امنیت ارز دیجیتال

کیف پول ترون لینک چیست؟ آموزش نصب و راه اندازی

کیف پول ترون لینک چیست؟ آموزش نصب و راه اندازی

ترون لینک یکی از کیف پول‌های محبوب و شناخته‌شده کریپتویی است که توسط شبکه ترون راه‌اندازی شده است. این کیف پول جذاب از ارزهایی که روی شبکه بلاک چین ترون ساخته شده‌اند پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنند. کیف پول ترون لینک ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی دارد به همین جهت یک گزینه ایده‌آل برای ذخیره و نگهداری ارزهای مبتنی بر بلاک چین ترون به شمار می‌رود. در این مقاله کیف پول ترون لینک (TronLink) و نحوه راه‌اندازی آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس اگر قصد استفاده از ترون لینک را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ایرانیکارت همراه باشید.

ترون لینک چیست؟

کیف پول ترون لینک (TronLink) یک کیف پول نرم افزاری ایمن با رابط کاربری آسان است که به صورت اختصاصی برای کاربران اکوسیستم ترون ساخته شده است. ترون لینک به صورت غیرمتمرکز عمل می‌کند و کلیدهای خصوصی در آن توسط کاربران نگهداری می‌شود. این کیف پول دراکثر پلتفرم‌ها مانند اندروید، IOS و تحت وب پشتیبانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: ترون چیست

ترون لینک چیست؟

ویژگی‌های ترون لینک

توجه کنید که کیف پول ترون لینک و ترون لینک پرو هر دو یک کیف پول ارز دیجیتال هستند فقط اسم آن‌ها بر مبنای پلتفرمی که پشتیبانی می‌کنند، متمایز است. مثلا در IOS به نام ترون لینک اما در اندروید با نام ترون لینک پرو قابل دسترسی است.

  1. ترون لینک یکی از ساده‌ترین کیف پول‌های در حال حاضر بازار است. این کیف پول بیشتر برای ترون معرفی شد ولی از توکن‌های TRC10 و همچنین TRC20 نیز پشتیبانی می‌کند.
  2. در آن می‌توان به صورت مستقیم به خرید و فروش ترون پرداخت.
  3. این کیف پول بستر درآمدزایی هم برای کاربرانش فراهم می‌کند که در قسمت‌های بعدی به بررسی آن می‌پردازیم.

مزایا و معایب کیف پول ترون لینک

ترون لینک (TronLink) جزو کیف پول‌های محبوب کریپتو به شمار می‌رود. این کیف پول همانند سایر ولت‌های ارز دیجیتال دارای یک سری مزایا و معایب خاص است؛ بنابراین اگر قصد استفاده از ترون لینک را دارید باید خصوصیات آن را به‌طور کامل بشناسید.

مزایای کیف پول ترون لینک

به‌طور کلی مزایای کیف پول ترون لینک عبارت‌اند از:

  • رابط کاربری ساده‌ای دارد و استفاده از آن آسان است.
  • روش‌های متنوعی برای کسب درآمد دارد.
  • از امنیت بالایی برخوردار است.
  • ترون لینک از سیستم‌عامل‌های مختلف پشتیبانی و امکان استفاده در وب و موبایل را برای کاربران فراهم می‌کند.
  • این کیف پول به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و قابلیت‌های متنوعی دارد.
  • ترون لینک از قابلیت مشاهده تاریخچه تراکنش‌ها پشتیبانی می‌کند.
  • دارای تیم پشتیبانی آنلاین است.
  • این کیف پول از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) پشتیبانی می‌کند.

معایب کیف پول ترون لینک

ترون لینک علیرغم مزایای زیادی که دارد، دارای یک سری معایب نیز هست. شاید این معایب چندان چشمگیر نباشند اما شناخت آن‌ها خالی از لطف نیست. به‌طور کلی معایب کیف پول TronLink عبارت‌اند از:

  • فقط از ارزهایی که روی بلاک چین ترون ساخته می‌شوند پشتیبانی می‌کند.
  • کلیدهای خصوصی کیف پول در سخت‌افزار ذخیره می‌شود به همین جهت حساب کاربر را در معرض هک قرار می‌دهد.
  • ترون لینک اپلیکیشن نسخه دسکتاپ ندارد.

آموزش نصب و راه اندازی کیف پول ترون لینک

کیف پول ترون لینک از سیستم‌عامل‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید آن را در دستگاه‌های مختلف نصب و استفاده نمایید. برای این کار لازم است که نحوه نصب و راه‌اندازی ترون لینک را یاد بگیرید. این کار کاملا ساده است و نیاز به چند دقیقه وقت دارد. برای راحتی کار شما در این بخش به آموزش نصب و راه‌اندازی کیف پول ترون لینک در افزونه کروم می‌پردازیم.

در اولین مرحله لازم است که به وب سایت رسمی ترون لینک مراجعه کنید. سپس روی گزینه اکستنشن کلیک کنید تا جزئیات ترون لینک برای شما نمایش داده شود. سپس با کلیک روی گزینه گوگل وب استور می‌توانید ترون لینک را دانلود کنید و مراحل مربوط به نصب آن را ادامه دهید.

آموزش نصب و راه اندازی کیف پول ترون لینک

دانلود کیف پول ترون لینک برای اندروید و آیفون و افزونه کروم

دانلود کیف پول ترون لینک اولین و مهم‌ترین کاری است که باید برای راه‌اندازی آن انجام دهید. این کیف پول به‌صورت افزونه و برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون در دسترس است؛ بنابراین با توجه به نیاز خود می‌توانید کیف پول TronLink را دانلود و استفاده نمایید. برای این کار کافی است که به سایت ترون لینک با آدرس tronlink.org مراجعه و نسخه مربوطه را دانلود کنید. برای راحتی کار شما لینک دانلود اختصاصی ترون لینک را در زیر قرار می‌دهیم.

دانلود ترون لینک برای اندروید

دانلود ترون لینک برای آیفون

دانلود ترون لینک برای افزونه گوگل کروم

نصب ترون لینک

پس از ورود به بخش دانلود و اتمام دانلود اکستنشن، باید روی گزینه Add to Chrome کلیک کنید تا افزونه ترون لینک به مرورگر گوگل کروم اضافه شود.

در این مرحله باید روی گزینه اکستنشن‌ها کلیک کنید و دکمه پین ترون لینک را بزنید. با این کار ترون لینک برای شما فعال می‌شود و می‌توانید ثبت‌نام در کیف پول را آغاز کنید.

ساخت کیف پول در ترون لینک

اکنون آیکون ترون لینک که در قسمت افزونه‌ها قرار دارد را انتخاب کنید. سپس روی گزینه create wallet کلیک کنید.

در مرحله بعدی ترون لینک از شما می‌خواهد که قوانین مربوط به کیف پول را مطالعه کرده و تایید کنید. با کلیک روی گزینه I agree no more reminders می‌توانید وارد مرحله بعدی شوید.

تکمیل ساخت ولت در ترون لینک

در این مرحله باید یک نام برای کیف پول خود انتخاب کنید. سپس رمز عبور مناسبی برای ترون لینک تعیین و آن را تایید نمایید. پس از انجام این کارها کافی است که روی گزینه create wallet کلیک کنید.

پس از انجام همه این کارها یک پیام تحت عنوان این که عملیات نصب کیف پول موفقیت آمیز بود برای شما آورده می‌شود. اکنون از شما می‌خواهد که کدهای مربوط به بازیابی کیف پول را دریافت کنید.

بک آپ گیری در ترون لینک

با کلیک روی گزینه backup wallet وارد بخش مربوطه می‌شود. در این مرحله باید رمز عبوری که برای کیف پول تعیین کردید را وارد کرده و سپس روی گزینه تایید کلیک کنید.

اکنون روی گزینه بک آپ کلیک کنید تا 12 کلمه عبور برای شما نمایش داده شوند. این کلمات عبور برای بازیابی استفاده می‌شوند. پس باید آن‌ها را در یک محل امن نگهداری کنید و در مواقع نیاز استفاده نمایید.

در این مرحله از شما 3 مورد از کلمات بازیابی را به‌صورت تصادفی درخواست می‌کند. با وارد کردن این کلمات می‌توانید فرآیند بازیابی کیف پول را با موفقیت به پایان برسانید.

پس از انجام همه این کارها فرآیند راه‌اندازی کیف پول ترون لینک به پایان می‌رسد و می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

دریافت جایزه 300 ترونی ترون لینک!

واقعا کیف پول ترون لینک ۳۰۰ ترون جایزه می‌دهد؟ همانطور که می‌دانید یکی از استراتژی‌های بازاریابی دادن جایزه‌های مختلف به کاربران است. در این کیف پول هم شما می‌توانید با دعوت از دوستان خود جایزه دریافت کنید. به این صورت که شما وارد قسمت ME در منوی اصلی نرم‌افزار شوید و بر روی گزینه Friend Invitation کلیک کنید. اکنون با دعوت دوستان خود می‌توانید ۳۰۰ امتیاز دریافت کنید. دقت کنید که این یک امتیاز است نه ارز ترون! بعد از گذشت حدود یک ماه ترون لینک، جایزه شما را به TRX تبدیل می‌کند و در آن موقع می‌توانید جایزه خود را برداشت کنید.

کسب درآمد در ترون لینک چیست؟

آلت تصویر: کسب درآمد در ترون لینک

امکان کسب درآمد یکی از بهترین ویژگی‌های کیف پول ترون لینک است که باعث افزایش محبوبیت آن نیز می‌شود. این کیف پول قدرتمند روش‌های مختلفی را برای کسب درآمد در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ بنابراین شما با ثبت‌نام در این کیف پول می‌توانید کسب درآمد کنید. در حالت کلی کسب درآمد در ترون لینک با استفاده از روش‌های زیر امکان‌پذیر است:

  • فریز کردن ترون: اولین و بهترین روش برای کسب درآمد از ترون لینک، فریز کردن یا استیک کردن ارز دیجیتال است. برای این کار باید TRX ‌هایی که داخل کیف پول ترون لینک نگهداری می‌کنید را فریز یا استیک کنید. با انجام این کار از طرف شبکه ترون هدیه دریافت می‌کنید. در مدت زمان فریزر دارایی‌ها شما قادر به انتقال یا معامله دارایی‌های فریز شده نخواهید بود. اما پس از گذشت مدت زمان تعیین شده می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای استیک کردن ترون در ترون لینک کافیست به کیف پول ترون واریز کنید و سپس از صفحه اصلی کیف پول وارد بخش stake شوید. پس از آن با صفحه‌ای که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، رو به رو می‌شوید که گزینه‌های تنظیم توکن استیک شده را نشان می‌دهد.

برای آموزش بیشتر توصیه می‌کنیم مطلب آموزش کامل استیک کردن ترون را مطالعه کنید.

  • شرکت در رای دهی: شما با رای دادن به توسعه‌دهندگان شبکه ترون نیز می‌توانید جایزه دریافت کنید. برای این کار لازم است که به بخش TronPower مراجعه کرده و به نمایندگان موجود رای دهید. هر یک از این نمایندگان جوایز مختلفی را برای رای‌دهنده‌ها در نظر می‌گیرند و در صورتی که در رأی‌گیری برنده شوند شما جایزه دریافت خواهید کرد.
  • کسب درآمد با دعوت دوستان: ترون لینک همانند بسیاری از برنامه‌های آنلاین امکان کسب درآمد از طریق دعوت دوستان را برای کاربران فراهم کرده است. اگر یک کاربر جدید از طریق لینک دعوت شما در ترون لینک ثبت‌نام کند 300 امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت. این امتیازات برای شرکت در پیش‌بینی، بازی، رأی‌گیری استفاده می‌شوند و به شما این فرصت را می‌دهند که کسب درآمد کنید.
  • کسب درآمد از طریق برنامه تورنت: با استفاده از این روش شما می‌توانید محتواهای خود را روی برنامه تورنت به اشتراک بگذارید و به ازای بازدید از محتوا پاداش دریافت کنید.
  • کسب درآمد از طریق بازی در ترون لینک: شما می توانید با بازی کردن در بلاکچین ترون جایزه دریافت کنید. در حین بازی کاربران در شبکه، توکن تولید می شود. این توکن های تولید شده به عنوان جایزه به کاربران داده می شود. از این رو شما با بازی کردن در این شبکه می توانید جایزه دریافت کنید. در ابتدا باید کیف پول را متصل کنید. پس از آن از معاملات خود توکن های TRX را به کیف پولتان منتقل نمایید. سپس از طریق وبسایت یکی از بازی ها را انتخاب کنید. در صورت برنده شدن شما در انتهای بازی، جایزه دریافت می کنید.

نتیجه گیری

شاید ویژگی‌های این کیف پول چندان چشمگیر نباشد ولی مزیت کسب درآمد در ترون لینک منحصر به فرد است. به همین دلیل کاربران بسیاری از این کیف پول استفاده می‌کنند. ما در این مقاله به مفاهیم ترون لینک چیست پرداختیم و چگونگی کسب درآمد را توضیح دادیم. اگر شما هم از این کیف پول استفاده کرده‌اید تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

کیف پول ترون لینک و ترون لینک پرو از لحاظ امنیت در وضعیت مناسبی قرار دارند چرا که کلیدهای خصوصی را در سخت‌افزار نگهداری می‌کنند.

کیف پول ترون لینک از تمام ارزهایی که مبتنی بر بلاک چین ترون ساخته شده‌اند، پشتیبانی می‌کند.

ترون لینک همانند سایر کیف پول‌های کریپتو دارای 12 کلمه عبور خصوصی است که به کمک آن می‌توانید کیف پول خود را بازیابی کنید.

خیر. ترون لینک برای ایرانیان تحریم نیست و شما می‌توانید این کیف پول را در سیستم‌عامل‌های مختلف نصب و اجرا کنید.

کیف پول ترون لینک چیست؟ آموزش نصب و راه اندازی
ترون لینک یکی از کیف پول‌های محبوب و شناخته‌شده کریپتویی است که توسط شبکه ترون راه‌اندازی شده است. این کیف پول جذاب از ارزهایی که روی شبکه بلاک چین ترون...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام بله صدرصد کلاهبرداری هست خود من هم ۵۰۰دلارمو برد
    شما با یک تیم کلاهبردار روبرو هستید اصلا برنامه ترولینک پرو رو نسب و ثبت نام نکنید چون اونا به کیف پول شما دست رسی دارن

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      گزارش هایی مبنی بر بروز اختلال در این کیف پول مشاهده شده است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام
    الان ترون لینک هم روزانه سود میده یعنی کلاهبرداری هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ترون لینک پلتفرم شناخته شده تری است. با این حال در چنین طرح هایی باید بیشتر مراقب بود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام بله صدرصد کلاهبرداری هست خود من هم ۵۰۰دلارمو برد
      شما با یک تیم کلاهبردار روبرو هستید اصلا برنامه ترولینک پرو رو نسب و ثبت نام نکنید چون اونا به کیف پول شما دست رسی دارن

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. با سلام
    لطفا راهنمایی کنید مقداری تتر در حساب ترون لینگ دارم ولی موقع برداشت برای تعادل مقداری ترون لازم هست که با واریز کردن ترون فی الفور ترونها به حساب دیگری انتقال میبابد و لذا من نمیتوانم برداشت کنم. به پشتیبانی ایمیل زده ام ولی تا حالا جواب نداده اند.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      دوست عزیز منظورتون از منتقل شدن ترون به حساب دیگر چیست؟ اگر کارمزد را واریز می کنید باید در بخش موجودی شما نمایش داده شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. بعضا از دوستان گفتند پول داخل کیف پول هست. پلتفرم کلاهبردار چطور میتونه موجودی کیف پول رو فریز کنه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، کد اولیه یک رمزارز این اجازه را به توسعه دهنده می‌دهد. همانند کدی که در برنامه نویسی تتر وجود دارد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام داخل ی سایت تتر گزاشتیم سود روزانه میداد الان 3روزه سایت بالا نمیاد میزنه آپدیت سایت داستان چیه پولمون رو خوردن رفت ینی؟

    میشه راهنمایی کنید سرمایه ما رفت ینی الان؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، هرجا و در مورد هر پروژه ای سود تجمعی شنیدید قطعا و یقینا کلاهبرداری است.
      بله شیوه کار به همین صورت است که اعتماد شما را جلب و سپس دسترسی را از بین می برند. متاسفانه برگشت سرمایه شما تقریبا غیرممکن است.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام درود.یه بنده خدایی بهش پول دادم و از طریق ترون لینک پرو برام ترون واریز کرده.و میگه فریز هست.تا دو ماه آینده آزاد میشه. کسی نمیتونه ترونها رو برداشت کنه؟؟ مثلا خود ایشون؟؟ در کل اصلا قابل اعتماد هست؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی خیر هیچکس تا زمانی که پلتفرم دسترسی دهد، نمی‌تواند برداشت کند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام وقت بخیرمن نرم افزارقرن جدیدرادارم الان که میخوام ترون هامو برداشت کنم مینویسه به کانال تلگرامی مجموعه قرن جدید مراجعه کنید چیکارکنم درست بشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، اینگونه سیستم ها هایپ بوده و سال‌ها به این روش در حال کلاهبرداری می‌باشند. مدتی به شما سود خوب داده می‌شود . از سرمایه گذاران جدید به قبلی‌ها و بعد که پول زیادی جذب شد پروژه جمع شده و سرمایه شما از دست خواهد رفت. روش های کلاهبرداری در بازارهای مالی بسیار زیاد است. اما توجه کنید تنها از طریق هدف گرفتن طمع شما سرمایه تان را به سرقت می‌برند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام میخوام به مبلغ ۵میلیون باسود۱۰%هرماه ترون بخرم.آیاقابل اعتماد هست ؟؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در آن، نیازمند تحقیق و کسب اطلاعات و دانش زیاد است. مجموعه ایرانیکارت هیچ توصیه‌ای به خرید و فروش رمز ارز خاص نمی‌کند. شما می‌توانید با مطالعه مقالات ایرانیکارت در زمینه رمز ارزها که هر هفته منتشر می‌شود، دانش خود در این زمینه را افزایش دهید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام چجوری میتونم امتیاز عضوگیری ترون لینک رو برداشت کنم یا به ترون تبدیل کنم اصلا نمیدونم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی، امتیازی که به شما داده شده در حال حاضر قابل جابجایی نیست. خود پلتفرم باید اعلام کند که چگونه و از طریق چه ارزی می توان پاداش را نقد کرد. فعلا باید آن را نگهداری کنید.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام ، خسته نباشین ، یه طرح هست که هر ۸ ساعت تتر واریز میکنه،تتر خودم هم داخل کیف پول ترون لینک هستش،کسی یا سازمانی میتونه بدون اجازه برداشت بزنه؟کد و رمز برداشت هم فقط خودم میدونم، چون مبلغ موحودیم هم داخل کیف پوله ، به نظرتون قابل اعتماده؟کسی نمیتونه دست ببره توش؟شما آشنایی دارید با این پروژه؟لطفا کامل و جامع جواب بدید ممنون میشم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      توسعه دهندگان به راحتی می‌توانند مبالغ را فریز کنند. به صورت کلی هر پلتفرمی که وعده سود تجمعی دارد، قابل اعتماد نیست.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      توسعه دهندگان به راحتی می‌توانند مبالغ را فریز کنند. به صورت کلی هر پلتفرمی که وعده سود تجمعی دارد، قابل اعتماد نیست.
      پایدار باشید.
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      توسعه دهندگان به راحتی می‌توانند مبالغ را فریز کنند. به صورت کلی هر پلتفرمی که وعده سود تجمعی دارد، قابل اعتماد نیست.
      پایدار باشید..
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام،
    ببخشید من btt داشتم تو کیف پول اتمیک ولت ،نفهمیدم کە تغیر ورژن دادە ،
    الان باید چکار کنم؟؟؟؟لطفا روش تبدیل آنها به btt جدید رابفرمایید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. دوستان گرامی به ترون لینک اعتماد نکنید
    تمام سرمایه من برداشت کردند

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. سلام چطور میتوانیم با باپشتیبانی ترون لینک تماس بگیریم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی به وبسایت رسمی ترون لینک مراجعه فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • لطفا شماره تماس ترون لينك يا پشتيباني لطف ميكنيد
        من ادرس اشتباه فرستادم برام نيومده بيت تورنت جديد
        كيف پول مبدأ و مقصد ترون لينك بوده
        بستر هر دو ٢٠

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی شما می‌توانید به آدرس tronlink@tronlink.org که آدرس ایمیل اصلی ترون لینک است، ایمیل ارسال فرمایید.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. سلام ایا همچین چیزی وجود دارد ک دلار واریز کنیم وهر۲۴ ساعت سود دلاری ک واریز کردیم رو بگیریم جواب رو ب ایمیل بفرستید ممنون میشم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، خیر در هر پلتفرمی اخباری مبنی بر سود تجمعی یا عضو گیری شنیدید بی شک کلاهبرداری است.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. از کیف پول من که لینک پرو هست ترون کم شده احساس میکنم که یکی از بچه ها آدرس کیف پولش دست من بوده چون پاک کرده بود من آدرس خودم رو اشتباه براش فرستادم آیا از طرف صرافی این کار انجام شده که دسترسی به ترونهام ندارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، منظور شما از آدرس کلمات بازیابی است؟ بعید است که از طرف صرافی باشد چرا که سابقه تراکنش و آدرس‌ها قابل مشاهده می‌باشد. به منظور اطمینان می‌توانید با پشتیبانی صرافی و کیف پول مشکل خود را پیگیری کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • آیا شما کیف پول ترون لینک پرو را تایید می کنید؟
      من هم اکنون در آنجا فعال هستم و هر ۸ساعت سود خود را بصورت تتر دریافت میکنم
      به نظر شما آیا با آن ادامه بدهم یا از آن خارج شوم
      به همین منظور و برای اطمینان رمز ۱۲ عدی و حروفی هم بصورت محرمانه نزد خودم دارم
      آیا این امکان وجود دارد با توجه به اینکه رمز این کیف پول در اختیار خودم هست
      آنرا برداشت کنند
      البته این کیف پول بر بستر ترون هست که یکی دز ارزهای مهم جامعه ارز دیجیتالی هست
      لطفا راهنمایی کنید سرمایه مون از بین نرود
      ممنونم دوست عزیز

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام و عرض ادب
        کاربر گرامی از نظر اکثر کارشناسان ارز دیجیتال، هر پلتفرمی که از عضوگیری برخوردار باشد، قابل اعتماد نمی‌باشد.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
امنیت ارز دیجیتال
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
با پیشرفت روزافزون بازار ارز دیجیتال، این سوال که “چگونه ارز دیجیتال خود را ایمن نگه داریم؟” یک چالش بزرگ است. تغییرات مداوم در این صنعت نیز نیاز به داشتن...
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
آموزش ارز دیجیتال
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بعد از پرداخت و یا واریز ارز دیجیتال، دریافت کننده از شما لینک تراکنش یا TXID را به عنوان مدرک درخواست کرده باشد....
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
امنیت ارز دیجیتال
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
تتر، ارزی که در روزهای پرنوسان خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنان می درخشد و طرفداران وفادار خود را دارد. در این نوشته به این موضوع می پردازیم که آیا...