دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد از بازی second life

کسب درآمد از بازی second life

بازی second life یکی از بازی‌های جذاب و مهیجی است که از طریق آن می‌توانید علاوه بر بازی و سرگرم شدن به درآمد بالایی هم برسید. این بازی تکنیک‌هایی دارد که اگر نسبت به آن‌ها آشنایی نداشته باشید، شاید در ابتدای بازی گیج شده و از ادامه آن انصراف دهید. پس این مقاله را بخوانید تا با نحوه کسب درآمد از بازی second life آشنا شده و تکنیک‌های آن را بیاموزید.

بازی سکند لایف (second life) چیست؟

بازی سکندلایف (second life)، یک بازی سه بعدی است که در سال 2003 به بازار گیم وارد و به گیمرها تقدیم شد. در این بازی کاربر می‌تواند با سایر افراد در تعامل و ارتباط باشد، محتوای بازی مثل ساختمان، اشیا یا افراد مختلف را طراحی کند و محیط بازی خود را خاص و منحصر به فرد نماید. بنابراین این بازی User-generated Content است و محدودیت‌های کمی دارد. از آنجایی که کاراکترهای این بازی مناسب بزرگسالان است، بنابراین افراد +18 می‌توانند در این بازی حضور داشته باشند.

منظور از User-generated Content نوعی بازی است که محتوای آن در دست کاربر می‌باشد. یعنی بازیکنان به ساخت اشیا، ساختمان، کارکترها و سایر بخش‌های بازی می‌پردازند و از این طریق محتوای خاص و منحصر به فردی را برای خود خلق می‌کنند.

در بازی second life می‌توانید با افراد دیگری در ارتباط باشید و از محیط چت روم آن بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید در دورهمی‌های اجتماعی، کنسرت‌های زنده، کلاس‌های دانشگاهی و رویدادهای خبری شرکت کنید و هر کار دیگری که در دنیای واقعی قابل انجام است را در این بازی انجام دهید. علاوه بر این می‌توانید در این بازی کارهای غیر واقعی و غیر ممکن در دنیای واقعی را نیز انجام دهید، مثلا به آواتارها قدرت پرواز دهید و … .

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از بازی New world

کسب درآمد از بازی second life

نحوه کسب درآمد از بازی second life

با انجام هر یک از مراحل زیر می‌توانید از بازی second life کسب درآمد کنید.

فروش آیتم‌های مختلف بازی

یکی از روش‌های کسب درآمد در بازی second life ساخت آیتم‌های 3 بعدی مثل وسایل منزل، خانه، لباس و … و فروش آن‌ها و در نتیجه کسب درآمد است. شما می‌توانید در این بازی متن‌های مختلف برنامه نویسی را هم نوشته و از طریق آن‌ها کسب درآمد کنید.

ساخت و ساز و فروش زمین

با خرید زمین و ساخت و ساز در این بازی، می‌توانید به یک فرد پر درآمد تبدیل شوید. یعنی می‌توانید در این بازی ملک و زمین خریداری کنید و بعد از مدتی آن را به فروش رسانده یا آن‌ها را اجاره دهید. Anshe Chung یکی از کاربران حرفه‌ای این بازی است که توانست از طریق بازی second life بیش از 1 میلیون دلار درآمد داشته باشد و به عنوان اولین میلیونر مجازی شناخته شود.

خلق تجربه‌های جدید

یکی از روش‌های دیگری که می‌تواند منجر به کسب درآمد از این بازی شود، ساخت مینی گیم‌ها، طراحی و ساخت سالن‌های کنفراس، موسیقی و … است. یا مثلا شما می‌توانید یک کلاب بسازید و در آن شروع به تبلیغ کنید. هر چه کلاب معروف‌تری داشته باشید، درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد. در کل اگر کار طراحی و ساخته شده، طرفداران بیشتری را به خودش جذب کند، درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد.

کار کردن برای مشاغل بازی

یکی از روش‌های کسب درآمد در بازی سکندلایف، کار کردن برای بیزنس‌های درون بازی است که این می‌تواند به صورت تمام وقت یا پاره وقت انتخاب شود. مثلا می‌توانید در کلاب‌ها میزبان شوید، یا نقش دیجی در یک مهمانی را ایفا کنید، همچنین می‌توانید در فروشگاه‌های این بازی به عنوان یک فروشنده به فروش وسایل گوناگون مشغول شوید و درآمد بالایی کسب کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

کسب درآمد از بازی second life

آموزش بازی second life

بازی second life چه تکنیک‌هایی دارد و چگونه می‌توان در این بازی موفق به کسب درآمد بیشتر شد. در این قسمت به چند مورد از تکنیک‌های این بازی پرداخته می‌شود.

آواتار

در اولین مرحله پس از ورود به بازی second life باید نسبت به ساخت آواتار اقدام کنید. در این مرحله اصلا نیازی نیست که جنسیت آواتار با جنسیت شما یکی باشد. پس از ساخت آواتار تمام آیتم‌های آن در Inventory ذخیره شده و شما می‌توانید در هر زمان که بخواهید آن را تغییر دهید.

تکنیک‌های بازی

محیط  کاربری بازی second life کمی پیچیده است و بسیاری گیمرها، پس از این که وارد بازی می‌شوند به دلیل آشنایی نداشتن با محیط بازی از آن خارج می‌شوند. گیمرهایی که در این بازی حرفه‌ای می‌شوند بلافاصله بعد از دیدن این پیچیدگی‌ها درجا نمی‌زنند، بلکه آن‌ها را شناسایی کرده و تکنیک‌های بازی را به دست می‌آورند. یکی از تکنیک‌هایی که در این بازی باید بدانید، امکان حرکت آواتار توسط کلیدهای جهت نمای کیبورد است و برای پرواز کردن باید روی گزینه fly در پایین صفحه کلیک کنید. با زدن دکمه fly آواتار به بالا پرتاب شده و می‌تواند پرواز کند. یکی دیگر از تکنیک‌های مهم در بازی second life تلپورت کردن است. برای این کار کافی است که روی نقشه خود در بازی کلیک کرده و به هر نقطه از نقشه که قصد رفتن به آنجا را دارید، دبل کلیک کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد برسید.

تعامل و برقراری ارتباط

از طریق چت روم بازی و همچنین داشتن میکروفون می‌توانید با دیگران تعامل برقرار کنید. البته به این نکته هم توجه کنید که چت باکسی این بازی عمومی است و تمام بازیکنانی که در آن منطقه هستند، می‌توانند پیام‌های شما را مشاهده کنند.

2 نکته مهم و اساسی در بازی second life

  1. عضویت در این بازی رایگان است و شما می‌توانید در هر زمانی که بخواهید، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برای خود آواتار بسازید. البته برای داشتن خانه شخصی در این بازی باید یا پاداش زیادی کسب کنید و یا اکانت پرمیوم این بازی را دریافت نمایید.
  2. از طریق این بازی می‌توانید پول واقعی دریافت کنید و به کسب درآمد برسید. افراد زیادی هستند که از طریق این بازی به درآمد میلیون دلاری رسیدند مثل Ailin Graef، Anshe Chung و … .

کسب درآمد از بازی second life

سخن نهایی

بازی‌های زیادی هستند که می‌توان از طریق آن‌ها به درآمد دلاری رسید و ما در این مقاله سعی کردیم شما را با یکی از بازی‌هایی که می‌توان از طریق آن کسب درآمد کرد، آشنا کنیم. با خواندن این مقاله جذاب، کسب درآمد از بازی second life را آموختید. آیا شما تجربه انجام این بازی را داشته‌اید؟ از نظر شما چه مواردی می‌تواند به کاربران برای رسیدن سریع‌تر به درآمد کمک کند؟

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

کسب درآمد از بازی second life
بازی second life یکی از بازی‌های جذاب و مهیجی است که از طریق آن می‌توانید علاوه بر بازی و سرگرم شدن به درآمد بالایی هم برسید. این بازی تکنیک‌هایی دارد...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
بازی ها
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
اگر شما هم به بازی‌های اورجینال علاقه‌مند هستید بهتر است بدانید یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های یارانه‌ای متعلق به مجموعه بتل رویال است. بتل رویال ژانری از بازی‌های ویدئویی...
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
بازی ها
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
با پایان سال 2020 لیست هایی از بهترین بازی های ایکس باکس وان این سال منتشر شده است. لیست هایی که به انتخاب منتقدان و یا انتخاب مردم است. در...
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
بازی ها
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
حتما شما هم این روزها، زیاد شنیده‌اید که بسیاری از افراد فقط با بازی کردن درآمدهای زیادی کسب می‌کنند. این به خصوص برای افرادی که به بازی و گیم‌های آنلاین...