دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت اپل موزیک چیست؟

گیفت کارت اپل موزیک چیست؟

همه ما به هر نحوی عاشق گوش دادن به موسیقی هستیم، فقط ممکن است سلیقه‌های متفاوتی داشته باشیم. مثلا شما علاقه‌مند به گوش دادن موزیک پاپ باشید و من عاشق گوش دادن به موسیقی سنتی. ولی هر دوی ما، از اینکه بفهمیم نرم افزاری از طرف شرکت اپل ساخته شده که با آن می‌توانیم به میلیون‌ها موسیقی مختلف دسترسی داشته باشیم، خوشحال می‌شویم. اپل موزیک یکی از سرویس‌های اپل می‌باشد که با آن می‌توانید هر جایی که هستید به موزیک مورد نظر خود گوش دهید. با خواندن این مقاله به صورت کامل می‌آموزید گیفت کارت اپل موزیک (Apple music) چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟

گیفت کارت اپل موزیک چیست؟

همانطور که در مقدمه هم اشاره شد، اپل موزیک سرویس جدیدی از شرکت اپل می‌باشد که با آن می‌توانید به مجموعه‌ای از آهنگ‌های زیبا و مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. برای این کار نیاز نیست هزینه ای پرداخت کنید بلکه فقط همان موزیک مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. البته اگر تمایل دارید اعتبار مالی اکانت شما افزایش یابد، به موسیقی‌های زیادی دسترسی داشته باشید و دارای فضای ابری باشید، باید گیفت کارت اپل موزیک را تهیه کنید.

گیفت کارت اپل موزیک (Apple Music Gift Card)، یک کارت هدیه است که دارای کد اختصاصی می‌باشد و با آن می‌توانید اعتبار اکانت خود را بالا برده، تاریخ انقضای عضویت خود را در این سرویس افزایش داده و به موسیقی‌های زیادی دسترسی داشته باشید. نسخه مقابل این برنامه، اسپاتیفای است که در گوشی‌های اندرویدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته که کاربران ایرانی برای استفاده از قابلیت‌های این برنامه باید نسبت به خرید گیفت کارت اسپاتیفای اقدام کنند.

مزایای گیفت کارت Apple music

استفاده از گیفت کارت اپل موزیک، جدا از این که شما را به موسیقی مورد نظرتان می‌رساند، مزایای دیگری نیز دارد که به شرح زیر می‌باشد:

  1. دانلود به صورت نامحدود
  2. امکان انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  3. دسترسی به تمام امکانات، قابلیت‌ها و موزیک‌ها
  4. دسته‌بندی موسیقی‌ها بر اساس علاقه مندی‌های خود
  5. نداشتن تاریخ انقضا و امکان استفاده از آن در هر زمان
  6. امکان هدیه دادن آن به دوستان و آشنایان به دلیل نداشتن تاریخ انقضا

گیفت کارت اپل موزیک (Apple music) چیست

نحوه خرید گیفت کارت اپل موزیک

همان طور که گفته شد اپل موزیک یکی از سرویس‌های موسیقی آنلاین می‌باشد که با خرید گیفت کارت آن می‌توانید به مجموعه‌ای از آهنگ‌های ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید. همچنین با استفاده از این سرویس می‌توانید موسیقی مورد نظر خود را به صورت آفلاین گوش دهید. اگر تا به حال از گیفت کارت اپل موزیک (Apple music) استفاده نکرده‌اید می‌توانید در آن اکانت ساخته و با redeem کردن کد گیفت کارت خود از آن استفاده نمایید.

استفاده در آیفون

مراحل زیر را می‌توانید در استفاده از گیفت کارت اپل موزیک به کار ببرید:

  1. یکی از برنامه‌های iTunes Store، App Store یا I Book Store را روی گوشی خود نصب و آن را اجرا نمایید.
  2. در قسمت Featured روی redeem کلیک کنید.
  3. مشخصات اپل آیدی خود را وارد کرده و روی log in کلیک نمایید.
  4. روی گزینه You can also enter your code manually کلیک کرده و سپس continue را بزنید. البته شما می‌توانید گیفت کارت اپل را از طریق دوربین نیز استفاده نمایید.
  5. کد 16 رقمی گیفت کارت خود را وارد و روی redeem کلیک کنید.

البته اگر در زمان استفاده، با خطا و ارور مواجه شدید، نگران نباشید؛ رفع ارورهای گیفت کارت اپل موزیک کار سختی نیست و به راحتی قابل انجام است.

نحوه خرید گیفت کارت اپل موزیک

نحوه استفاده در مک بوک

استفاده از گیفت کارت اپل موزیک، فقط مختص گوشی همراه نمی‌باشد بلکه با استفاده از مک بوک نیز می‌توانید از این کارت هدیه استفاده نمایید. در این قسمت به مراحل استفاده از این گیفت کارت پرداخته می‌شود.

  • برنامه آیتونز یا اپل موزیک را روی مک بوک خود نصب و آن را اجرا کنید.
  • با استفاده از اپل آیدی خود لاگین شوید.
  • پس از ورود به اکانت اپل آیدی خود به تب Account رفته و روی Redeem کلیک کنید.
  • کد 16 رقمی گیفت کارت اپل موزیک خود را وارد کرده و روی redeem کلیک نمایید.
  • بعد از این که کد 16 رقمی گیفت کارت خود را وارد نمودید، می‌توانید نسبت به خریدهای مختلف اپل موزیک اقدام نمایید.

نکات استفاده از گیفت کارت اپل موزیک

در زمان استفاده از گیفت کارت اپل موزیک مواردی هست که باید حتما به آن‌‌ها توجه کنید. در این قسمت به بعضی از آن‌ها اشاره می‌شود:

  • در زمان استفاده از گیفت کارت اپل موزیک، اعتبار آن به اکانت اپل آیدی شما اضافه می‌شود. پس با لاگین کردن اپل آیدی خود در هر دستگاهی، می‌‌توانید اعتبار خود را افزایش دهید. از این اعتبار می‌توانید خریدهای اپ استور و درون برنامه‌ای خود را انجام دهید.
  • پس از وارد کردن کد گیفت کارت 16 رقمی اپل موزیک برای این که تغییرات ایجاد شده در اپل ایدی ایجاد شود، یک بار از اکانت خود خارج شده و مجددا وارد شوید.
  • از طریق ایمیل هم می‌توان گیفت کارت اپل موزیک را دریافت کرد که در این صورت باید منبع و ارسال کننده ایمیل را به صورت مورد اعتماد بشناسید و نسبت به Redeem کردن آن اقدام کنید

سخن نهایی

با خواندن این مقاله با یکی دیگر از برنامه‌های موسیقی یعنی اپل موزیک آشنا شدید. همچنین آموختید گفت کارت اپل موزیک (Apple music) چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟ آیا شما از اپل موزیک استفاده کرده‌اید؟ کدام یک را ترجیح می‌دهید؛ اپل موزیک یا اسپاتیفای؟

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. چقدر کامل و ساده توضیح دادید واقعا لذت بردم، من یه رپورتاژ توی اقتصاد آفرین درباره اپل موزیک خونده بودم نوشته بود هیچ تبلیغاتی نداره وسط آهنگ که به نظرم خیلی ویژگی مهمیه، خواستم بدونم شما هم تائید میکنید این ویژگی رو؟ همه اکانت ها بدون تبلیغاتن یا فقط اکانت های پریمویوم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، تا زمانی که اپل موزیک خود را پرمیم نکنید امکان پخش موزیک به شما نمی‌دهد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...