وصل کرده و اکانت پی پال خود را وریفای کنید.

پس از وریفای شدن اکانت پی پال، موجودی حساب کارت اعتباری خود را به پی پال انتقال دهید. از این پس می‌توانید موجودی حساب کارت را یا به یک حساب پی پال دیگر منتقل کنید یا با آن خرید کنید و پرداخت در سایت‌‌های خارجی را انجام دهید.

تا الان موجودی حساب شما، در قالب یک حساب بانکی یا کارت اعتباری بوده است اما از این به بعد موجودی شما از تمامی حساب‌هایتان در حساب معتبر پی پال قرار می‌گیرد. پس می‌توانید به دارندگان حساب پی پال پول ارسال کنید یا از آن‌ها پول دریافت کنید.

با وجود این که تمامی تراکنش‌ها به صورت کاملا یک پارچه، در شبکه‌ی پی پال انجام می‌شود ولی پی پال می‌تواند به همه تراکنش‌ها نظارت کند و از صحت اطلاعات و عدم سوء استفاده و سرقت مطمئن گردد. نکته مهم و قابل توجه این است که بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها، حاضر هستند تا 4 درصد هم کارمزد پرداخت کنند ولی از امنیت موجودی‌ها و سریع انجام شدن کارها مطمئن شوند.

انواع حساب پی‌پال چیست؟

حساب‌های مجازی انواع مختلفی دارند. هر کدام از کمپانی های اسکریل ، وب مانی و پرفکت مانی و … حساب‌های مخصوص به خود را ارائه می‌دهند. هنگامی که برای افتتاح حساب پی پال اقدام می‌کنید باید نوع حسابی که می‌خواهید را نیز مشخص کنید. انواع حساب‌های پیپال به شرح زیر است:

حساب Personal: هنگامی که برای اولین بار اکانت خود را می‌سازید و هنوز تراکنش‌های مالی شما انجام نشده است حساب شما پرسونال می‌باشد. این حساب امکانات کمتری نسبت به دیگر حساب‌ها دارد. با اکانت پرسونال می‌توانید مبالغ مورد نظر خود را انتقال دهید و یا دریافت کنید، خرید اینترنتی از درگاه های پی پال انجام دهید اما نمی‌توانید فروش اینترنتی داشته باشید و یا خود درگاه در خواست کنید. حساب‌هایی که ایرانیکارت برای شما باز می‌کند، همه از نوع پرسونال هستند.

حساب Primier: این حساب قابلیت‌های حساب پرسونال را دارد اما برخی از خدمات اضافه تر نسبت به پرسونال نیز ارائه می کند، ازجمله دریافت کارت اعتباری و حساب بانکی.

حساب Bussiness: این حساب برای کمپانی‌های بزرگ و کسانی که کار تجارت انجام می‌دهند در نظر گرفته شده است. کارمز انتقال وجه در حساب بیزینس پایین تر است،سقف انتقال بیشتر است و از همه مهم تر می‌توان با آن برای گرفتن درگاه سایت‌های فروشگاهی اقدام کرد.

نحوه ایجاد حساب بیزینس

متاسفانه به دلیل تحریم بودن ایران از سوی پی پال شما قادر به استفاده از این خدمت نخواهید بود مگر این که روش‌های متفرقه را برای انجام این کار امتحان کنید. همانطور که گفته شد با استفاده از سیستم آنلاین پی پال، شما می‌توانید درگاه پرداخت ارزی را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت به سایت خود اضافه کنید تا بتوانید فروش بین المللی داشته باشید. به عنوان مثال سایتی که در زمینه تولید محصولات آموزشی فعالیت دارد باید یک روش پرداخت برای افرادی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند، ایجاد کند.

پس شرایط استفاده از حساب بیزینس پی پال چیست، باید به پی پال این اطمینان را بدهید که ایرانی نیستید. بنابراین به سه نکته زیر توجه داشته باشید:

  • بهتر است برای طراحی سایت خود از سرور های مجازی استفاده کنید.
  • دامنه مورد نظر شما به هیچ وجه نباید ir باشد.
  • اطلاعات وارد شده در invoice به ایرانی بودن شما اشاره‌ای نداشته باشد.

انواع حساب پی پال

مقایسه حساب پرسونال با حساب بیزینس پی پال

اگر شما می‌خواهید تنها خرید آنلاین از سایت‌های مختلف انجام دهید و یا پولی را به یکی از کشورهای خارجی انتقال داده و یا دریافت کنید نیازی به داشتن حساب بیزینس پی پال نیست و می‌توانید از همان حساب پرسونال استفاده نمایید. استفاده از حساب پرایمر پی پال می‌تواند برای کسب و کارهای معمولی مناسب باشد اما اگر شما می‌خواهید کاملا حرفه ای عمل کرده و در واقع تجارت خود را به ثبت رسانده‌اید، بهتر است که از حساب بیزینس پی پال استفاده کنید تا بتوانید از نام و لگوی تجاری خود در صفحه پرداخت علاوه بر نمایش آدرس ایمیل استفاده نمایید.

همچنین بخوانید: تفاوت حساب پی پال بیزینس و پرسونال

شرایط دی اکتیو کردن حساب بیزینس پی پال چیست؟

بله، شما می‌توانید این کار را بعد از خالی کردن کاملا حساب خود انجام دهید. توجه داشته باشید که ابتدا باید هر آنچه که در حساب دارید را خالی کرده و سپس این کار را انجام دهید. در غیر این صورت سرمایه شما غیر قابل برگشت است!

مخاطبان گرامی شما می‌توانید با استفاده از داشتن حساب بیزینس پی پال میزان اعتماد افراد به روش‌های پراخت در سایت خود افزایش دهید. البته شما می‌توانید به جای استفاده از این نوع حساب، از سایر روش‌ها مانند مستر کارت، ویزا کارت و یا اسکریل استفاده نمایید. اگر نمی‌دانید کدام یک برای شما مناسب است، بهتر است که از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

کارمزدهای پی پال

پی پال برای انجام کارهایی مثل خرید کردن، از کاربران کارمزدی دریافت نمی‌کند ولی برای سایر خدماتی که انجام می‌دهد بسته به نوع آن هزینه متفاوتی دریافت می‌کند. مثلا برای انتقال وجه استاندارد از حساب متصل به پی پال کارمزدی دریافت نمی‌شود ولی برای انتقال وجه فوری باید 1 درصد از موجودی حساب و حدود 10 دلار کارمزد پرداخت کنید.

همچنین اگر با استفاده از حساب پی پال بخواهید برای شخص دیگری که حساب پی پال دارد، پول واریز کنید به صورت رایگان انجام می‌شود و همین باعث محبوبیت پی پال، به عنوان یک شبکه جهانی در بین رقبایش شده است.

کارمزدهای پی پال

کارمزد پی پال در حالت استاندارد

کارمزد تراکنش پی پال بستگی به این دارد که داخل امریکا باشید یا خیر. اگر در داخل امریکا تراکنش مالی خود را انجام دهید علاوه بر مقدار ثابت 30 سنت باید حدود 2.9 در صد از مبلغ کل را برای کارمزد پرداخت کنید. در صورتی که داخل کشوری غیر از امریکا از پی پال استفاده می‌کنید، کارمزد پی پال، بسته به ارز مورد استفاده متفاوت است. کارمزد آن هم به مقدار 4.4 درصد مبلغ کل می‌باشد.

کارمزد انتقال وجه پی پال

کارمزد انتقال وجه در امریکا و کشوری دیگر متفاوت است. داخل کشور امریکا برای انتقال وجه باید 2.9 درصد از مبلغ کل و 30 سنت کارمزد پرداخت کنید. ولی کارمزد انتقال وجه برای سایر کشورها 0.3 تا 3.9 درصد متغیر است و مقدار آن بسته به ارز مورد نظر و مقدار وجهی که قصد انتقال آن را دارید متفاوت است.

سقف انتقال وجه در پی پال

حداقل و حداکثر مقداری که با پی پال می‌توان تغییر داد با توجه به معیارها و بازخوردهای کاربران متفاوت است. در حال حاضر این مقدار از 10 تا 10 هزار دلار متغیر می‌باشد و برای انتقال مبالغ بیشتر پیشنهاد می‌شود از وسترن یونیون استفاده کنید.

کارمزد پی پال برای خرید آنلاین

تصور بسیاری از افراد در مورد پی پال، این است که فقط برای خرید آنلاین می‌توان از آن استفاده کرد. در حالت عادی و معمولی وقتی شما از فروشگاهی استفاده می‌کنید نیازی به پرداخت کارمزد ندارید، مگر این که ارز موجود در حساب با ارز مقصد متفاوت باشد.

در این صورت باید کارمزد پرداخت کنید که البته مقدار آن زیاد هم نیست. با استفاده از حساب پی پال، علاوه بر کشور خود از 25 کشور دیگر می‌توانید مشتری داشته باشید. هم چنین شما با داشتن حساب پی پال، می‌توانید در کشور خود زندگی و برای کشور دیگری کار کنید و به اصطلاح فریلنسر باشید و حقوق خود را دریافت نمایید. پس داشتن حساب پی پال با وجود اینکه کارمزد دریافت می‌کند، ولی ارزشش را دارد.

آموزش شارژ حساب پی پال

با استفاده از 2 روش یعنی از طریق واسطه و یا استفاده از کردیت کارت، می‌توان نسبت به شارژ حساب پی پال اقدام کرد. چرا که شارژ کردن حساب پی پال، با استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی یا شبکه‌های مالی متعلق به ایران انجام نمی‌شود. در این قسمت از مقاله به نحوه شارژ پی پال با واسطه‌های آن و کردیت کارت پرداخته می‌شود.

شارژ پی پال با واسطه

یکی از روش‌های شارژ شدن حساب پی پال در ایران، استفاده از خدمات ایرانیکارت می‌باشد. کاربران با استفاده از ایرانیکارت می‌توانند بدون دردسر نسبت به شارژ حساب پی پال، اقدام نمایند.

شارژ پی پال با کردیت کارت

برای شارژ و وریفای کردن حساب پی‌پال هر یک از شما باید دارای یک کردیت کارت باشید. کردیت کارت‌ها انواع ویزا کارت و مسترکارت فیزیکی و مجازی را شامل می‌شوند. دو نکته‌ای که در مورد کارت‌های مجازی باید توجه کنید این است که کارت‌های مجازی فقط برای افتتاح حساب و وریفای پی‌پال قابل استفاده هستند. به این منظور که گیفت کارت‌‌ها قابلیت دریافت حواله را ندارند و فقط یک بار شارژ می‌شوند.

آموزش شارژ حساب پی پال

نکته دوم در مورد پی پال این است که افتتاح حساب و وریفای آن تنها با استفاده از گیفت کارت ویزا کارت مجازی قابل انجام است و با همه گیفت کارت‌ها نمی‌توان به وریفای حساب پی پال، اقدام نمود.

برای دریافت حساب پی پال به افتتاح یک حساب ارزی نیاز دارید که همراه با کارت‌های اعتباری متصل به حساب قابل دریافت هستند. با وجود منع بودن ایرانیان در افتتاح حساب بین المللی از طریق ایرانیکارت و خدمات آن می‌توان به آن دست یافت.

چگونه در ایران افتتاح حساب کنم؟

با توجه به اینکه در ایران دسترسی به حساب‌های بانکی معتبر نظیر ویزا کارت یا مستر کارت نداریم برای افتتاح حساب کمی با مشکل بر خواهیم خورد. زیرا پی پال برای ویرفای شدن به اطلاعات حساب بانکی نیاز دارد. بنابراین شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در ایران چگونه پی پال بسازیم؟ برای ساخت حساب پی پال در ایران می‌توانید وارد پنل سایت ایرانیکارت شده، عضو شوید و درخواست خود را ثبت کنید. ایرانیکارت حساب پی پال را در کمترین زمان به نام خودتان افتتاح می‌کند. شما می‌توانید به آسانی از این طریق به نقد کردن درآمد ارزی بپردازید و یا اکانت پی پال خود را شارژ کنید.

دلایل لیمیت شدن حساب پی پال

قبل از استفاده از پی پال، باید ابتدا با شرایطی که باعث مسدود شدن حساب پی پال می‌شود آشنا شوید. چرا که در صورت لیمیت شدن حساب پی پال، مراحل اصلاح آن بسیار سخت و زمان‌بر است. بنابراین در این بخش می‌خواهیم شما را با دانستن این موارد برای جلوگیری از بسته شدن حساب پی پال، آشنا کنیم.

به چه دلایلی حساب پی پال لیمیت می‌شود؟

مواردی که باعث لیمیت شدن حساب پی پال می‌شود به شرح زیر می‌باشد:

  • پی پال شک کند شخص دیگری غیر از شما وارد حسابتان شده است و برای حفظ امنیت اکانت شما آن را بسته و پیغامی را به ایمیل شما ارسال خواهد کرد.
  • از حساب پی پال خود برای پرداخت در سایت‌های پورنوگرافی استفاده کنید.
  • از حساب پی پال خود برای خرید استفاده کنید.
  • وقتی از بانکی که دبیت کارت یا کردیت تهیه کردید، اعلام کند شما از راه غیر مجازی درآمد دارید.
  • پس از ایجاد حساب کاربری جدید، مبلغ قابل توجهی به حساب شما واریز شود. در این صورت برای کسب اطمینان از قانونی بودن آن، حساب شما را لیمیت می‌کند.
  • زمانی که اکانت شما مدت‌ها به روز نشده باشد و تراکنش مالی شما صفر باشد.
  • وقتی اکانت ساخته شده شما، پس از مدت‌ها همچنان وریفای نشده باشد.
  • شخص حقیقی یا حقوقی گزارشی را از شما برای پی پال ارسال نماید که در آن ذکر شود شما فعالیت غیر قانونی انجام می‌دهید.
  • مبلغی به حساب شما واریز گردد که بسیار بیشتر از تراکنش‌های حسابتان باشد.

دلایل لیمیت شدن حساب پی پال

  • در صورت بی احترامی به کارکنان و پشتیبانان پی پال، حساب شما مسدود خواهد شد.
  • در صورتی که پی پال شک کند شما بیشتر از یک حساب در آنجا باز کرده‌اید حساب‌ شما مسدود خواهد شد.
  • در صورتی که کسی تجربه خوشایندی در معامله با شما نداشته باشد و از شما به پی پال شکایت کند، حساب شما را مسدود می‌کند.
  • وقتی تقاضای لغو و بازگشت پولی را که از طریق حساب پی پال خود انجام داده‌اید قبل از اطلاع به پی پال به بانک ارسال کنید.
  • اگر پی پال شک کند شما از ترفندهایی استفاده می‌کنید که کارمزدهای آن را پرداخت نکنید.
  • زمانی که پی پال شک کند، شما مانند یک دلال پرداخت افراد دیگر را انجام می‌دهید.
  • زمانی که حساب شما کاری است و سایت شما مطلبی را داشته باشد مبنی بر این که مطالبتان مطابق سیاست‌های پی پال نمی‌باشد.
  • زمانی که از دبیت کارت شما در کشور یا منطقه دیگری استفاده شود. مثلا خود شما به کشور دیگری سفر کنید و در آنجا از کارتتان استفاده نمایید. در این صورت پی پال شک را بر دزدیده شدن کارت شما گذاشته و حساب شما را مسدود می‌کند.
  • زمانی که شکایتی از جانب شما یا شخصی صورت گیرد ولی در نهایت شما به عنوان مقصر شناخته شوید.
  • پرداخت‌های خود را در موعد مقررش انجام ندهید.
  • از یک اکانت وریفای نشده استفاده نمایید.
  • از طرف پی پال، به شماره تلفن شما تماس گرفته شود و تلفن مسدود باشد و پاسخگو نباشید.
  • از مکانی به حساب پی پال خود متصل شوید که در آن مکان فردی حساب پی پال لیمیت شده داشته باشد.
  • پی پال شک کند شما عضو خانواده‌ای هستید که در آن سابقه فعالیت غیرقانونی وجود داشته است.
  • فعالیت اقتصادی شما از جانب پی پال، پر ریسک در نظر گرفته شود.
  • تلفنی که در پی پال ثبت می‌کنید، قبلا برای ایجاد حساب پی پال دیگری ثبت شده باشد.
  • مطالبی در مکان‌های عمومی علیه پی پال، منتشر کنید.
  • مشخصات فردی و آدرس شما بسیار شبیه به اکانت دیگری باشد.
  • اطلاعات خواسته شده از جانب پی پال را در اختیار آن قرار ندهید.
  • زمانی که پی پال متوجه استفاده شما از VPN شود.
  • از پی پال برای ارسال پول به کشورهایی استفاده نمایید که پی پال آن‌ها را تحریم کرده است.
  • تراکنش مالی شما به قدری بالا باشد که پی پال شما را یک کلاهبردار یا دزد در نظر بگیرد.
  • در طی 24 ساعت بیشتر از 2500 دلار تراکنش انجام دهید.

محدودیت‌های پی پال و روش‌های رفع آن‌

تا این قسمت از مقاله، در مورد پی پال، کاربردها، مزایا و محاسن آن توضیح داده شد. ولی این تمام ماجرای پی پال نیست. هر سرویس خدماتی، جدا از مزایایی که دارد موانع و محدودیت‌هایی نیز به همراه داشته و پی پال هم از این قاعده مستثنی نیست. یکی از محدودیت‌هایی که حساب پی پال، به خصوص برای کاربران ایرانی دارد، نظارت جدی بر روی تراکنش‌ها است. همین امر باعث شده که برای افرادی که اطلاعات و دانش زیادی در مورد پی پال کسب نکرده‌اند خطرات زیادی ایجاد شود. مثلا پی پال ایرانیان را تحریم کرده است و در صورت تشخیص دادن آی پی ایران بلافاصله حساب آن‌ها را مسدود می‌کند. در این صورت دیگر دسترسی افراد به موجودی‌هایشان مقدور نیست.

از ویژگی‌ها و محدودیت‌های دیگری که حساب پی پال دارد این است که پی پال، متعهد به بسیاری از قوانین و مقررات بانکی نمی‌باشد. به عنوان مثال تعهدی در قبال پرداخت سود برای کاربران دارای حساب ندارد و به کسی وام نمی‌پردازد. همچنین پی پال بدون پاسخگویی به نهاد خاصی، اختلافات مختلف را داوری کرده و بر اساس نتیجه‌ای که می‌گیرد اقدام به بلاک نمودن افراد یا لیمیت کردن اکانت‌های آن‌ها می‌نماید. شاید بپرسید که در چنین شرایطی آیا می‌شود آن را پیگیری کرد؟ در جواب باید گفت که پیگیری آن اولا بسیار سخت و پرهزینه است. ثانیا برای شما که شهروند ایرانی هستید و سایر کشورهای تحت تحریم، امکان پیگیری آن وجود ندارد. اما درصورتی که اکانت پی پال شما با محدودیت روبه رو شد، می‌توانید با راهنمایی و مشاوره با کارشناسان بخش پی پال ایرانیکارت، نسبت به رفع لیمیت اکانت پی پال خود اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: وی پی اس چیست و سرور مجازی چه مزایایی دارد؟

محدودیت‌های پی پال و روش‌های رفع آن‌

روش‌های جلوگیری از مسدود شدن حساب پی پال

  • به جای VPN یا فیلتر شکن، از VPS یا سرور مجازی استفاده نمایید.
  • از هر سرور و آی پی که در ابتدای ورود به پی پال استفاده می‌کنید، آن را عوض نکنید و در ادامه هم همیشه از همان آی پی استفاده کنید. چرا که پی پال به تغییر آی پی حساس است و امکان مسدود شدن حساب شما، از جانب پی پال وجود دارد.
  • از VPN های رایگان و با ترافیک بالا که امکان قطعی در آن‌ها وجود دارد استفاده نکنید چرا که با قطعی VPN، آی پی شما تغییر کرده و حسابتان مسدود می‌شود. پس به همین دلیل است که برای استفاده از حساب پی پال خرید سرور مجازی توصیه می‌شود.
  • در صورتی که حساب خود را به تازگی در پی پال تاسیس کرده‌اید، باید به مرور با آن کارهای تراکنش را انجام دهید تا بتواند قدرت و اعتبار لازم را کسب کند. در دو ماه اول هم بهتر است مجموع تراکنش‎ها بیشتراز ۵۰۰ دلار (یورو) نباشد. سعی کنید به مرور این میزان را در ماه‌های بعدی افزایش دهید.
  • پسوردی که برای حسابتان انتخاب می‎کنید حداکثر  دارای ۲۰ کارکتر باشد و آن‌ها را با دقت وارد و ذخیره کنید.
  • رمز و پسورد خود را بر روی سیستم یا مرورگرتان سیو نکنید چرا که امکان به سرقت رفتن اطلاعات حسابتان وجود دارد.
  • در خریدهای انجام شده از سایت‌های خارجی شماره و آدرس ایران را وارد نکنید.

آیا حساب پی پال مطمئن و امن است؟

بعد از بررسی پی پال و مزایا و معایب آن، سوالی که برای ما ایجاد می‌شود این است که اصلا حساب پی پال امن است یا خیر؟ به خصوص با سرقت‌هایی که در خرید و فروش‌های آنلاین دیده‌ایم و خبرهای آن را شنیده‌ایم، حتما نگرانی‌های زیادی برای استفاده از این درگاه برای ما ایجاد می‌شود. با توجه به این که امنیت مقوله صد در صدی نمی‌باشد و برای همه افراد در هر درگاهی امکان دزدیده شدن اطلاعات و دارایی‌هایشان وجود دارد، ولی پی پال، یکی از بهترین و امن‌ترین درگاه‌های پرداخت می‌باشد.
سایت پی پال، اطلاعاتی که شما با آن رد و بدل می‌کنید را رمزنگاری کرده و شرایطی را برای شما، فراهم می‌کند که هیچ عاملی تحت هیچ شرایطی نتواند به این اطلاعات دسترسی داشته باشد. همچنین پی پال، با صرف هزینه‌های بسیار زیاد و عظیمی اقدام به راه اندازی فایروال سخت افزاری و نرم افزاری، سیستم‌های IPS ( یعنی جلوگیری از نفوذ) و IDS (یعنی کشف نفوذ) نموده است. با داشتن چنین شرایطی پی پال می‌تواند کل ترافیک خود را به صورت لحظه به لحظه زیر نظر بگیرد.

همچنین نکته دیگری که در امنیت پی پال بسیار حائز اهمیت است که باید در نظر بگیرید، داشتن برنامه پیوسته‌ای است که بر خلاف بسیاری از سازمان‌های بزرگ می‌تواند هر گونه آسیب پذیری در آن را کشف کند. با وجود تمام این نکات و رعایت تمام موارد مربوط به امنیت در پی پال، تنها 50 درصد از امنیت پی پال تامین می‌شود و رعایت آن توسط شما بسیار اهمیت دارد.

امنیت حساب پی پال

امنیت پی پال برای خریداران

سوالی که بیشتر خریدارن در مورد پی پال می‌پرسند این است که آیا حساب پی پال، برای خرید امن است؟ به قطع می‌توان گفت که پی پال یکی از مطمئن‌ترین روش‌های پرداخت برای خرید می‌باشد چرا که شما علاوه بر رسیدی که در هنگام خرید دریافت می‌کنید، در حساب پی پال خود نیز می‌توانید رسید خرید را چک کنید. رسید پی پال بسیار دقیق و شفاف است و شامل Transaction ID با 17 کاراکتر ترکیبی از حروف و ارقام می‌باشد.

همچنین نکته جالب‌تر این است که این شماره منحصر به فرد بوده و برای هر تراکنش مخصوص می‌باشد، پس در نتیجه هیچ اشتباهی در آن رخ نمی‌دهد. در صورت بروز هر گونه خطا و مشکل هم می‌توانید به پی پال مراجعه کنید و چون امکان ارتباط تلفنی و ارسال ایمیل وجود دارد، در زمان استفاده از پی پال جای هیچ نگرانی وجود ندارد. البته شما به عنوان یک کاربر ایرانی حتما باید احتیاط‌های لازم را در نظر بگیرید که از طرف پی پال حسابتان مسدود نشود.

امنیت پی پال برای فروشندگان

با وجود این که پی پال می‌تواند امنیت را برای خریدارانش فراهم کند، ولی از طرفی برای فروشندگان پر ریسک است. چرا که خریداران می‌توانند پس از دریافت کالا یا خدمات ادعا کند که شما فروشنده خوبی نبوده‌اید و کالا را به درستی تحویل نداده‌اید. همچنین خریداران می‌توانند ادعا کنند که کالای اشتباهی برایشان فرستاده‌اید یا کالای ارسالی ایراد و مشکل داشته است؛ مثلا کالای مخروب فرستاده‌اید.

جالب است بدانید که خریدار می‌تواند شکایت کند با این ادعا که یک هکر اکانت او را سرقت کرده و برای شما واریز انجام داده یا از درگاهتان خرید کرده است. پس نکته‌ای که باید در زمان فروش رعایت کنید این است که به افرادی که نمی‌شناسید اعتماد نکنید و مبلغ واریزی را از آن‌ها نپذیرید.

پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...
4.67 از 6 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  1. خیلی ممنون از راهنمایی های شما آموزنده بود

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • چطور میتونم یه حساب پی پال ایجاد کنم برا خرید در بازی کلش آف کلنز ؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، برای افتتاح حساب پی پال در سایت ایرانیکارت ثبت نام کرده و درخواست خود را ثبت کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. گرد جهان گردیدم خوبان عالم دیدم اما تو چیز دیگری . مقالات سر کار خانم سری واقعا یه چیز دیگس …هزار آفرین و درود بیکران بر شما …🌹🌹🌹🌹

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. یکی از بهترین و کامل ترین مقاله هایی بود که در زمینه پی پال خوندم. همیشه بدرخشید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام و عرض ادب
    عالی بود. ممنون از این مقاله خوبتون. هیچ سایتی انقدر کامل توضیح نداده بود.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. بسیار بسیار بسیار عالی و جامع و کامل بود. قدردانتون هستم به من اطلاعات ارزشمندی را منتقل کردید. سپاسگزارم سرکار خانم فرشته سری

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام و درود..من بخاطر نرفتن سربازی شرایط گرفتن ویزا رو ندارم!! بدون ویزا میشه حساب پیپل بسازم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، بدون پاسپورت امکان افتتاح حساب پی پال نمی‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. من با آمازون در زمینه نوشتن و نقاشی و لئی‌اوت کتاب کودک کار می کنم(کتاب‌های دوزبانه انگلیسی/فارسی آماده چاپ نسخه کاغذی یا الکترونیک)؛ اما کارمزد(حق‌تالیف) دریافت نکرده‌ام. از سوی دیگر احتمال مهاجرتم دارد فراهم می‌شود. پرسش‌م این‌ست: حقوق من تا آن‌زمان چه وضعی پیدا می‌کند؟ و اگر به کمک کارشناس شما اکانت پی‌پال ایجاد کنم، پس از مهاجرت، وضعیت درآمدم چگونه خواهد بود؟ سپاس

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی اکانت پی پال برای دریافت درآمد از آمازون مناسب نیست و می‌بایست حساب بانکی به نام خودتان داشته باشید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب من میخوام حساب دی پال باز کنم میشه بگین چطوری میشه

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی برای ساخت حساب، به صفحه افتتاح حساب پی پال مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام و درود
    یه سوال داشتم که اگه از گیف کارت پی پال استفاده کنیم دیگه نیازی به وارد کردن اطلاعات بانکی ویزا یا مستر کارت نیستیم
    با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      مد نظر شما وارد کردن اطلاعات در کجاست؟ لطفا دقیق‌تر مورد خود را مطرح کرده و ان را در تیکت ارسال کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام داخل متن گفتین ایران تحریمه و تو قسمت لیمیت شدنش هم گفتین به vpn شک میکنن پس چجوری با پی پال کار کنیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی به دلیل ثابت نبودن IP در VPN، حساب‌های پی پال لیمیت خواهند شد. به همین منظور برای استفاده از خدمات پی پال لازم است تا از سرور مجازی یا VPS استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام خسته نباشید.

    ایران تحریمه بدون VPN اکثر برنامه های مجازی کار نمیکنند و در قسمت های لیمیت شدن حساب پی پال یکی استفاده از VPN بود که باعث لیمیت شدن حساب است اون موقع بجای فیلتر از چه برنامه ای باید استفاده کنیم چیکار باید کرد

    سؤال بعدیم این بود که بازی هم یکی از کسب درآمد پی پال هست یا خیر منظور بجز برنامه هایی مثل تولید محتوا،کارهای گرافیکی مثل طراحی لوگو و بنر،طراحی وبسایت و……دیگر برنامه ها.
    آیا گیم همون بازی هم شامل یکی از کسب درآمد پی پال می‌باشند یا نه
    راهنما کنید ممنون میشم خیلی ممنون از پشتیبانی شما و کاربران محترم برنامه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، با توجه به اهمیت ثبات IP در پی پال و تحریم ایران، برای استفاده از سرویس‌های پی پال توصیه می‌کنیم از خدمات خرید سرور مجازی خارجی استفاده کنید. کسب درآمد از بازی نیز یکی از راه های کسب درآمد دلاری است که برای نقد کردن درآمد آن می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی و نقد پی پال در ایرانیکارت استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. سلام من چگونه میتوانم پول از پی پال را وارد کشور کنم. و به ریال تبدیل کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      نقد کردن درآمد ارزی پی پال خود را می‌توانید از طریق ایرانیکارت انجام دهید.
      برای این کار درخواست خود را در پنل ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        بله متاسفانه پی پال شهروندان افعانستان را نیز تحریم کرده است.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر کاربران افغانستانی نیز تحریم بوده و در زمان استفاده از پی پال باید آی پی خود را تغییر دهید. برای تغییر آی پی می‌توانید از سرور مجازی استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      برای افتتاح حساب پی پال، لطفا درخواست خود را در پنل ایرانیکارت ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. سلام و وقت بخیر خدمت اعضای سایت
    اول ممنون از توضیحات کاملتون
    دوم اینک خواستم بدونم آیا با کیف پول trust wallet میشه پولهایی که از بازیها بدست میاد رو ب کارت اعتباریم واریز کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      با استفاده ازکیف پول تراست ولت می‌توانید با کارت اعتباری خرید کنید ولی امکان فروش نیست. از طرفی شما می‌توانید در این کیف پول nftها را نیز سیو کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • خسته نباشید بعد میشه اون پول رو به حساب های معمولی ایرانی امتقال داد یا برداشت نمیشه

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، بعد از نقد کردن درآمد خود می‌توانید آن را از طریق حساب بانکی ایرانی دریافت کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. سلام من میخوام در سایتایی مثل اپورک و امثالهم درامد دلاری داشته باشم حتما باید پی پال داشته باشم؟ نمیشه مثلا ادرس کیف پول ارز دیجیتال بدم و طرف مقابل برام بر حسب تتر دلار بزنه برام و از سایتای صرافی برداشت کنم؟

    اگه میشه جواب بدین ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، بستگی به سایت مورد نظر شما دارد و طریقه دریافت درآمد در سایت‌های مختلف متفاوت می‌باشد.
      پایدار یاشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. سلام میخواستم بدونم برای داشتن paypal حتما باید با یک نفر که خارج از کشور زندگی میکند در ارتباط باشیم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، خیر ولی باید تمامی شرایط ساخت حساب پی پال را رعایت نمایید. برای
      افتتاح حساب پی پال، می‌توانید در پنل سایت درخواست خود را ثبت کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای ساخت حساب پی پال می‌توانید در پنل سایت درخواست خود را ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. ببخشید قیمت مستر کارت هاتون به دلاره یا به تومن هست؟ و علامت کنار قیمت به چه معنیه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      مسترکارت‌ها به صورت یورویی، دلاری و پوندی صادر می‌شوند و مبلغ آن‌ها بستگی به میزان اعتبار مورد نیاز شما دارد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. سلام و خسته نباشید .
    شما مستر کارت هم درست میکنید؟ و مبلغی هم در قبال درست کردنش دریافت میکنید؟
    خسته نباشید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای دریافت مسترکارت مجازی در پنل سایت تیکت ارسال کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای دریافت ویزاکارت الکترونیک در پنل سایت درخواست خود را ثبت کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. سلام و خسته نباشید.
    ببخشید شما برای درست کردن حساب پی پال و انتقال پول از پی پال به کارت اعتباری مبلغی هم دریافت میکنید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی،برای مشاهده قیمت‌ها به پنل مراجعه کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  18. با سلام و عرض ادب.ایرانکارت باید از کجا تهیه کنیم .. و اینکه فرمودید باید وریفای کنیم .. اگر وریفای کنیم که باید تمام مشخصات اعم از نام کشور .استان . شهر و مشخصات فردی کامل و صحیح باشد آیا این وریفای برای پای پال است یا برای ایرانکارت ….
    ممنونم اینکه پاسخ میدهید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، امکان وریفای در پی پال از طرف مجموعه ایرانیکارت وجود دارد و برای ثبت نام در پی پال و وریفای کردن اکانت خود کافی است در پنل سایت ثبت نام کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  19. با سلام و خسته نباشید سه سوال داشتم.
    اول اینکه افراد زیر۱۸ سال هم می تونند حساب پی پال داشته باشند یا خیر
    سوال دوم اینکه یه توضیح مختصر درباره گیفت کارت و ویزا کارت بدید.
    و سوال سوم اینکه ایا میشه مبلغ حساب پی پال رو به کارت اعتباری انتقال داد یا خیر
    موفق باشید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام وعرض ادب
      کابر گرامی، امکان افتتاح حساب پی پال برای افراد زیر 18 سال وجود ندارد.
      برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزا کارت مقاله کامل و جامع ویزا کارت چیست را مطالعه فرمایید. همچنین برای آگاهی و اطلاع از انواع گیفت کارت و کارایی آنها به صفحه خرید گیفت کارت مراجعه کنید. مبلغ حساب پی پال پس از نقد شدن به کارت اعتباری منتقل می‌شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  20. با سلام من یک حساب پلی بال می خواهم داشته باشم برای خرید درون برنامه ای بازی کلش و گیفت کارت بهش وصل میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، با استفاده از گیفت کارت نمی‌توان به افتتاح حساب پی پال اقدام کرد و نیاز به یک حساب بانکی معتبر می‌باشد. برای افتتاح حساب پی پال، لطفا در پنل ایرانیکارت تیکت ارسال کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی، از این که دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  21. ببخشید میخواستم بدونم با حساب پی پال میشه دلاری از گوگل پلی خرید کردی یا بازی های کالاف دیوتی که متصل به گوگل پلی هستن

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، در حال حاضر امکان پرداخت در گوگل پی به دلیل اعمال تحریم‌ها برای کاربران ایرانی وجود ندارد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  22. سلام. من ایران زندگی می کنم و یه بازی دارم که دلار میده بهم. و نحوه ی دریافت اون از طریق پی پال هستش. من چطور باید پی پال رو نصب کنم آخه تو ایران بلاک شده و اینکه از کجا بفهمم اون بازی پول رو میده بهم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای ساخت حساب پی پال لطفا در پنل ایرانیکارت درخواست خود را ثبت کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  23. جهت باز کردن حساب
    هم انجام میدین باید حتما مدارک وریفای داشته باشیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بله شما می‌توانید از طریق پنل سایت ایرانیکارت برای افتتاح حساب پی پال، درخواست خود راثبت کنید. ارائه کلیه مدارک الزامیست.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  24. سلام .من تازه با بازی اپلند آشنا شدم . در این بازی جهت خرید اسپارک (واحد پول در بازی) باید از طریق پی پال انجام شود وهمچنین جهت خروج پول نیاز به پی پال می باشد .سوالم این است که اگر اکانت وریفای شده پی پال سفارش بدهم وشما ایجاد کنید چون غیر از این بازی(شاید هر ۶ ماه استفاده بشود) فعلا فعالیت خاصی با اکانت پی پال ندارم ،ایا به دلیل کم فعالیت بودن حساب ، اکانت پی پال مسدود میشه . ؟
    سوال دوم: من پاسپورت دارم ولی منقضی شده آیا برایم اکانت پی پال ساخته میشه یا شما از پاسپورت فیک استفاده می کنید
    سوال سوم:کارتی که متصل به اکانت پی پال می کنید ،بعد از منقضی شدن اعتبار آن ، چگونه تمدید اعتبار میشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای این که اکانت پی پال شما غیرفعال نشود، لازم نیست که حتما تراکنش انجام دهید، بلکه می‌توانید هفته‌ای 1 مرتبه اکانت خود را login کنید.
      کارتی هم که به اکانت شما لینک می‌شود بنا بر درخواست شما اعتبار 1 تا 5 ساله دارد که بعد از منقضی شدن کارت حتما باید کارت جدید تهیه و به اکانت پی پال خود لینک کنید.
      برای ساخت اکانت پی پال وریفای شده نیز می‌توانید در پنل سایت تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  25. سلام
    ایا میشه پول درامد دلاری معاملات فارکس را به ایرانی کارت واریز کنیم و بعد به کارتهای داخل کشور خودمون انتقال بدیم.
    نرخ دلار چطور محاسبه میکنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بله شما از طریق ایرانیکارت می‌توانید می‌توانید درآمد دلاری خود را دریافت کنید. برای ثبت درخواست خود، در پنل سایت تیکت ارسال فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  26. سلام چطور میتونم یه حساب پی پال وریفای شده داشته باشم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی برای دریافت حساب پی پال وریفای شده، در پنل سایت تیکت ارسال فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  27. سلام واقعا دلم نیومد نظر ندم و بابت این راهنمای کامل شما تشکر نکنم. جامع، کامل، گویا و صریح ممنون از مجموعه ایرانیکارت همیشه بدرخشید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از توجه و دیدگاه شما متشکریم.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  28. سلام از شما عزیزان بابت زحماتی که میکشید بسیار سپاسگذارم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از حسن توجه و دیدگاه شما متشکریم.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      با شرایطی که شما ذکر کردید متوجه شدم نمیتونم به تنهایی حساب پی پال داشته باشم اما چطور میتونم شخص یا سازمان معتبری رو پیدا کنم تا بتونه این حساب رو بسازه و مثل پشتیبان حواسش به حسابم باشه تا بلاک نشه؟ و هزینش حدودا چقدر میشه

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، شما از طریق مجموعه ایرانیکارت می‌توانید به افتتاح حساب پی پال اقدام کنید.
        برای دیدن قیمت‌ها به پنل مراجعه کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  29. میشه باهاش از بازی های سوپر سل مثل کلش خرید کرد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بله در صورتی که بازی، روش پرداخت با پی پال را داشته باشد، می‌شود با آن خریدهای درون بازی را انجام داد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  30. باسلام و ادب

    اینجانب Official Mandate چند شرکت خارجی هستم.
    در معاملاتی که در سطح بین المللی صورت می گیرد ، تمایل دارم که بخشی از کمیسیون های مربوطه تبدیل به ریال و به حساب های ریالی اینجانب واریز گردند .
    آیا این فرِآیند از طریق ایران کارت و PayPal میسر است ؟

    ارادتمند
    قربانی

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      لطفا در پنل سایت تیکت ارسال فرمایید تا توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • ببخشید اکانت پی پال من افتتاح شده توسط مجموعه ایرانیکارت و همچنین مشخصات ویزا کارت و شماره متصل به اکانت، حالا از این مرحله به بعد بلد نیستم چکار کنم؟ یا چکونه باش کار کنم؟ من باید چکار کنم؟

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام و احترام
            کاربر گرامی، برای استفاده از حساب PayPal خود و انجام عملیات مالی مانند ارسال یا دریافت پول، خریدهای آنلاین و … می‌توانید مراحل زیر
            1- از حساب PayPal خود برای انجام پرداخت‌ها و دریافت پول استفاده کنید.
            2- هنگام خرید آنلاین، گزینه پرداخت با PayPal را انتخاب کنید و وارد حساب خود شوید.
            پایدار باشید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...