ارز های دیجیتال

مطمئن‌ترین راه‌های دریافت بیت کوین رایگان (تست شده)

مطمئن‌ترین راه‌های دریافت بیت کوین رایگان (تست شده)

بیت‌کوین (BTC) در حال حاضر برترین، ارزشمندترین و پرطرفدارترین ارز دیجیتال است؛ خرید و فروش این رمزارز به تنهایی 65 درصد از معاملات بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص می‌دهد. این رمزارز محبوب قابل استخراج است، یعنی برای داشتن آن الزامی نیست که به خرید بیت‌ کوین بپردازید؛ بلکه می‌توانید به عنوان یک ماینر در فرآیند استخراج بیت کوین شرکت کنید و کوین‌های BTC کسب کنید.

تبدیل شدن به یک ماینر بیت‌کوین به ویژه در این برهه از زمان که رقابت در استخراج این رمزارز به شدت بالاست، هر روز سخت‌تر می‌شود و نیازمند پرداخت هزینه و مجهز شدن به ابزارهای اختصاصی است؛ طوری که احتمالا قبل از رسیدن به درآمد از دستگاه استخراج بیت کوین، لازم باشد که سرمایه اولیه‌ای قابل‌توجهی داشته باشید. در چنین شرایطی تبلیغات اغوا کننده‌ای وجود دارد که در آن ادعا می‌شود، می‌توان بیت کوین رایگان به دست آورد. در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت سعی شده که به چگونگی به دست آوردن بیت‌کوین رایگان بپردازیم و تا چه حد امکان‌پذیر بودن آن را بررسی می‌کنیم!

آیا دریافت بیت کوین رایگان امکان دارد؟

قبل از ورود به جزئیات دقیق پاسخ این سوال، اجازه دهید این موضوع را برای شما روشن کنیم که امکان دریافت هیچ بیت‌کوینی به صورت کاملا رایگان وجود ندارد! در واقع تمام پلتفرم‌ها، سایت‌ها، صرافی‌ها، رسانه‌های اجتماعی یا هر بستر دیگری که به کاربران وعده دریافت بیت‌کوین رایگان می‌دهد، در عوض از انجام برخی کارها و فعالیت‌های خاص این کار را انجام می‌دهد؛ فعالیت‌هایی نظیر شرکت در یک مسابقه، شرکت در یک قرعه کشی، معرفی پلتفرم به دوستان خود یا انجام برخی مسئولیت‌های رسانه‌ای از جمله توییت زدن، کامنت گذاشتن، عضو شدن در یک کانال و… می‌توانند مواردی باشند که یک پلتفرم در قبال ارائه بیت‌کوین رایگان، از کاربران خود بخواهد.

بنابراین احتمالا تاحدی برای شما واضح شد که تبلیغات دریافت بیت‌ کوین رایگان در مورد چیست؟! تمام این تبلیغات مربوط به سایت‌ها یا برنامه‌هایی هستند که در قبال انجام کارهای مشخص شده‌ای، نهایتاً در حد 1 یا چند ساتوشی (0.00000001 بیت‌کوین) به کاربران خود هدیه می‌دهند. با فرض این شرایط و اطلاع شما از مفهوم بیت‌کوین رایگان، در ادامه مطمئن‌ترین روش‌ها و پلتفرم‌های دریافت بیت کوین رایگان را به شما معرفی می‌کنیم.

روش‌های دریافت بیت کوین رایگان

برای شرکت در برنامه‌های دریافت بیت‌کوین رایگان، روش‌های مختلفی وجود دارد ولی همه آن‌ها کاربردی نیستند. در این بخش روش‌های تست شده و موثر برای دریافت بیت کوین رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد که با توجه به نظرات کاربران و علاقه‌مندان به این حوزه، به عنوان بهترین موارد در بین انواع خود شناخته می‌شوند. با شناخت این روش‌ها و صرف زمان کافی برای انجام آن می‌توانید ارز دیجیتال بیت‌کوین را به‌ صورت رایگان کسب کنید. به‌ طور کلی بهترین روش‌های دریافت بیت‌کوین رایگان عبارت‌اند از:

روش‌های دریافت بیت کوین رایگان

  • فاست‌های بیت کوین 

فاست یا Faucet به سایت‌هایی گفته می‌شود که با فعالیت در آن‌ها می‌توانید بیت‌کوین رایگان به دست آورید. فاست‌ها جزو اولین پلتفرم‌هایی هستند که با این هدف راه‌اندازی شدند و محبوبیت زیادی بین کاربران دارند. شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت‌های فاست و انجام کارهایی ساده مانند نظر دادن، مشاهده تبلیغات و کلیک کردن روی دکمه‌های مختلف، بیت کوین به دست آورید. شما به ازای هر کاری که انجام می‌دهید مقدار بسیار ناچیزی بیت کوین دریافت می‌کنید که شاید 0.001 دلار ارزش داشته باشند. با انجام این کارهای ساده و زیر مجموعه‌گیری داخل این سایت‌ها می‌توانید بیت کوین رایگان به دست آورید. سایت‌های Cointiply و freebitcoin جزء بهترین سایت‌های فاست برای به دست آوردن بیت کوین هستند.

  • ایردراپ‌های بیت کوین

شرکت در ایردراپ‌ها یکی از جذاب‌ترین روش‌های دریافت بیت کوین رایگان است. ایردراپ‌ها با هدف تبلیغ یک پروژه جدید و معرفی آن به کاربران انجام می‌شوند. طرز کار ایردرا‌پ‌ها بدین صورت است که شما باید شبکه‌های اجتماعی پروژه را فالو کرده و پست‌های آن را لایک و شیر کنید. در واقع شما باید از پروژه حمایت کنید تا بتوانید در قرعه کشی شرکت نمایید. در نهایت تعدادی از شرکت‌کنندگان به عنوان جایزه بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را دریافت خواهند کرد. با توجه به زمانی که برای این کار می‌گذارید، شرکت در ایردراپ یک روش عاقلانه و جذاب برای کسب بیت کوین به‌صورت رایگان به شمار می‌رود.

  • دریافت بیت کوین از طریق ماینینگ

ماینینگ یکی دیگر از روش‌های دریافت بیت کوین رایگان به شمار می‌رود. البته باید دقت داشته باشید که منظورمان استخراج بیت کوین با استفاده از دستگاه‌های ماینینگ نیست، چون این دستگاه‌ها نسبتا گران هستند و خرید آن‌ها نیاز به هزینه دارد. در عوض، شما می‌توانید از سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که از استخراج ابری بیت کوین پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید. با انجام این کار می‌توانید در مدت زمان مشخص مقداری بیت کوین رایگان به دست آورید و پس از رسیدن به حد نصاب، آن‌ها را به فروش برسانید.

  • گرفتن بیت کوین رایگان با استفاده از برنامه‌های افیلیت و ریفرال کدها

شما می‌توانید از برنامه‌های افیلیت و ریفرال کدها نیز برای بیت کوین رایگان استفاده کنید. ریفرال کدها به این صورت کار می‌کنند که شما باید دوستان و آشنایان خود را به برنامه یا سایت موردنظر دعوت کنید. زمانی که دوستان شما با کد ریفرال شما عضو سایت شوند به شما بیت کوین داده می‌شود. هر چقدر افراد بیشتری با کد شما ثبت‌نام کنند، میزان بیت کوین دریافتی شما نیز افزایش خواهد یافت. همچنین شما می‌توانید با عضویت در برنامه‌های افیلیت و فروش محصولات موجود در آن‌ها بیت کوین کسب کنید. این کار نیاز به دانش بازاریابی و تلاش زیادی دارد. اما اگر بتوانید به خوبی عمل کنید، می‌توانید میزان بیت کوین قابل توجهی به دست آورید.

دریافت بیت کوین رایگان از طریق بازی

  • دریافت بیت کوین از طریق بازی

بازی کردن اغلب به‌منظور پر کردن اوقات فراغت انجام می‌شود و جذابیت‌های خاص خود را دارد. در این میان برخی از بازی‌های کریپتویی وجود دارند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید ارز دیجیتال رایگان از جمله بیت کوین به دست آورید. این بازی‌ها در دو نوع رایگان و پولی ارائه می‌شوند.

در بازی‌های پولی شما باید سرمایه اولیه داشته باشید تا با خرید آواتارها و محصولات مختلف شروع به بازی کنید. اما در بازی‌های رایگان شما به هیچ سرمایه اولیه‌ای نیاز ندارید و باشت سر گذاشتن مراحل می‌توانید بیت کوین رایگان به دست آورید. Bitcoin Blast ،Dragon City و Slotomania از جمله بازی‌های جذابی هستند که امکان دریافت رایگان بیت کوین را برای شما فراهم می‌کنند.

  • دریافت بیت کوین از طریق انجام تسک‌ها و نظرسنجی‌ها

انجام تسک‌ها و نظرسنجی‌ها یکی از روش‌های شناخته‌شده برای دریافت بیت کوین است. شما باید در سایت‌های نظرسنجی ثبت‌نام کنید و با انجام تسک‌های مختلف سطح خود را ارتقا دهید. با انجام این کار مقداری بیت کوین به‌عنوان پاداش به شما پرداخت خواهد شد. پس باید سایت‌های معتبر را شناسایی کرده و با شرکت در نظرسنجی‌ها بیت کوین به دست آورید.

  • دریافت بیت کوین از طریق بانتی ها bounty

بانتی هانتر یا Bounty Hunter به فردی گفته می‌شود که با انجام یک سری کارهای خاص پاداش دریافت می‌کند. بانتی عملکردی مشابه فاست دارد، ولی با آن متفاوت است. پاداش دریافتی بانتی‌ها نسبتا زیاد است و در پروژه‌های کریپتویی انجام می‌شود. در واقع، کاربران باید ایراد یا کدهای مخرب برنامه را پیدا کنند تا به ازای آن پاداش بگیرند. اگر دانش نسبتا زیادی در حوزه برنامه‌نویسی و شناسایی کدها دارید، بانتی هانتر شدن بهترین روش برای شماست تا بتوانید بیت کوین رایگان به دست آورید.

ریسک ها و معایب دریافت ارز دیجیتال رایگان

دریافت ارز دیجیتال رایگان ریسک‌ها و معایب خاص خود را دارد. درست است که شما می‌توانید با انجام یک سری تسک‌ها و استفاده از روش‌های مختلف بیت کوین رایگان به دست آورید ولی اگر هوشیار نباشید به ضرر شما تمام خواهد شد. بنابراین اگر قصد این کار را دارید باید ریسک‌ها و معایب دریافت ارز دیجیتال رایگان را بشناسید. این معایب شامل موارد زیر هستند:

• هک کیف پول: پس از دریافت بیت کوین باید آن را به یک کیف پول معتبر انتقال دهید. شما باید هنگام ارسال آدرس کیف پول دقت به خرج دهید و از ارائه کلید خصوصی آن به دیگران خودداری کنید. چون احتمال هک کیف پول و از دست رفتن دارایی‌های شما وجود دارد.

• لینک‌های اسکم: برخی از افراد سودجو سعی دارند که با وعده‌های اغراق آمیز شما را برای کلیک روی لینک‌های اسکم ترغیب کنند. تشخیص ارز دیجیتال اسکم در نگاه اول ممکن است دشوار باشد؛ بنابراین شما باید کاملا هوشیار باشید چون کلیک کردن روی این لینک‌های مخرب باعث می‌شود که اطلاعات کیف پول یا کارت بانکی شما در معرض خطر قرار بگیرد.

ریسک استفاده از روش‌های بیت کوین رایگان

• فیشینگ: امروزه پولشویی یا فیشینگ به‌عنوان یکی از روش‌های کلاسیک برای کلاهبرداری از کاربران شناخته می‌شود. با توجه به این قضیه احتمال این که در دام فیشینگ بیفتید وجود دارد. طی این روش کلاهبرداری یک فرد یا نهاد خودش را به‌عنوان مرجع معتبر معرفی می‌کند تا کاربران را فریب دهد. این مراجع کلاهبردار سعی دارند که اطلاعات حساب بانکی، نام کاربری و رمز عبور حساب شما را سرقت کرده و از آن برای پولشویی استفاده کنند.

فروش بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

پس از به دست آوردن بیت کوین رایگان می‌توانید آن‌ها را داخل کیف پول ذخیره کرده یا با فروش آن‌ها کسب سود کنید. برای فروش ارز دیجیتال بیت کوین می‌توانید از صرافی ایرانیکارت کمک بگیرید. این صرافی امنیت بالایی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بیت کوین‌های خود را با بهترین قیمت بازار به فروش برسانید. این کار کاملا ساده است و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. برای فروش بیت کوین در صرافی ایرانیکارت باید مراحل زیر را طی کنید:

۱. یک حساب کاربری در صرافی ایرانیکارت باز کنید.
۲. فرآیند احراز هویت را به‌صورت کامل انجام دهید.
۳. روی بخش خرید و فروش ارز دیجیتال کلیک کنید.
۴. رمز ارز بیت کوین را انتخاب کنید.
۵. میزان دارایی که قصد فروش آن را دارید را وارد کنید.
۶. آدرس کیف پول ایرانیکارت را وارد کنید و منتظر تایید تراکنش بمانید.
۷. پس از تایید فرآیند انتقال، میزان ریالی آن به حساب شما واریز خواهد شد.

بهترین سایت‌ها برای استخراج بیت‌کوین رایگان

انجام تسک و استخراج بیت کوین جزء روش‌های ایده‌آل برای دریافت بیت کوین رایگان شناخته می‌شوند. شما می‌توانید به سایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید و با انجام تسک‌های ساده، بیت کوین رایگان به دست آورید. به‌طور کلی بهترین سایت‌ها برای انجام تسک‌ها و استخراج بیت کوین عبارت‌اند از:

  • Cryptofree

کریپتو فری یکی از شناخته‌شده‌ترین سایت‌های کریپتویی است که به ازای انجام یک سری کارها به کاربران بیت کوین رایگان می‌دهد. این سایت در کشور پاناما ثبت شده است ولی هیچ اطلاعاتی درباره مالکان آن در دسترس نیست. کاربران می‌توانند از روش‌های مختلفی همچون شرکت در لاتاری، بازی کردن، آنلاین شدن ساعتی، تاس انداختن، رفرال گیری و شرکت در صندوقچه‌های جایزه بیت کوین به دست آورند. این سایت قدمت نسبتا زیادی دارد ولی اغلب کاربران از آن به دلیل عدم پرداخت بیت کوین شکایت می‌کنند. کاربران زمانی می‌توانند بیت کوین‌های خود را برداشت کنند که به حد نصاب لازم یعنی 0.2 بیت کوین برسند.

  • Freebitco

فری بیت کوین یکی دیگر از سایت‌های مطرح در زمینه ارائه بیت کوین رایگان است. این سایت روش‌های متنوعی را برای کسب رایگان بیت کوین به کاربران ارائه می‌دهد. بنابراین شما با عضویت در سایت freebitco.in. انجام یک سری وظایف همچون رفرال گیری، شرکت در لاتاری، شرکت در مولتی پلی و ثبت‌نام در سایت به‌صورت رایگان بیت کوین دریافت کنید. این سایت در ابتدا به‌صورت طراحی ساخته شده بود ولی به محض این که مورد توجه قرار گرفت، توسعه‌دهندگان آن را ارتقا دادند تا یک محیط جذاب برای کسب btc رایگان برای کاربران فراهم کنند.

سایت‌های کسب بیت کوین رایگان

  • Cointilpy

کوین تیلپی (Cointilpy) یکی دیگر از سایت‌های جذاب برای کسب بیت کوین رایگان به شمار می‌رود. کوین تیلپی یک سایت فاست به شمار می‌رود و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌صورت قطره‌ای بیت کوین جمع کنید. در واقع شما با کلیک روی تبلیغات و شرکت در نظرسنجی‌های این سایت می‌توانید مقداری بیت کوین به دست آورید و پس از این که به حد نصاب رسیدید، آن را برداشت کنید.

  • Rollercoin

Rollercoin از جمله سایت‌های جذابی است که امکان دریافت بیت کوین رایگان از طریق استخراج و بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید از گوشی موبایل و کامپیوتر برای دسترسی به این سایت استفاده کرده و سپس با ماین کردن، btc رایگان به دست آورید. این سایت رابط کاربری ساده‌ای دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی بیت کوین به دست آورید. جوایزی که رولر کوین پرداخت می‌کند بر اساس ساتوشی هستند و شما می‌توانید با ثبت‌نام داخل سایت 1000 ساتوشی دریافت کنید. پس اگر به دنبال یک محیط جذاب برای کسب بیت کوین هستید، rollercoin گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

  • Cryptotab

Cryptotab یک سایت قدرتمند برای استخراج بیت کوین به وسیله کامپیوتر و موبایل است. شما می‌توانید به‌راحتی در این سایت ثبت‌نام کرده و با استخراج ابری بیت کوین، کسب درآمد کنید. استفاده از این سایت کاملا ساده است و همه می‌توانند به کمک آن بیت کوین رایگان به دست آورند.

  • Allcoin pw

Allcoin pw از دیگر سایت‌های استخراج بیت کوین است که از سایر روش‌های دریافت بیت کوین نیز پشتیبانی می‌کنند. شما می‌توانید علاوه بر استخراج ابری بیت کوین با انجام تسک‌های مختلف، بازی کردن و کلیک کردن کسب درآمد کنید. همچنین سایت Allcoin pw امکان کسب درآمد از طریق ریفرال گیری را نیز فراهم کرده است. بنابراین با زیر مجموعه گیری می‌توانید میزان درآمد دریافتی خود از این سایت را افزایش دهید.

ریسک بیت کوین رایگان را جدی بگیرید

همانطور که در بالا توضیح دادیم، بیت کوین رایگانی وجود ندارد و تنها یک تبلیغ گول زننده است. کاربران هیچگاه به پول زیادی دست پیدا نخواهند کرد و همواره خطرات زیادی نیز آن‌ها را تهدید می‌کند. بنابر این هیچگاه روی لینک‌هایی با تبلیغات مربوط به بیت کوین رایگان سریع کلیک نکنید. هکرها همواره با چنین عناوین دروغینی سعی می‌کنند تا به حریم خصوصی شما از طریق ایمیل‌ها یا برنامه‌های ویروسی نفوذ کنند. حساب‌های بانکی خصوصاً کارت‌های بانکی مانند مستر کارت و ویزا کارت نیز از اهداف سایت‌های کلاه بردار هستند پس به هیچ عنوان اطلاعات کارت‌های اعتباری خود را به هیچ سایت استخراج بیت کوین رایگانی ندهید.

اگر دارای بیت کوین یا ارزهای دیجیتالی دیگری مانند اتریوم، استلار یا دش هستید دقت کنید که کیف پول آنلاین شما همواره ممکن است با خطرات مشابهی رو به رو شود. پس پیشنهاد می‌کنم برای این که از دارایی‌های آنلاین خود محافظت کنید به سراغ کیف پول‌های سخت افزاری همچون کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس و لجر نانو ایکس بروید.

سوالات متداول
Request for Quote

بله. پس از کسب بیت کوین به‌صورت رایگان می‌توانید دارایی‌های خود را داخل کیف پول بیت کوین ذخیره کنید.

بله روش‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از گوشی موبایل می‌توانید بیت کوین رایگان به دست آورید.

ساتوشی ناکاموتو خالق و سازنده بیت کوین است ولی بیت کوین یک دارایی ارزشمند است که به‌عنوان جایگزینی ایده‌ال برای دارایی‌های فیزیکی معرفی می‌شود.

هر یک از روش‌های ذکر شده داخل مقاله گزینه مناسبی برای به دست آوردن بیت کوین رایگان هستند. انتخاب بهترین روش بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

مطمئن‌ترین راه‌های دریافت بیت کوین رایگان (تست شده)
بیت‌کوین (BTC) در حال حاضر برترین، ارزشمندترین و پرطرفدارترین ارز دیجیتال است؛ خرید و فروش این رمزارز به تنهایی 65 درصد از معاملات بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص...
4.33 از 12 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما، به اطلاع می‌رساند که شما می‌توانید با تهیه یک کیف پول امن، برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود اقدام سپس خرید خود را به راحتی از پنل شخصی ایرانیکارت خود انجام دهید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  1. دمت گرم این مطالب واقعی وحقیقی هستن که خیلی ها باید بدونن به این راحتی ها نمیشه از توی دنیای مجازی پول دراود!!!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند با توجه به موارد ذکر شده هیچ سایتی در رابطه با کسب بیت کوین بصورت رایگان وجود ندارد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. cointiply.com
    satoshihero.com
    این دو سایت بهترین سایتهای بیت کوین رایگان هست با پرداخت کاملا مطمئن و باید وقت بذارید و بعد از حدود سه چهار ماه به درآمد خوبی میتونید برسید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام اگر این دو سایت مطمئن هستند میشه بگین که شما الان بیت کوین دارید بعد از چن وقت تونستین بیت کوین دریافت کنین ایا پشت سر هم زدیدو مکث نداشتید در این سایت ها مثلا چن روز نرین تو سایتا ..

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام و عرض ادب
        کاربر گرامی
        با عرض پوزش امکان تایید و یا رد کردن این سایت ها توسط مجموعه امکان پذیر نمی باشد .
        لذا خواهشمند است قبل از انجام هر اقدامی از معتبر بودن آن ها اطمینان حاصل فرمایید
        موفق باشید
        ایرانیکارت

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام دوستان توی گشت گذار توی این دنیای مجازی به سایتهای زیادی برخوردم که بیتکوین میددن و بعداز ثبتنام معلوم میشد یه محدودیتها و حد نصابهایی دارن که کارو سخت میکنه.همه اینا رو گفتم تا به این دو تا سایت که ادرسشو گذاشتم برسیم،واقعا عالیه از همه جهت اول اینکه محدودیت توی برداشت نداری و دوم اینکه سپردهاتو میتونی با17تا ارز تبدیل کنی و برداشت کنی اونم توی کمتراز30دقیقه.

    حتما یه سر بزنید پشیمون نمیشید و تا میتونید کاراییو که ازتون میخادو انجام بدید و پولتونو بگیرید هرکسی هم که شک داره من مدرک دارم نشونش میدم
    faucetcrypto.com

    اینم سایت دوم که هر یکساعت بهت 1500لیتکوین میده و به 20000برسی برداشت داری راحت
    free-litecoin.com
    باور کنید خیلی از سایتا برای برداشت حد معنی دارن که برا رسیدن بهش باید خیلی توی اون سایت باشی اخرشم خسته میشی ول میکنی ولی من خودم از این دوتا سایت برداشت دارم با مدرک.برید ثبتنام کنید و پولدار بشید هوای همدیگه هم داشته باشیم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. satoshihero.com این سایت برای دریافت بیت کوین رایگان آیا معتبره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      خیر معتبر نیست. دریافت بیت کوین فقط از طریق خرید و فروش و یا ماین کردن امکان پذیر است و سایر روش ها فریبی بیش نیست.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
ارز های دیجیتال
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
اگرچه معامله گران بازارهای کریپتو به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با هزاران توکن در حال فعالیت هستند، اما کسب سود ثابت کار ساده‌ای نیست. به همین...
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
آموزش ارز دیجیتال
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
قیمت لحظه ای بیت کوین را از کجا رصد کنیم؟ چگونه از نوسانات قیمتی بیت کوین مطلع شویم؟ این دو سوال، از سوالات مهم علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است؛ آن...
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل تکنیکال
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
به طور کلی اندیکاتورها شاخص‌هایی هستند که با استفاده از داده‌هایی مانند قیمت،حجم معاملات و … روندهای آینده و حرکات قیمتی را پیش‌بینی می‌کنند. در ادامه بیشتر به این موضوع...