دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد دلاری از سایت Swagbucks

کسب درآمد دلاری از سایت Swagbucks

در حال حاضر در دنیا بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد از طریق اینترنت هستند. این در حدی است که پلتفرم های زیادی برای ایجاد یک فضای سالم برای درآمد زایی ایجاد شده اند. در ایران اما بسیاری از افراد هنوز باور ندارند که به آسانی می توانند کسب درآمد دلاری داشته باشند. و یا در صورت کسب درآمد بتوانند آن مبالغ را در ایران نقد کنند. سال هاست که کسب درآمد دلاری از سایت Swagbucks در کشور های خارجی رایج شده است. در این مقاله خواهیم گفت که سایت Swagbucks چیست و چگونه می توانیم از آن درآمد داشته باشیم؟

سایت Swagbucks چیست ؟

اگر به دنبال راه های کسب درآمد ارزی در اینترنت جست و جو کنید بیشتر مقالات مربوط به کار های فریلنسری در حوزه های تخصصی است. البته که این راه ها بسیار راه های مناسبی برای درآمد زایی است اما اگر ما تخصص خاصی در زمینه ای نداشته باشیم چه می شود؟ تا به حال در مورد گشت و گذار در اینترنت و درآمدزایی شنیده اید؟ سایت Swagbucks یک سایت قوی در همین زمینه است. این سایت بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال دارد امکان درآمدزایی با گشت و گذار در اینترنت را فراهم می کند. شما در Swagbucks می توانید بازی کنید، خرید کنید ، ویدئو تماشا کنید و یا فقط جست و جو انجام دهید. هر بار که یکی از این فعالیت ها را انجام دهید مبلغی که اصطلاحا SB نام دارد را دریافت می کنید.

سایت Swagbucks چگونه کار می کند؟

شروع کار با سایت Swagbucks بسیار ساده است. تنها با ساخت اکانت و یا دانلود کردن اپلیکیشن موبایل می توانید در این سایت وارد شوید. بعد از آن با فعالیت های خود می توانید به صورت نامحدود SB کسب کنید. این SB ها را بعدا می توانید به یک گیفت کارت و یا حساب پی پال تبدیل کنید.

به صورت رایگان در این ثبت نام کنید و 5 دلار هدیه اولیه دریافت کنید. این سایت در حال حاضر برای شهروندان آمریکا، انگلیس، کانادا، فرانسه، اسپانیا، استرالیا و ایرلند در دسترس است. اگر در ایران می خواهید در این سایت فعالیت کنید یک ای پی ثابت داشته باشید.

سایت Swagbucks چیست

نحوه ی کسب درآمد دلاری از  Swagbucks

اگر از فروشگاه هایی که طرف قرار داد Swagbucks هستند خرید کنید می توانید مقداری پول دریافت کنید، این فروشگاه ها شامل: آمازون(Amazon)، والمارت(Walmart)، بست بای(Best Buy) و مواردی دیگر است. به سادگی وارد صفحه خرید Swagbucks شوید و روی خرده فروش آنلاین که می خواهید از آن خرید کنید کلیک کنید. Swagbucks از خریدهای شما کمیسیون بدست می آورد ، اما بخشی از آن را به صورت SB به شما برگرداند این عدد به نسبت هر دلار هزینه شده بدست می آید.

  • جستجوکردن

Swagbucks دارای یک موتور جستجو به نام ‘Swagbucks Search’ است. می توانید دقیقاً مانند یک موتور جستجوی معمولی برای درآمدزایی از آن استفاده کنید. اگر در هر روز جستجوهای اینترنتی زیادی انجام دهید ، این می تواند راهی عالی برای به دست آوردن آسان SB باشد. می توانید برنامه افزودنه ی مرورگر Swagbucks را برای Chrome نصب کنید که می تواند عادت به استفاده از جستجوی Swagbucks را در Google ، Bing و غیره آسان کند.

  • تماشای فیلم ها

با استفاده از ساعت Swagbucks ، می توانید فیلم هایی در مورد موسیقی ، اخبار ، سرگرمی ، حیوانات خانگی ، مسافرت و موارد دیگر مشاهده کنید تا اعتبار خود را افزایش دهید. پتانسیل درآمد برای این کار در سطح پایین است ، اما اگر به دنبال سرگرمی هستید ، هنوز هم یک روش برای جمع آوری SB است.

  • پاسخ به نظرسنجی ها

برای شرکت در نظرسنجی ها و کسب امتیاز می توانید از این سایت استفاده کنید. Swagbucks لیستی از نظرسنجی های مختلف آنلاین را ارائه می کند که می توان برای دریافت جایزه به آنها پاسخ داد. هر نظر سنجی زمان تخمینی برای اتمام ، موضوع مطالعه و همچنین تعداد SB های بدست آمده را نشان می دهد . انتظار می رود در هر نظر سنجی تقریباً ۴۰-۲۰۰ SB امتیاز بدست آورید. هر SB معادل ۱ سنت است، یعنی برای ۵۰ دلار باید ۵۰۰۰ SB داشته باشید. برای این مبالغ باید در نظر سنجی های بیشتری شرکت کنید.

  • معرفی دوستان

اگر دوستانی دارید که کاندیداهای خوبی برای Swagbucks هستند ، آنها را معرفی می کنید تا بتوانید ۱۰٪ از درآمد آنها را بدست آورید. به عنوان مثال ، اگر دوست شما در ماه اول ۵۰۰۰ SB درآمد کسب کند ، شما ۵ دلار پاداش (۵۰۰ SB) به حساب خود دریافت خواهید کرد. وارد حساب Swagbucks خود شوید تا لینک ثبت نام منحصر به فرد خود را دریافت کنید ، سپس می توانید آن را با دوستان ، خانواده ، در وبلاگ خود و غیره به اشتراک بگذارید.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

کلام آخر

در این مقاله گفته شد که سایت Swagbucks چیست و کسب درآمد دلاری از سایت Swagbucks چگونه است؟  در نظر داشته باشید که برای نقد کردن درآمد ارزی خود از این سایت می توانید از طریق ایرانیکارت افتتاح حساب پی پال انجام دهید و SB های دریافتی خود را به پی پال تبدیل کنید.

کسب درآمد دلاری از سایت Swagbucks
در حال حاضر در دنیا بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد از طریق اینترنت هستند. این در حدی است که پلتفرم های زیادی برای ایجاد یک فضای سالم برای...
4.43 از 7 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام خسته نباشید من با فرزندم که ۷ سالشه تنها زندگی میکنم برای همین نمیتونم بیرون ازمنزل کار کنم خواهشمندم که یه سایت خوب که با دیدن تبلیغات میشه درامد کسب کرد معرفی کنید ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام لطفا نحوه ثبت نام در swagbucks را توضیح دهید؟ به شماره مجازی کدام کشور نیاز هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، با در پنل ایرانیکارت، از قسمت سرویس ها –> ساخت اکانت سایت های محتلف–> وریفای کردن سایت مورد نظر، درخواست خود را ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام وقتتون بخیر
        اگه ممکنه روش ساخت اکانت از طریق اپ سواگباکس رو بهم بگید
        من اپ رو نصب کردم اما نمیتونم حساب بسازم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، یک سایت کلیکی است و خدماتی در این خصوص ارائه نمی‌شود.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام میشه بگید چطوری پیشنهاد های سایت social Rebelرو رد کنم ممنون میشم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی،
        1- اگر عضویتی در این وب‌سایت دارید، از گزینه‌ها یا تنظیمات حساب کاربری خود استفاده کنید تا عضویت را لغو کنید.
        2- در صورتی که این پیشنهادات به شکل ایمیل ارسال می‌شوند، می‌توانید از فیلترهای ایمیل خود استفاده کرده و آن‌ها را به صورت خودکار به پوشه‌های اسپم یا غیرمهم منتقل کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام وقت بخیر
    وقتی از سایت Swagbucks بخام درامد زایی کنم برای دریافت پولم میتونم از پی پال مجموعه شما استفاده کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، نقد کردن درآمد Swagbucks از طریق ایرانیکارت انجام نمی‌گردد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام ببخشید در مورد ثبت نام برای معامله توضیح میدهید من توی یکی از سایت ها خوندم ولی متوجه نشدم اینجا هم چیزی در موردش توضیح ندادید ممنون میشم توضیح بدید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان بخش مربوطه در ایرانیکارت تماس بگیرید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. باعرض سلام و درود
    ببخشید من وقتی به مرحله loginمی رسم نمیتونم وارد بشم ip ثابت هم دارم اما نمیشه وارد شد و وارد نمیشه
    ممنون میشم کمکم کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      1- اطمینان حاصل کنید که نام کاربری و رمز عبور خود را به درستی وارد کرده‌اید. مطمئن شوید که از حروف بزرگ و کوچک متمایز استفاده کرده‌اید و همچنین بررسی کنید که Caps Lock فعال نباشد.

      2-مطمئن شوید که نسخه‌ی جدیدتر مرورگر خود را استفاده می‌کنید. ممکن است بازی Swagbucks با نسخه‌های قدیمی‌تر مرورگر سازگار نباشد. برای به‌روزرسانی مرورگر خود، به وبسایت رسمی مرورگر مورد استفاده خود مراجعه کنید.

      3-ممکن است IP ثابت شما در لیست سیاه (Blacklist) قرار گرفته باشد. در این صورت، با تیم پشتیبانی Swagbucks تماس بگیرید و مشکل را گزارش کنید. آنها می‌توانند بررسی کنند که آیا آی‌پی شما در بلک لیست قرار دارد یا خیر و در صورت لزوم، به شما راهنمایی کنند.

      4- آی پی خود را تغییر دهید. در صورتی که مشکل احتمالاً به دلیل آی‌پی شماست، می‌توانید از یک VPN استفاده کنید تا آی‌پی خود را تغییر دهید و سعی کنید مجدداً وارد بازی شوید.

      5- بعضی اوقات مشکلات ورود به سایت‌ها به دلیل مشکلات حافظه موقت مرورگر ممکن است رخ دهد. در این صورت، حافظه موقت مرورگر خود را پاکسازی کنید و سپس دوباره تلاش کنید.

      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. با عرض درود خسته نباشید با وب مانی از کدام سایت ها میتوان درآمد کسب کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترم
      کاربر گرامی، معمولا بسیاری از سایت‌های کسب درآمد از طریق پی پال واریزی خود را انجام داده و تعداد محدودی از سایت‌ها هستند که وب مانی را به عنوان درگاه برای پرداخت درآمد استفاده می‌کنند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام وقت بخیر
    داخل سایت یه post code می‌خواد باید چه عددی وارد کنم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، بهتر است از یک کدپستی (post code) غیرایرانی استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام خانم سری
    وقت بخیر
    ببخشید یه سوال درمورد سواگ باکس داشتم
    من ثبت نام کردم
    و الان میخوام ازش کسب درآمد کنم اما یه مشکلی دارم وقتی سرچ میکنم SB بهم نمیده
    به نظر شما خود موتور جستجو Yahoo رو نصب کنم و سرچ کنم ازش SB ها نمیاد روی حساب سواگ باکسم؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین🙏🙏🙏🙏

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی،
      روش‌های کسب درآمد با سواگباکس متفاوت است، پتانسیل درآمد واقعی کمی فرق می‌کند و فعالیت‌های مختلف به معنای پاداش‌های متفاوتی می‌باشند.
      شما ممکن است 100 SB برای یک نظرسنجی، 5 SB برای خرید یک گیفت کارت یا چند صد یا حتی هزار سواگباکس برای ثبت نام برای یک پیشنهاد ویژه کسب کنید.
      جوایز نیز از طریق ایمیل یا آدرس پستی ایالات متحده با زمان‌های مختلف تحویل داده می‌شوند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خانم سری
        وقت بخیر
        ببخشید من میخام فیلم توی سایت سواگ باکس ببینم اما نمیدونم این فیلم ها کدوم قسمت هستن؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی روی منوی earn your sb کلیک کرده و سپس گزینه watch را انتخاب کنید. به این صورت می‌توانید با تماشای فیلم کسب درآمد کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • درود خسته نباشید ببخشید به نظرتون میشه روزی ۸ هزار SB بدست آورد؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        دریافت ۸ هزار SB در یک روز به نظر بالا می‌رسد و به زمان و تلاشی که برای آن صرف می‌کنید، بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان به این سوال شما پاسخ قطعی داد. ولی افزایش درآمد در سایت Swagbucks بستگی به فعالیت شما مثل پاسخ به نظر سنجی‌ها، تماشای ویدئوها، خرید از فروشگاه آنلاین، جستجو در اینترنت و … دارد.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • درود خسته نباشید
        ببخشید پولی که از این سایت بدست میاریم میتونیم به حساب وب مانی واریز کنیم ؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، دریافت درآمد از سایت Swagbucks از طریق پی پال انجام می‌شود.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • خب با وب مانی از کدام سایت ها میتوان کسب درآمد کرد

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • به دلیل محدودیت‌های مربوط به تحریم‌ها و قوانین مالی بین‌المللی، از وب مانی کمتر در سایت‌های خارجی استفاده می‌شود.
            شما می‌توانید از طریق برخی از سایت‌ها و بروکرهای معتبر در بازار سرمایه و بازار ارز، سرمایه‌گذاری و از وب‌مانی به عنوان روش دریافت درآمد خود استفاده کنید.
            پایدار باشید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام ببخشید با آی پی آلمان هم میشه رفت توش؟
    و ثبت نام رو انجام داد؟ 🙏🙏🙏🙏

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، بله با آی پی آلمان و سایر کشورهای انگلیس،ایرلند، نیوزلند، استرالیا، کانادا، آمریکا، فرانسه، اسپانیا، پرتقال و هند می‌توان از آن استفاده کرد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. قبل از ثبت نام در سایت swagbucks باید vps رو خریداری کنیم و بعد ثبت نام کنیم ؟ بخاطر فیلتر بودن سایت میگم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بله از ابتدا می‌بایست از آی پی غیر ایرانی استفاده کنید. برای ثابت ماندن آی پی پیشنهاد می‌شود از vps (سرور مجازی) استفاده نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، قیمت هر sb معادل 1 دلار است.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. سلام
    چگونه من برای هر بار وارد شدن آی پی ثابت داشته باشم ؟
    نرم افزاری هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای ثابت ماندن آی پی بهتر است از وی پی اس استفاده نمایید. برای خرید وی پی اس به صفحه خرید سرور مجازی مراجعه فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. سلام من تو ایران حساب پی پال افتتاح کردم و اینکه خودم حساب پی پال افتتاح کردم بیدون هیچ هزینه ای جناب پشتیبانی ایا برای سایت شما معتبر هست ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بله شما می‌توانید از پشتیبانی ایرانیکارت برای حساب پی پال خود بهره‌مند شوید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام
        وقت بخیر
        من میخوام ثبت نام کنم ازم شماره تلفن خارج از ایران میخواد
        با شماره مجازی میزنم قبول نمیکنه
        ممنون میشم راهنمایی کنید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          می‌بایست با پشتیبانی سایت موردنظر ارتباط بگیرید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. سلام خسته نباشید در سایتsawgbucks برای بعضی مراحل شماره میخواد تا کد بفرستد با پیش شماره ۴۴+ چه کار باید بکنیم؟ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام
        هر sb معادل چقدر هست؟
        و اینکه حساب بانکی خارجی داشته باشیم میتونیم برداشت کنیم؟
        یا فقطططط پی پال میخواد؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          ارزش 15 هزار sb حدود 150 دلار می‌باشد.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. سلام
    برا بعضی از امکاناتی که هست شماره موبایل میخواد و متاسفانه ایران تحریمه چیکارش میشه کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، شما می‌توانید از شماره مجازی برای بهره‌مندی از امکانات سایت مورد نظر استفاده کنید. برای خرید شماره مجازی، روی لینک خرید شماره مجازی امریکا کلیک کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام این سایت شماره آلمان میخواد برایه تایید کامل حساب با کد 49از کجا بیارم بعد این شماره مجازی میشه یا باید شماره مجازی ثابت بگیری این رایگانا نمیشه

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی خدمات شماره مجازی کشور آلمان از سمت مجموعه ایرانیکارت ارائه نمی‌شود.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. سلام من بن شدم چکار باید کنم.. نمیدونم علت چی بوده

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      باید با پشتیبانان سایت مربوط مکاتبه کنید تا دلیل را به شما بگویند و آن را رفع کنند. احتمالا از شما در خواست احراز هویت کنند.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. سلام خسته نباشید من در سایت swagbuoks ثبت نام کردم. ایا من میتونم فقط با دیدن ویدیو کسب درامد کنم روزی ۵ ساعت وقت بزارم و درامد مناسبی داشته باشم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر
      متاسفانه اطلاعاتی در این خصوص نداریم
      برای کسب اطلاعات بیشتر به گوگل مراجعه بفرمایید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام، شما که تو سایت swagbucks فعالیت کردین ایا کسب درامد کردین؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام و عرض ادب
        کاربر گرامی
        ضمن تشکر از حسن توجه شما به اطلاع می رساند، این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی و راهنمایی شما سایر کاربران در سایت درج شده است.
        امیدواریم سایر کاربران در صورتی که تجربه کسب در آمد از swagbucks را دارند، شما را در این زمینه راهنمایی کنند.
        پیروز باشید.
        ایرانیکارت

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. سلام من میخاهم تو swagbouks فعالیت کنم میخاستم بدونم فقط با دیدن ویدیو میتونم کسب درامد مناسبی داشته باشم روزانه ۵ ساعت زمان بزارم
    جواب بدین ممنون میشم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی هر SB تقریبا یک سنت براورد شده است.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  18. سلام برای ساخت پی پل و وی پی ان ثابت چقدر هزینه باید بدیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی در مجموعه ایرانیکارت پکیج های مختلف برای افتتاح حساب پیپال وجود دارد. اما افتتاح حساب با ۵۲ دلار انجام خواهد شد که شامل هزینه افتتاح حساب و vps و شماره مجازی مخصوص پیپال می باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  19. منظورم اینه که وقتی ثبت نام کردم برایه این که ثبت نامم تکمیل بشه شماره امریکا می خواد میتونم از شماره مجازی استفاده کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی درمورد این مسله نمیتوانیم با اطمینان به شما اطلاعات دهیم. ولی احتمالا از نرم افزار testnow میتوانید شماره کشور مقصد را دریافت کنید و با این شماره ها امتحان بفرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  20. سلام خسته نباشید ثبت نام کردم چگونه 5 دلار اولیه را به دریافت کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      شما میتوانید یک حساب پیپال باز کنید و مبالغ درآمد دلاری خود را به حساب پیپال خود انتقال دهید. مجموعه ایرانیکارت آماده است تا خدمات افتتاح حساب پیپال را نیز برای شما انجام دهد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، ابتدا وارد حساب کاربری خود در سواگ باکس شوید.
        پس از ورود به حساب کاربری، به پنل مدیریت حساب خود بروید. این قسمت معمولاً در بالای صفحه یا در منوی کاربری قرار دارد.
        در پنل، باید گزینه‌های مختلفی وجود داشته باشد. به دنبال بخشی به نام Advertising بگردید و سپس روی آن کلیک کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • ولی من هرچی گشتم پیدا نکردم و حسابمم‌ وریفای نیست ب نظرتون بخاطر همینه

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  21. میشه یه vpsخوب معرفی کنید و اینکه از کجا باید دانلود کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  22. سلام اگه اکانت vpn آی پی ثابت بخریم.. اوکیه مشکلی پی‌ نمیاد آیا؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضارمی رساند با توجه به این که استفاده از این سایت به ip ثابت نیاز دارد،‌برای این امر. بهتر است vps تهیه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، حداقل تعداد sb برای کسب درآمد از سایت Swagbucks تعداد 100 برای رسیدن به 1 دلار است. شما می‌توانید روزانه 1 تا 5 دلار و سالانه $365 تا $1,825 دلار درآمد داشته باشید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  23. سلام این vps که میگین از کجا باید دانلود کنم؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند شما می توانید پس از ثبت نام روی سایت در بخش سرویس ها اقدام به ثبت درخواست نمایید
      پیرو باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  24. این که گفتید باید آی پی ثابت داشته باشیم، یعنی با فیلتر شکن نمیشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      برای این امر استفاده از vps پیشنهاد می شود
      vps شبیه به vpn می باشد با این تفاوت که همیشه ای پی شما را ثابت نشان می دهد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با عرض سلام
        من در سایت sawgbucks ثبت نام کردم ولی وقتی میخوام با فیلتر شکن وارد بشم میگه “عضو غیر فعال”. وازم میخواد تا با پشتیبانی تماس بگیرم به نظرتون باید چکارکنم؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...