دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد دلاری از سایت Olymp Trade

کسب درآمد دلاری از سایت Olymp Trade

در ماه های گذشته تب و تاب کسب درآمد دلاری در ایران بسیار زیاد شده است. یکی از مرسوم ترین روش های کسب درآمد ارزی در حال حاضر سرمایه گذاری در خرید ارز دیجیتال، فارکس و پلتفرم الیمپ ترید است. سایت Olymp Trade یکی از محبوب ترین کارگزاران تجارت آنلاین است و در حال حاضر بیش از 25000 مشتری دارد که هر روز در این بستر تجارت می کنند. این کارگزار از سال 2014 وجود داشته است و طی سالهای گذشته به طور مداوم پلت فرم معاملات خود را بهبود بخشیده است.

اما آیا سایت Olymp Trade واسطه مناسبی برای شماست؟ با وجود کلاهبرداری های فراوان در این صنعت، مهم است که قبل از ثبت نام در هر سیستم عامل، دقت لازم را انجام دهید. در این مقاله به  بررسی Olymp Trade می پردازیم و همه مواردی که باید بدانید را توضیح می دهیم.

کسب درآمد دلاری در پلتفرم Olymp Trade

پلتفرم الیمپ ترید به صورت کاربر پسند طراحی شده است. ساختار پلتفرم بسیار تمیز و منظم است و این باعث می شود که هر چیزی که نیاز دارید را به سرعت پیدا کنید. به سه روش می توانید در پلتفرم الیمپ ترید فعالیت کنید:

  • سایت اصلی به آدرس : olymptrade.com
  • اپلیکیشن دسکتاپ برای هر دو نسخه ی ویندوز و مک
  • اپلیکیشن موبایل برای اندروید و ios

این که می توانید از طریق گوشی موبایل و دیگر دستگاه ها به الیمپ ترید متصل شوید یک قابلیت بسیار کاربردی است. نسخه ی موبایل تمامی قابلیت های نسخه ی دستکاپ و سایت اصلی را دارد بنابراین می توانید به راحتی در هر زمان معاملات خود را بدون اینکه چیزی از دست بدهید با موبایل انجام دهید. در ادامه به برخی از امکانات این پلتفرم چند سکویی اشاره می کنیم.

الیمپ ترید در چه کشور هایی کار می کند

در مقاله ی الیمپ ترید در ایران اطلاعات خوبی در مورد استفاده از این پلتفرم و کسب درآمد دلاری  در ایران به شما داده شده است اما به صورت کلی سایت Olymp Trade تریدرهایی از مناطقی مانند هند ، نیجریه ، آفریقای جنوبی ، پاکستان ، تایلند ، سنگاپور ، کنیا ، اندونزی ، مالزی ، اوکراین ، ویتنام ، برزیل ، مصر ، تایلند ، ویتنام ، فیلیپین و سریلانکا را می پذیرد. اکثر کشورهای داخل آسیا ، آفریقا و آمریکای لاتین توسط این کارگزار پذیرفته می شوند.

متأسفانه ، Olymp Trade ترید هایی از ایالات متحده ، اروپا ، کانادا ، ژاپن ، استرالیا ، انگلستان ، روسیه یا اسرائیل را نمی پذیرد. اما برای تبدیل شدن به یک مارکت جهانی در حال حاضر در الیمپ ترید به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، عربی، چینی، تایلندی، ویتنامی، پرتقالی، ملاییایی، اندونزیایی و هندی می توان معلملات را انجام داد.

کسب درآمد دلاری از سایت olymp trade

معاملات کوتاه مدت در  سایت Olymp Trade

پلتفرم الیمپ ترید ، بر معاملات کوتاه مدت تمرکز دارد. این موقعیت ها را می توان به مدت کوتاه 15 ثانیه تا 3 ساعت نگه داشت. این پلتفرم به معامله گران اجازه می دهد زمان انقضا مشخصی را انتخاب کنند و اینکار به کاربران امکان کنترل بیشتر در تجارت خود را می دهد. آنها همچنین می توانند در هر زمان معامله ضرر را لغو کنند. این ویژگی های منحصر به فرد باعث می شود تا معامله گران ابتدایی نیز بتوانند شروع به کار کنند.

نسخه ی نمایشی رایگان Olymp Trade

همراه با آموزش ، Olymp Trade حساب های آزمایشی رایگان ارائه می دهد. هنگام ثبت نام ، به 10 هزار سکه مجازی دسترسی پیدا می کنید تا بتوانید با آنها بازی کنید. به این ترتیب ، هنگام عبور از منحنی یادگیری ، خطر از دست دادن هیچ یک از پول واقعی خود را ندارید. حساب آزمایشی همچنین یک ویژگی ارزشمند برای معامله گران باتجربه است تا از کارآمدی معاملات خود برخوردار شوند. شما می توانید بدون نیاز به سرمایه گذاری ارز واقعی در این نسخه استراتژی های جدید خود را آزمایش کنید.

انواع اکانت Olymp Trade

بعد از حساب آزمایشی اولیه ، دو گزینه متفاوت برای حساب ها وجود دارد. هنگامی که آماده شروع سرمایه گذاری واقعی هستید، می توانید از دو نوع اکانت زیر استفاده کنید:

  •  اکانت استاندارد

برای افتتاح یک حساب استاندارد ، باید حداقل 10 دلار واریز کنید. بله ، این حداقل حداقل است. سرمایه گذاران می توانند حداقل 1 دلار و حداکثر 2000 دلار معامله کنند. حداقل مبلغ برداشت 10 دلار است و حداکثر آن وجود ندارد. فقط می توانید برای روز یک بار برداشت کنید. پردازش برداشت ها حدود 3 روز طول می کشد.

  • اکانت VIP

برای واجد شرایط بودن برای حساب VIP ، باید حداقل 2000 دلار واریز کنید. این حساب مزایای اضافی را ارائه می دهد که حساب استاندارد ارائه نمی دهد. حساب VIP حداکثر مبلغ معاملات شما را به 5000 دلار می رساند. مزیت بزرگ دیگر دسترسی به مشاور VIP است. مشاوران VIP تحلیلگران برجسته و باتجربه مالی هستند. این همچنین دریچه ای برای ابزارهای اضافی برای کمک به آموزش و درک شما از تجارت باز می کند.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

انواع سپرده ها در Olymp Trade

شما می توانید با روش های زیر پرداخت و شروع سرمایه گذاری را انجام دهید:

  • کارت های اعتباری و نقدی
  • حواله بانکی
  • پرداخت های الکترونیکی مانند Skrill و وب مانی
  • ارز رمزنگاری شده مانند بیت کوین

سپرده گذاری بدون هیچ گونه هزینه اضافی رایگان است و حداقل سپرده 10 دلار است. این باعث می شود سایت به راحتی برای همه قابل دسترسی باشد و نقطه شروع خوبی برای مبتدیان باشد. وجوه نسبتاً سریع سپرده گذاری می شود ، اما انتقال وجهی بیشتر از سایر روش ها طول می کشد. ارز رمزنگاری شده سریعتر روش سپرده گذاری است.

جمع بندی نهایی

سرمایه گذاران باتجربه ممکن است از کمبود دارایی و منابع محدودی که سایت دارد ناراضی باشند . با این حال ، Olymp Trade هنوز هم می تواند یک گزینه مناسب برای کسی باشد که به دنبال تجارت آنلاین یا کسب درآمد دلاری هستند، باشد. این پلتفرم برای معامله گران جدید بسیار مناسب است. داشتن منابع محدود البته برای معامله گران سطوح پایین تر چیز بدی نیست و بسیار کمک کننده خواهد بود. ایرانیکارت در تمامی مراحل از ساخت اکانت گرفته تا پرداخت و نقد کردن و کسب درآمد دلاری آماده ی ارائه ی خدمات به شما خواهد بود.

کسب درآمد دلاری از سایت Olymp Trade
در ماه های گذشته تب و تاب کسب درآمد دلاری در ایران بسیار زیاد شده است. یکی از مرسوم ترین روش های کسب درآمد ارزی در حال حاضر سرمایه گذاری...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام خوبین میشه از حساب پاییر براش انتقال داد بعد کار کرد چون من پاییر دارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، لطفا سوال خود را به صورت واضح‌تر مطرح کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر
      ببخشید توی برنامه olymp trade با هر گزینه ای که میخوام واریز انجام بدم دوباره برمیگرده به صفحه اول که داخلش ورود و ثبت نام رو زده و نمیشه واریز کرد میشه من رو راهنمایی کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، دلایل مختلفی برای اختلال ایجاد شده وجود دارد. پیشنهاد می‌شود بررسی‌های زیر را انجام دهید:
        1. پاک کردن حافظه ذخیره‌سازی موقت
        2. ستفاده از مرورگر دیگر
        3. بررسی اتصال اینترنت
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام
    برای واریز پول به حساب برای من وب مانی و…رو نمیاره فقط نقل و انتقالات بانکی و چنتا گزینه مثل بیت کوین،و …میاره چیکار کنم به نظرت؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      اگر Olymp Trade گزینه‌های پرداختی که شما مد نظر دارید (مانند وب‌مانی و دیگر روش‌ها) را پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید به راه‌های دیگر انتقال وجه فکر کنید؛ مثل استفاده از کارت‌های اعتباری، انتقال بانکی یا حتی استفاده از ارزهای دیجیتال مثل بیت‌کوین.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام بنده سوالی در این مورد داشتم آیا امکان دارد این معاملات کلاه برداری یا حرام باشد؟
    آیا ممکن است که این شرکت پول مشتریانش را بالا بکشد؟
    آیا این شرکت شرکت مطمئنی هست؟
    قبل از ورود به معاملات باید این سوالات را از خود و سپس از کسانی که تجربه دارند بپرسید
    لطفا به تمامی سئوالات بنده پاسخ دهید تا هم بنده و دیگران نیز به این پاسخ این سوالات واقف باشند.
    با تشکر از سایت ایرانیکارت.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در مورد حرام یا حلال بودن این کار از مرجع تقلید خود سوال فرمایید. معمولا شرکت‌های مطرح که امکان کسب درآمد از آن‌ها وجود دارد، درآمد نیروهای خود را پرداخت می‌کنند. ولی با توجه به حساسیت بسیاری از آن‌ها به کاربران ایرانی، درصورت مشخص شدن آی پی شما امکان مسدود شدن حساب و عدم پرداخت درآمد وجود دارد. توصیه می‌شود از آی پی غیرایرانی برای کسب درآمد خود استفاده کرده و همیشه آن را ثابت نگه دارید. برای این کار توصیه می‌شود از سرور مجازی (vps) استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام یه سوال داشتم اگر با حساب آزمایشی شروع کنم پولم رو ببرم بالا بعد میشه با واریز پول اون سود رو برداشت کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی منظور شما از حساب آزمایشی چیست؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...