اکانت های خارجی

چگونه اکانت اسپاتیفای خود را پرمیوم کنیم؟

چگونه اکانت اسپاتیفای خود را پرمیوم کنیم؟

با افزایش روز افزون علاقه‌مندان موسیقی، سرویس های پخش موزیک نیز افزایش پیدا می‌کند. در بین تمامی سرویس های پخش موسیقی اسپاتیفای یکی از برترین سرویس ها است. اسپاتیفای با داشتن مجموعه ۵۰ میلیونی از موسیقی سراسر جهان توانسته یکی از برترین سرویس های پخش موسیقی در جهان باشد. کاربران می توانند از این سرویس به دو صورت رایگان و غیر رایگان استفاده نمایند. کاربرانی که تمایل به دریافت اکانت اسپاتیفای پرمیوم دارند نیاز به پرداخت ارزی خواهند داشت. پرداخت ارزی تنها از طریق شبکه های مالی بین المللی امکان پذیر است. چنانچه تمایل دارید اکانت اسپاتیفای پرمیوم دریافت کنید در این مقاله همراه ما باشید.

خرید اکانت اسپاتیفای در ایران

با توجه به اینکه به دلیل تحریم های مالی علیه ایران، امکان پرداخت ارزی با حساب های بانکی ایرانی وجود ندارد، برای خرید اکانت نیاز به یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت خواهید داشت. راه های دیگری که برای پرداخت دارید، استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای یا یک کیف پول الکترونیکی مثل اکانت پی پال است. در صورتی که به هیچ یک از موارد ذکر شده دسترسی ندارید می توانید از طریق دکمه ی زیر درخواست خود را برای پرداخت ارزی برای ایرانیکارت ارسال نمایید.

اکانت اسپاتیفای پرمیوم

انواع اکانت پرمیوم اسپاتیفای

سپاتیفای انواع اکانت پرمیوم خود را در دو بسته تحت عناوین انفرادی (individual) و خانواده (Family) ارائه می کند. بسته انفرادی اسپاتیفای متعلق به یک کاربر بوده و تنها برای یک کاربر قابل استفاده است. بسته انفرادی برای دانشجویان خارج از کشور شامل تخفیف می باشد. به این صورت است که با ارائه کارت دانشجویی یا مدارکی مبنی بر دانشجو یا دانش آموز بودن فرد، وی میتواند اکانت یک ماهه را با ۵ دلار خریداری نماید. در صورتی که بسته انفرادی معمولی ۱۰ دلار هزینه دارد.

بسته family یا خانوادگی اسپاتیفای قابلیت ارتقای ۶ اکانت به سطح پریمیوم دارد. به صورت که شش اکانت مجزا با پرداخت 15 دلار به صورت ماهانه می توانند از قابلیت های اکانت پریمیوم استفاده نمایند.

چگونگی ارتقای اکانت اسپاتیفای به پرمیوم

روش ارتقای اکانت اسپاتیفای به سطح پریمیوم بستگی به نوع بسته‌ای دارد که کاربر خریداری نموده است. بسته های انفرادی با پرداخت هزینه اکانت به صورت خودکار به سطح پریمیوم ارتقا می یابند. اما در رابطه با بسته های خانوادگی شرایط کمی متفاوت خواهد بود.

برای دریافت بسته های خانواده پرداخت از طریق یکی از اکانت ها انجام می شود. همان طور که اشاره شد پرداخت ها در سایت اسپاتیفای با گیفت کارت و یا کردیت کارت انجام می‌شود. این کارت ها همراه با یک آدرس هستند. زمانی که شما در وب سایت اسپاتیفای اقدام به پرداخت میکنید آدرس کارت شما در این سایت ثبت می گردد.

زمانی که پرداخت انجام شد و بسته فعال گردید اسپاتیفای یک لینک دعوت به بسته در اختیار کاربر قرار می دهد. سایر کاربران با استفاده از این لینک می توانند اکانت پرمیوم اسپاتیفای خود را فعال نمایند.

زمانی که روی این لینک کلیک کنید وارد صفحه ای می شوید که از شما می‌خواهد یک آدرس وارد نمایید. این آدرس همان آدرسی است که متعلق به کارت پرداخت است. لازم به ذکر است که پیش از پرداخت اکانت ها باید متعلق به یک کشور باشد و در صورتی که این کشورها متفاوت باشد امکان ملحق شدن به یک بست. خانواده را نخواهند داشت.

تجربه شما از استفاده از اکانت پرمیوم اسپاتیفای چیست؟

چگونه اکانت اسپاتیفای خود را پرمیوم کنیم؟
با افزایش روز افزون علاقه‌مندان موسیقی، سرویس های پخش موزیک نیز افزایش پیدا می‌کند. در بین تمامی سرویس های پخش موسیقی اسپاتیفای یکی از برترین سرویس ها است. اسپاتیفای با...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...