ویزا کارت

کارت هدیه ویزا چیست؟ (معرفی و راهنمای سفارش)

کارت هدیه ویزا چیست؟ (معرفی و راهنمای سفارش)

کارت‌های هدیه و خرید گیفت کارت های مختلف، به انتخابی مناسب برای هدیه دادن تبدیل شدند. گیفت کارت ویزا هم یک انتخاب ایده آل برای هدیه‌ی تولد، تعطیلات، ازدواج و در کل گزینه ای مناسب برای هدیه دادن است. گیفت‌ کارت ویزا برای افراد در هر سنی مناسب است. شما تصمیم می گیرید که چقدر پول هدیه بدهید. آنها یعنی خانواده و دوستان تصمیم می گیرند که کجا خرج کنند! در این مقاله با کارت هدیه ویزا (Visa Gift Card) آشنا میشویم، پس با ایرانیکارت همراه باشید.

سفارش ویزاکارت هدیه

انواع گیفت‌کارت‌ها در ایرانیکارت قابل ارائه هستند.

برای خرید انواع گیفت کارت، از طریق دکمه زیر درخواست خود را ثبت کنید.

خرید گیفت کارت

معرفی کارت هدیه ویزا

آیا میدانید گیفت کارت چیست و گیفت کارت ویزا چه کاربردی دارد؟ گیفت کارت ویزا یک نوع کارت پیش پرداخت است و هرجایی که ویزاکارت پذیرفته می شود، قابل استفاده است. کارت هدیه‌ ویزا با مقدار مشخصی از وجه صادر می شود و می توان از آن برای خریدهای متعدد، تا زمانی که وجه در کارت باقی مانده است استفاده کرد. یعنی هر بار که خرید می‌کنید، آن مبلغ به طور خودکار از موجودی کارت کسر می شود.

هر کارت ویزای پیش پرداخت مثل کارت هدیه ویزا می تواند به صورت کارت الکترونیکی (غیر فیزیکی) از طریق ایمیل، یا کارت هدیه فیزیکی از طریق پست ارسال شود. از گیفت‌کارت ویزا می توانید در سراسر جهان در فروشگاه و فروشگاه‌های آنلاین، (جایی که کارتهای نقدی ویزا پذیرفته می شود)، استفاده کنید. از کارتهای گیفت ویزا می توان برای پرداخت بدون تماس از طریق کیف پولهای دیجیتال مثل Apple Pay ، Samsung Pay و Google Pay استفاده کرد. به قول ویزاکارت، لبخند را با کارت های هدیه ویزا به اشتراک بگذارید!

در مقاله‌ی “معرفی انواع گیفت کارت های دلاری” با سایر کارت‌های هدیه آشنا شوید.

ویژگی‌های کارت هدیه ویزا

کارت هدیه‌ی ویزا ویژگی‌های برجسته‌ای دارد که چند مورد از آن ها را با هم میخوانیم:

  • در اختیار مشتری‌ است: گیرندگان می توانند در صورت تمایل از GiftCard Visa برای خرید آنچه می خواهند استفاده کنند.
  • بسیار امن است: کلیه کارت‌های ویزا در صورت گم شدن یا سرقت قابل تعویض است.
  • سهولت در استفاده: هنگام خرید، به سادگی کارت را به فروشنده ارائه دهید و رسید خرید را امضا کنید.
  • در دسترس بودن: کارت های هدیه‌ی ویزا در هر یک از میلیون ها مکانی که ویزا پذیرفته می شود، حتی بصورت آنلاین مورد پذیرش قرار می گیرند.

ویزاکارت هدیه (گیفت کارت ویزا)

سفارش گیفت کارت ویزا

سفارش و دریافت این نوع کارت هدیه اعتباری هم مانند سایر سرویس‌ها در ایران با محدودیت جدی مواجه است. گیفت کارت ویزا از ایالات متحده صادر می‌شود و صرفا به شکل مجازی در ایمیل به دست شما میرسد. چون کشور صادر کننده معتبر است، میتوانید با سهولت و آسودگی خاطر خرید های اینترنتی خود را انجام دهید. برای خرید ویزا کارت هدیه میتوانید در ایرانیکارت درخواست خود را ثبت کنید. صدور این کارت با بیلینگ آدرس امریکا انجام میشود اما در صورت تمایل میتوانید با پرداخت ۵ دلار، بیلینگ آدرس را به کشور مورد نظر خود تغییر پیدا دهید. ضمنا این گیفت کارت به دلار صادر می شود.

راهنمای سفارش و کارمزدها

کارتهای مجازی از شبکه ویزا در لول prepaid بوده و متصل به حساب بانکی نیستند. از این نوع کارت‌ها صرفا برای پرداخت اینترنتی روی سایت های مختلف خارجی میتوان استفاده کرد. در نظر داشته باشید که برخی از سایت‌ها از کارت‌های مجازی برای پرداخت پشتیبانی نمیکنند و نیاز است قبل از خرید از طریق ارسال ایمیل به پشتیبان سایت مورد نظر پذیرندگی این نوع کارت برای پرداخت را بررسی نمایید. همچنین برای قرار نگرفتن کارت در معرض مسدود شدن به علت تحریم‌ها و محدودیت‌های کشورمان, در زمان استفاده حتما IP سیستم خود را به سایر کشورها (ترجیحا امریکا) تغییر دهید و در صورت نیاز آدرسی غیر از ایران وارد کنید.

توجه: این نوع کارت اصولا دارای ۷ ماه اعتبار بوده و از مبلغ 5 دلار تا 1000 دلار صادر میگردد و پس از منتقضی شدن اعتبار کارت در صورت داشتن موجودی، موجودی آن سوخت میگردد. ضمنا کارت های مجازی قابلیت شارژ مجدد، کارت به کارت یا نقد کردن ندارند.

 مدت زمان صدور گیفت کارت ویزا در ایرانیکارت 3 روز کاری و کارمزد صدور کارت ها به شرح زیر است:

مبلغ مورد درخواست  کارمزد خدمات
5 تا 50 دلار  5 دلار
50 تا 100 دلار 7 دلار
100 تا 500 دلار 10 دلار
500 تا 1000 دلار 12 دلار

جهت دریافت این نوع کارت و سایر کارت هدیه ها پس از عضویت در سایت می‌توانید در سربرگ کارت‌های اعتباری، محصول مورد نظرتان را ثبت سفارش کنید.

سلب مسئولیت: این بلاگ صرفا با هدف آموزش و اطلاع‌رسانی در حوزه ارزهای دیجیتال نگارش شده و ایرانیکارت به هیچ‌وجه توصیه‌ای به خرید یا فروش ارزهای دیجیتال ندارد. بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرریسک و پرنوسان است و ورود به آن نیازمند دانش و تجربه کافی در حوزه کریپتوکارنسی و معاملات بازارهای مالی است.

برای اطلاعات بیشتر مقالات زیر را هم مطالعه کنید:

سخن پایانی

کارت هدیه ویزا و به طور کلی گیفت‌کارت‌های مختلف گزینه‌ی جذابی برای خوشحال کردن عزیزان شما هستند. همکاران من در ایرانیکارت همیشه به شریک بودن در شادی‌های شما افتخار میکنند.

آیا تابحال از خدمات صدور گیفت کارت در ایران استفاده کردید؟ پیش از این چقدر با سرویس‌های ما در این زمینه آشنا بودید؟

کارت هدیه ویزا چیست؟ (معرفی و راهنمای سفارش)
کارت‌های هدیه و خرید گیفت کارت های مختلف، به انتخابی مناسب برای هدیه دادن تبدیل شدند. گیفت کارت ویزا هم یک انتخاب ایده آل برای هدیه‌ی تولد، تعطیلات، ازدواج و در...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. دو گیفت کارت دارم که هر کدام مبلغ متفاوتی دارند چطور می توانم از هر دوی آنها در خرید یک محصول و در یک سایت استفاده کنم؟! لطفا راهنمایی کنید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، فقط از یک گیفت کارت می‌توان نسبت به پرداخت در سایت‌های خارجی و یا خرید محصول اقدام کرد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام من کیف کارت ۵۰دلاری دارم چجوری میتونم از اون تو ایران برداشت کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      با استفاده از گیفت کارت، نه می‌توان وجهی برداشت کرد و نه قابلیت کارت کشیدن دارند. ولی با استفاده از آن‌ها می‌توانید پرداخت در بعضی از سایت‌های خارجی را انجام دهید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...