دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت اپیک گیمز چیست؟

گیفت کارت اپیک گیمز چیست؟

مژده به همه گیم بازانی که به دنبال بازی‌های جذاب هستند و دوست دارند از گیم‌های روز دنیا استفاده کنند و لذت ببرند! مقاله‌ای برایتان فراهم کردیم، که شما را با یکی از بزرگترین فروشگاه‌های گیم دنیا، یعنی اپیک گیمز آشنا و بهترین بازی‌های آن را به شما معرفی می‌کند. علاوه بر این با خواندن این مقاله می‌آموزید گیفت کارت اپیک گیمز (Epic games) چیست و نحوه ساخت اکانت برای خرید گیفت کارت چگونه است؟

گیفت کارت اپیک گیمز چیست؟

اپیک گیمز (Epic Games) یک شرکت توسعه دهنده بازی‌های ویدئویی و نرم افزاری می‌باشد که به اسم اپیک مگا گیمز نیز شناخته می‌شود و بزرگترین بازی های جهان را اداره می‌کند. این فروشگاه مجموعه بزرگی از بازی‌های آنلاین و آفلاین می‌باشد که امکان خرید و دانلود بازی‌ها، آپدیت خودکار بازی‌ها و انتشار موتور قدرتمند بازی سازی به نام Unreal Engine را برای کاربر فراهم می‌کند.

و اما گیفت کارت اپیک گیمز چه نقشی در این زمینه دارد؟

ارز فیاتگیفت کارت اپیک گیمز (Epic games giftcard)، کارت هدیه‌ای است که با استفاده از آن می‌توان به خرید بازی‌های فروشگاه Epic Games و خریدهای درون برنامه‌ای بازی‌های آن اقدام کرد. دلیل این که به آن کارت هدیه هم گفته می‌شود، نداشتن تاریخ انقضا و امکان هدیه دادن آن به دوستان و آشنایان است.

چگونه از گیفت کارت اپیک گیمز استفاده کنیم؟

بعد از مطلع شدن از این که گیفت کارت اپیک گیمز چیست ، سوالی که به ذهن همه کاربران خطور می‌کند، نحوه خرید این گیفت کارت و استفاده از آن می‌باشد. مراحل استفاده از گیفت کارت epic games به صورت ساده و مختصر در این قسمت توضیح داده می‌شود:

  • وارد وبسایت رسمی Epicgames شوید و به حساب کاربری خود بروید (به دلیل تحریم‌های اعمال شده بر کشور ایران، استفاده از خدمات این سایت نیاز به آی پی غیر ایرانی دارد). سپس در منوی بالا سمت راست، روی REDEEM CODE کلیک کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت اپیک گیمز

  • کد گیفت کارت خود را در قسمت نشان دار شده وارد نمایید و روی REDEEM کلیک کنید.

استفاده از گیفت کارت اپیک گیمز

به همین راحتی، از گیفت کارت اپیک گیمز خود استفاده کرده و می‌توانید از خدمات این فروشگاه بهره‌مند گردید.

نحوه ساخت اکانت اپیک گیمز

حالا شاید یکی از شما، برای اولین بار است که می‌خواهد از خدمات سایت Epic games استفاده کند و با ساخت اکانت آن آشنایی ندارد. در این قسمت نحوه ساخت اکانت اپیک گیمز به صورت تصویری در اختیار شما گذاشته می‌شود. ابتدا با آی پی غیرایرانی، وارد سایت رسمی اپیک گیمز یعنی https://www.epicgames.com شوید. دقت کنید این سایت کاربران ایرانی، سوری، کره شمالی را تحریم کرده و شما برای استفاده از خدمات آن با پیغام زیر مواجه می‌شوید.

گیفت کارت epic games

در مرحله اول بعد از  وارد شدن به سایت اپیک گیمز، روی Sign up در بالای صفحه سمت راست کلیک نمایید.

گیفت کارت epic games

در این صفحه، مجددا روی Sign Up کلیک کنید تا به صفحه ساخت اکانت اپیک گیمز وارد شوید.

گیفت کارت epic games

سپس در این مرحله روز، ماه و سال تولد خود را وارد کرده و روی CONTINUE کلیک کنید.

ساخت اکانت اپیک گیمز

به مرحله حساس و مهم ساخت اکانت رسیدید. در این مرحله باید کشور خود را انتخاب کنید ولی چون ایران، در لیست کشورهای آن وجود ندارد، کشور دیگری مثل عراق، ترکیه و … را انتخاب نمایید. سپس نام (First Name)، نام خانوادگی (Last Name)، نام کاربری (Display Name)، آدرس ایمیل (Email Address) و Password خود را وارد کنید.

ساخت اکانت اپیک گیمز

کد وریفای ارسال شده به ایمیل خود را وارد و روی VERIFY EMAIL کلیک کنید.

نحوه ساخت اکانت اپیک گیمز

و سرانجام ساخت اکانت انجام شده است و شما می‌توانید وارد صفحه اصلی سایت شوید.

نحوه خرید بازی از اپیک گیمز

برای خرید بازی از فروشگاه epic games، مجددا به سایت epicgames.com رفته، و در نوار جستجوی آن که در بالا سمت راست قرار گرفته، اسم بازی (مثلا Sifu) را وارد کنید.

نحوه ساخت اکانت اپیک گیمز

بعد از کلیک روی بازی مورد نظر، به صفحه خرید هدایت می‌شوید. در این صفحه فیلم قسمت‌هایی از بازی برای شما گذاشته می‌شود که با دیدن آن می‌توانید مطمئن شوید آیا واقعا بازی مورد علاقه شما هست یا خیر. بعد از مطمئن شدن از تصمیم خود روی PRE-PURCHASE کلیک کنید.

نحوه ساخت اکانت اپیک گیمز

و در نهایت با استفاده از کردیت کارت یا کیف پول پی پال می‌توانید پرداخت خود را نهایی کنید.

نحوه ساخت اکانت اپیک گیمز

برای ساخت اکانت اپیک گیمز می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. ساخت اکانت اپیک گیمز

نحوه دانلود بازی‌های رایگان اپیک گیمز

برای استفاده از همه بازی‌های اپیک گیمز، حتما لازم نیست هزینه پرداخت کنید. اتفاقا epic games بازی‌های مهیج و جذاب زیادی دارد که کاربر می‌تواند به صورت رایگان دانلود کرده و از آن‌ها لذت ببرد. برای دانلود رایگان بازی‌های این فروشگاه، روی لینک https://www.epicgames.com/store/en-US/free-games کلیک کرده و لیست بازی‌های رایگان آن را تماشا و هر کدام که از نظرتان جالب بود، دانلود نمایید.

گیفت کارت epic games

بهترین بازی‌های اپیک گیمز کدام اند؟

اپیک گیمز بازی‌های جذاب و مهیج فراوانی دارد و همانطور که گفته شد هم به صورت رایگان و هم با پرداخت هزینه، قادر به دانلود و استفاده از آن‌ها خواهید بود. از جمله محبوب‌ترین بازی‌های اپیک گیمز؛ Rocket، Grand theft auto ،Among us، Back 4 blood، A plague tale و کلی بازی محبوب و دوست داشتنی دیگر می‌باشد که می‌توانید به سایت epic games مراجعه کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

سخن نهایی

در این مقاله آموختید گیفت کارت اپیک گیمز (Epic games) چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا شما از خدمات فروشگاه اپیک گیمز استفاده کرده‌اید؟ کدام بازی آن را به کاربران خود معرفی می‌کنید.

گیفت کارت اپیک گیمز چیست؟
مژده به همه گیم بازانی که به دنبال بازی‌های جذاب هستند و دوست دارند از گیم‌های روز دنیا استفاده کنند و لذت ببرند! مقاله‌ای برایتان فراهم کردیم، که شما را...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. خب مقاله رو که گذاشتین کاش امکان خرید گیفت کارت رو هم میذاشتین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      امکان خرید گیفت کارت، از جانب مجموعه ایرانیکارت وجود ندارد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • ببخشید کدام گیفت کارت هارا میتوانم در اپیک گیمز استفاده کنم؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          شما می‌توانید شارژ اکانت اپیک گیمز خود را از طریق خدمات ایرانیکارت انجام دهید یا از گیفت کارت اپیک گیمز استفاده نمایید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...