دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد دلاری از تدریس زبان در سایت italki

کسب درآمد دلاری از تدریس زبان در سایت italki

با توجه به بالا رفتن نرخ ارز در سال های اخیر، اکثر افراد به کسب درآمد دلاری و کار کردن با دیگر کشورها فکر می کنند. در حال حاضر کارهای فراوانی هستند که شما می توانید به صورت دور کار با کشور های دیگر انجام دهید. برای شروع فعالیت بهتر است که بهترین سایت ها در حوزه تخصصی خود را بشناسید و در مورد آن ها بهتر تحقیق کنید. کسب درآمد از یوتیوب، سایت فریلنسر و upwork امروزه از پرطرفدارترین روش های کسب درآمد ارزی در ایران است. اما سایت هایی مانند dribbble و behance نیز برای کارهای تخصصی گرافیکی مناسب هستند که متاسفانه در ایران کمتر شناخته شده هستند. در این مقاله به کسب درآمد دلاری از سایت italki می پردازیم و در مورد ثبت نام در سایت italki و نقد کردن درآمد ارزی آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

سایت italki چیست ؟

پیش از اینکه درمورد درآمدزایی و نحوه نقد کردن درآمد صحبت کنیم باید بدانید که سایت italki چیست ؟ یک پلتفرم فوق العاده برای آموزش زبان. سایت italki اساساً بستری است که می توانید در آن کلاسهای زبان یک استاد را مستقیماً  رزرو کنید. در این پلتفرم شما هزاران معلم مستقل را پیدا خواهید کرد که کلاس های خود را در italki برگزار می کنند. آنها برنامه، قیمت خاص خود را تعیین می کنند، شرایط و تجربیات منحصر به فردی دارند و در نقاط مختلفی از جهان زندگی می کنند.

” سایت ایتاکی”  هیچگونه کلاس ارائه نمی دهد ، بلکه معلمان فقط برای تسهیل روند آموزش از این تریبون برای کارشان استفاده می کنند. پرداخت هزینه ی کلاس ها از طریق italki انجام می شود اما کلاس ها به طور معمول از طریق Skype انجام می شوند و گزینه هایی مانند WeChat ، FaceTime و دیگر برنامه ها نیز برای برگزاری کلاس ها ممکن است.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

انواع زبان ها و هزینه ی آن ها در سایت italki

حال که می دانید سایت italki چیست و دقیقا چه کاری می کند بد نیست در مورد زبان های که در این سایت تدریس می شوند و هزینه ی کلاس ها هم اطلاعاتی داشته باشید. باید اقرار کرد که در هیچ کجا تنوع زبانی که سایت ایتاکی پیشنهاد می کند را نمی توان دید. تعداد مدرسان زبان این سایت نزدیک به ۱۰ هزار نفر است و در حال حاضر برای بالای ۱۰۰ زبان می توان در این سایت مدرس پیدا کرد. در این سایت می توان انتخاب کرد که معلم از کدام کشور باشد، چه جنسیتی داشته باشد و سنش چقدر باشد. این قابلیت رضایت مردم از این سایت را بسیار افزایش داده است.

در سایت ایتاکی هر مدرس قیمت مخصوص به خود را دارد و این باعث شده است که هزینه ها چندان محدوده ثابتی نداشته باشد. مثلا برای تدریس اسپانیایی ممکن است مدرسی پیدا کنید که کلاس هایش ساعتی ۵۰ دلار است و ممکن است دیگر معلم ها ۴-۹ دلار برای هر ساعت پول دریافت کنند. هزینه ها در اصل بر اساس عرضه و تقاضای کلاس های یک مدرس شکل می گیرد. برخی از استادان در این سایت به دلخواه خود کلاس های رایگان برگزار می کنند.

تدریس آنلاین در سایت ایتاکی

انواع مدرس در سایت ایتاکی

در حال حاضر مدرسین در سایت italki به دو دسته تقسیم می شوند: مدرسین حرفه ای و مدرسین عمومی.

معلمان حرفه ای حداقل یکی از ویژگی های زیر را دارند ، که پیشتر توسط کارکنان Italki تأیید شده است :

  • تجربه تدریس حرفه ای در مدرسه ، دانشگاه یا مؤسسه زبان
  • مدرک دانشگاهی در حوزه تدریس
  • گواهی تدریس

مدرسین عمومی، کسانی هستند که زبان مادری خود را آموزش می دهند یا به سطح پیشرفته ای از یک زبان رسیده اند که امکان آموزش برایشان فراهم است.

معلم های حرفه ای شاید تجربه ی زیادی در تدریس داشته باشند و حتی برنامه های جدیدی برای تدریس یک زبان ارائه کنند اما قطعا هزینه ی بیشتری باید برای کلاس های آن ها پرداخت کرد. معلم های عمومی اما برای یادگیری زبان محاوره ای بهتر خواهند بود. به صورت کلی تقسیم بندی مدرس ها بر اساس مدارکشان کار درستی نیست، ممکن است خیلی از معلم های عمومی طرفداران بیشتری داشته باشند. بنابراین اگر تصمیم به شروع کار در این سایت داشتید خود را محدود به مدرک نکنید.

نحوه ی ثبت نام در سایت italki

ثبت نام در این سایت بسیار ساده است و شما با یک سری اطلاعات اولیه می توانید ثبت نام خود را در این سایت شروع کنید:

  • به آدرس https://www.italki.com/ بروید بر روی گزینه ی become a teacher کلیک کنید
  • قوانین شروع کار در ایتاکی را به طور کامل مطالعه کنید و سپس بر روی گزینه ی start your application کلیک کنید
  • با ورود به بخش signe up از طریق جیمیل یا اطلاعات جدید ثبت نام کنید
  • در این قسمت زبانی که می خواهید تدریس کنید را وارد کنید
  • در صفحه بعدی اطلاعات اولیه و میزان مهارت در زبان را مشخص کنید.
  • پس از این مرحله به صفحه ای وارد می شوید که باید یک ویدئوی معرفی از خودتان آپلود کنید
  • توضیحاتی در مورد خودتان و متد تدریستان بدهید
  • در مرحله آخر شما قوانین همکاری مطالعه خواهید کرد و پس از قبول منتظر تاییده سایت باشید

دریافت و نقد کردن درآمد دلاری از italki

همانگونه که پیشتر گفتیم هر مدرس می تواند در مبلغی که مد نظر خودت دارد را در سایت ایتاکی مشخص کند. دانش پذیران مبلغ را به سایت واریز می کنند و سایت آن مبلغ را به شما پرداخت می کند. در ایران در حال حاضر به دلیل عدم دسترسی به حساب های بانکی دریافت و انتقال وجه با مشکلاتی رو به رو است. برای نقد کردن درآمد ارزی خود می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

واریز وجه در italki به روش های زیر امکان پذیر است:

حساب پی پال : پی پال یک سرویس مالی آنلاین است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از یک حساب اینترنتی مطمئن به خرید، ‌پرداخت، حواله‌ی خارجی پول بپردازید. علاوه بر خرید و پرداخت ‌‌با استفاده از پی‌پال‌، می‌توان از طریق این سرویس پول نیز دریافت کرد. برای ساخت حساب پی پال به یک ایمیل و اطلاعات کارت اعتباری برای متصل کردن آن به حساب نیاز دارید. خدمات افتتاح حساب پی پال را می توانید از طریق ایرانیکارت دریافت کنید. پس از دریافت حساب شما اطلاعات خود را به سایت ایتاکی می دهید و وجه مورد نظر را دریافت می کنید. با انتقال وجه حساب پی پال خود به پی پال ایرانیکارت بهتر می توانید مبلغ دلاری خود را به ریال داشته باشید.

حساب پایونیر: پایونیر مانند پی پال ،یک سیستم پرداخت و یک کیف پول الکترونیکی است که توانایی پشتیبانی از بسیاری از واحدهای ارزی را داشته و می‌توان از طریق آن دریافت و انتقال پول را انجام داد. برای افتتاح حساب پایونیر می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. سپس وجه دریافت شده را به حساب ایرانیکارت واریز کنید و وجه ریالی مد نظر خود را دریافت کنید. البته روش دیگر پرداخت سایت ایتاکی این است که از حساب پایونیر خود وجه را به کارت اعتباری انتقال می دهد بنابراین اگر شما کارت اعتباری دارید می توانید از این روش نیز درآمد خود را دریافت کنید.

کلام آخر

در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم که سایت italki چیست و چگونه از طریق آن کسب درآمد کنیم؟ در صورتی که شما پیشتر کار تدریس را انجام داده اید و امکان ارسال مدارک به ایتاکی را دارید حتما به عنوان مدرس حرفه ای در این سایت ثبت نام کنید. این کار را هر فرد به عنوان شغل دوم خود می تواند انجام دهد و با توجه به اختلاف قابل توجه دلار و ریال درآمد خوبی در بر خواهد داشت. نگران دریافت پول خود نباشی ایرانیکارت در تمامی مراحل افتتاح حساب تا انتقال و دریافت وجه ریالی در کنار شما خواهد بود. چنانچه شما یا دوستانتان از طریق این سایت کسب درآمد داشته اید، لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام، اگر به عنوان زبان آموز قصد داشته باشیم کلاسی رو در italki شرکت کنیم، از طریق شما میشه هزینه رو پرداخت کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، درخواست پرداخت شما در سایت است یا اپلیکیشن italki؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام و درود
    با توجه به تحریمات و مشکلات برای ایرانیان
    آیا نام شهر و محل سکونت رو باید به صورت دقیق وارد کرد یا یه شهر و کشور دیگه رو بگیم؟؟؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، اطلاعات شما نباید ایرانی باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام. برای نقد کردن درآمد در این سایت، میتونیم حساب پی پال شما رو بدیم و شما بعد از کسر کارمزد برامون به ریال تبدیل کنید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بله برای ثبت درخواست خود، لطفا در پنل سایت ایرانیکارت تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...