حساب های بین المللی

کیف پول اسکریل و نحوه افتتاح حساب آن

کیف پول اسکریل و نحوه افتتاح حساب آن

حتما هنگام بررسی انواع روش‌های پرداخت ارزی به کیف پول یا حساب اسکریل برخورده‌اید و می‌دانید جزو یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های الکترونیکی دنیا به حساب می‌آید. بعد از بررسی و شناخت بهترین روش‌های پرداخت ارزی، می‌خواهید بدانید که کیف پول اسکریل چیست؟ استفاده از آن چه مزایایی دارد؟ و نحوه افتتاح حساب اسکریل چگونه است؟ خواندن این مقاله کمک می‌کند که به تمامی این سوالات شما پاسخ داده شود.

کیف پول اسکریل چیست؟

اسکریل(skrill) یک کیف پول الکترونیکی است که امکان پرداخت ارز به صورت آنلاین و در زمان کم را برای کاربران فراهم می‌کند. استفاده از حساب اسکریل هم مانند پی پال بدون نیاز به ویزا کارت و مستر کارت و تنها با یک ایمیل انجام می‌شود.

استفاده از حساب اسکریل چه مزایایی دارد؟

استفاده از اسکریل هم مثل سایر کیف پول‌ها، دارای مزایای مختلفی است که کاربر تشویق به استفاده از آن می‌شود:

  • امنیت بالا
  • مدیریت چندین نوع ارز با یک حساب
  • امکان دسترسی به حساب‌های بانکی فقط با وارد کردن آدرس ایمیل
  • پردازش سریع تراکنش‌ها
  • عدم محدودیت برای ارسال مبالغ بالا
  • امکان استفاده از آن در بسیاری از کشورها

مزایای استفاده از اسکریل

نحوه افتتاح حساب در کیف پول اسکریل چگونه است؟

بعد از دانستن مزایای استفاده از حساب اسکریل، اگر مایل به استفاده از آن و افتتاح حساب در اسکریل را دارید، نسبت به انجام مراحل زیر اقدام کنید.

  1. وارد سایت skrill شوید و نسبت به احراز هویت خود اقدام کنید.
  2. در صفحه اصلی سایت اسکریل، روی OPEN A FREE ACCOUNT کلیک کنید.
  3. بعد از رفتن به صفحه ی بعد نسبت به وارد کردن ایمیل، پسورد  اقدام کرده و روی NEXT کلیک کنید.
  4. در این مرحله، صفحه‌ای باز می‌شود که می‌توانید اطلاعات شخصی مثل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و .. را وارد کنید.
    سپس محل تولد و نوع ارز را انتخاب کنید.
  5. ثبت شماره تلفن همراه و رفتن به صفحه مخصوص اطلاعات کاربری خود

نکته: حتما تیک Two-Factor Authentication را فعال کنید، چون  امکان وارد شدن به حساب کاربری ،بدون تایید پیامک ارسال شده، به شماره همراه شما را غیر ممکن می‌کند و این باعث افزایش امنیت حساب کاربری شما می‌شود و از ورود هر فرد دیگری به غیر از خودتان، جلوگیری می‌کند.

اسکریل چه خدماتی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد؟

خدمات وی آی پی (VIP) اسکریل

خدمت VIP برای کسی قابل استفاده است که هر ماه بیشتر از 2000 دلار تراکنش مالی داشته باشد. در صورتی که کاربر امکان انتقال این مقدار ارز را داشته باشد، می‌تواند از خدمات زیر بهره‌مند شود:

  • امنیت صد در صدی موجودی
  • برداشت کردن و سپرده‌گذاری رایگان
  • مدیریت حساب شخصی
  • کسب امتیاز و دریافت پاداش به ازای هر معامله
  • خدمات مشتریان

مشتریان اسکریل می‌توانند هر 24 ساعت 7 روز هفته را از طریق سیستم‌های ارتباطی مختلف مثل تلفن، ایمیل، فکس و.. به پشتیبانان اسکریل، تماس بگیرند. پشتیبانان اسکریل به 12 زبان مختلف صحبت می‌کنند و کاربران از شرکت‌های مختلف می‌توانند از راهنمایی‌های آن بهره‌مند شوند.

همچنین کیف پول اسکریل امکان بهره مندی از تخفیف‌های 30 درصدی بعضی از برندهای موجود در بازار و حذف کارمزد ماهانه یا هزینه‌های مربوط به استفاده از مستر کارت را در خارج از کشور میسر می‌کند.

حساب اسکریل به دلیل امنیت و سرعت بالا، در انجام تراکنش‌ها، یکی از شناخته شده‌ترین حساب‌هادر زمینه پرداخت ارزی است. البته پایین بودن هزینه کارمزدها هم یکی دیگر از مزایای خرید ارز دیجیتال با کیف پول اسکریل است. استفاده از خدمات و پشتیبانی‌های 24 ساعته اسکریل هم باعث کاهش استرس‌های ناشی از مرتکب شدن خطا در حین خرید ارز می‌شود.

خدمات اسکریل

نحوه خرید بیت کوین با حساب اسکریل چگونه است؟

برای خرید بیت کوین (bitcoin) با استفاده از کیف پول اسکریل به انجام تمامی مراحل زیر بپردازید.

  1.  ایجاد حساب اسکریل
  2. افزودن کارت اعتباری به کیف پول اسکریل
  3. واریز کردن مبلغ مورد نظر به حساب اسکریل
  4. رفتن به تب Crypto و انتخاب exchange
  5. تکمیل کردن سایر فرایندهای خرید ارز

اگر مایل به دانستن جزئیات بیشتری در مورد خرید بیت کوین و دسترسی به بیت کوین‌های خود با کیف پول اسکریل هستید، می‌توانید با کارشناس و پشتیبانان ایرانیکارت که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال و پرداخت ارزی فعالیت می‌کند، تماس بگیرید و از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

سخن نهایی

در این مقاله گفتیم که کیف پول اسکریل چیست و کاربردها و مزیت‌های مختلف آن را برشمردیم. در حال حاضر نقد کردن پرداخت ارزی برای ایرانیان با پیچیدگی هایی رو به رو است که یکی از بهترین راه حل های پیشنهادی برای آن افتتاح حساب اسکریل است. اگر شما هم تجریه ای در زمینه استفاده از حساب اسکریل را دارید با ما در میان بگذارید

کیف پول اسکریل و نحوه افتتاح حساب آن
حتما هنگام بررسی انواع روش‌های پرداخت ارزی به کیف پول یا حساب اسکریل برخورده‌اید و می‌دانید جزو یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های الکترونیکی دنیا به حساب می‌آید. بعد از بررسی...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...