اکانت های خارجی

گرامرلی چیست و چه کاربردی دارد؟

گرامرلی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از بزرگ ترین دغدغه های نویسنگان و مترجمان این است که چگونه متن هایی فاقد اشتباه و به صورت روان ارائه کنند. اگر شما یک نویسنده حرفه ای هستید و صحیح بودن متن های شما از لحاظ گرامری و لغوی برایتان مهم است باید نرم افزار های تصحیح اتوماتیک متن را به خوبی بشناسید. یکی از محبوب ترین این نرم افزار ها گرامرلی است. در این مقاله خواهیم گفت که گرامرلی چیست و کاربرد گرامرلی برای شما چه خواهد بود ؟ سپس راه کاری برای خرید اکانت گرامرلی ارائه خواهیم کرد.

نرم افزار گرامرلی چیست ؟

همه ی افراد ، از جمله نویسندگان حرفه ای ، در نوشتن خود اشتباه می کنند. مخصوصا وقتی متن شما طولانی می شود ، جستجوی مغایرت های  دستور زبان و املا می تواند طاقت فرسا باشد. گرامرلی ، که خود را دستیار نوشتن می نامد ، می تواند در این موارد بسیار کمک کند. این برنامه برای نویسندگان اشتباهات املایی ، گرامری و سبک را در لحظه تصحیح می کند و حتی می تواند برای ژانرهای خاص ویرایش کند. اگرچه اشتراک های پولی آن کمی گران است و این سرویس به صورت آفلاین کار نمی کند ، اما پشتیبانی گرامرلی از بسیاری از سیستم عامل ها و سهولت استفاده باعث می شود که این هزینه ارزش پرداخت داشته باشد.

گرامرلی تقریباً برای هر نوع نوشتاری که انجام می دهید محصولی دارد. اگر ترجیح می دهید در مرورگر خود ننویسید ، یک ویرایشگر آنلاین برای تهیه متن های طولانی ، به علاوه برنامه های دسک اپ و یک افزونه Microsoft Office نیاز داریم. صفحه کلید Grammarly برای iOS و Android حتی وقتی از تلفن می نویسید باعث می شود که شما دیگر اشتباه نداشته باشید و البته ، افزونه مرورگر Grammarly وجود دارد ، که نوشتن شما را در تمام وب سایت های مورد علاقه شما بررسی می کند.

کاربرد گرامرلی

چگونه گرامرلی نوشتن شما را بررسی می کند؟

زیربنای تمام محصولات گرامرلی یک سیستم هوش مصنوعی پیچیده است که برای تجزیه و تحلیل جملات نوشته شده به زبان انگلیسی ساخته شده است. تیم Grammarly از زبان شناسان محاسباتی و مهندسان یادگیری عمیق الگوریتم های پیشرفته ای را طراحی می کنند که با تجزیه و تحلیل میلیون ها جمله از بنگاه های تحقیقاتی ، قوانین و الگوهای پنهان نوشتن خوب را یاد می گیرند. هنگامی که با گرامرلی می نویسید ، هوش مصنوعی  هر جمله را تجزیه و تحلیل می کند و به دنبال راه هایی برای بهبود آن است ، خواه تصحیح زمان فعل باشد ، مترادف قوی تر ، یا ارائه یک ساختار جمله واضح تر.

شروع کار با گرامرلی به چه صورت است ؟

الگوریتم های Grammarly موضوعات بالقوه را در متن پرچم گذاری می کنند و پیشنهادهای خاص خود را برای کمک به دستور زبان ، هجی و کاربرد ، لغت ، سبک ، علائم نگارشی و حتی سرقت ادبی ارائه می دهند. نرم افزار  استدلال پشت هر پیشنهاد را توضیح می دهد ، بنابراین شما می توانید آگاهانه در مورد اصلاح و حل یک مسئله تصمیم بگیرید. استفاده از Grammarly نیز آسان است در ادامه کاربرد گرامرلی را خواهیم گفت:

  • افزونه مرورگر رایگان Grammarly را نصب کنید و Grammarly به شما کمک می کند تقریباً در هر سایت و در محیط وب درست بنویسید. در گوشه سمت راست پایین هر قسمت متنی که توسط Grammarly بررسی می شود ، آرم Grammarly سبز را مشاهده خواهید کرد.
  • علاوه بر این ، می توانید هر متن انگلیسی را در Grammarly’s Editor یا در برنامه دسک تاپ Grammarly کپی و جایگذاری کنید.
  • برای بررسی مستقیم نوشتن خود در Microsoft Office ، می توانید از Grammarly برای Microsoft Office در ویندوز یا Grammarly برای Microsoft Word در Mac استفاده کنید.
  • Grammarly را برای iOS یا Android نصب کنید تا اطمینان حاصل کنید که هر آنچه در تلفن همراه می نویسید بدون اشتباه است.
  • از Grammarly برای iPad استفاده کنید تا از iPad خود مستقیماً به ویرایشگر Grammarly دسترسی پیدا کنید.

خرید اکانت گرامرلی

خرید اکانت گرامرلی در ایران

با کاربرد گرامرلی آشنا شدید و دانستید که گرامرلی چیست ؟  اما باید بدانید که برای دسترسی به تمامی امکانات باید خرید اکانت گرامرلی را انجام دهید. برای خرید اکانت های خارجی و پرداخت های ارزی شما به یک حساب بین المللی نظیر ویزا کارت یا مستر کارت نیاز خواهید داشت. در ایران به دلیل تحریم ها دسترسی به این حساب ها مشکل است. شما برای پرداخت گرامرلی نیاز ندارید که خود یک حساب داشته باشید. می توانید تمامی پرداخت های خود را به ایرانیکارت بسپارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...