آموزش صرافی ارز دیجیتال

چگونه حساب بایننس خود را شارژ کنیم ؟

چگونه حساب بایننس خود را شارژ کنیم ؟

یکی از بهترین صرافی‌ها برای خرید و فروش‌ ارزهای دیجیتال و معامله آن‌ها، صرافی بایننس(binance) می‌باشد. حجم معاملات روزانه بایننس، به بیش از ۱.۲ میلیارد دلار می‌رسد. این یعنی نقدشوندگی و تعداد خریداران و فروشندگان در این صرافی به شدت بالا است. صرافی بایننس امکان شارژ کردن و ترید ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که در این مقاله نحوه شارژ کردن حساب بایننس و ترید در آن آموزش داده می‌شود.

نحوه شارژ کردن حساب بایننس

قبل از انجام ترید در این صرافی، شارژ کردن حساب بایننس با استفاده از ارزهای دیجیتال، مثل بیت کوین، اتریوم و… الزامی است. برای شارژ حساب بایننس می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر مثل بیت کوین، ریپل، لایت کوین، بایننس کوین و … را از داخل سایت binance خریداری و سپس آن را به آدرس کیف پولی که در اختیار شما می‌گذارد، انتقال دهید. مراحل شارژ حساب بایننس به شرح زیر است:

  1. به حساب کاربری خود، وارد شوید و از منوی بالای صفحه، Wallet را انتخاب کرده و روی Fiat and spot کلیک کنید.
  2. در صفحه باز شده، امکانات Deposit مشخص است. روی Deposit که در منوی بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
  3. ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کرده و آدرس کیف پولی که بایننس به شما می‌دهد، کپی کنید. در هنگام خرید ارز دیجیتال از صرافی‌ ایرانی، آدرس را وارد کرده تا به عنوان کیف پول مقصد در نظر گرفته شود. پس از چند دقیقه حساب بایننس شما شارژ می‌شود.

در این قسمت، آموزش شارژ کردن حساب بایننس را به صورت ساده و مختصر آموختید. در بخش بعدی با ترید کردن در این صرافی آشنا می‌شوید.

آموزش ترید در بایننس

حتما می‌دانید که بایننس، تنها در جهت معاملات ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. در صورتی که هیچ ارز دیجیتال خاصی در اختیار ندارید، قبل از شروع ترید، نسبت به خرید و تهیه ارز دیجیتال اقدام کنید. پس از خریداری ارزهای دیجیتال مورد نظرتان، می‌توانید نسبت به معامله بیش از 100 کوین و توکن در صرافی بایننس اقدام کنید. به این صورت که وارد حساب کاربری خود در بایننس شوید. البته با توجه به قوانین این سایت، ایران در لیست تحریم‌های تجاری و اقتصادی قرار دارد و بایننس می‌تواند حساب شما را لغو یا مسدود کند. پس بهتر است با  آی پی غیر ایرانی وارد حساب کاربری خود شوید.

بعد از ورود به حساب کاربری، روی Exchange در منوی بالای صفحه کلیک و Basic را انتخاب کنید (سطح Basic خیلی ساده نیست ولی برای افراد تازه کاری که تجربه چندانی در ترید ندارند مناسب است). سایت بایننس بیش از 200 جفت ارز معاملاتی دارد که باید نسبت به انتخاب جفت ارز معاملاتی خود اقدام کنید. مثلا بیت کوین را می‌توان با 143 ارز دیجیتال دیگر مثل لایت کوین معامله کرد.

این یعنی در صرافی بایننس 143 جفت ارز معاملاتی برای بیت کوین وجود دارد. در صورتی که در حساب شما، فقط ارز معاملاتی بیت کوین باشد، یعنی شما فقط با بیت کوین می‌توانید معاملات خود را انجام دهید. برای مطلع شدن از رمز ارزهای موجود در صرافی بایننس برای معامله اتریوم، روی اتریوم در گوشه بالا کلیک کنید. در این صورت تعداد جفت معاملات اتریوم در این صرافی را خواهید دید. سپس کوینی را که می‌خواهید با ارز مورد نظرتان معامله کنید، انتخاب کنید. مثلا اگر قصد دارید اتریوم را با ریپل معامله کنید روی XRP کلیک کنید. به این صورت ترید جفت اتریوم ریپل و اتریوم در بایننس انجام می‌شود.

این مطلب صرفا برای افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه شده است و جنبه آموزشی دارد. ایرانیکارت مسئولیتی در قبال استفاده از این محتوای آموزشی نخواهد داشت.

سخن نهایی

همانطور که می‌دانید، بایننس یک صرافی جهانی است که میلیون‌ها کاربر دارد و بیشتر از ۱۰۰ ارز دیجیتال در آن معامله می‌شود. در این مقاله با نحوه شارژ حساب بایننس آشنا شدید. همچنین ترید در بایننس و این که چگونه در این صرافی، اقدام به معامله ارزهای دیجیتال کنید را یاد گرفتید. در صورتی که سوالی در زمینه شارژ حساب و ترید بایننس دارید، با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در سریع‌ترین وقت به شما پاسخ داده و شما را راهنمایی می‌کنند.

چگونه حساب بایننس خود را شارژ کنیم ؟
یکی از بهترین صرافی‌ها برای خرید و فروش‌ ارزهای دیجیتال و معامله آن‌ها، صرافی بایننس(binance) می‌باشد. حجم معاملات روزانه بایننس، به بیش از ۱.۲ میلیارد دلار می‌رسد. این یعنی نقدشوندگی...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
    • سلام و احترام
      مراحل با جزییات در مقاله توضیح داده شده است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین صرافی های جایگزین بایننس
آموزش صرافی ارز دیجیتال
بهترین صرافی های جایگزین بایننس
اخیرا یافتن بهترین صرافی جایگزین بایننس، به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. با اجباری شدن احراز هویت در صرافی بایننس، موج عظیمی از تریدرهای حوزه ارزهای رمزنگاری شده دچار...
لیست بهترین ایردراپ صرافی ها ۲۰۲۲
آموزش صرافی ارز دیجیتال
لیست بهترین ایردراپ صرافی ها ۲۰۲۲
بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال برای افزایش عرضه در گردش و تحرکات بازار، توکن‌های رایگان را در جوامع خود توزیع می‌کنند که به عنوان airdrops شناخته می‌شوند. بیشتر ایردراپ‌هایی که...
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت (معرفی بهترین صرافی)
آموزش صرافی ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت (معرفی بهترین صرافی)
از آنجایی که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال بین کاربران ناشناس هستند و در چند ثانیه انجام می‌شوند، سرعت و ناشناس بودن خرید و فروش ارزهای دیجیتال فرصتی جذاب برای مجرمانی است...