دانستنی های گیفت کارت

چگونه گیفت کارت بخریم؟

چگونه گیفت کارت بخریم؟

شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن است علاقه زیادی به دیدن فیلم‌های جدید و به روز خارجی داشته و لازم باشد اقدام به خرید اشتراک نتفلیکس کنید تا بتوانید در هر زمانی که بخواهید به هزاران فیلم، سریال و انیمیشن خارجی دسترسی داشته باشید.
به هر حال برای خرید هر کالا، اکانت و یا خدماتی لازم است که شما از اطلاعات بانکی خود جهت پرداخت هزینه آن استفاده کنید ولی شرایط ساخت حساب‌های بانکی مثل مستر کارت یا ویزا کارت را نداشته باشید. یا ممکن است اصلا تمایلی به وارد کردن اطلاعات حساب خود در سایر سایت‌ها نداشته باشید. در این صورت آیا باید به طور کلی قید خرید از یک سایت خارجی را بزنیم؟ پاسخ خیر است و ما می‌توانیم با استفاده از یک گیفت کارت، به راحتی نسبت به خرید از سایت‌های خارجی اقدام کنیم، ولی چگونه می‌توانیم گیفت کارت بخریم؟ در این مقاله به صورت کامل و جامع آموزش خرید گیفت کارت داده می‌شود.

چگونه می‌توانیم گیفت کارت بخریم؟

خرید گیفت کارت و استفاده از آن در بسیار از کشورها به راحتی انجام می‌شود. اما در کشور ایران و کشورهایی که درلیست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند، تهیه گیفت کارت به راحتی نمی‌باشد و با دشواری‌هایی همراه است. حتی استفاده از گیفت کارت در کشورهای تحت تحریم نیز آسان نیست و به محض تشخیص داده شدن، استفاده از گیفت کارت امکان پذیر نمی‌باشد.

یکی دیگر از مشکل‌هایی که برای خرید گیفت کارت وجود دارد، پرداخت وجه و دریافت آن است. برای دسترسی راحت به گیفت کارت پیشنهاد می‌شود از خدمات شرکت‌های واسط مثل ایرانیکارت اقدام نمایید. با خرید گیفت کارت مورد نظر از ایرانیکارت می‌توانید حساب خود را شارژ کرده و به صورت نامحدود از برنامه مورد نظر خود استفاده کنید یا کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. یکی از مهم‌ترین مزایای خرید گیفت کارت از ایرانیکارت عدم پرداخت کارمزد می‌باشد و شما تنها هزینه گیفت کارت را بر اساس نرخ دلار روز پرداخت می‌کنید.

از جمله نکاتی که در زمان استفاده از گیفت کارت باید در نظر داشته باشید، مطابقت ریجن اکانت مورد نظر با ریجن گیفت کارت خریداری شده و پرداخت وجه گیفت کارت با ارز همان کشور می‌باشد. مثلا اگر کشور آمریکا را انتخاب نمایید پرداخت آن باید بر حسب دلار باشد و در صورت انتخاب کشورهای اروپایی نیز پرداخت بر حسب یورو انجام می‌شود. کشور آمریکا، اروپا، فرانسه و انگلیس از جمله کشورهایی هستند که می‌توانید با آی پی آن‌ها به راحتی اقدام به خرید گیفت کارت نمایید.

چگونه گیفت کارت بخریم

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت چیست؟ این کارت‌ها توسط شرکت‌ها، کمپانی‌ها و بانک‌های مختلف صادر می‌شوند تا شما بتوانید به کمک اطلاعات آن‌ها، حساب کاربری خود را در سایت‌های و پلتفرم‌های مختلف از جمله آمازون شارژ کرده و بدون هیچ مشکلی، خریدهای خود را انجام دهید.

برای مثال، خرید از اپل استور، یکی از مشکلات بزرگ کاربران ایرانی است که با Gift card به آسانی برطرف می‌شود.به عبارتی دیگر، شما با خرید گیفت کارت اپل می‌توانید به آسانی به تمامی خدمات و سرویس‌های این شرکت دسترسی داشته باشید. البته این کارت‌ها تنوع بالایی دارند و در بخش‌های مختلفی مانند استور playStation هم به کمک شما می‌آیند.

گیفت کارت، بدون اتصال به حساب بانکی، امکان پرداخت در شبکه‌های مختلف را برای شما فراهم کرده و دقیقا مشابه کارت شارژهای قدیمی موبایل هستند که شما در ازای پرداخت مبلغی، یک کارت  (فیزیکی|مجازی) دریافت می‌کنید که بر روی آن یک کد و مبلغ نوشته شده است. در نهایت، با وارد کردن کد، حساب کاربری شما به اندازه مبلغی که روی کارت است، شارژ شده و می‌توانید با استفاده از آن، کالای فیزیکی و یا الکترونیکی مانند کتاب، فیلم، موسیقی و یا هرچیزی را که به دنبال آن هستید، از کمپانی‌های بزرگ مانند آمازون، اپل استور، استیم، استور آیتونز و… خریداری کنید.

استفاده از گیفت‌کارت‌ها چه مزایایی دارد؟

استفاده از گیفت کارت‌ها مزایایی به همراه دارد که در قسمت قبلی نیز به یکی از آن‌ها یعنی عدم نیاز به افتتاح حساب اشاره شد. در این قسمت به بررسی سایر مزایای استفاده از گیفت کارت‌ها می‌پردازیم:

  • جایگزین مناسبی برای کارت‌های اعتباری هستند.
  • تاریخ انقضا ندارند و شما می‌توانید آن‌ها را به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید.
  • موجودی گیفت کارت‌ها محدود است و در زمان خرید با گیفت کارت نیازی به وارد کردن اطلاعات حساب خود ندارید.
  • استفاده از آن‌ها سریع و راحت است.

معایب استفاده از گیفت کارت‌ها چیست؟

در کنار مزایایی که برای استفاده از گیفت کارت‌ها برشمردیم، می‌توانیم به معایب آن نیز اشاره کنیم. از جمله:

  • موجودی حساب شما محدود است و پس در صورت نیاز به خریدن کالایی با قیمتی بیشتر از قیمت گیفت کارت، امکان خرید آن وجود ندارد.
  • در صورت گم کردن کارت یا به سرقت رفتن گیفت کارت، امکان استفاده از آن وجود دارد.

اگر به هر دلیلی، از خرید محصول خود پشیمان شده‌اید و به دنبال آن هستید که بدانید چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم، می‌توانید از محتوای وبلاگ ایرانیکارت استفاده کنید.

سخن نهایی

گیفت کارت‌ها یکی از روش‌های مناسب برای پرداخت هستند که در صورتی که شرایط افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی را ندارید، می‌توانید از انواع گیفت کارت‌های مختلف استفاده نمایید. در این مقاله آموختیم که چگونه می‌توانیم گیفت کارت بخریم و استفاده از گیفت کارت چه مزایا و معایبی به همراه دارد. اگر سوالی در زمینه استفاده از انواع گیفت کارت دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. ببخشید من میخام اکانتم رو اپدیت کنم و نیاز به گیف کارت به دلار دارم. میتونید کمکم کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای خرید انواع گیفت کارت می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و درخواست خود را ثبت کنید. منظور شما چه گیفت کارتی است؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. با عرض سلام و تشکر.
    چگونه می توانم یک گیفت کارت ۵۰ دلاری تهیه کنم که دوست آمریکایی من بتواند در کشور غنا از آن استفاده کند؟ متشکرم اگر راهنمایی بفرمایند.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، لطفا بفرمایید ویزا و مستر کارت نیاز دارید با گیفت کارت درون برنامه ایی؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. من فعلا در انگلیس هستم می توانم گیفت کارت رو بخرم البته به پوند من در انگلیس کارت بانکی ندارم و نمی تونم از سایتهای مختلف خرید کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، بله شما می‌توانید با خرید گیفت کارت و پرداخت به صورت پوند، خرید خود را نجام دهید. کد گیفت کارت‌ها به صورت آنی و از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...