اکانت های خارجی

چگونه در اسپاتیفای آفلاین آهنگ گوش کنیم؟

چگونه در اسپاتیفای آفلاین آهنگ گوش کنیم؟

همه ما وقتی برای اولین می‌خواهیم از یک سرویس یا اپلیکیشن خاص استفاده کنیم، اول در مورد چگونگی استفاده از آن سرویس، تحقیق می‌کنیم. در مورد اسپاتیفای نیز به همین صورت است، یعنی اگر علاقه داشته باشید از طریق آن به موسیقی‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید، حتما می‌پرسید چگونه در اسپاتیفای آهنگ گوش کنیم؟ یا چگونه در اسپاتیفای به آهنگ‌های مورد علاقه خود به صوت آفلاین دسترسی داشته باشیم؟ این مقاله را بخوانید تا با نحوه گوش کردن آهنگ در اسپاتیفای و دسترسی به موسیقی‌های آن به صورت آفلاین آشنا شوید.

چگونه در اسپاتیفای آهنگ گوش کنیم؟

از همین ابتدا و بی مقدمه می‌پردازیم به این که چگونه در اسپاتیفای آهنگ گوش کنیم؟ مراحل دسترسی و گوش دادن به آهنگ‌های اسپاتیفای (Spotify) به شرح زیر می‌باشد.
1. ابتدا اپلیکیشن اسپاتیفای را از طریق سایت رسمی spotify دانلود کنید. سپس آهنگ مورد علاقه خود را در نوار سرچ آن جستجو کنید.
2. از بین نتایج به دست آمده، یکی را انتخاب کرده و به صفحه آن هدایت شوید. مثلا در این صفحه روی اسم محسن چاووشی کلیک کرده و به لیست موزیک‌های او دسترسی پیدا می‌کنیم.
3. برای پخش تصادفی یک آهنگ روی گزینه Shuffle Play و برای ذخیره آن روی Save کلیک کنید. در قسمت Your Music می‌توانید به هنرمند یا آلبوم مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.
به این صورت و به همین راحتی می‌توانید به آهنگ مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اکانت اسپاتیفای یا اکانت اپل موزیک

چگونه در اسپاتیفای اهنگ گوش کنیم

نحوه گوش دادن به موسیقی‌های اسپاتیفای به صورت آفلاین

اسپاتیفای (Spotify) برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید موسیقی را روی گوشی همراه خود دانلود کرده و در صورتی که آفلاین هستید به موزیک‌های مورد علاقه خو دسترسی داشته باشید. البته این قابلیت در صورتی برای شما وجود دارد که دارای اکانت پرمیوم بوده و موزیک مورد نظر را در لیست آهنگ‌های مورد علاقه خود سیو کرده باشید. سپس با انجام مراحل زیر در صورت آنلاین نبودن به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش دهید.
1. ابتدا برنامه اسپاتیفای را در دستگاه آیفون یا اندروید باز کرده و سپس به قسمت Your Library بروید.
2. به بخش Music > Playlists رفته و سپس روی گزینه Liked Songs کلیک کنید.
3. حالا می‌توانید گزینه Download را در بالای صفحه مشاهده کنید. برای شروع ابتدا روی دکمه کنار آن ضربه بزنید. به این صورت آهنگ مورد علاقه شما، در لیست علایقتان ذخیره می‌شود و بعد از آن می‌توانید به صورت آفلاین به موسیقی‌های خود دسترسی داشته باشید.

دانلود آهنگ‌ و موسیقی از طریق اسپاتیفای

برای دانلود آهنگ مورد علاقه و نورد نظر خود، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید.

  • مرحله اول
    برنامه اسپاتیفای را روی گوشی همراه خود نصب کرده و در دستگاه خود وارد اکانت اسپاتیفای شوید.
  • مرحله دوم
    روی گزینه Library که در گوشه پایین سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کرده و سپس لیست پخش مورد نظر را در قسمت کتابخانه انتخاب نمایید.
  • مرحله سوم
    سپس در این قسمت روی گزینه download کلیک کرده تا دکمه آن سبز شود. به این صورت آهنگ‌ها در لیست پخش، شروع به دانلود شدن می‌کنند. بعد از این که دانلود به اتمام رسید، پیکان سبز رنگ رو به پایینی در کنار هر آهنگ مشاهده خواهید کرد.
    برای دسترسی به موسیقی‌های دانلود شده، روی گزینه library کلیک کرده و بعد از آن روی موسیقی یا Music کلیک کنید و موسیقی مورد نظر خود را در لیست پخش انتخاب نمایید.

چگونه در اسپاتیفای اهنگ گوش کنیم

نحوه تغییر حالت آفلاین در اسپاتیفای

با وجود این که بسیاری از سرویس‌های موسیقی مثل اپل موزیک، بخش جداگانه‌ای برای دسترسی به موسیقی دانلود شده دارند، ولی اسپاتیفای در این مورد استثنا می‌باشد. در عوض اسپاتیفای حالت آفلاین دارد و حالت آفلاین بودن خود را در بالای صفحه نمایش می‌دهد. به این صورت که می‌توانید در حالت افلاین به موسیقی‌های موردنظر خود گوش دهید.  شما می‌توانید برای دیدن آلبوم و لیست پخش به library اسپاتیفای مراجعه نمایید. اگر موزیکی خاکستری نشده باشد، به این معنی است که باید دانلود شود و سپس پخش آن انجام گیرد. برای جابجایی به حالت آفلاین ، روی دکمه “تنظیمات” موجود در قسمت بالای صفحه کلیک کنید.

گزینه Playback را انتخاب کرده و روی دکمه کناری Offline Mode کلیک کنید تا به حالت آفلاین تبدیل شود (برای بازگشت به حالت آنلاین نیز از همین طریق اقدام کنید).

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید اسپاتیفای (Spotify) چیست، چگونه می‌توانیم در اسپاتیفای اهنگ گوش کنیم و نحوه تغییر حالت آفلاین در اسپاتیفای چگونه است؟ آیا شما تجربه استفاده از این سرویس موسیقی را داشته‌اید؟ در صورتی که تجربه استفاده از آن و گوش کردن به آهنگ‌ها در حالت آفلاین را داشته‌اید، با ما در میان بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...